Om jullie uit de droom te helpen:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:23 schreef tech het volgende:
[..]
Maar het gezicht kan ik daarmee niet rijmen... En Waxxer was toch ook hip aangekleed?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat betekende het volgens Dan Brown ook al weer wanneer iemand een V-teken boven je hoofd maakt?
We gaan in ieder geval dus 16 april naar de Red & Blue om te stappen. Idee om daarvoor dan iets te gaan doen in Eindhoven?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Jah ik vond t ook leuk, moeten snel weer es gaan!
http://gallery.vlarp.nl/homo-meet-10-2004?page=1quote:
MMGA en TA....dat lag in lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ga ik in Juni mee naar Tori Amos
en ja, VRIJWILLIG!
Enne... ga ik goftedorie een uurtje hupsen, is het hele topic volgezwets! En allemaal over nuecken!!!
Ik heb helaas wle die dag een of andere repetitie-zooi voor de dans-show .... dus dan ben ik ff met die gróóte néger in de weerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval dus 16 april naar de Red & Blue om te stappen. Idee om daarvoor dan iets te gaan doen in Eindhoven?
Ik zie 2x koffie en éénmaal cola.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Om jullie uit de droom te helpen:
[afbeelding]
We redden ons ook zonder jou wel...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helaas wle die dag een of andere repetitie-zooi voor de dans-show .... dus dan ben ik ff met die gróóte néger in de weer
en dan woont Tech in brabant....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie 2x koffie en éénmaal cola.
Is mijn probleem nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie 2x koffie en éénmaal cola.
Volgens mij is het de bediening... Er staat ook nog iemand achter, waarvan ik denk dat ik het ben... Ik wilde weer gaan zitten, maar gezien de aanwezigheid van de vliegenvanger van Charlois, wachtte ik wel even...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit heel spooky, wie is die mevrouw bij de rode pijl? Een spookverschijning?
Publiek geheim?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hoe komt die Bob Marley dan aan dat soort details over Twoflower?.
Ja in een plaats waar ze het treinstation onder de grond stoppen. Dat moet iets zeggen.quote:
9 april?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef Ryan_R het volgende:
En wanneer is de daaropvolgende?16 april kan ik namelijk niet
zowiezo..... koppelen....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn moeder wil me koppelen aan de bi-zoon van een collega!
bij voorbaat afgekeurd dus!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We redden ons ook zonder jou wel...
Als je er 's avonds maar bent
Droogstaande mensen moeten niet kieskeurig zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn moeder wil me koppelen aan de bi-zoon van een collega!
bij voorbaat afgekeurd dus!
Twas een uurtje of 4 toch al?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slimme mensen drinken geen bier zo vroeg op de dag
Ik haat gekoppeld wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
zowiezo..... koppelen....
dat hebben ze bij mij 1 keer geprobeerd...
vriendin eerst weken lopen vertellen dat ze een leuke jongen kende...
die dan tijdens het uitgaan tegenkomen,
en gewoon elkaar eigenlijk niet boeiend te vinden![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef tech het volgende:
[..]
Hey Bart!!! (ehm... ja, ik woon in Brabant... En dat is belangrijk omdat...?)
bier dus...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slimme mensen drinken geen bier zo vroeg op de dag
Het enige dorp in Nederland met een ondergronds station, inderdaad... Veel mensen zegt het dat ze bijna in Eindhoven zijn... Vooral intercityreizigers merken het.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja in een plaats waar ze het treinstation onder de grond stoppen. Dat moet iets zeggen.
Nee deze ken k wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
zowiezo..... koppelen....
dat hebben ze bij mij 1 keer geprobeerd...
vriendin eerst weken lopen vertellen dat ze een leuke jongen kende...
die dan tijdens het uitgaan tegenkomen,
en gewoon elkaar eigenlijk niet boeiend te vinden![]()
![]()
![]()
Dat wil ik ook wel maar 9 april zit ik in Hulst of zoietsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
9 april?
'k wil wel eens zo'n speciale avond in de R&B meemaken...
zou hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja in een plaats waar ze het treinstation onder de grond stoppen. Dat moet iets zeggen.
Ssstttttquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah. Ik merk het al. Ik ben "de slaapplaats" en "het vervoer"
Ahhhhquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Koppelen is alleen leuk om te doen!
Gekoppeld worden zuigt!
Maar wat is er mis met bi?
En 16 April kan ik ook niet dan krijgen Ryan_R en ik namelijk de sleutel van ons huis
Ik ben het er zelf ook niet mee eens.. 's morgens kan het ook alquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
[..]
bier dus...
alleen ben ik het dan weer niet met Vlarp eens
Omdat ie dan een beetje je neukgebied in kaart kan brengen. Hij heeft dan denk ik nog tips over gebieden waar je niet geweest bent.... tietjerkstradeel ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef tech het volgende:
[..]
Hey Bart!!! (ehm... ja, ik woon in Brabant... En dat is belangrijk omdat...?)
Hulst is bijna Antwerpenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel maar 9 april zit ik in Hulst of zoiets
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |