Hoeft ook niet toch? Ik keek eerst voor de lekkere benen maar aangezien de broeken steeds langer worden...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef pfaf het volgende:
Ach, en ook al hebben ze er verstand van, het zelf spelen kunnen ze sowieso niet.
pics?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef pfaf het volgende:
Nou, sinds een jaar hebben onze dameselftallen speciale dameskleding. Dit maakt het één en ander wel beter te bekijken, maar m'n opmerking van 2 jaar terug blijft staan.
WTF?quote:1. Wat is knijpen?
Johan Cruijffquote:2. Wie zei: "Voetbal is oorlog"
Gewoon een stuiterbal noemen wij datquote:3. Wat is een scheidsrechtersbal?
Ja?quote:4. Bestaat een linksbinnen?
Gewoon dekken maar dan er steeds korter op zitten?quote:5. Wat is doordekken?
Op het moment van spelen moet de andere speler minimaal een keeper en verdediger achter of naast zich hebben, tja.. hoe leg je dit uit?quote:6. Leg uit: wat is buitenspel?
Hoekschop wel, ingooi nietquote:7. Kun je rechtstreeks scoren uit een hoekschop? En uit een inworp?
jaquote:8. Telt een schot dat van buiten het strafschopgebied het doel in gaat?
teltquote:9. Wat gebeurt er als de scheidsrechter de bal in het doel kopt?
de vierde man?quote:10. Wie vervangt de scheidsrechter als die geblesseerd raakt?
geelquote:11. Welke straf krijg je als je je shirt uittrekt na het scoren van een goal?
11 meterquote:12. Wat is de afstand van de strafschopstip tot het doel?
Een goal die je moet scoren in de verlenging, daarna is de wedstrijd meteen afgelopen.quote:13. Wat is een 'golden goal'?
Velsenquote:14. Uit welke plaats komt Stormvogels/Telstar?
7?quote:15. Met hoeveel spelers moet je minstens op het veld staan om een wedstrijd te mogen (uit)spelen?
Blom wel, die andere ben ik nietquote:16. Wie is geen scheidsrechter op het hoogste niveau: Blom, Van der Hilst, Van Delft?
jaquote:17. Kan de aanvallende partij een vrije trap (geen penalty) in het strafschopgebied krijgen?
3xquote:18. Hoe vaak mag je wisselen?
Italiequote:19. Wie is Wereldkampioen voetbal?
1 echte, 1 voorwaardelijk toch of zo?quote:20. Hoeveel wedstrijden schorising krijg je als je twee gele kaarten in één wedstrijd ontvangt?
Zo Juichte Glenn heel hard voor "Napoli" toen Twente dit seizoen in blauwe uitshirts de 0-1 liet aantekenen in de UFO.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:19 schreef Doc het volgende:
Voor Myrthe en Rosa is ook ieder in rood spelend team LFC![]()
Maakt niet uit, je hebt in ieder geval een goed zelfbeeld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:53 schreef Grulez het volgende:
De meeste mannen hebben er ook geen verstand van... (maar ws ben ik nu in dit topic aan het spuit 11'en )
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Lichtelijk off topic maar goed: jaren geleden was er bij 'Die Twee Nieuwe Koeien' dat een-tegen-een-spelletje waarin bekenden het tegen elkaar opnamen. Nu was er een gozer die altidj zat te zeiken dat vrouwen zo waardeloos konden voetballen, dus wat doet een van zijn vrouwelijke collega's: juist, ze geeft hem op. Harry Vermeegen gaat bij die knakker langs, confronteert hem met zijn gedrag en neemt hem mee naar het veld met twee kleine doeltjes voor een een-tegen-een met de sterspeler van het Nationale dameselftal. Wedstrijdje tot de 10, die gast wint 10-0. Hij loopt naar de camera in roept iets in de trant van: 'En nu voortaan alle wijven hun bek houden!'
Ik viel van mijn stoel van het lachen...
Nee sorry. Maar ze zijn strak rond de heupen/taille, zijn niet lang, dus ze hoeven niet bij de broek in en de broekjes zijn ook veel strakker in plaats van die zakken waar de meeste vrouwen in voetballen.quote:
Ja, inderdaad. Je wordt er op de tv mee doodgegooid.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:17 schreef Beschouw het volgende:
Vrouwenvoetbal zou bij de wet verboden moeten worden.
Met mn zelfbeeld is idd niks misquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hebt in ieder geval een goed zelfbeeld.
Dat mag inderdaad best wel (en dat zeg ik als vrouw - die nooit in clubverband heeft gevoetbald overigens, wel gehandbald). Bij andere sporten zie je ook dat de kleding wat meer op de vrouwen is toegesneden ipv een kopie van de heren kleding.quote:Op zondag 15 april 2007 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar ze zijn strak rond de heupen/taille, zijn niet lang, dus ze hoeven niet bij de broek in en de broekjes zijn ook veel strakker in plaats van die zakken waar de meeste vrouwen in voetballen.
Die dikke toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef Grimm het volgende:
Ik keek zondag op mtv naar "Made"en daar wilde een tiener voetbalprof worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |