Ik pretendeer dan ook niet serieus genomen te willen worden.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
dat heb ik met mensen die na elke zin hun tong uit hun bek laten hangen.....
Dat is Barbara Barend..quote:Op zondag 27 maart 2005 15:38 schreef WooZ het volgende:
Waarom hadden ze gister bij Nickelodeon eigenlijk een vrouwelijke interviewster?
ik voelde meteen dat er iets niet klopte
is redelijk dubbel op zeg maar, of het is interviewster of het is vrouwelijke interviewer !!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:38 schreef WooZ het volgende:
Waarom hadden ze gister bij Nickelodeon eigenlijk een vrouwelijke interviewster?
ik voelde meteen dat er iets niet klopte
En dat zal ze bij de komende wedstrijden ook blijven doen...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is Barbara Barend..
Die deed de interviews bij de vorige wedstrijd ook...
welke tieten?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van de meeste vrouwen ook niet want de tieten zitten vaak in de weg
Voor mensen met sociale vaardigheden. Die heb jij vast nietquote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef Liechtenstein het volgende:
Eens. Voetbal is voor zwakzinnige kleuters bedoeld.
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hierquote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor mensen met sociale vaardigheden. Die heb jij vast niet
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hier
Ik had van iemand met jouw usernaam een betere reactie verwacht.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef Liechtenstein het volgende:
Eens. Voetbal is voor zwakzinnige kleuters bedoeld.
Okay, verkeerde emoticon gebruikt.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... Ik voel de liefde hier
Liechtenstein? Vertel, waarom? Och, voetbal is niet mijn 'ding'quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had van iemand met jouw usernaam een betere reactie verwacht.
Iemand met zo'n username lijdt vast aan een minderwaardigheidscomplex wat ie verbaal probeert te compenserenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och, nu zie ik hetquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uhm, de usernames die ik graag wilde waren helaas ingebruikquote:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
Iemand met zo'n username lijdt vast aan een minderwaardigheidscomplex wat ie verbaal probeert te compenseren
Bter dan m'n vorige 2quote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef Liechtenstein het volgende:
[..]
Maar goed, Ik zie dat jij ook een geweldige username hebt![]()
Eindelijk een relevante post tussen het off topic geslowchat.quote:
Waarom heb je die laatste 2 woorden eigenlijk aan de TT toegevoegd?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk een relevante post tussen het off topic geslowchat.
Een voetbal is een gebruiksvoorwerp.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom heb je die laatste 2 woorden eigenlijk aan de TT toegevoegd?
Dan moet het gewoon kloppenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zei ik op de vorige pagina al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |