incl city tour? (anders doe ik het ook wel)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bart's hok moet maar een keer in Utrecht komen stappen dan kunnen ze bij mij slapen
En bij mijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bart's hok moet maar een keer in Utrecht komen stappen dan kunnen ze bij mij slapen
Peterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
the cowboy is checking me out
euhm not....
but he could be
Nou dat is misschien een beetje veel van het goede....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef tech het volgende:
[..]
I accept... Any day of any week will do
Ik heb nog wel gezwaaid.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met jou houden we geen rekening.
Jij bent zelfs te lui om even je gezicht te komen laten zien aan de Fok gemeenschap..
Ik zal aan Cilla vragen of ze aan die jongen wil vragen of die dan ff op fok wil kijken in het fotoboek en of ie dan ff een bericht wil achterlaten (niet dat Cilla nog ooit bij BDF komt, maar ALS, DAN zal ik 't vragen)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind die jongen van Chipz leuk( die met die hoed ja
)
Ik vind Chipz leuk
ik stiekem ook (maar om mijn imago te bewaren vermeld ik ook even dat ik van Keane, Feeder, 3 doors Down, Intwine en ander spul houd)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind die jongen van Chipz leuk( die met die hoed ja
)
Ik vind Chipz leuk
Succes...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nou dat is misschien een beetje veel van het goede....
Maar zodra ik helemaal gesettled ben organiseer ik wat voor het Hok
Neuh, druk weekend alleen dan wel. De 22e ga ik lasergamen met mijn werk. Dat wordt leuk....23 vrouwen, een nicht en een hetero.....quote:
Ahh.. wat attent van jequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal aan Cilla vragen of ze aan die jongen wil vragen of die dan ff op fok wil kijken in het fotoboek en of ie dan ff een bericht wil achterlaten (niet dat Cilla nog ooit bij BDF komt, maar ALS, DAN zal ik 't vragen)
Ze hebben meer met de Vengaboys gemeen dat je denktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:
en het nieuwe album heeft een erg hoog Vengaboys gehalte, dus dan ben ik helemaal gedekt om me niet te hoeven schamen
mja, niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Peter
Amsterdammer, ook zo'n euhm.. prettig accent
Ze had heel veel echt rood haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
was dat trouwens haar eigen haar of een pruik?
Ik heb dr op MSN en mn vrienden doen de fanclubquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal aan Cilla vragen of ze aan die jongen wil vragen of die dan ff op fok wil kijken in het fotoboek en of ie dan ff een bericht wil achterlaten (niet dat Cilla nog ooit bij BDF komt, maar ALS, DAN zal ik 't vragen)
mietjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik stiekem ook (maar om mijn imago te bewaren vermeld ik ook even dat ik van Keane, Feeder, 3 doors Down, Intwine en ander spul houd)
gelukkig is mijn klas van dusdanig niveau dat het niet eens opvalt dat ik chipz ook leuk vind (en peter)...
en het nieuwe album heeft een erg hoog Vengaboys gehalte, dus dan ben ik helemaal gedekt om me niet te hoeven schamen
Je staat al met 1 voet in de boerderijquote:
well...duhquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben meer met de Vengaboys gemeen dat je denkt...playback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |