En dat zal ze bij de komende wedstrijden ook blijven doen...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is Barbara Barend..
Die deed de interviews bij de vorige wedstrijd ook...
welke tieten?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van de meeste vrouwen ook niet want de tieten zitten vaak in de weg
Voor mensen met sociale vaardigheden. Die heb jij vast nietquote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef Liechtenstein het volgende:
Eens. Voetbal is voor zwakzinnige kleuters bedoeld.
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hierquote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor mensen met sociale vaardigheden. Die heb jij vast niet
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hier
Ik had van iemand met jouw usernaam een betere reactie verwacht.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef Liechtenstein het volgende:
Eens. Voetbal is voor zwakzinnige kleuters bedoeld.
Okay, verkeerde emoticon gebruikt.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hier
Liechtenstein? Vertel, waarom? Och, voetbal is niet mijn 'ding'quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had van iemand met jouw usernaam een betere reactie verwacht.
Iemand met zo'n username lijdt vast aan een minderwaardigheidscomplex wat ie verbaal probeert te compenserenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och, nu zie ik hetquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uhm, de usernames die ik graag wilde waren helaas ingebruikquote:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
Iemand met zo'n username lijdt vast aan een minderwaardigheidscomplex wat ie verbaal probeert te compenseren
Bter dan m'n vorige 2quote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Maar goed, Ik zie dat jij ook een geweldige username hebt![]()
Eindelijk een relevante post tussen het off topic geslowchat.quote:
Waarom heb je die laatste 2 woorden eigenlijk aan de TT toegevoegd?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk een relevante post tussen het off topic geslowchat.
Een voetbal is een gebruiksvoorwerp.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je die laatste 2 woorden eigenlijk aan de TT toegevoegd?
Dan moet het gewoon kloppenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zei ik op de vorige pagina al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |