En verder zit jij ook helemaal niet bij je vriendin onder de plak en iets negatiefs zeggen over vrouwen is voor jouw ook zeker geen probleem, dat mag natuurlijk best van je vriendin. Of toch niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:12 schreef Taste het volgende:
Hehehe idd, mocht dat niet? Ook niet als zij helpt? Maar anyway, we driften erg off-topic. Was een b-tje een domme post van mijn kant
Mijn enige punt is dat er zeker vrouwen bestaan die behoorlijk veel voetbal kennis hebben. En mijn vriendin is daar zeker een voorbeeld van, ze weet echt net zo veel als de gemiddelde voetbal-verslaafde man! We gaan ook vaak naar wedstrijden samen en zo![]()
Ik beschouw deze test als een belediging, kom eerst maar eens met een fatsoelijke test.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
De grote Fok! VBL Vrouwen Voetbal Test
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik beschouw deze test als een belediging, kom eerst maar eens met een fatsoelijke test.
zeurpiet,ben blij dat er uberhaupt aandacht geschonken wordt aan vrouwen en voetbal.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik beschouw deze test als een belediging, kom eerst maar eens met een fatsoelijke test.
1- Waarom werd de aftrap van de WK-finale Nederland - West Duitsland met enkele minuten uitgesteld ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
kijk,deze is dan weer te makkelijk,ze is notabene Italiaansequote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
.
7- Wat was de eerste Italiaanse club die een Europacup won ?
oja,vergetenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:07 schreef tong80 het volgende:
Daarom stel ik hem ook.
Anders krijg je te horen dat het te eenzijdig is.
In 1964 wel ja. Maar die ik bedoel won een EC in 1961.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
het was trouwens nog een zeikclub ook in 1964
oja,zie het nu pas,een EC en niet de EC 1.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1964 wel ja. Maar die ik bedoel won een EC in 1961.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ze mogen het bier aangeven, borrelnootjes op tafel zetten, en niet in het beeld lopen als de mannen naar het Nederlands elftal kijken.
Eenschquote:Op zondag 27 maart 2005 13:54 schreef Stpan het volgende:
Nogmaals, feitjes zeggen niets over het daadwerkelijk verstand van voetbal. Ik verwacht eerder vragen als:
Waarom was het middenveld Cocu, Van Bommel, Landzaat niet zo dominant als verwacht?
Waarom zal Van Basten tegen Armenie met een nummer 10 spelen, en wie zal dat zijn?
Vindt je dat Castelen ieder voor Kuijt had moeten invallen en waarom wel/niet?
Moet Van Bronckhorst altijd linksback staan in het Nederlands elftal en waarom wel/niet?
Noem 3 punten waarom je Van Basten een betere bondscoach vindt dan Advocaat, en 2 waarom hij een slechtere bondscoach is.
Speelt Ajax in Europacup wedstrijd nog het klassieke Ajax-systeem en wat vind je ervan?
Moet Feyenoord 4-4-2 met ruit, 4-4-2 zonder ruit of 4-3-3 spelen?
De gemiddelde mannelijke FOK!-er weet hier waarschijnlijk (buiten 80% van VBL) ook geen reet op te zeggen.
Dit zijn pas discussiepunten die laten blijken of je verstand van voetbal hebt of niet.. Die google-vragen van bijv. Tong80 zeggen helemaal niets over verstand van voetbal, feitjes kunnen we allemaal leren.
dat heb ik met mensen die na elke zin hun tong uit hun bek laten hangen.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang het Nederlands dameselftal van de B-1 van Rijnsburgse boys verliest kan ik het niet serieus nemen.
Ik pretendeer dan ook niet serieus genomen te willen worden.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
dat heb ik met mensen die na elke zin hun tong uit hun bek laten hangen.....
Dat is Barbara Barend..quote:Op zondag 27 maart 2005 15:38 schreef WooZ het volgende:
Waarom hadden ze gister bij Nickelodeon eigenlijk een vrouwelijke interviewster?
ik voelde meteen dat er iets niet klopte
is redelijk dubbel op zeg maar, of het is interviewster of het is vrouwelijke interviewer !!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:38 schreef WooZ het volgende:
Waarom hadden ze gister bij Nickelodeon eigenlijk een vrouwelijke interviewster?
ik voelde meteen dat er iets niet klopte
En dat zal ze bij de komende wedstrijden ook blijven doen...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is Barbara Barend..
Die deed de interviews bij de vorige wedstrijd ook...
welke tieten?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van de meeste vrouwen ook niet want de tieten zitten vaak in de weg
Voor mensen met sociale vaardigheden. Die heb jij vast nietquote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef Liechtenstein het volgende:
Eens. Voetbal is voor zwakzinnige kleuters bedoeld.
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hierquote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor mensen met sociale vaardigheden. Die heb jij vast niet
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hier
Ik had van iemand met jouw usernaam een betere reactie verwacht.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef Liechtenstein het volgende:
Eens. Voetbal is voor zwakzinnige kleuters bedoeld.
Okay, verkeerde emoticon gebruikt.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hier
Liechtenstein? Vertel, waarom? Och, voetbal is niet mijn 'ding'quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had van iemand met jouw usernaam een betere reactie verwacht.
Iemand met zo'n username lijdt vast aan een minderwaardigheidscomplex wat ie verbaal probeert te compenserenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och, nu zie ik hetquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uhm, de usernames die ik graag wilde waren helaas ingebruikquote:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
Iemand met zo'n username lijdt vast aan een minderwaardigheidscomplex wat ie verbaal probeert te compenseren
Bter dan m'n vorige 2quote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Maar goed, Ik zie dat jij ook een geweldige username hebt![]()
Eindelijk een relevante post tussen het off topic geslowchat.quote:
Waarom heb je die laatste 2 woorden eigenlijk aan de TT toegevoegd?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk een relevante post tussen het off topic geslowchat.
Een voetbal is een gebruiksvoorwerp.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je die laatste 2 woorden eigenlijk aan de TT toegevoegd?
Dan moet het gewoon kloppenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zei ik op de vorige pagina al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |