Ow.. ik haat jouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weetIk heb maar 1 snol met hele kisten vol flesjes smirnoff ice zien hupsen
en die werd aangerand door een of andere "Whooeeeeiiiii"
Op z'n zij? Op z'n hondjes? Staand? Ja, nu willen we ook alles weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb mn buien!
En zeg alleen dat t niet perse liggen hoeft meer niet![]()
Dat zegt genoeg zegmaar...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb mn buien!
En zeg alleen dat t niet perse liggen hoeft meer niet![]()
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. ik haat jou![]()
.. Ga douchen jij.
Mja.. er is er maar 1 die altijd dronken is met een meetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weetIk heb maar 1 snol met hele kisten vol flesjes smirnoff ice zien hupsen
en die werd aangerand door een of andere "Whooeeeeiiiii"
Je begeeft je wel op illegaal terrein he, dat je dat ff weetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op z'n zij? Op z'n hondjes? Staand? Ja, nu willen we ook alles weten.
sinds wanneer is intresse tonen illegaal(of t gemeend is of geiligheid is een 2e)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je begeeft je wel op illegaal terrein he, dat je dat ff weet
In de Red & Blue bestellen we gewoon een hele fles.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. er is er maar 1 die altijd dronken is met een meet
Ik werd laatst nog 18 geschat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je begeeft je wel op illegaal terrein he, dat je dat ff weet
* Cybart 16quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik werd laatst nog 18 geschat.
Da's best een idee.. netjes bij het VIP Terrasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de Red & Blue bestellen we gewoon een hele fles.
Die komen ze dan heel chique aan je tafel brengen met vuurwerk en een koeler en glazen en zo, door een bloot-bovenlijf barman. Heb ik toen met marc_Mga een keer heel decadent laten doen
Grensgeval danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen laten zich beetnemen door je lengte.quote:
Dat heb ik wel vakerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom schatten ze mij geen 16 dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen laten zich beetnemen door je lengte.
Dat is inmiddels geen VIP-terras meer ...... maar gewoon terras. *terugdenk aan avond met Kug en dequote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's best een idee.. netjes bij het VIP Terras
Bij jou gaan ze d'r vanuit dat je alweer gekrompen bent van ouderdom?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga er vandoor
Niet nuecken maar slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |