Wel ja, nog een.quote:
En leeftijd doet er dan niet toe hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:35 schreef Markie-Mark het volgende:
Homo zoekt brabander...... aan zo'n programma zou ik wel willen meewerken![]()
Wat moet dat wel niet voor een toestand als de afdeling Limburg ook vertegenwoordigd gaat worden op een meet?!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor mij is't geweldig met een meeting, allemaalzachte G's
om heen
Die kwam ik al tegen tussen de nieuwe profielen..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ook zo'n Out of My League geval:
[img]http://www-static.gay.nl/profielimg/profielimgfullsize/71722.jpg[img]
en OHWEE als deze ook weer word herkend
Ik woon 25 km onder Rotterdam.. ik zit geografisch net zo kutquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef ajuu het volgende:
ik ben nog nooit naar meeting geweest
maar ben bang dat geografisch in de minderheid ben
Ik vind Limburgs weer wat minder eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat moet dat wel niet voor een toestand als de afdeling Limburg ook vertegenwoordigd gaat worden op een meet?!.
.
pff..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die kwam ik al tegen tussen de nieuwe profielen..
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs weer wat minder eigenlijk
Zo van Roosendaal tot Eindhoven is helemaal goed
Waar 'koop' ik dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:44 schreef Cybart het volgende:
* loze opmerking: Heerlijk album, dat laatste van Intwine*
deze heb ik van de server van een maat van me geplukt...quote:
Ik vind dat IRC geleech maar eng...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
deze heb ik van de server van een maat van me geplukt...
maar hij zal vast ook op een IRCkanaaltje te vinden zijn?
Wat anders?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe kan het nou dat dit deel al weer bijna vol zit? Ging het over seks ofzo?.
Je gaat net zulke verhaaltjes schrijven als Waxxerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef ajuu het volgende:
het beaverhausen mysterie
klinkt als een niewue bestseller van dan brown
maar dan speelt het in limburg
er wordt een archeologisch vondst gedaan
een vlaai uit de renaissance of zo. maar het geheim genootschap van sodomieten heeft er zo zijn belang bij...............................
of zoiets
![]()
![]()
of het gebrek aan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Wanneer gaan we het nou weer over nuecken hebben
Jij begintquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Wanneer gaan we het nou weer over nuecken hebben
ok..quote:
Jaaa, de Bokkenrijders zijn er dan bij betrokken en burgemeester Leer is eigenlijk in het geheim hun nieuwe leider. En in de Efteling zit in die rare kantelkamer een geheim luik naar een verborgen kelder waar dan 's nachts stoute seks bijeenkomsten worden gehouden. Naakt elkaar met vlaaien bekogelen ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef ajuu het volgende:
een vlaai uit de renaissance of zo. maar het geheim genootschap van sodomieten heeft er zo zijn belang bij...............................
of zoiets
![]()
![]()
Ik ben geen, ik herhaal geen archeologische vondstquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef ajuu het volgende:
of zoiets
![]()
![]()
Whehe... rightquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet aan mijn reputatie denken natuurlijk![]()
Ik heb meegemaakt dat het sex op het juiste moment was zegmaarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Op zich vind ik seks maar een overbodige uitvinding
Als je er zin in hebt is het er niet
En als je er geen zin in hebt moet je juist
helemaal gelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Je kunt je maar beklagen over een luxepositie...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:58 schreef ajuu het volgende:
MM, ik heb nu zin!!!!
dus als ik zometeen weer een topic moet openen, vinden julie het dan erg als ik...... ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |