"Waarom wordt er nou weer afgefloten? Hij maakt toch geen overtreding??""quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:02 schreef Falco het volgende:
De meeste vrouwen vinden nog steeds dat Jari Litmanen in het Nederlands elftal moet.
En Karin Bloemen verklaarde bij BvD tijdens het EK in Portugal dat 'onze jongens' vol op de counter moesten tegen die Letten.
Ik zat op mijn werk en had geen tijd om over voetbal na te denkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef tong80 het volgende:
Ben al blij dat ze me niet verbeterd en zegt dat het Cubilas moet zijn.
Dat moet iemand vast op video of zo hebben, moet geniale tv zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Lichtelijk off topic maar goed: jaren geleden was er bij 'Die Twee Nieuwe Koeien' dat een-tegen-een-spelletje waarin bekenden het tegen elkaar opnamen. Nu was er een gozer die altidj zat te zeiken dat vrouwen zo waardeloos konden voetballen, dus wat doet een van zijn vrouwelijke collega's: juist, ze geeft hem op. Harry Vermeegen gaat bij die knakker langs, confronteert hem met zijn gedrag en neemt hem mee naar het veld met twee kleine doeltjes voor een een-tegen-een met de sterspeler van het Nationale dameselftal. Wedstrijdje tot de 10, die gast wint 10-0. Hij loopt naar de camera in roept iets in de trant van: 'En nu voortaan alle wijven hun bek houden!'
Ik viel van mijn stoel van het lachen...
Die met die rare opslag. Paschke of zo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
Goed verhaal Dylan Dog!!
Net als die Duitse tennisser die eerst bier dronk en rookte en vervolgens de zusjes Williams van de baan mepte.
Braaschquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die met die rare opslag. Paschke of zo?
Psies, feitjes zeggen weinig over wat je van het voetbal zelf weet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:38 schreef Stpan het volgende:
Ik zou voor de discussie graag nog het nuance verschil tussen feitjes en voetbalverstand willen aanmaken. Mijn moeder kent belachelijk veel spelers, wat hun vorige club was etc. Maar verstand van voetbal heeft ze niet.
En dan zit er ook nog een verschil tussen verstand van voetbal, en zelf kunnen voetballen. (voor vrouwen geldt dat allebei de punten op dramatisch laag niveau zitten)
Ja hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Weet ze wat buitenspel is?
Nee dat net niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
Maar dan... Weet ze wat lateralen zijn?
Naar binnen knijpenquote:Wat knijpen is?
quote:Wat 4-3-3 betekent?
Jaquote:Wat een ruit op het middenveld is?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
a naar FC Groningen. En je kunt me een plezier doen met een avond voetbal. En ja, ik durf best te beweren dat ik er best kijk op heb![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
FC Groningen, das toch geen voetbal, en dan zeg je dat je er kijk op hebt
![]()
quote:AFC AJAX Kampioen 2004-2005
met een leuterquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
edit:ow jij hebt wel verstand van voetbal zie ik
[..]
de medische wereld kan ook van alles tegenwoordigquote:
Zelfs voetbalfanaten een hersenpan geven .quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de medische wereld kan ook van alles tegenwoordig
nu de inhoud nog zeker?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zelfs voetbalfanaten een hersenpan geven .
Ja, jij wil nooit naar een meeting komenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard, maar de eerste vrouw met echt verstand van voetbal moet ik ook nog tegenkomen hoor.
Gelieve geen antwoorden te geven hier en het gaat om voetbal op het hoogste niveau. Verder kan dat natuurlijk wel, een VBL-test voor iedereen maar het staatin dit topic dus vandaar, Succes!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:18 schreef Sconvolts het volgende:
Ik denk dat je er wel gewoon Voetbal Test van kan maken hoor, er zijn zat mannen die hier ook geen antwoord op weten.
En er zitten een paar strikvragen tussen; hoe vaak mag je wisselen; dat hangt af van het niveau natuurlijk, in de lagere voetbalklassen mag je namelijk doorwisselen...
Ik ben van mening dat vrouwen echt wel verstand van voetbal kunnen hebben, alleen die Vera Pauw viel mij ook zwaar tegen op tv, er kwam geen zinnig woord uit over voetbal.
Donequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
De grote Fok! VBL Vrouwen Voetbal Test
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:22 schreef VoreG het volgende:
16. Wie is geen scheidsrechter op het hoogste niveau: Blom, Van der Hilst, Van Delft?
Hadden we maar scheidsrechters op het hoogste niveau
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:35 schreef Taste het volgende:
Echt te relaxt: een op en top vrouw die om 22:34u roept: Sportjournaal aan!
tering zeg,dat zou iets voor mij zijn,is ze te koop?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:35 schreef Taste het volgende: Echt te relaxt: een op en top vrouw die om 22:34u roept: Sportjournaal aan!
Hm ligt er aan wat je bod is! Als ik in prijzen ga denken, dan moet ik natuurlijk rekening houden met toekomstig rendement en zo. 600 keer sex per jaar (aflopend) (bij een hoer is dat 50-100 euri per keer?), toekomstig inkomen van een ton p/jaar, trek daarvan af een paar kids met monsterlijke uitgaven... euhm... 852.312 euro?quote:tering zeg,dat zou iets voor mij zijn,is ze te koop?
Hij schaart 2x per dag zichzelf masturberen w.s. onder sex hebben.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |