wat een stom wijf zeg!! ben blij dat ik wel weet wat buitenspel isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Idd
Ik ken een wijf die 6 jaar ofzo op voetbal heeft gezeten
Ze weet godverdomme niet eens wat buitenspel is
Kom op, er zijn toch wel betere pics te vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Martijne het volgende:
Vrouwen voetbal is amusant![]()
[[url=http://img56.exs.cx/img56/2994/voetbal8wx.jpg]afbeelding][/URL]
Iedereen mag voetballen die graag wil voetballen. Voetbal is voor iedereen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er dan zo oke aan.
Ook voor Rachid Baouzan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iedereen mag voetballen die graag wil voetballen. Voetbal is voor iedereen.
volgens mij vergat ze nog iets...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Martijne het volgende:
Daar hebben we het hier niet over.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ook voor Rachid Baouzan?
Onder iedereen, valt iedereen. Dus ook meneer Rachid B.quote:
Ja maar wie Tostao, Fontaine, Matthews, Cubila en Bertoni zijn weet je niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
wat een stom wijf zeg!! ben blij dat ik wel weet wat buitenspel is
Wie????quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar wie Tostao, Fontaine, Matthews, Cubila en Bertoni zijn weet je niet.
Wees blij dat hij geen Jaap Stobbe, een Loekie Knol en een Brammetje Biesterveld noemt.quote:
Oke, maar je weet nu wel wie ik bedoel toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Onder iedereen, valt iedereen. Dus ook meneer Rachid B.
Iedereen, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, maar je weet nu wel wie ik bedoel toch?
inkoppertjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
wat een stom wijf zeg!! ben blij dat ik wel weet wat buitenspel is
* just me kop de bal uit het goal!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 04:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
inkoppertje
leg dan eens uit (in je eigen woorden)
De vraag van Tong sla je wijselijk over.quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:19 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kop de bal uit het goal!!
ja duh.. die test heb ik al gedaan toen ik VBL modje werd en doe ik niet nog een keer![]()
Ach, die namen ken ik ook niet allemaal. Maar om verstand van het voetbal spelletje te hebben doet het er niet zoveel toe hoeveel namen oid je kent. Als je maar weet hoe het voetbal in mekaar zit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
De vraag van Tong sla je wijselijk over.
Hehequote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef tong80 het volgende:
Ben al blij dat ze me niet verbeterd en zegt dat het Cubilas moet zijn.
Geel!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:16 schreef Martijne het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |