Lekker in het hooi.. klinkt fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergat 1 slaapplaats te noemen nog..... het KONIJNENHOK!
Bespeur ik daar een beledigd pubertje?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
godzijndank ben ik 17..en aandacht is alleen gewenst als het relevant is*NOOIT dus*
Als het zo doorgaat is het vol voordat ik de douche uitkom!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde dit topic nog volspammen voor ik ga slapen.. maar ik geloof dat het niet meer gaat lukken
nee hoor..eerlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een beledigd pubertje?
*noteert: Des, hooizolder.......... Vlarp, hooihokje Fuzz*quote:
Nou, ga maar snel dan heh... *duw*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het vol voordat ik de douche uitkom!
Moet er natuurlijk wel zelf naar binnen willenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus mogen ga je bij Bea op de koffie?
Al klinkt hooizolder wel beterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*noteert: Des, hooizolder.......... Vlarp, hooihokje Fuzz*
Aha, dat verandert de zaak. Jij zoekt de kinderdisco's op.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet er natuurlijk wel zelf naar binnen willen![]()
Wil je niet bij Bea op de koffie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet er natuurlijk wel zelf naar binnen willen![]()
Dat klinkt echt bijna net zo fout als jezelf betastenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou Waxxer nu zichzelf aan het befotograferen zijn?.
Nee, +21 is wel interessant. Kinderdiscos waren op mijn 15 al passé.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aha, dat verandert de zaak. Jij zoekt de kinderdisco's op.
Nou lach eens..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
Zo. Dees was al bekend:
[afbeelding]
en dan deze:
[afbeelding]
En als jullie lief doen kan ik zelfs nog wel lachen
Ik beuploaddedede mijn fotoboek om eeeeeeeeven het letterlijke beeld dat van mij bestaat, heden ten dage veranderd isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou Waxxer nu zichzelf aan het befotograferen zijn?.
Of bepotelen, zoals de Vlamingen het zo mooi zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat klinkt echt bijna net zo fout als jezelf betasten
Hellaas betekent 21+ bij veel gay gelegenheden al gauw 40+.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, +21 is wel interessant. Kinderdiscos waren op mijn 15 al passé.
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik beuploaddedede mijn fotoboek om eeeeeeeeven het letterlijke beeld dat van mij bestaat, heden ten dage veranderd isMaarja, fotoboek deed rot, dus dan maar imageshack
![]()
sorry
dat ik mezelf als een homp vlees etaleer en publique
Samenvatting: neuken, nuecken, sex, 23 april gaan we naar de Red & blue in Antwerpenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:25 schreef creno het volgende:
jemig wat gaan jullie hard !
ik moet nog een hoop bijlezen zie ik wel !
Ik val wel op grijs hoor ...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hellaas betekent 21+ bij veel gay gelegenheden al gauw 40+.
tnx...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Samenvatting: neuken, nuecken, sex, 23 april gaan we naar de Red & blue in Antwerpen
ah okayquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
t is een soort vaag dwangbuis-riempjes ding.
Ooit gehad bij een promo-evenement bij Playstation 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |