Om jullie uit de droom te helpen:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:23 schreef tech het volgende:
[..]
Maar het gezicht kan ik daarmee niet rijmen... En Waxxer was toch ook hip aangekleed?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat betekende het volgens Dan Brown ook al weer wanneer iemand een V-teken boven je hoofd maakt?
We gaan in ieder geval dus 16 april naar de Red & Blue om te stappen. Idee om daarvoor dan iets te gaan doen in Eindhoven?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Jah ik vond t ook leuk, moeten snel weer es gaan!
http://gallery.vlarp.nl/homo-meet-10-2004?page=1quote:
MMGA en TA....dat lag in lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ga ik in Juni mee naar Tori Amos
en ja, VRIJWILLIG!
Enne... ga ik goftedorie een uurtje hupsen, is het hele topic volgezwets! En allemaal over nuecken!!!
Ik heb helaas wle die dag een of andere repetitie-zooi voor de dans-show .... dus dan ben ik ff met die gróóte néger in de weerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval dus 16 april naar de Red & Blue om te stappen. Idee om daarvoor dan iets te gaan doen in Eindhoven?
Ik zie 2x koffie en éénmaal cola.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Om jullie uit de droom te helpen:
[afbeelding]
We redden ons ook zonder jou wel...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb helaas wle die dag een of andere repetitie-zooi voor de dans-show .... dus dan ben ik ff met die gróóte néger in de weer
en dan woont Tech in brabant....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie 2x koffie en éénmaal cola.
Is mijn probleem nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie 2x koffie en éénmaal cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |