Welk sexleven?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Ik zal jullie nog eens over m'n sexleven informeren
Daar zouden we het niet meer over hebben.quote:
Ik ga je dissen man, zolang je je msn niet maaktquote:Op maandag 28 maart 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zouden we het niet meer over hebben.
Oh my Gowd, je gaat ook al raar pratenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga je dissen man, zolang je je msn niet maakt![]()
"welke kleur zijn wij?"quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:36 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel lief eigenlijk: vrouwen die geen verstand van voetbal hebben. Ze maken van die lieve aandoenlijke opmerkingen![]()
en leg dan maar eens uit tijdens Roemenie-Nederland dat Oranje in het wit speelt en Roemenie in het oranjequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
"welke kleur zijn wij?"
* Stpan volledige mee eens is!quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:36 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel lief eigenlijk: vrouwen die geen verstand van voetbal hebben. Ze maken van die lieve aandoenlijke opmerkingen![]()
Ja hé, dan moeten ze weten wat die drie letterige afkortingen in beeld betekenen en DUS weten wie er speelt ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:46 schreef golfer het volgende:
De stand in beeld zien en dan nog vragen: "En, hebben ze gewonnen? "©Bluezz
Daar willen wij ook niet in aanraking mee komenquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:56 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ter vergelijking, sommige dingen zijn weer echt alléén voor vrouwen en mogen mannen (liever) niet aankomen, voorbeelden zijn de Margriet, de Libelle, de menstruatie en het huishouden...
Dat is een feit...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef pfaf het volgende:
Ach, en ook al hebben ze er verstand van, het zelf spelen kunnen ze sowieso niet.
Toch heeft het aanschouwen van het WK voor dames ook positieve punten, al gaat het nog zo slecht met je club, een bal passen over 40 meter lukt jouw club wél!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef pfaf het volgende:
Ach, en ook al hebben ze er verstand van, het zelf spelen kunnen ze sowieso niet.
Leer haar tactisch denken!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond samen met het vrouwtje kijken.
Ben benieuwd.
Nee, da's lief!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:26 schreef Elgigante het volgende:
Het meest irritante vind ik het geschreeuw om penalties als er een overtreding op de middellijn plaats vindt.
Ze had weer een paar prachtige opmerkingen.quote:
*meldt....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:57 schreef RayMania het volgende:
Als vrouwen weten wat buitenspel is en een corner dan is het voor hun doen veel.
ach dat heb ik met GTST, ONM en Rozegeur & Wodkalimequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vriendin valt gewoon in slaap onder de wedstrijd op tv
Dat hebben ze in Iran beter voor mekaar dan hier!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Cart_man het volgende:
Vrouwen en voetbal.
Oprotten uit de stadions en snel.
Inderdaad, daar mag de knvb een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:57 schreef Doekes het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Iran beter voor mekaar dan hier!
ONM is nog best leuk....quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach dat heb ik met GTST, ONM en Rozegeur & Wodkalime
Dat is handig als je er over spreekt of iets roept tijdens een wedstrijd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
*meldt....
wat is trouwens het belang van voetbalkennis (of is dit een typische vrouwenopmerking?)
geen moeite mee hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is handig als je er over spreekt of iets roept tijdens een wedstrijd.
het is ook hinderlijk als iemand : 'die rooie dáár!' gaat roepen bij een snookerwedstrijd als je net een rooie hebt gepot en een moeilijke zwarte voor de boeg hebt.
Ach ja die neiging kreeg ik gisteren ook...quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef Scorpie het volgende:
Als ze dat in Duitsland zien, zetten ze dat onder een samenvatting en zeggen dat Oranje slecht was, zoals ze zaterdag deden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |