Was ik al mee bezig, werkt opzich wel grappig maar ben nog niet overal uitquote:
Thuis ook maar eens checkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was ik al mee bezig, werkt opzich wel grappig maar ben nog niet overal uit
quote:Geachte @Home Breedband abonnee,
@Home verhoogt de snelheid van uw @Home Breedband abonnement. De download snelheid zal van 4.000 kbit/s naar 5.000 kbit/s gaan en de upload snelheid van 512 kbit/s naar 600 kbit/s. Deze verhoging wordt stapsgewijs doorgevoerd. De nieuwe snelheid zal uiterlijk 1 juli voor alle @Home Breedband abonnees doorgevoerd zijn.
quote:
ik ook gewoon doorwerkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 04:15 schreef devzero het volgende:
Niets paasvakantieGewoon werken morgen en maandag.
aaaahhquote:
*troost*quote:
Dacht ik al vond het ook wel tijd worden hoorquote:
| 1 | [img]http://bleermakers.com/testjes/googleimage.asp?q=sop[/img] |
Naar wat luisteren?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef Marty26 het volgende:
Gaan jullie nog luisteren en bieden op Marty en godlike?
En je bent al @ van een van de drukste fok!-irc kanalenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
hoef daar opzich niet te zijn.. teveel kanalen is ook weer zo
pff zal nog wel ff duren voordat ie hier draait denk... duurd altijd zo lang hier die filmsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 06:53 schreef devzero het volgende:
Filmtip: Als je alleen maar naar serieuze films kijkt dan moet je niet gaan. Maar als je niets te doen hebt, toch voldoende geld hebt voor de bioscoop en eens flink wil lachen om alle clichees uit een "highschool-nerd-girl-heeft-de-hele-wereld-tegen-zich-maar-wordt-toch-bijna-kampioen" type film, dan is ice princess een aanrader![]()
Oh en niet gaan klagen over de "lelijke" nerd Michelle Trachtenberg
foeiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ice princess.. never heard of it, en aangezien het toch geldverspilling is, verspil ik wel wat bandbreedte ooit voor die film
jump, die bovenste foto is al heel oudquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:42 schreef Jump het volgende:
Voor de kapper (haar slecht te zien, maar was lang):
[afbeelding]
Na de kapper:
[afbeelding]
vorige maand ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:07 schreef cygnusx het volgende:
[..]
jump, die bovenste foto is al heel oud
ik zal toch wel weten wanneer die foto genomen is zekerquote:
waarom las ik 'emiel randdebiel'quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
zoals emiel ratelband het zou zeggen: tjAKKAAAAA
Fout!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:13 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal toch wel weten wanneer die foto genomen is zeker
foto is genomen woensdag 9 februari, krokusvakantie, om 10 uur 's ochtend aan dienstencentrum. laatste keer dat we voor stage van ethiek gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |