Zolang het Nederlands dameselftal van de B-1 van Rijnsburgse boys verliest kan ik het niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Toch heeft Vera Pauw wel 87 interlands achter haar naam staan en is ze ook nog ex-bondscoach van Schotland, dus zal ze niet geheel zonder kennis van voetbal spreken.
Heb je weleens een damesvoetbalwedstrijd gezien? Het is tenenkrommend. Heeft totaal niets met sport te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Toch heeft Vera Pauw wel 87 interlands achter haar naam staan en is ze ook nog ex-bondscoach van Schotland, dus zal ze niet geheel zonder kennis van voetbal spreken.
En bij een dreiging van een hard schot gaan ze maar snel aan de kant.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb je weleens een damesvoetbalwedstrijd gezien? Het is tenenkrommend. Heeft totaal niets met sport te maken.
Ze zijn te bang om te koppen, een keepster die een echte redding verricht moet nog geboren worden en een pass over 10 meter is al te veel gevraagd...
Maar die zijn niet bang voor de balquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar goed, kijken naar het 13e elftal van Spoordonkse Boys is ook geen pretje, eerlijk gezegd.
Nee, maar van die wandelende bierfusten hoef ik ook geen mooie passeerbeweging te verwachten.quote:
Van de meeste vrouwen ook niet want de tieten zitten vaak in de wegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, maar van die wandelende bierfusten hoef ik ook geen mooie passeerbeweging te verwachten.
Nee kunstschaatsen waar ze elkaar de knieën laten verbrijzelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:31 schreef Pearly het volgende:
Ik wil geen verstand van voetbal hebben omdat ik het maar een belachelijk mannen-oorlog-voering vindt!
uhhhhhhh ..... Jij bent een man??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee kunstschaatsen waar ze elkaar de knieën laten verbrijzelen.
Kom 'es van die kast af.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:50 schreef Pearly het volgende:
[..]
uhhhhhhh ..... Jij bent een man??
Of is het "jongen"
![]()
Wat is er dan zo oke aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwenvoetbal is oke, alleen valt er niet naar te kijken.
Er is vast wel iets. ff denken......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er dan zo oke aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |