Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:Allemaal Binnenkort weer te vinden via de zoekfunctie(lite search is uitgeschakeld voor onderhoud)
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Deze week vroege dienstquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dacht dat jij zoveel moest werken tot laat enzo?
Mag je al zovroeg weg?
Ik mag gewoon tot half 6
Aaaah okiedo dus je gaat lekker gamen vanmiddagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deze week vroege dienst
Dus deze weke vroeg klaar gelukkig
Alleen vrijdag en zaterdag nog cursus
En zondag en maandag circuit zoals je weet
Je bent aan het werkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:12 schreef Marty26 het volgende:
trallalala lalalal
Wooei het zonnetje moet meer gaan schijnen
Geen idee maar word vrolijk van mooi weerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent aan het werk
wat schiet je er mee op?![]()
Heb net alles op gedaan scheelt de helft. Best lekker raampje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:36 schreef mistermaniac het volgende:
en hier zitten de gordijnen ervoor, anders zie ik niets
Pruts bedrijf zit je ook!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Heb net alles op gedaan scheelt de helft. Best lekker raampje.
Airco is kapot
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pruts bedrijf zit je ook!
misschien moet ik zo maar ff door rijden naar het strand
zal wel ff aan je denken dan
LOLquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja vriend van me is dr geweest
die vond het prachtig
Ja ik zag zoiets op de site inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:40 schreef cygnusx het volgende:
biw, marty, je mede schurk op vrijdagavond was op tv, (meermaals)
ik counter strike sourcequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
GT4 wil ik spelen
en ik speel zelf alleen maar www.americasarmy.com
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:25 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
nieuwe tft in me kamerhelemaal van mij
![]()
mooi issie he?
sorry jumpquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:32 schreef Jump het volgende:
gvd cygnusx
volgens eens de TT zoals deze al de ganse reeeks is
Zo dus: [Slowchat Deeltje 74]
voor de rest: hoi
idd, staat zo best tof, maare wat doen die lompe Ola stickers op je laptopquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:25 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
nieuwe tft in me kamerhelemaal van mij
![]()
mooi issie he?
tis net olaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:15 schreef Jump het volgende:
Volgens mij heeft ze opgeruimt
En het zijn stickers van QuickSilver, niet ola
maar dat is het nietquote:
jump, probeer je fok hoger te laten komen in de zoekresultaten van google ofzo met je ondertitel?quote:
nee, dat zijn gewoon alle centrale topics waar ik af en toe in kijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:27 schreef cygnusx het volgende:
[..]
jump, probeer je fok hoger te laten komen in de zoekresultaten van google ofzo met je ondertitel?
stoerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:39 schreef cygnusx het volgende:
hmm, ik instaleer Hitman Pro maar eens, moet wel goed zijn, ziet er wel leuk uit tot nu toe.
overigens is het wel tof dat de maker ervan (mark loman) op fietsafstand van mij af woont,
ga het hem zeggequote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:48 schreef cygnusx het volgende:
overigens mag die kerel de bugs dr wel eens uit halen in versie 2.09, dat stomme ding stopt met installeren als je zelf op volgende drukt ipv dat hij dat automatisch doet, en dan wil hij gewoon niet meer uit
grapjes over pedofilie nooit grappigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:47 schreef cygnusx het volgende:
vet!, maar ik hoorde dat de eigenaar van internix.be pedofiel was, ik zou maar oppassen als ik jou was
het origineelst wat ik kon verzinnen op deze avond.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:57 schreef Jump het volgende:
[..]
ga het hem zegge
[..]
grapjes over pedofilie nooit grappig
Zo vaak had ik nog niet op F5 gedruktquote:
\ik ook niet, tis namelijk zo dat ik t zelf inmekaar heb gezet, dan krijg je datquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zo vaak had ik nog niet op F5 gedrukt
sorry, sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
mijn tft is zeer schoon! zeer mooi ook... voor de specs: klik
en cygnusx... pedofilie is indd niet erg grappigdus het spotten daarmee al helemaal niet!
klopt, ik zit dus ook al klaar om mn pc uit te doenquote:
quote:
LAten we hopen van niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:59 schreef cygnusx het volgende:
nou, kut, ik ga nu echt slapen, dit is mn laatste bericht
slaap zacht allemaal, waarschijnlijk kan ik morgen weer irc'en op #dig. dus zie ik jullie daar wel denk ik
De algemene stemming was wel dat we het lekker rustig vonden zo.quote:
En mag je were de hele dag binnen izttenquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:43 schreef Marty26 het volgende:
Guten Morgen
alles lekker hier dan? lekker weer buiten![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik verwoord alleen de gevoelens die er leefde in #Dig
Ik ga dr vandaag 1 bestellenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
goedenmorgen allenik vind mijn tft schermpje zo leuk
![]()
Wat voor 1 is het geworden? (ook al gevraagd in deel 73 maar daar was het te laat voorquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
goedenmorgen allenik vind mijn tft schermpje zo leuk
![]()
Dan kijk je Slar nog is lief aanquote:Op woensdag 23 maart 2005 07:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De algemene stemming was wel dat we het lekker rustig vonden zo.
Daar kan ik ook niks aan doen.
Ik verwoord alleen de gevoelens die er leefde in #Dig
Ja joh het is weer feestquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En mag je were de hele dag binnen iztten
Ja ik wacht nog steeds op mail!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja joh het is weer feest
Kut bedrijf
Vandaag is die echt af vraag maar aan tatsquote:
Dat zei je maandag ook alquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Vandaag is die echt af vraag maar aan tats
Hoezo wil je lachen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zei je maandag ook al![]()
Ik zeur niet hoor, wil gewoon ff lachen![]()
Doe's liefquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zei je maandag ook al![]()
Ik zeur niet hoor, wil gewoon ff lachen![]()
Welneequote:Op woensdag 23 maart 2005 11:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe's lief![]()
En ik ben er nu mee bezig ja, ik heb het ook druk
iiyama prolite e435s-b ennuh hijs heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga dr vandaag 1 bestellen
welk mer had je ook al weer?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welnee
Hij gaat naar de tros dus je bent al bijna ambtenaar![]()
En die zat ik ook te denkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
iiyama prolite e435s-b ennuh hijs heerlijk
Moet je niet werken ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:31 schreef Marty26 het volgende:
Damm wat een lekker weer
ik zat net buiten te lunchen echt te lekker
Maar he ik moet ook eten en tja dan maar lekker buiten op het terrasquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je niet werken ofzo?
Je gaat zaterdag al nara het strand!
Bejje weer jaloers?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je niet werken ofzo?
Je gaat zaterdag al nara het strand!
uhuh dat is hem. ik vind hem echt heerlijk na 1 dagquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En die zat ik ook te denken
17 Inch iiyama E435S-B 10ms DVI Zwart ¤ 289,00
Is goed, denk jij even aan ons als je zaterdag op cursus zit dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Herhaal je dat even wanneer ik vanmiddag om half 4 weer in de zon zit??
Geen probleemquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is goed, denk jij even aan ons als je zaterdag op cursus zit dan?
Moeilijk he, plaatjesquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen probleem
[img=http://img111.exs.cx/img111/7593/lala7ka.th.jpg]
http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.html?navi=704&submit=gaan
Nee moeilijk copy en pastenquote:
Ik wed dat Marty daar geen problemen mee heeft, mietjequote:Op woensdag 23 maart 2005 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee moeilijk copy en pasten
Jij weet nog geen eens hoe een muis werkt joh!
Maar veel plezier met 11 graden op het strand
Geen strak truitje aan anders komen je tepels dr door heen![]()
Mietje?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wed dat Marty daar geen problemen mee heeft, mietje
dat tieten gebeuren is ook nieuw voor mijquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:06 schreef Lucille het volgende:
Ik kom hier niet vaak, maar hoe wist ik in godsnaam dat het ineens over tieten ging?
*pling*
Het is een gave Lucillequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:06 schreef Lucille het volgende:
Ik kom hier niet vaak, maar hoe wist ik in godsnaam dat het ineens over tieten ging?
*pling*
Met ripley er bij gaan we met sprongen vooruit!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef devzero het volgende:
Slowchat daalt af naar het nivo van #dig
Beetje lief doen het tegen mijn vrouwtjequote:
uhuh daarom kwam ik ook niet zo vaak in #DIGquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef devzero het volgende:
Slowchat daalt af naar het nivo van #dig
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh daarom kwam ik bijna nooit in #DIG
Opmerkelijk genoeg staat er wel een foto met haar ex in haar fotoboek, maar geen "rip & marty" fotoquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Beetje lief doen het tegen mijn vrouwtje
Maar in mijn fotoboek staat die welquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg staat er wel een foto met haar ex in haar fotoboek, maar geen "rip & marty" foto
Wacht maar ik zeg het wel ffquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maar in mijn fotoboek staat die wel
Zal het er eens zeggen ja![]()
Hoest verder dan?
Ps ik ben al thuisquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hoest verder dan?
Sletquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ps ik ben al thuis
en alles is goed
dank je wel dat je er naar vraagt![]()
Vond het zo suf om dezelfde foto neer te zettenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hoest verder dan?
Goed planquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vond het zo suf om dezelfde foto neer te zetten![]()
Van het weekend maar wat lieve foto's nemen![]()
ga je vitten ja ?quote:
quote:
Whehehehe, knipquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Voor mensen die even willen lachen maar niet een zwakke maag hebben
http://www.zippyvideos.com/18054405114845.html
*woeps*quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Voor mensen die even willen lachen maar niet een zwakke maag hebben
http://www.zippyvideos.com/18054405114845.html
Doet het gewoon hoorquote:
Ja heb ik ook wel isquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:40 schreef devzero het volgende:
ligt het aan mij of laat gmail steeds meer spam door?
hehequote:
of je neemt gewoon een lange utp kabel...quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehe
Ik wil WIFI en in de tuin van de zaak zitten
Nou dan moet ik 250meter utp trekkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of je neemt gewoon een lange utp kabel...werkt ook goed...
Dat is mn hotmailquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik geef mijn gail account juist uit opinternethet is me spam mail
Groot pandquote:
Indeedquote:
Jeps i Know maar zit er toch niet lang meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
250 meter valt toch wel mee. Standaard Wifi haalt overigens maar 100 meter, je zou dan repeaters extra moeten aanschaffen om het bereik te vergroten...
* Marty26 rent rondje pandquote:
Ik doe zo mn bestquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jeps i Know maar zit er toch niet lang meer
Mits godlike zijn best doet
[..]
* Marty26 rent rondje pand
Wat dan gisteren te lang gegamed?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe zo mn best
Ik doe nu heel erg mn best om wakker te blijven
lol dacht ik alquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was wel iets te lang blijven hangen bij GT4 ja
Omgebouwd en wel?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
lol dacht ik al
Zit er ook aan te denken om zo een PSP te kopen
Kost die psp dan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omgebouwd en wel?
Dan heb ik adresje voor je
Ook voor de Xbox trouwens.
Hij woont in haarlem dus makkelijk te bereiken.
En jaar garantie na ombouwen, kan je hem het beste gelijk omgebouwd kopen in plaats van later ombouwen, heb ik ook gedaan
Nee druk op werkquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kost die psp dan?
Xbox doe ik zelfheb ik 2jaar lang gedaan om bij teverdienen
haha ik zie nu je post editquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee druk op werk
Dik gezeik
Wat dat kost? Niet goedkoop. een ps2 omboouwen kost 150 Euro
Jij gaat naar bloemendaal en ik naar zandvoortquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
haha ik zie nu je post edit
Ja psp lijkt me wel dikkunnen we gamen op strand en dan Multiplayer
Doe ik wel naar zandvoort komen gaan we over Wifi gamenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij gaat naar bloemendaal en ik naar zandvoort![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Doe ik wel naar zandvoort komen gaan we over Wifi gamen
Goeieshit gamen en bruinwordenquote:
Dat kan helemaal niet!quote:
Jepsquote:
Wirelessquote:
PSP Lan party go's Zandvoort Part 1quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wireless
Ideaal
Wel ubernerderig op het strand spelen
Maar wel relaxt
Dan worden LAN Party's nog is relaxt
Mango's maar?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
PSP Lan party go's Zandvoort Part 1
hahah lijkt me super relax man
Mango's zit ik ook vaak te eten in de zomerquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mango's maar?
Das relaxte tent
Kunnen we chillen en lekkere broodjes eten
Wat doen we met tats?
Je bent toch niet bang voor die kleine?quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mango's zit ik ook vaak te eten in de zomersuper tentje
![]()
Tats ja die gaat maar lekker met suus ofzo Zwemmen ofzo
* Marty26 krijgt klappen thuis
Zit er verrekijker op de psp?quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor die kleine?
En noem je het nu al thuis?
Zit er verrekijker op de psp?
Dan kunnen we ze de zee in zien rennen
Ingebouwde cam met 20 keer zoom is ook goed uietraardquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zit er verrekijker op de psp?
Kweet niet hoop vanwel anders hebben we er zo weinig aan
Wel lekker gamen op het strand
En via wifi streamen op internetquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ingebouwde cam met 20 keer zoom is ook goed uietraard
Dan zien ze ook niet dat we kijken.
Zo een psp tegen je hoofd aan staat ook zo raar
quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
En via wifi streamen op internet![]()
valt toch niet op als je zit te gamen
Oeps je bent betrapt!quote:
Was je nou maar vrijgezel!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
En via wifi streamen op internet![]()
valt toch niet op als je zit te gamen
Ik ben nerd in opleidingquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oeps je bent betrapt!
Maar Wat doe je hier?
Je bent geen Digger, je weet net hoe een muis werkt en daar houd het op!![]()
Geldt zo'n bod voor jullie samen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:26 schreef Marty26 het volgende:
http://actionradio.nl/forum.php?action=showtopic&topic=1644
Check ik heb het op het forum gezet nu maar hopen dat mensen gaan bieden op ons Vrijdag
En schatjes van me houden jullie het lief
Jepsquote:
Ga je biedem op onsquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:43 schreef BlueCurl het volgende:
zo te zien hadden jullie geen last met op fok komenik was bijna genoodzaakt om alleen maar te proggen
ennuh ik dacht eerst met PSP dat er Paint Shop Pro bedoelt werd
hhahaha PSP ombouwen
maar ik vat hem nu
jah ik ben traag..
Ja ze mogen introduce of hoe spel je dat mee nemenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
Ja maar wel 2 vrouwen toch?
GT4 is ok ole olequote:Op donderdag 24 maart 2005 13:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ze mogen introduce of hoe spel je dat mee nemen
En uuuh ja doe maar vrouwen ja lijkt me wel beter idee
Tenzij er een gast is die gewoon wil gamen GT4 wil spelen met ons voor een leuk bedrag
Geilquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:39 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
dat is nog eens appart browsen
Ga ik thuis zeker proberenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
lachen he
Download: http://www.browse3d.com/downloads/Browse3Dsetup.zip
Ja ik ook wel ben wel nieuwsgierigquote:
Succesquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef Jump het volgende:
Bijna weekend + paasvakantie
nog 90 minuten wiskunde, integralen en bijhorende stuff
quote:
Test die browser eensquote:
Was ik al mee bezig, werkt opzich wel grappig maar ben nog niet overal uitquote:
Thuis ook maar eens checkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was ik al mee bezig, werkt opzich wel grappig maar ben nog niet overal uit
quote:Geachte @Home Breedband abonnee,
@Home verhoogt de snelheid van uw @Home Breedband abonnement. De download snelheid zal van 4.000 kbit/s naar 5.000 kbit/s gaan en de upload snelheid van 512 kbit/s naar 600 kbit/s. Deze verhoging wordt stapsgewijs doorgevoerd. De nieuwe snelheid zal uiterlijk 1 juli voor alle @Home Breedband abonnees doorgevoerd zijn.
quote:
ik ook gewoon doorwerkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 04:15 schreef devzero het volgende:
Niets paasvakantieGewoon werken morgen en maandag.
aaaahhquote:
*troost*quote:
Dacht ik al vond het ook wel tijd worden hoorquote:
1 | [img]http://bleermakers.com/testjes/googleimage.asp?q=sop[/img] |
Naar wat luisteren?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef Marty26 het volgende:
Gaan jullie nog luisteren en bieden op Marty en godlike?
En je bent al @ van een van de drukste fok!-irc kanalenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
hoef daar opzich niet te zijn.. teveel kanalen is ook weer zo
pff zal nog wel ff duren voordat ie hier draait denk... duurd altijd zo lang hier die filmsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 06:53 schreef devzero het volgende:
Filmtip: Als je alleen maar naar serieuze films kijkt dan moet je niet gaan. Maar als je niets te doen hebt, toch voldoende geld hebt voor de bioscoop en eens flink wil lachen om alle clichees uit een "highschool-nerd-girl-heeft-de-hele-wereld-tegen-zich-maar-wordt-toch-bijna-kampioen" type film, dan is ice princess een aanrader![]()
Oh en niet gaan klagen over de "lelijke" nerd Michelle Trachtenberg
foeiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ice princess.. never heard of it, en aangezien het toch geldverspilling is, verspil ik wel wat bandbreedte ooit voor die film
jump, die bovenste foto is al heel oudquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:42 schreef Jump het volgende:
Voor de kapper (haar slecht te zien, maar was lang):
[afbeelding]
Na de kapper:
[afbeelding]
vorige maand ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef cygnusx het volgende:
[..]
jump, die bovenste foto is al heel oud
ik zal toch wel weten wanneer die foto genomen is zekerquote:
waarom las ik 'emiel randdebiel'quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
zoals emiel ratelband het zou zeggen: tjAKKAAAAA
Fout!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:13 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal toch wel weten wanneer die foto genomen is zeker
foto is genomen woensdag 9 februari, krokusvakantie, om 10 uur 's ochtend aan dienstencentrum. laatste keer dat we voor stage van ethiek gingen
dan zat ik dagje verkeerdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:38 schreef sop het volgende:
[..]
Fout!
Hij is op 8 februari om 13:31 genomen:
[afbeelding]
en het respect voor vrouwen die ook eerst mogen danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:18 schreef devzero het volgende:
Je wacht toch ook op bejaarden bij het uitstappen uit de bus, waarom dan niet met posten op een forum? Normen en waarden
Ik heb ook speciaal op jou gewacht met posten van dit berichtquote:Op zondag 27 maart 2005 11:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en het respect voor vrouwen die ook eerst mogen dan![]()
![]()
Niet goed! Ze zijn nog steeds op vrije voeten en zijn niet meegenomen als sex-slaaf door een aziatische olie-baron.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef fleurie het volgende:
Hoe is het afgelopen??
waar heb jij nu al overal gezeten in de states ?quote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef devzero het volgende:
Nog helemaal niet aan gedacht, maar het verschil met mij en fok is nu 7 uur (slechts voor een week)
Zeker een leuk modewoord, met een marginaal prestatie verschilquote:Kingston Dual-Channel 512Mb Kit, 2x256Mb, PC3200
zomertijd gaat hier een week later inquote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Jump het volgende:
[..]
waar heb jij nu al overal gezeten in de states ?
Leuk dingetje, alleen dat draad is irritant (zelf in me handen gehad, wel een ander model maar het beviel me gewoon niet)quote:Op zondag 27 maart 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Iemand ervaring met die "nieuwe" Apacer Handy Steno dingen
[afbeelding]
geen probleemquote:
Je snapt toch wel dat ik veel te lui ben om uit te zoeken hoe ik dat moet doen he.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom nou weer in 2 posts? Je kunt toch het nieuw-topic plaatje met een link posten
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/newtopicon.gif]afbeelding][/url]
Ik hoop dat jump je hint begrepen heeftquote:Op maandag 28 maart 2005 00:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik veel te lui ben om uit te zoeken hoe ik dat moet doen he.
Eigenlijk moet een of andere slimmerik daar een extension voor maken voor FF
tis voor hem toch vakantiequote:Op maandag 28 maart 2005 07:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat jump je hint begrepen heeft
ja dat wel, maar geen zin om te gaan scripten voor firefoxquote:
Oh ja, jij had dat FF ding gemaakt hequote:Op maandag 28 maart 2005 11:55 schreef Jump het volgende:
[..]
ja dat wel, maar geen zin om te gaan scripten voor firefox
veel kunnen doen vandaag?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik doe hele dag al asp-en.. met wat tussenpauzes... einde nadert! nog 2.5 weken!
de imagestring functies:quote:Op maandag 28 maart 2005 20:57 schreef SHERMAN het volgende:
Ik moet hem meer naar links schuiven en voor me gevoel heb ik alle getallen al geprobeerd, maar het lukt niet echt.
quote:int imagestring ( resource image, int font, int x, int y, string s, int col )
nee, nog maar juistquote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef devzero het volgende:
Ik had al zo'n vermoede dat die 10 posts geleden al klaar stond
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |