dan zat ik dagje verkeerdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:38 schreef sop het volgende:
[..]
Fout!
Hij is op 8 februari om 13:31 genomen:
[afbeelding]
en het respect voor vrouwen die ook eerst mogen danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:18 schreef devzero het volgende:
Je wacht toch ook op bejaarden bij het uitstappen uit de bus, waarom dan niet met posten op een forum? Normen en waarden
Ik heb ook speciaal op jou gewacht met posten van dit berichtquote:Op zondag 27 maart 2005 11:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en het respect voor vrouwen die ook eerst mogen dan![]()
![]()
Niet goed! Ze zijn nog steeds op vrije voeten en zijn niet meegenomen als sex-slaaf door een aziatische olie-baron.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef fleurie het volgende:
Hoe is het afgelopen??
waar heb jij nu al overal gezeten in de states ?quote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef devzero het volgende:
Nog helemaal niet aan gedacht, maar het verschil met mij en fok is nu 7 uur (slechts voor een week)
Zeker een leuk modewoord, met een marginaal prestatie verschilquote:Kingston Dual-Channel 512Mb Kit, 2x256Mb, PC3200
zomertijd gaat hier een week later inquote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Jump het volgende:
[..]
waar heb jij nu al overal gezeten in de states ?
Leuk dingetje, alleen dat draad is irritant (zelf in me handen gehad, wel een ander model maar het beviel me gewoon niet)quote:Op zondag 27 maart 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Iemand ervaring met die "nieuwe" Apacer Handy Steno dingen
[afbeelding]
geen probleemquote:
Je snapt toch wel dat ik veel te lui ben om uit te zoeken hoe ik dat moet doen he.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom nou weer in 2 posts? Je kunt toch het nieuw-topic plaatje met een link posten
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/newtopicon.gif]afbeelding][/url]
Ik hoop dat jump je hint begrepen heeftquote:Op maandag 28 maart 2005 00:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik veel te lui ben om uit te zoeken hoe ik dat moet doen he.
Eigenlijk moet een of andere slimmerik daar een extension voor maken voor FF
tis voor hem toch vakantiequote:Op maandag 28 maart 2005 07:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat jump je hint begrepen heeft
ja dat wel, maar geen zin om te gaan scripten voor firefoxquote:
Oh ja, jij had dat FF ding gemaakt hequote:Op maandag 28 maart 2005 11:55 schreef Jump het volgende:
[..]
ja dat wel, maar geen zin om te gaan scripten voor firefox
veel kunnen doen vandaag?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik doe hele dag al asp-en.. met wat tussenpauzes... einde nadert! nog 2.5 weken!
de imagestring functies:quote:Op maandag 28 maart 2005 20:57 schreef SHERMAN het volgende:
Ik moet hem meer naar links schuiven en voor me gevoel heb ik alle getallen al geprobeerd, maar het lukt niet echt.
quote:int imagestring ( resource image, int font, int x, int y, string s, int col )
nee, nog maar juistquote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef devzero het volgende:
Ik had al zo'n vermoede dat die 10 posts geleden al klaar stond
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |