Zolang het Nederlands dameselftal van de B-1 van Rijnsburgse boys verliest kan ik het niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Toch heeft Vera Pauw wel 87 interlands achter haar naam staan en is ze ook nog ex-bondscoach van Schotland, dus zal ze niet geheel zonder kennis van voetbal spreken.
Heb je weleens een damesvoetbalwedstrijd gezien? Het is tenenkrommend. Heeft totaal niets met sport te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Toch heeft Vera Pauw wel 87 interlands achter haar naam staan en is ze ook nog ex-bondscoach van Schotland, dus zal ze niet geheel zonder kennis van voetbal spreken.
En bij een dreiging van een hard schot gaan ze maar snel aan de kant.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb je weleens een damesvoetbalwedstrijd gezien? Het is tenenkrommend. Heeft totaal niets met sport te maken.
Ze zijn te bang om te koppen, een keepster die een echte redding verricht moet nog geboren worden en een pass over 10 meter is al te veel gevraagd...
Maar die zijn niet bang voor de balquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar goed, kijken naar het 13e elftal van Spoordonkse Boys is ook geen pretje, eerlijk gezegd.
Nee, maar van die wandelende bierfusten hoef ik ook geen mooie passeerbeweging te verwachten.quote:
Van de meeste vrouwen ook niet want de tieten zitten vaak in de wegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, maar van die wandelende bierfusten hoef ik ook geen mooie passeerbeweging te verwachten.
Nee kunstschaatsen waar ze elkaar de knieën laten verbrijzelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:31 schreef Pearly het volgende:
Ik wil geen verstand van voetbal hebben omdat ik het maar een belachelijk mannen-oorlog-voering vindt!
uhhhhhhh ..... Jij bent een man??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee kunstschaatsen waar ze elkaar de knieën laten verbrijzelen.
Kom 'es van die kast af.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef Pearly het volgende:
[..]
uhhhhhhh ..... Jij bent een man??
Of is het "jongen"
![]()
Wat is er dan zo oke aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwenvoetbal is oke, alleen valt er niet naar te kijken.
Er is vast wel iets. ff denken......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er dan zo oke aan.
wat een stom wijf zeg!! ben blij dat ik wel weet wat buitenspel isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Idd
Ik ken een wijf die 6 jaar ofzo op voetbal heeft gezeten
Ze weet godverdomme niet eens wat buitenspel is
Kom op, er zijn toch wel betere pics te vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Martijne het volgende:
Vrouwen voetbal is amusant![]()
[[url=http://img56.exs.cx/img56/2994/voetbal8wx.jpg]afbeelding][/URL]
Iedereen mag voetballen die graag wil voetballen. Voetbal is voor iedereen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er dan zo oke aan.
Ook voor Rachid Baouzan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iedereen mag voetballen die graag wil voetballen. Voetbal is voor iedereen.
volgens mij vergat ze nog iets...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Martijne het volgende:
Daar hebben we het hier niet over.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ook voor Rachid Baouzan?
Onder iedereen, valt iedereen. Dus ook meneer Rachid B.quote:
Ja maar wie Tostao, Fontaine, Matthews, Cubila en Bertoni zijn weet je niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
wat een stom wijf zeg!! ben blij dat ik wel weet wat buitenspel is
Wie????quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar wie Tostao, Fontaine, Matthews, Cubila en Bertoni zijn weet je niet.
Wees blij dat hij geen Jaap Stobbe, een Loekie Knol en een Brammetje Biesterveld noemt.quote:
Oke, maar je weet nu wel wie ik bedoel toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Onder iedereen, valt iedereen. Dus ook meneer Rachid B.
Iedereen, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, maar je weet nu wel wie ik bedoel toch?
inkoppertjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
wat een stom wijf zeg!! ben blij dat ik wel weet wat buitenspel is
* just me kop de bal uit het goal!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 04:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
inkoppertje
leg dan eens uit (in je eigen woorden)
De vraag van Tong sla je wijselijk over.quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:19 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kop de bal uit het goal!!
ja duh.. die test heb ik al gedaan toen ik VBL modje werd en doe ik niet nog een keer![]()
Ach, die namen ken ik ook niet allemaal. Maar om verstand van het voetbal spelletje te hebben doet het er niet zoveel toe hoeveel namen oid je kent. Als je maar weet hoe het voetbal in mekaar zit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
De vraag van Tong sla je wijselijk over.
Hehequote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef tong80 het volgende:
Ben al blij dat ze me niet verbeterd en zegt dat het Cubilas moet zijn.
Geel!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Martijne het volgende:
"Waarom wordt er nou weer afgefloten? Hij maakt toch geen overtreding??""quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:02 schreef Falco het volgende:
De meeste vrouwen vinden nog steeds dat Jari Litmanen in het Nederlands elftal moet.
En Karin Bloemen verklaarde bij BvD tijdens het EK in Portugal dat 'onze jongens' vol op de counter moesten tegen die Letten.
Ik zat op mijn werk en had geen tijd om over voetbal na te denkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef tong80 het volgende:
Ben al blij dat ze me niet verbeterd en zegt dat het Cubilas moet zijn.
Dat moet iemand vast op video of zo hebben, moet geniale tv zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Lichtelijk off topic maar goed: jaren geleden was er bij 'Die Twee Nieuwe Koeien' dat een-tegen-een-spelletje waarin bekenden het tegen elkaar opnamen. Nu was er een gozer die altidj zat te zeiken dat vrouwen zo waardeloos konden voetballen, dus wat doet een van zijn vrouwelijke collega's: juist, ze geeft hem op. Harry Vermeegen gaat bij die knakker langs, confronteert hem met zijn gedrag en neemt hem mee naar het veld met twee kleine doeltjes voor een een-tegen-een met de sterspeler van het Nationale dameselftal. Wedstrijdje tot de 10, die gast wint 10-0. Hij loopt naar de camera in roept iets in de trant van: 'En nu voortaan alle wijven hun bek houden!'
Ik viel van mijn stoel van het lachen...
Die met die rare opslag. Paschke of zo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
Goed verhaal Dylan Dog!!
Net als die Duitse tennisser die eerst bier dronk en rookte en vervolgens de zusjes Williams van de baan mepte.
Braaschquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die met die rare opslag. Paschke of zo?
Psies, feitjes zeggen weinig over wat je van het voetbal zelf weet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:38 schreef Stpan het volgende:
Ik zou voor de discussie graag nog het nuance verschil tussen feitjes en voetbalverstand willen aanmaken. Mijn moeder kent belachelijk veel spelers, wat hun vorige club was etc. Maar verstand van voetbal heeft ze niet.
En dan zit er ook nog een verschil tussen verstand van voetbal, en zelf kunnen voetballen. (voor vrouwen geldt dat allebei de punten op dramatisch laag niveau zitten)
Ja hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Weet ze wat buitenspel is?
Nee dat net niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
Maar dan... Weet ze wat lateralen zijn?
Naar binnen knijpenquote:Wat knijpen is?
quote:Wat 4-3-3 betekent?
Jaquote:Wat een ruit op het middenveld is?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
a naar FC Groningen. En je kunt me een plezier doen met een avond voetbal. En ja, ik durf best te beweren dat ik er best kijk op heb![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
FC Groningen, das toch geen voetbal, en dan zeg je dat je er kijk op hebt
![]()
quote:AFC AJAX Kampioen 2004-2005
met een leuterquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
edit:ow jij hebt wel verstand van voetbal zie ik
[..]
de medische wereld kan ook van alles tegenwoordigquote:
Zelfs voetbalfanaten een hersenpan geven .quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de medische wereld kan ook van alles tegenwoordig
nu de inhoud nog zeker?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zelfs voetbalfanaten een hersenpan geven .
Ja, jij wil nooit naar een meeting komenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard, maar de eerste vrouw met echt verstand van voetbal moet ik ook nog tegenkomen hoor.
Gelieve geen antwoorden te geven hier en het gaat om voetbal op het hoogste niveau. Verder kan dat natuurlijk wel, een VBL-test voor iedereen maar het staatin dit topic dus vandaar, Succes!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:18 schreef Sconvolts het volgende:
Ik denk dat je er wel gewoon Voetbal Test van kan maken hoor, er zijn zat mannen die hier ook geen antwoord op weten.
En er zitten een paar strikvragen tussen; hoe vaak mag je wisselen; dat hangt af van het niveau natuurlijk, in de lagere voetbalklassen mag je namelijk doorwisselen...
Ik ben van mening dat vrouwen echt wel verstand van voetbal kunnen hebben, alleen die Vera Pauw viel mij ook zwaar tegen op tv, er kwam geen zinnig woord uit over voetbal.
Donequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
De grote Fok! VBL Vrouwen Voetbal Test
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:22 schreef VoreG het volgende:
16. Wie is geen scheidsrechter op het hoogste niveau: Blom, Van der Hilst, Van Delft?
Hadden we maar scheidsrechters op het hoogste niveau
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:35 schreef Taste het volgende:
Echt te relaxt: een op en top vrouw die om 22:34u roept: Sportjournaal aan!
tering zeg,dat zou iets voor mij zijn,is ze te koop?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:35 schreef Taste het volgende: Echt te relaxt: een op en top vrouw die om 22:34u roept: Sportjournaal aan!
Hm ligt er aan wat je bod is! Als ik in prijzen ga denken, dan moet ik natuurlijk rekening houden met toekomstig rendement en zo. 600 keer sex per jaar (aflopend) (bij een hoer is dat 50-100 euri per keer?), toekomstig inkomen van een ton p/jaar, trek daarvan af een paar kids met monsterlijke uitgaven... euhm... 852.312 euro?quote:tering zeg,dat zou iets voor mij zijn,is ze te koop?
Hij schaart 2x per dag zichzelf masturberen w.s. onder sex hebben.quote:
En verder zit jij ook helemaal niet bij je vriendin onder de plak en iets negatiefs zeggen over vrouwen is voor jouw ook zeker geen probleem, dat mag natuurlijk best van je vriendin. Of toch niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:12 schreef Taste het volgende:
Hehehe idd, mocht dat niet? Ook niet als zij helpt? Maar anyway, we driften erg off-topic. Was een b-tje een domme post van mijn kant
Mijn enige punt is dat er zeker vrouwen bestaan die behoorlijk veel voetbal kennis hebben. En mijn vriendin is daar zeker een voorbeeld van, ze weet echt net zo veel als de gemiddelde voetbal-verslaafde man! We gaan ook vaak naar wedstrijden samen en zo![]()
Ik beschouw deze test als een belediging, kom eerst maar eens met een fatsoelijke test.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
De grote Fok! VBL Vrouwen Voetbal Test
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik beschouw deze test als een belediging, kom eerst maar eens met een fatsoelijke test.
zeurpiet,ben blij dat er uberhaupt aandacht geschonken wordt aan vrouwen en voetbal.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik beschouw deze test als een belediging, kom eerst maar eens met een fatsoelijke test.
1- Waarom werd de aftrap van de WK-finale Nederland - West Duitsland met enkele minuten uitgesteld ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
kijk,deze is dan weer te makkelijk,ze is notabene Italiaansequote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
.
7- Wat was de eerste Italiaanse club die een Europacup won ?
oja,vergetenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:07 schreef tong80 het volgende:
Daarom stel ik hem ook.
Anders krijg je te horen dat het te eenzijdig is.
In 1964 wel ja. Maar die ik bedoel won een EC in 1961.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
het was trouwens nog een zeikclub ook in 1964
oja,zie het nu pas,een EC en niet de EC 1.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1964 wel ja. Maar die ik bedoel won een EC in 1961.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ze mogen het bier aangeven, borrelnootjes op tafel zetten, en niet in het beeld lopen als de mannen naar het Nederlands elftal kijken.
Eenschquote:Op zondag 27 maart 2005 13:54 schreef Stpan het volgende:
Nogmaals, feitjes zeggen niets over het daadwerkelijk verstand van voetbal. Ik verwacht eerder vragen als:
Waarom was het middenveld Cocu, Van Bommel, Landzaat niet zo dominant als verwacht?
Waarom zal Van Basten tegen Armenie met een nummer 10 spelen, en wie zal dat zijn?
Vindt je dat Castelen ieder voor Kuijt had moeten invallen en waarom wel/niet?
Moet Van Bronckhorst altijd linksback staan in het Nederlands elftal en waarom wel/niet?
Noem 3 punten waarom je Van Basten een betere bondscoach vindt dan Advocaat, en 2 waarom hij een slechtere bondscoach is.
Speelt Ajax in Europacup wedstrijd nog het klassieke Ajax-systeem en wat vind je ervan?
Moet Feyenoord 4-4-2 met ruit, 4-4-2 zonder ruit of 4-3-3 spelen?
De gemiddelde mannelijke FOK!-er weet hier waarschijnlijk (buiten 80% van VBL) ook geen reet op te zeggen.
Dit zijn pas discussiepunten die laten blijken of je verstand van voetbal hebt of niet.. Die google-vragen van bijv. Tong80 zeggen helemaal niets over verstand van voetbal, feitjes kunnen we allemaal leren.
dat heb ik met mensen die na elke zin hun tong uit hun bek laten hangen.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang het Nederlands dameselftal van de B-1 van Rijnsburgse boys verliest kan ik het niet serieus nemen.
Ik pretendeer dan ook niet serieus genomen te willen worden.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
dat heb ik met mensen die na elke zin hun tong uit hun bek laten hangen.....
Dat is Barbara Barend..quote:Op zondag 27 maart 2005 15:38 schreef WooZ het volgende:
Waarom hadden ze gister bij Nickelodeon eigenlijk een vrouwelijke interviewster?
ik voelde meteen dat er iets niet klopte
is redelijk dubbel op zeg maar, of het is interviewster of het is vrouwelijke interviewer !!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:38 schreef WooZ het volgende:
Waarom hadden ze gister bij Nickelodeon eigenlijk een vrouwelijke interviewster?
ik voelde meteen dat er iets niet klopte
En dat zal ze bij de komende wedstrijden ook blijven doen...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is Barbara Barend..
Die deed de interviews bij de vorige wedstrijd ook...
welke tieten?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van de meeste vrouwen ook niet want de tieten zitten vaak in de weg
Voor mensen met sociale vaardigheden. Die heb jij vast nietquote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef Liechtenstein het volgende:
Eens. Voetbal is voor zwakzinnige kleuters bedoeld.
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hierquote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor mensen met sociale vaardigheden. Die heb jij vast niet
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hier
Ik had van iemand met jouw usernaam een betere reactie verwacht.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef Liechtenstein het volgende:
Eens. Voetbal is voor zwakzinnige kleuters bedoeld.
Okay, verkeerde emoticon gebruikt.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hier
Liechtenstein? Vertel, waarom? Och, voetbal is niet mijn 'ding'quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had van iemand met jouw usernaam een betere reactie verwacht.
Iemand met zo'n username lijdt vast aan een minderwaardigheidscomplex wat ie verbaal probeert te compenserenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och, nu zie ik hetquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uhm, de usernames die ik graag wilde waren helaas ingebruikquote:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
Iemand met zo'n username lijdt vast aan een minderwaardigheidscomplex wat ie verbaal probeert te compenseren
Bter dan m'n vorige 2quote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Maar goed, Ik zie dat jij ook een geweldige username hebt![]()
Eindelijk een relevante post tussen het off topic geslowchat.quote:
Waarom heb je die laatste 2 woorden eigenlijk aan de TT toegevoegd?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk een relevante post tussen het off topic geslowchat.
Een voetbal is een gebruiksvoorwerp.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je die laatste 2 woorden eigenlijk aan de TT toegevoegd?
Dan moet het gewoon kloppenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zei ik op de vorige pagina al.
Welk sexleven?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Ik zal jullie nog eens over m'n sexleven informeren
Daar zouden we het niet meer over hebben.quote:
Ik ga je dissen man, zolang je je msn niet maaktquote:Op maandag 28 maart 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zouden we het niet meer over hebben.
Oh my Gowd, je gaat ook al raar pratenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga je dissen man, zolang je je msn niet maakt![]()
"welke kleur zijn wij?"quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:36 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel lief eigenlijk: vrouwen die geen verstand van voetbal hebben. Ze maken van die lieve aandoenlijke opmerkingen![]()
en leg dan maar eens uit tijdens Roemenie-Nederland dat Oranje in het wit speelt en Roemenie in het oranjequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
"welke kleur zijn wij?"
* Stpan volledige mee eens is!quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:36 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel lief eigenlijk: vrouwen die geen verstand van voetbal hebben. Ze maken van die lieve aandoenlijke opmerkingen![]()
Ja hé, dan moeten ze weten wat die drie letterige afkortingen in beeld betekenen en DUS weten wie er speelt ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:46 schreef golfer het volgende:
De stand in beeld zien en dan nog vragen: "En, hebben ze gewonnen? "©Bluezz
Daar willen wij ook niet in aanraking mee komenquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:56 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ter vergelijking, sommige dingen zijn weer echt alléén voor vrouwen en mogen mannen (liever) niet aankomen, voorbeelden zijn de Margriet, de Libelle, de menstruatie en het huishouden...
Dat is een feit...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef pfaf het volgende:
Ach, en ook al hebben ze er verstand van, het zelf spelen kunnen ze sowieso niet.
Toch heeft het aanschouwen van het WK voor dames ook positieve punten, al gaat het nog zo slecht met je club, een bal passen over 40 meter lukt jouw club wél!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef pfaf het volgende:
Ach, en ook al hebben ze er verstand van, het zelf spelen kunnen ze sowieso niet.
Leer haar tactisch denken!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond samen met het vrouwtje kijken.
Ben benieuwd.
Nee, da's lief!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:26 schreef Elgigante het volgende:
Het meest irritante vind ik het geschreeuw om penalties als er een overtreding op de middellijn plaats vindt.
Ze had weer een paar prachtige opmerkingen.quote:
*meldt....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:57 schreef RayMania het volgende:
Als vrouwen weten wat buitenspel is en een corner dan is het voor hun doen veel.
ach dat heb ik met GTST, ONM en Rozegeur & Wodkalimequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vriendin valt gewoon in slaap onder de wedstrijd op tv
Dat hebben ze in Iran beter voor mekaar dan hier!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
Vrouwen en voetbal.
Oprotten uit de stadions en snel.
Inderdaad, daar mag de knvb een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:57 schreef Doekes het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Iran beter voor mekaar dan hier!
ONM is nog best leuk....quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach dat heb ik met GTST, ONM en Rozegeur & Wodkalime
Dat is handig als je er over spreekt of iets roept tijdens een wedstrijd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
*meldt....
wat is trouwens het belang van voetbalkennis (of is dit een typische vrouwenopmerking?)
geen moeite mee hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is handig als je er over spreekt of iets roept tijdens een wedstrijd.
het is ook hinderlijk als iemand : 'die rooie dáár!' gaat roepen bij een snookerwedstrijd als je net een rooie hebt gepot en een moeilijke zwarte voor de boeg hebt.
Ach ja die neiging kreeg ik gisteren ook...quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef Scorpie het volgende:
Als ze dat in Duitsland zien, zetten ze dat onder een samenvatting en zeggen dat Oranje slecht was, zoals ze zaterdag deden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik ook.quote:
Hoeft ook niet toch? Ik keek eerst voor de lekkere benen maar aangezien de broeken steeds langer worden...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef pfaf het volgende:
pics?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef pfaf het volgende:
Nou, sinds een jaar hebben onze dameselftallen speciale dameskleding. Dit maakt het één en ander wel beter te bekijken, maar m'n opmerking van 2 jaar terug blijft staan.
WTF?quote:1. Wat is knijpen?
Johan Cruijffquote:2. Wie zei: "Voetbal is oorlog"
Gewoon een stuiterbal noemen wij datquote:3. Wat is een scheidsrechtersbal?
Ja?quote:4. Bestaat een linksbinnen?
Gewoon dekken maar dan er steeds korter op zitten?quote:5. Wat is doordekken?
Op het moment van spelen moet de andere speler minimaal een keeper en verdediger achter of naast zich hebben, tja.. hoe leg je dit uit?quote:6. Leg uit: wat is buitenspel?
Hoekschop wel, ingooi nietquote:7. Kun je rechtstreeks scoren uit een hoekschop? En uit een inworp?
jaquote:8. Telt een schot dat van buiten het strafschopgebied het doel in gaat?
teltquote:9. Wat gebeurt er als de scheidsrechter de bal in het doel kopt?
de vierde man?quote:10. Wie vervangt de scheidsrechter als die geblesseerd raakt?
geelquote:11. Welke straf krijg je als je je shirt uittrekt na het scoren van een goal?
11 meterquote:12. Wat is de afstand van de strafschopstip tot het doel?
Een goal die je moet scoren in de verlenging, daarna is de wedstrijd meteen afgelopen.quote:13. Wat is een 'golden goal'?
Velsenquote:14. Uit welke plaats komt Stormvogels/Telstar?
7?quote:15. Met hoeveel spelers moet je minstens op het veld staan om een wedstrijd te mogen (uit)spelen?
Blom wel, die andere ben ik nietquote:16. Wie is geen scheidsrechter op het hoogste niveau: Blom, Van der Hilst, Van Delft?
jaquote:17. Kan de aanvallende partij een vrije trap (geen penalty) in het strafschopgebied krijgen?
3xquote:18. Hoe vaak mag je wisselen?
Italiequote:19. Wie is Wereldkampioen voetbal?
1 echte, 1 voorwaardelijk toch of zo?quote:20. Hoeveel wedstrijden schorising krijg je als je twee gele kaarten in één wedstrijd ontvangt?
Zo Juichte Glenn heel hard voor "Napoli" toen Twente dit seizoen in blauwe uitshirts de 0-1 liet aantekenen in de UFO.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:19 schreef Doc het volgende:
Voor Myrthe en Rosa is ook ieder in rood spelend team LFC![]()
Maakt niet uit, je hebt in ieder geval een goed zelfbeeld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:53 schreef Grulez het volgende:
De meeste mannen hebben er ook geen verstand van... (maar ws ben ik nu in dit topic aan het spuit 11'en )
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Lichtelijk off topic maar goed: jaren geleden was er bij 'Die Twee Nieuwe Koeien' dat een-tegen-een-spelletje waarin bekenden het tegen elkaar opnamen. Nu was er een gozer die altidj zat te zeiken dat vrouwen zo waardeloos konden voetballen, dus wat doet een van zijn vrouwelijke collega's: juist, ze geeft hem op. Harry Vermeegen gaat bij die knakker langs, confronteert hem met zijn gedrag en neemt hem mee naar het veld met twee kleine doeltjes voor een een-tegen-een met de sterspeler van het Nationale dameselftal. Wedstrijdje tot de 10, die gast wint 10-0. Hij loopt naar de camera in roept iets in de trant van: 'En nu voortaan alle wijven hun bek houden!'
Ik viel van mijn stoel van het lachen...
Nee sorry. Maar ze zijn strak rond de heupen/taille, zijn niet lang, dus ze hoeven niet bij de broek in en de broekjes zijn ook veel strakker in plaats van die zakken waar de meeste vrouwen in voetballen.quote:
Ja, inderdaad. Je wordt er op de tv mee doodgegooid.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:17 schreef Beschouw het volgende:
Vrouwenvoetbal zou bij de wet verboden moeten worden.
Met mn zelfbeeld is idd niks misquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hebt in ieder geval een goed zelfbeeld.
Dat mag inderdaad best wel (en dat zeg ik als vrouw - die nooit in clubverband heeft gevoetbald overigens, wel gehandbald). Bij andere sporten zie je ook dat de kleding wat meer op de vrouwen is toegesneden ipv een kopie van de heren kleding.quote:Op zondag 15 april 2007 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar ze zijn strak rond de heupen/taille, zijn niet lang, dus ze hoeven niet bij de broek in en de broekjes zijn ook veel strakker in plaats van die zakken waar de meeste vrouwen in voetballen.
Die dikke toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef Grimm het volgende:
Ik keek zondag op mtv naar "Made"en daar wilde een tiener voetbalprof worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |