dat tieten gebeuren is ook nieuw voor mijquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:06 schreef Lucille het volgende:
Ik kom hier niet vaak, maar hoe wist ik in godsnaam dat het ineens over tieten ging?
*pling*
Het is een gave Lucillequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:06 schreef Lucille het volgende:
Ik kom hier niet vaak, maar hoe wist ik in godsnaam dat het ineens over tieten ging?
*pling*
Met ripley er bij gaan we met sprongen vooruit!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef devzero het volgende:
Slowchat daalt af naar het nivo van #dig
Beetje lief doen het tegen mijn vrouwtjequote:
uhuh daarom kwam ik ook niet zo vaak in #DIGquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef devzero het volgende:
Slowchat daalt af naar het nivo van #dig
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh daarom kwam ik bijna nooit in #DIG
Opmerkelijk genoeg staat er wel een foto met haar ex in haar fotoboek, maar geen "rip & marty" fotoquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Beetje lief doen het tegen mijn vrouwtje
Maar in mijn fotoboek staat die welquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg staat er wel een foto met haar ex in haar fotoboek, maar geen "rip & marty" foto
Wacht maar ik zeg het wel ffquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maar in mijn fotoboek staat die wel
Zal het er eens zeggen ja![]()
Hoest verder dan?
Ps ik ben al thuisquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hoest verder dan?
Sletquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ps ik ben al thuis
en alles is goed
dank je wel dat je er naar vraagt![]()
Vond het zo suf om dezelfde foto neer te zettenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:11 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hoest verder dan?
Goed planquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vond het zo suf om dezelfde foto neer te zetten![]()
Van het weekend maar wat lieve foto's nemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |