Pardonquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:30 schreef Icey1986 het volgende:
Loop naar iedere pc, en ga dan naar start, uitvoeren en dan tik je in ipconfig /all. De uitkomst daarvan post je hier, dan heb ik net iets meer benodigde informatie.
Daar zat ik dus ook al aan te denken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:56 schreef Phat Lip het volgende:
dat huisgenootje heeft een virus die DHCP't ofzo?
Foutje ik las niet goedquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:56 schreef Phat Lip het volgende:
Waarom is dat niet de bedoeling? Het is de enige manier om duidelijkheid te krijgen omtrend de instellingen van zijn netwerk! Wat denk jij? Dat ik via zijn interne netwerken ipadres hem kan bespieden ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
PardonDat is niet de bedoeling.
Help hem met zijn probleem dat is de bedoeling en dat doe jje niet door dit te posten.
Maar heb je via haar pc toen ADSL geinstalleert?
Nee maar wat heb jij aan ipnr'squote:Op woensdag 23 maart 2005 12:58 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Waarom is dat niet de bedoeling? Het is de enige manier om duidelijkheid te krijgen omtrend de instellingen van zijn netwerk! Wat denk jij? Dat ik via zijn interne netwerken ipadres hem kan bespieden ofzo?
Maarja als dit zo is, dan is het nog handig als we de ip instelling en welke ip elke bak heeft weten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:56 schreef Phat Lip het volgende:
Kijk, nu heb ik gewoon te weinig informatie om uberhoud een uitpraak te kunnen doen. Een dhcp server is het niet wat pcs springen niet over. Het enige wat dan kan gebeuren is dat als een pc opstart die pc een verkeerd ip krijgt.quote:
het zou een ipconflict kunnen zijn ja... Maar dan moet je dat kunnen zien in XP 9 van de 10 keer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:03 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Kijk, nu heb ik gewoon te weinig informatie om uberhoud een uitpraak te kunnen doen. Een dhcp server is het niet wat pcs springen niet over. Het enige wat dan kan gebeuren is dat als een pc opstart die pc een verkeerd ip krijgt.
Met de ipconfigs /all krijg ik een goed totaalbeeld van de situatie, en een hele berg goede informatie.
En hoe betrouwbaar is jou ervaring? Die paar keer dat je achter het netwerk van de buurman zat of zoals mij die 4 jaar technische dienst, extreme intresse en mkb netwerken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:07 schreef Marty26 het volgende:
[..]
het zou een ipconflict kunnen zijn ja... Maar dan moet je dat kunnen zien in XP 9 van de 10 keer.
Althans dat is mijn ervaring
1,5 jaar computerzaakje.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:21 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
En hoe betrouwbaar is jou ervaring? Die paar keer dat je achter het netwerk van de buurman zat of zoals mij die 4 jaar technische dienst, extreme intresse en mkb netwerken?
ik heb extreme interesse in formule1 en werk al 10 jaar als monteur.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:21 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
En hoe betrouwbaar is jou ervaring? Die paar keer dat je achter het netwerk van de buurman zat of zoals mij die 4 jaar technische dienst, extreme intresse en mkb netwerken?
Mits er een herstelpunt is natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:35 schreef Tobbes het volgende:
Gewoon ff terug gaan naar een herstelpunt voor het moment dat het fout ging![]()
Als het goed is maakt ie die vanzelf toch?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mits er een herstelpunt is natuurlijk.
Ik zie vaak posts van mensen die zeggen dat ze geen herstelpunt hebben, omdat dit uit staat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als het goed is maakt ie die vanzelf toch?
Bij mij staat er iig om de dag eentje met de toelichting: "controlepunt van het systeem"
Hoe snel wordt iedereen eruit gegooid? Meteen zodra de pc aangezet wordt, of pas als windows al aan het starten is of gestart is?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:04 schreef Bep_van_Mokum het volgende:
Als een van mijn huisgenootjes haar pc opstart, wordt iedereen uit het netwerk gegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |