En een link naar de site van Abercrombie & Fitch. Klikquote:Allereerst, dit is slechts als animocheck bedoelt. Dus om te kijken hoeveel belangstelling er is als er nu een inkoopactie zou worden gehouden. Omdat het nog geen inkoopactie is zijn alle mailtjes met eventuele bestellingen dus ook geheel vrijblijvend, zowel van mijn kant als van jullie kant.
Zet in je mailtje welke user van Fok! je bent, welk(e) item(s) je denkt te bestellen en de prijs.
Mailen kan naar:
mailto:aenfinkoopactie2@wanadoo.nl
Ik zou er niet meer dan 1 tegelijk aan doen.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:47 schreef JaWi het volgende:
*tvp.
Hoeveel zwembroeken zal ik nemen Avani?
Van die blauwe in het vorige topic kan je er nooit genoeg hebbenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:47 schreef JaWi het volgende:
*tvp.
Hoeveel zwembroeken zal ik nemen Avani?
Ook niet als het voor je werk isquote:Op zondag 20 maart 2005 20:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zou er niet meer dan 1 tegelijk aan doen.
Twijfelgevalquote:
Om jou altijd schat.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:53 schreef Fatality het volgende:
Mijn mail krijg je morgen.. ik neem aan dat je erom zit te springen
Ja zomers. Voor een stukadoor was het niet zo waarschijnlijk geweest hequote:Op zondag 20 maart 2005 20:53 schreef Avani het volgende:
[..]
TwijfelgevalWat voor werk doe jij dan, badmeester ofzo
![]()
Relaxed baantje zegquote:Op zondag 20 maart 2005 20:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja zomers. Voor een stukadoor was het niet zo waarschijnlijk geweest he.
Iets zegt mij dat ik daar wil werkenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
A&F declareren als werkkleding, wat wil je nog meer.
quote:
ik dacht dat er 2 CC's warenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef Molluck het volgende:
zo, dat gaat goed, wil je een maximum aan users/items(en dus bestellingen) of een dead-line instellen of wacht je gewoon tot de mails niet meer binnenkomen?
Kleine bestellingen bij A&F komen ook niet zonder btw en invoerrechten de douane doorquote:Op maandag 21 maart 2005 17:53 schreef Steven184 het volgende:
Ik ben in principe best geinteresseerd om mee te doen, maar ik vraag me enkele dingen af. Bij de vorige inkoopacties, wat was dan het gemiddelde aantal tax- en shippingkosten die bovenop de prijs van de kleding komt? Dan nog eentje, wat zijn de shippingkosten voor een afzonderlijke bestelling, aangezien een kleine bestelling vaak meer kans heeft om door de douane te komen dan een grote. Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden.
Ok, dankje wel voor je reactie. Dan blijft de vraag wat men bij de andere akties kwijt was aan kosten bovenop de kosten van de kleding. Iemand?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:00 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kleine bestellingen bij A&F komen ook niet zonder btw en invoerrechten de douane door![]()
Heb je mijn mail niet gehad?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:29 schreef Steijn het volgende:
Van:
Lassekjus
Jawi
Jay-Z
Fatality
heb ik inmiddels ook mail gehad.We zitten al op 46 items, en mijn bestelling zit daar nog niet bij en die van Avani komt ook nog neem ik aan, dus we zitten al op zo'n 56 items en hebben dus wel 3 CC's nodig.
Zelfs Jay Zquote:Op maandag 21 maart 2005 20:29 schreef Steijn het volgende:
Van:
Lassekjus
Jawi
Jay-Z
Fatality
heb ik inmiddels ook mail gehad.We zitten al op 46 items, en mijn bestelling zit daar nog niet bij en die van Avani komt ook nog neem ik aan, dus we zitten al op zo'n 56 items en hebben dus wel 3 CC's nodig.
Uhm jawel, maar die heb ik inderdaad vergeten nou je het zegt.quote:
Topquote:Op maandag 21 maart 2005 20:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Uhm jawel, maar die heb ik inderdaad vergeten nou je het zegt.Ik zet hem er gelijk bij.
Bij deze dus de bevestiging van je mail.
Ik heb de vorige actie ook gedaan, dat is niet helemaal goed verlopen omdat de persoon met de credit card (nota bene een mod van Fok!) een deel van het geld in eigen zak heeft gestoken, maar ik heb zelf alles geprobeerd om het geld terug te krijgen. En Desiderieus en Mighty kunnen dat wel bevestigen.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:33 schreef hEx3 het volgende:
Hoe zit het met de betrouwbaarheid ?
zodat er geen gezeik komt, want dat zou wel jammer zijn
Je kunt maar 24 items per keer bestellen bij A&F dus je zit sowieso aan een maximum gebonden.quote:ik zou misschien ook voorstellen dat er een maximum aantal mensen is voor proef ( bijv 20 / 30 )
en dan in een latere fase een 2e bestelling doen
Ik hoop niet dat die mod hier nog zit... En als dit was gebeurd met mijn geld had ik hem even een bezoekje gebracht.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb de vorige actie ook gedaan, dat is niet helemaal goed verlopen omdat de persoon met de credit card (nota bene een mod van Fok!) een deel van het geld in eigen zak heeft gestoken, maar ik heb zelf alles geprobeerd om het geld terug te krijgen. En Desiderieus en Mighty kunnen dat wel bevestigen.En A&F is ook prima te vertrouwen.
[..]
Je kunt maar 24 items per keer bestellen bij A&F dus je zit sowieso aan een maximum gebonden.
Mag ik deze vraag nog een keer onder de aanbracht brengen?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ok, dankje wel voor je reactie. Dan blijft de vraag wat men bij de andere akties kwijt was aan kosten bovenop de kosten van de kleding. Iemand?
Stuur maar een mail.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:30 schreef el-Fenomeno het volgende:
Hey Steijn,
Ik wil mijn bestellling eigenlijk uitbreidenKan dat nog? Zo ja, moet ik dan even een nieuwe mailtje sturen? Of pas als er besteld wordt?
Nou ik ben helemaal niet sterk dus dat soort bezoekjes ben ik geen fan van.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:40 schreef Lassekjus het volgende:
Ik hoop niet dat die mod hier nog zit... En als dit was gebeurd met mijn geld had ik hem even een bezoekje gebracht.
Bah, andermans vertrouwen misbruiken.
De kosten die er verplicht bovenop komen zijn de verzendkosten (zie hier), de douanekosten (voor kleding meestal 12%) en de BTW. De BTW wordt berekend over de totale waarde van de verzending, dus inclusief de douanekosten en de verzendkosten. Al met al komt het neer op een opslag van (1,12 * 1,19=) 33 % exclusief verzendkosten. Maar gelukkig hebben we dankzij de lage Dollar ook weer een voordeel van zo'n 30 % dacht ik dus het houdt elkaar redelijk in evenwicht, de prijzen op de site zijn dus redelijk vergelijkbaar met de prijzen in Euro's. Bij de vorige actie had ik trouwens nog een organisatieopslag berekend van 3% over de kostprijs.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:45 schreef Steven184 het volgende:
Mag ik deze vraag nog een keer onder de aanbracht brengen?
gaat het om de polo's of tshirts?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:09 schreef Molluck het volgende:
nogmaals de vraag hoe het de vorige keer met de maten is gegaan, hoeveel is er doorverkocht omdat ze te groot/klein waren?
ik ben namelijk nogal lang en dun en heb meestal voor de lengte een L/XL nodig, maar ik weet niet hoe het met de Amerikaanse maten in breedte zit, dus niet dat ik dalijk de shoudernaad op mijn ellebogen heb hangen
mooie keuzes hoor. straks ff mijn verlanglijstje postenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:43 schreef Steijn het volgende:
Mijn inbreng:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leukquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:43 schreef Steijn het volgende:
Mijn inbreng:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat viel mij ook op maar ik dacht het zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef Avani het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar waar is de sale op de site
[afbeelding]
Mijn blousjeZomaar weghalen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op maar ik dacht het zal wel aan mij liggen.![]()
denk het van niet inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:39 schreef Naggelwauz het volgende:
Bij de ene polo staan de maten S t/m XXL en de ander alleen XXL. Betekent dit dat deze polo niet in andere maten te bestellen is oid?
Dank je, zit nog steeds te twijfelen tussen het gele of het roze streepje zoals jij hem hebtquote:
Dus ze vallen redelijk groot uit? Ik zit namelijk dezelfde vraag, in NL is L net te klein en XL iets te ruim. Lijkt XL een verstandigere keuze denk je?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:35 schreef Ontopic het volgende:
Ik heb een polo XL, die valt eigenlijk veel te groot
Normaal heb ik L (kleding in NL), ik denk dat ik nu voor normale L of M ga (A&F).
Die t-shirts zijn wel mooi ja, een van de weinige mooie die er bij zitten, ik vind die Short Sleeve Tees meestal niet veel bijzonders, bij de Humor Tees zitten dan wel weer een heleboel mooie, maar daar staat geen merk op voor de pimpers onder onsquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:16 schreef hEx3 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
met die shirtjes, moet je gewoon kijken naar maten er van:de breedte ( oksel naar oksel ) en van shouder tot onderkant.
Als je dan zelf even een shirtje opmeet dan weetje gelijk hoe ze goed zitten.
zit nog te twijfelen over :
[afbeelding]
ik durf te wedden dat jij nog niet bij AT naar binnen ben geweest anders kraam je niet deze onzin uit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:18 schreef kultivate het volgende:
Is het helemaal nergens in nederland te koop? Bij american today hebben ze het toch ook of heb ik dat verkeerd??
Al een tijdje niet meer nee maar ik kan me herinneren dat ik daar wat tshirtjes zag liggen maar nu niet meer dus?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat jij nog niet bij AT naar binnen ben geweest anders kraam je niet deze onzin uit.
Neem dan maar een M'tjequote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb een email gestuurd, maar ik was mijn username er vergeten bij te zetten. Mijn email is steven.xxxxxxx@gmail.com. Komt de organisator er zo uit?
DIt is trouwens mijn keus:
[afbeelding]
Ik ben alleen nog niet uit de maat. Normaal zit ik net tussen M en L in, iemand tips wat ik dan bij A&F zou moeten nemen?
Dankje, A&F valt dus in verhouding groot? Hartelijk dank nogmaalsquote:
Ik mis nog steeds mijn naamquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:05 schreef Steijn het volgende:
Even een totaal overzicht van iedereen met een 'voorinschrijving':
Bananenman
Slofsky
el-Fenomeno
Ontopic
mic_forever
Lucske
ߨúÐêWyN
Molluck
Maxxieh!
hEx3
arj1o1
markie112
Lassekjus
Jawi
Jay-Z
Fatality
Naggelwauz
UN
Avani
Steijn
erikdebier
Steven184
tommy mclaren
rotskibo
Het betreft in totaal 66 items ter waarde van zo'n 2600 Dollar. Ik wilde vanavond maar de voorinschrijving sluiten. Het ziet er dus naar uit dat er ruimte is voor tenminste 3 simultane inkoopacties (vanwege de limiet van A&F van 24 items per CC). Ik start morgen mijn actie maar misschien dat het handig is als alle CC'ers elkaar even toevoegen aan MSN zodat we even kunnen overleggen over de verdeling en dat stuur ik ook wel even de Excel infrastructuur voor de actie.
Mijn MSN, steijnvdt@gmail.com
dan neem ik ook op aanraden van amokjeeh ook mijn bestelling in M.quote:
Ik heb van mijn polo's en t-shirts allemaal Sjes, terwijl ik normaal qua shirtjes en polo's M heb. Dus ik zou zeggen één maatje kleiner.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
dan neem ik ook op aanraden van amokjeeh ook mijn bestelling in M.
nog tips voor de muscle fit polo's? vallen die weer heel anders?
hoe lang ben je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:56 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb van mijn polo's en t-shirts allemaal Sjes, terwijl ik normaal qua shirtjes en polo's M heb. Dus ik zou zeggen één maatje kleiner.
Maar pin me er niet op vast natuurlijk![]()
1.89 en vrij slank. Heb nog wel een foto voor het idee:quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:04 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
hoe lang ben je als ik vragen mag?
lol, ik ben 1.85 en wilde medium. dat stel ik dan maar bij naar S. dat shirt is cker geen muscle fit ofwel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
1.89 en vrij slank. Heb nog wel een foto voor het idee:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uhm het is een Curtis Pond polo van A&F, uit mijn hoofd officieel niet muscle fit. Maar mijn ervaring is wel dat A&F kleding sowieso vrij strak is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:11 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
lol, ik ben 1.85 en wilde medium. dat stel ik dan maar bij naar S. dat shirt is cker geen muscle fit ofwel?
Mja ik heb denk niet zo'n lang bovenlichaam ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:13 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
1.89 en dan een S?
Ik heb ook zo'n polo (lichtblauwe) maatje S en Muscle-fit volgens mij. Ik ben echter niet langer dan 1.78 ofzo en ook niet de dikste...
is idd een classic fit. aangezien ik muscle fit polo's neem, neem ik dan toch maar weer mediumquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Uhm het is een Curtis Pond polo van A&F, uit mijn hoofd officieel niet muscle fit. Maar mijn ervaring is wel dat A&F kleding sowieso vrij strak is.
Lastig, lastig![]()
Helemaal niets van gemerktquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:21 schreef Adriaantje het volgende:
Wat is trouwens jullie ervaring m.b.t. krimpen van A&F polo's na een keertje wassen? Ik heb 'm een paar weken terug gekocht, maar nog niet gedragen/gewassen... Krimpen ze aanzienlijk, zoals een TH polo, of niet zo erg?
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:12 schreef arj1o1 het volgende:
sluit je hem vanavond?
Ja er wordt nog prijs op je CC gesteld.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:46 schreef amokjeeh het volgende:
Wordt er nu nog prijs gesteld op mijn CC?
Ik neem een M omdat S echt te smal is voor mijn schouders en ik ben maar 1,78.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:46 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben 1.88, ook maar S doen dus? Heb wel ongeveer dezelfde bouw als amokjeeh voor zover ik 't kan zien
Mooi zo, limiet is trouwens 1500 euro ipv 1000quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja er wordt nog prijs op je CC gesteld.![]()
Heb jij toevallig ook RL polo's (classic of custom fit) of Lacoste polo's?? Zo ja, welke maat draag je dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik neem een M omdat S echt te smal is voor mijn schouders en ik ben maar 1,78.
kut zeg, ik ben even lang en even breed, maar nou weet ik dus echt niet meer welke maat ik moet bestellen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
[afbeelding]
zelf opmeten + oprekenen ? ( tip , gebruik die converter op je nokia toestelquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:36 schreef rotskibo het volgende:
Ik raak ook een beetje in de war met die maten en hoe het valt, heeft iemand niet zo'n tabel voor die Abercrombie polo's in centimeters?
wheeey, gaaf horloge welke is het ?:)quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:11 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
lol, ik ben 1.85 en wilde medium. dat stel ik dan maar bij naar S. dat shirt is cker geen muscle fit ofwel?
en om het dilemme nog groter te maken blijk in een bortsomtrek te hebben van 95 cmquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:48 schreef Molluck het volgende:
Abercrombie Size Chart, Men’s Tops
Maat...................................Borstomtrek............................................Mouwlengte
S........................................85 - 95....................................................77.5 – 82.5
M........................................95 - 105.................................................. 82.5 – 86.25
L........................................ 105 – 115................................................85 – 87.5
XL...................................... 115 – 125................................................86.25 – 88.75
XXL....................................125 – 135............................................... 86.25 – 88.75
maten in centimeters uiteraard
Hoe meet je die borstomtrek precies, centimeter onder je schouders of op een andere manier? En zoals hierboven gevraagd, hoe meet je mouwlengte zoals het daar staat ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:30 schreef hEx3 het volgende:
het gaat om de borst omtrek, daardoor kan je zien of hij niet te strak zit..
Ik neem aan als iedereen het geld overgemaakt heeftquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:38 schreef Fatality het volgende:
ik zit op een borstomtrek van 99 cm maar ik ben wel 1.88 dus op hoop van zegen gaan we voor een M. Steijn wanneer doe je de bestelling de deur uit?
mooi, kan IBG me in de tussentijd ook nog gaan betalen Ik zit al helemaal bevestigingen van mijn bestellingen te mailenquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:43 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik neem aan als iedereen het geld overgemaakt heeft![]()
Doe er nog maar 3 weekjes bovenop hoor![]()
ja ik heb het nu eindelijk doorquote:Er is nog geen inkoopactie, dus bevestigingen en bestellingen hebben nog geen enkele zin
Er is nog geen inkoopactie, dus bevestigingen en bestellingen hebben nog geen enkele zin.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:52 schreef Fatality het volgende:
mooi, kan IBG me in de tussentijd ook nog gaan betalen Ik zit al helemaal bevestigingen van mijn bestellingen te mailen
Bij RL custom Fit en bij RL classic fit heb ik maat m (custom fit zit wel iets beter). Ik heb het net even opgemeten en mijn borstomvang is 96 cm.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:26 schreef erikdebier het volgende:
Heb jij toevallig ook RL polo's (classic of custom fit) of Lacoste polo's?? Zo ja, welke maat draag je dan?
Zou ik denk ik niet doen. Straks valt een maat M te groot uit, en dan heb je een te grote, brede polo. Dat vind ik oerlelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef Steven184 het volgende:
Neem dan gewoon een M-tje.:D
Dat is heel aardig van je maar er is nog geen inkoopactie dus je kunt ook nog niets bestellen. Als de actie eenmaal loopt zul je opnieuw een mail moeten sturen met je bestelling, die haal ik niet uit het overzicht wat ik nu heb. Dus vandaar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:14 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb een mail gestuurd met verandering van mn bestelling, bevestig ff hier als je het hebt gedaan.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:38 schreef Avani het volgende:
Is er nog iemand met kennis van de vrouwenmaten?
Zover was ik ook al gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb wel genoeg kennis van wiskunde om te weten dat je die maten maal 2,5 moet doen om op centimeters uit te komen![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:38 schreef Avani het volgende:
Ik heb normaal meestal maat M wat shirtjes betreft. Al mijn shirtjes en polo's van A&F heb ik in maat L en dan zitten ze perfectquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:38 schreef Avani het volgende:
Ah, ik heb meestal ook M, dus dan bestel ik wel een L. Dat kwam ook uit de tabel, maar bedanktquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:42 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb normaal meestal maat M wat shirtjes betreft. Al mijn shirtjes en polo's van A&F heb ik in maat L en dan zitten ze perfect. Maar het hangt ook wel een beetje van het materiaal af. Shirtjes waar veel polyester in zit vallen nòg kleiner.
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:45 schreef Avani het volgende:
Ah, ik heb meestal ook M, dus dan bestel ik wel een L. Dat kwam ook uit de tabel, maar bedanktJIj hebt tijdje terug toch ook besteld? Al binnen gehad?
![]()
Ah, dat is minder, maar komt toch nog wel goed dus.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:52 schreef Coconut het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik wacht nog steeds op m'n pakketje! Het was ruim 3 weken geleden al op de plek van bestemming in Amerika, maar de post daar werd een beetje achterdochtig dat er 2x in dezefde maand een duur pakket naar NL werd verzondenMaar hij is nu al een week onderweg naar mij, dus hij moet er een deze dagen wel zijn
.
Dacht het nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:03 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Als je een paar pics post, zal ik m'n 'maatscan' er eens op los laten![]()
Bedanktquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:44 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Smaak heb je in ieder geval wel![]()
![]()
heb je geen vintage polo? dan hoort ie wat faler te zijn dunkt mequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef wh00t het volgende:
Avani vroeg er een tijdje geleden om nadat ik zei dat ik de polo's van een nogal slechte kwaliteit vond en een stuk minder mooi dan op de foto's op de site.
Hier een foto van één van de mijne:
[[url=http://img187.exs.cx/img187/2257/af17ny.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img187.exs.cx/img187/9940/af27hr.th.jpg]afbeelding][/URL]
En hier op de site van A&F zelf:
[afbeelding]
Oordeel zelf maar, misschien stel ik me aan
Zijn echt super relaxte zwembroeken. Ik heb een rode met witte bloemetjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:34 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
die zwembroeken zijn ook wel heel vet, ik moet een nieuwe hebben, dus misschien neem ik wel een van die
maar waarom heeft dat ding touwtjes? ik neem niet aan dat het de bedoeling is dat je daar nog iets anders onder aan draagt?
Ja maar ik vind hem nogal grof geweven, iets dat je op de site niet ziet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
heb je geen vintage polo? dan hoort ie wat faler te zijn dunkt me
Ik vind hem er nog netjes uitzienquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef wh00t het volgende:
Avani vroeg er een tijdje geleden om nadat ik zei dat ik de polo's van een nogal slechte kwaliteit vond en een stuk minder mooi dan op de foto's op de site.
[afbeelding]
De t-shirts en muscle fit polo's vallen normaal. Mijn vriend (1,89 m lang, brede schouders) heeft altijd maat M en bij A&F ook een M. Vooral als je brede schouders hebt moet je rekening houden met de maat denk ik, anders gaat het 'trekken' bij je shouders.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:34 schreef Fatality het volgende:
Ok coconut bij vrouwen vallen ze dus kleiner uit.
Geldt dat niet voor mannen dan? Ik geloof dat jij toch wel eens mannen AF polo's hebt geimporteerd. Kun je daar iets meer over zeggen?
ok dankuquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:34 schreef Coconut het volgende:
[..]
De t-shirts en muscle fit polo's vallen normaal. Mijn vriend (1,89 m lang, brede schouders) heeft altijd maat M en bij A&F ook een M. Vooral als je brede schouders hebt moet je rekening houden met de maat denk ik, anders gaat het 'trekken' bij je shouders.
Een classic fit polo komt een deze dagen binnen, dus daar kan ik nog niks over zeggen.
Oja, er vroeg volgens mij ook nog iemand of de polo's en shirts krimpen? Gewoon koud wassen, doen ze in Amerika ook, dan gebeurd er niks mee.
Op de foto van de site staan de lijnen in de polo idd veel strakker.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef wh00t het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heeft Steijn al verschillende keren te kennen gegeven slechts een animocheck te houden..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:32 schreef hEx3 het volgende:
Steijn,
hoe staat het ervoor ?
wanneer ga je bestellen ? en wanneer moeten we geld overmaken ?:)
K hoop dat het gaat lukken !
Heb je geen MSN of zoiets? Dat praat wat makkelijkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:12 schreef Lassekjus het volgende:
Ja tuurlijk.. zeg maar wanneer je m nodig hebt...
Hoor het wel.. Ook hoe we het precies gaan afhandelen..
Niet die gele?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:43 schreef Avani het volgende:
Dit waren de twee leukste al zeg ik het zelf![]()
Die is ook leuk, maar geel staat me niet zo denk ikquote:
Ik heb dit ding, alleen dan model van afgelopen jaar (vakantie USA).quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:34 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
die zwembroeken zijn ook wel heel vet, ik moet een nieuwe hebben, dus misschien neem ik wel een van die
maar waarom heeft dat ding touwtjes? ik neem niet aan dat het de bedoeling is dat je daar nog iets anders onder aan draagt?
Ik dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:34 schreef Fatalspeed het volgende:
Heeft iemand bij eerdere bestellingen van A&F al eens extra douane kosten moeten betalen?
Iedereen moet die douanekosten betalen. Komt omdat ze de waarde van het pakket erop zetten& samenwerken met fedex. Fedex schiet het dan voor maar je moet het dus later aan fedex betalen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:34 schreef Fatalspeed het volgende:
Heeft iemand bij eerdere bestellingen van A&F al eens extra douane kosten moeten betalen?
Die onderste is leuk, vind de 1e beetje mannenkleur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:43 schreef Avani het volgende:
Er staan een paar nieuwe polo's op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit waren de twee leukste al zeg ik het zelf![]()
beetje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Die onderste is leuk, vind de 1e beetje mannenkleur.
Echt nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:16 schreef Avani het volgende:
Wat is er mis met een mannenkleurRoze is ook prima bij mannen
![]()
Ik vind van wel.quote:
Het zal wel aan mijn provinciale woonplaats liggen, want met een roze polo lopen is hier echt not done. Dan word je namelijk automatisch gelinkt aan een homoseksueelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:22 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik vind van wel.Maar oke, dat is dus gewoon een andere mening. Laten we het daar bij houden voor er hier een discussie start.
![]()
Ja dat is opzich wel handig maar eigenlijk kun je geen artikelen meer toevoegen nu. Maar stuur maar gewoon een mailtje, mochten er lopende de inkoopactie(s) nog verschuivingen plaats vinden dan kan hij misschien toch meegenomen worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef Maxxieh het volgende:
Ik doe ook nog mee, misschien bestel ik nog een artikel meer steijn.. moet ik je daarover nog extra mailen ?
Schaf een cc aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef Fatality het volgende:
waardeloos
Zit ik daar verdomme al een maand te wachten en te pushen voor een actie..
val ik buiten de boot
Dan is het idd wel lullig dat je buiten de boot valt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:42 schreef Fatality het volgende:
Ik ben geen student en mijn inkomen is absoluut niet toereikend
Zoals eerder gezegd is er nog niets definitiefs, dus wie weet. Verder vind ik het een beetje raar dat je jezelf de pusher van de aktie noemt, want je doet er verder geen reet aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef Fatality het volgende:
waardeloos
Zit ik daar verdomme al een maand te wachten en te pushen voor een actie..
val ik buiten de boot
Ja slimmerd, dan wil iedereen er een item bij en ben je nog nergens. Ooit gehoord van een *limiet*?quote:
Toevallig Ralph Lauren polo's?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:54 schreef Slofsky het volgende:
Vier artikelen, maar als er anderen zijn die dolgraag willen, vind ik het niet erg. Heb al een ordertje lopen van kleding, dus als er iemand echt om staat te springen mag hij (of zij) in mijn plaats.
Onder anderequote:
Lijkt me handig als Steijn beslist over wie mijn plekje in kan nemenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:37 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb er 1 besteld..als jij er nu 3 besteld, Slofsky, doe ik die van mij erbij:P Want het is mijn eerste bestelling bij A&F en ik wil heel graag weten hoe dat spul is. Kan ik later altijd nog meer bestellen als het bevalt.
Dat kan wel geregeld worden. Maar mail daar voor even naar lassekjus (kleke@home.nl) dan is hij ook op de hoogte.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik had 4 kledingstukken in bestelling, maar aangezien die maten nog 1 groot gokfestijn worden, wil ik dit denk ik bijstellen naar 2. zodoende zouden er nog voor anderen onder mijn bestelling 2 dingen kunnen worden besteld. mits mijn cc-houder dit accepteert![]()
dat zal ik zeker doen, maar hij is er toch niet i.v.m. pasen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:13 schreef Steijn het volgende:
De actie van Amokjeeh en Steijn:
Amokjeeh & Steijn A&F Inkoopactie 2005
[..]
Dat kan wel geregeld worden. Maar mail daar voor even naar lassekjus (kleke@home.nl) dan is hij ook op de hoogte.
Mijn excusesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:57 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is er nog niets definitiefs, dus wie weet. Verder vind ik het een beetje raar dat je jezelf de pusher van de aktie noemt, want je doet er verder geen reet aan.
![]()
Jaaa!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:40 schreef Steijn het volgende:
De gelukkigen:
Deze doen mee bij lassekjus (hij stuurt na het weekend een mail waarin hij alles uitlegt en opent ook een topic er over, hij is even een paar dagen weg met de Paasdagen):
el-Fenomeno
ߨúÐêWyN
Lassekjus
Molluck
Maxxieh!
hEx3
Jawi
klopt (in groningen iigquote:Op maandag 28 maart 2005 15:11 schreef Desiderius het volgende:
= Carolieweg toch ?
Deze lijkt me fake, er zit vaag wit achter dat "moose" dingquote:Op maandag 28 maart 2005 17:50 schreef Desiderius het volgende:
Offtopic , maar :
[afbeelding]
basic A&F polo's staan goed geprijsd op Ebay.de.
Zit daar veel fake A&F tussen?
Nee heeft ze in meerdere kleuren, even zoeken op ebay.de op abercrombiequote:Op maandag 28 maart 2005 18:03 schreef Exhale_02 het volgende:
En zo te zien ook alleen maar gele...
Die actie begint met het lezen van de A&F inkoopactietopics B|quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef kultivate het volgende:
Hoe werkt die inkoopactie eigenlijk precies?
Want ik heb wel een paar leuke tshirts gezien, maar wat ben ik dan kwijt aan verzend kosten en aan wie moet ik betalen en hoe krijg ik het in huis enz?
Alvast bedankt
Allemaal?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef Fatality het volgende:
[..]
Die actie begint met het lezen van de A&F inkoopactietopics B|
Tip voor iemand die niet al die topics heeft gelezen:quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:43 schreef kultivate het volgende:
Ja denk dat ik dat ook maar ga doen met mijn broertje ofzo is makkelijker niet ook niet zo duur die verzendkosten bij een stuk of 10 artikelen
ook bij een bestelling van 200 euro ofzo?? en is dat altijd of alleen als ze je eruit pikken zeg maar bij de douane?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:49 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Tip voor iemand die niet al die topics heeft gelezen:
Er komen nog douanekosten (12%) en btw (19% over het totale bedrag inclusief verzenden) bovenop.
Nope, altijd (alles boven de 20 euro). Ze verzenden het via fedex en zetten de waarde op het pakket. fedex schiet het voor bij de douane en gooit een rekening in de bus bij jou in de bus als ze het pakketje komen brengen. Daar zit trouwens ook nog een premie op omdat ze het voorschieten (6-7 euro geloof ik) dat was wel een naaistreek, want daar heb ik persoonlijk nooit voor gekozen.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:31 schreef kultivate het volgende:
[..]
ook bij een bestelling van 200 euro ofzo?? en is dat altijd of alleen als ze je eruit pikken zeg maar bij de douane?
Ze zijn bij de Frontrunner (Amersfoort, Amsterdam of Utrecht) te koop voor 75 euro.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef XiChico het volgende:
Even een vraagje .. wie kan dit vest / trui achtige ding op die site vinden![]()
[afbeelding]
Die wil ik heel graag .. op E-Bay staan ze wel voor ¤6o,- .. Maar dat kom uit Duitsland .. heb het liever gewoon uit een winkel .. zodat ik ook weet dat het aankomt. Of kan het ook zou zijn dat het helemaal niet op de site staat? Lastige site iig, met al dat flash steeds.
Goede ontwikkeling :quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:21 schreef AenF het volgende:
beste Abercrombie and fitch fans.
Waarschijnlijk kan ik binnenkort(waarschijnlijk eind mei) kan ik de Deer Brooke polo's leveren in de kleuren geel,roze,turkoise en blauw en in de maten m l xl.
Deze worden door een Nederlands gevestigd bedrijf geimporteerd uit Amerika.
De prijzen waarvoor ze geleverd kunnen worden weet ik nog niet. Maar de polo´s worden dan wel direct vanuit Nederland verzonden en hoef je je dus niet druk te maken over doane btw etc.
De polo´s worden dan nl. geleverd incl btw maar excl de verzendkosten van de PTT.
Mocht ik meer weten dan zet ik hier wel weer een berichtje. Andere shirts en evt broeken kan ik in de toekomst ook leveren.
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb beetje moeite dit te geloven. Je naam is notabene AenF, alleen nog maar posts in dit topic; wat reclame is voor het importeren van die shirts, maar vervolgens niet de naam van het bedrijf noemen van degene die dit gaat importeren. Wel een leuk verhaaltje over fake import. Waarom heb ik moeite dit als waar te zien?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef AenF het volgende:
Het bedrijf waar ik ze van ga betrekken geef ik natuurlijk niet prijs. Het heeft mij nl. behoorlijk wat moeite gekost om een bedrijf te vinden hier in Nederland dat tevens ingeschreven staat bij de kvk om mij de produkten te kunnen leveren. Ik importeer ze nl niet zelf omdat ik niet weet welk Amerikaans bedrijf de origenele shirts kan leveren. Er wordt nl. veel fake geleverd op Internet.
Nu ik ze betrek van een Nederlandse importeur, kan ik er vanuit gaan dat het echt is. Het handelen in fake produkten is Nederland nl. verboden. Importeren vanuit Amerika kan momenteel nog van deze produkten omdat er nog geen officiele importeur van Aen F zit. Als deze hier komt over een jaar of twee dan zullen we dus ook niet meer rechtmatig kunnen importeren vanuit Amerika. Mocht ik meer weten over de prijzen dan zet ik wel weer een berichtje. Ik heb de hoop deze te kunnen leveren voor de prijs op de site van AenF maar dan wel excl. verzendkosten.
Ook niet onder een andere kloon hoop ik.quote:Op zondag 10 april 2005 02:37 schreef AenF het volgende:
Als jullie er zo over denken geen probleem. Ik zal niet meer op het forum verschijnen.
Echt waar Boudewijn? Ik dacht dat het nog wel een paar weken zou duren, maar dit is zeker gunstig.quote:Op zondag 10 april 2005 11:38 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
om weer even ontopic te komen. van de mini IA waaraan ik heb meegedaan, schijnt de kleding al in NL te zijn. (zo kwamen langs toen er daar niemand thuis was). in de loop van komende week zal iedereen, waaronder ikzelf, zijn kleding dus hebben neem ik aan
ik stuurde ff een mailtje uit nieuwsgierigheid en toen zei hij mij dat ze dus al langs waren geweest, maar dat hij er niet wasquote:Op zondag 10 april 2005 11:53 schreef el-Fenomeno het volgende:
[..]
Echt waar Boudewijn? Ik dacht dat het nog wel een paar weken zou duren, maar dit is zeker gunstig.![]()
met zijn 4en of 5en. polo van 39,- dollar (heb 2 polo's besteld) werd een kleine 50 euro inclusief alles (belasting, verzenden e.d.). als er meevallers zijn zouden deze evt. nog verrekend wordenquote:Op zondag 10 april 2005 11:46 schreef Maxxieh het volgende:
Hoeveel mensen deden er nou mee? En hoeveel gaat het ongeveer kosten, van wat je besteld hebt ??
Verstandigquote:
ik shop niet voor 2000 euro ofzo. dat moet je wel minimaal doen dan, toch?quote:Op zondag 10 april 2005 20:55 schreef TYP het volgende:
maar serieus, voor mensen die veel dingen kopen... je kunt gewoon beter erheen vliegen. Dan heb je én een vakantie (korte welliswaar) én een nieuwe kledingkast voor weinig bling bling.
Totdat je ff langs de douane gevraagd wordtquote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef TYP het volgende:
nee man. Je hebt af en toe wel aanbiedingen om voor 250E er naar toe te vliegen. Als je daar koopt heb je sowieso geen invoerrechten enzo en je bespaart dan 30% vergeleken met de europrijs.
oh dat valt mee zeg. wil al jaren naar VS toe namelijk. welke maatschappij dan? hoe te boeken? ook in de vakantie? en kom je dan in een boeren gehucht of NYC/LA?quote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef TYP het volgende:
nee man. Je hebt af en toe wel aanbiedingen om voor 250E er naar toe te vliegen. Als je daar koopt heb je sowieso geen invoerrechten enzo en je bespaart dan 30% vergeleken met de europrijs.
Dacht je... Douaniers kunnen erg lastig zijn als je je spulletjes niet voor elkaar hebt (factuur van laptop, digicam, etc.)quote:Op zondag 10 april 2005 21:23 schreef TYP het volgende:
Canada en Florida zijn nu 256E, dan vlieg je ergens deze maand. (http://www.worldticketcenter.nl/nl/asp/index.html) En denk je dat er intercontinentale vluchten vliegen op boerengehuchten?![]()
Als je alle prijsstickers eraf haalt en bonnetjes wegflikkert en het spul even "vies" maakt zal de douane echt niets doen ofzo.
Afgelopen jaar meer dan 10x de douaniers op Schiphol gepasseerd, zowel continentaal als intercontinentaal: Ik word er ook vaak uitgehaald en laat bij voorbaat altijd al zien dat ik alles netjes voor elkaar heb.quote:Op maandag 11 april 2005 10:45 schreef TYP het volgende:
ik wordt er vaak genoeg uitgehaald (vlieg ongeveer 8x per jaar naar de States), maar heb nog nooit problemen gehad over kleding.
ik kan je er binnenkort antwoord op geven. krijg binnenkort de 2 polo's binnen van de IA waar ik aan mee doe. beiden muscle fit. hoop dat ze goed passenquote:Op maandag 11 april 2005 18:45 schreef Desiderius het volgende:
Vallen de muscle fit polo's nu een stuk kleiner dan de 'gewone' ?
En op welk onderdeel? (mouwen/lengte?)
Heb je zelfde maten genomen als van je 'niet-A&F' polo's?quote:Op maandag 11 april 2005 19:57 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik kan je er binnenkort antwoord op geven. krijg binnenkort de 2 polo's binnen van de IA waar ik aan mee doe. beiden muscle fit. hoop dat ze goed passen![]()
mja, heb meestal wel medium en heb dat nu ook maar genomen. met de borstbreedte enzo zou het moeten kloppen, maargoed...quote:Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Heb je zelfde maten genomen als van je 'niet-A&F' polo's?
Dat waren mijn gedachten ook wat over de maten in de tabel..quote:Op maandag 11 april 2005 20:29 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
mja, heb meestal wel medium en heb dat nu ook maar genomen. met de borstbreedte enzo zou het moeten kloppen, maargoed...
in de tabellen leek het allemaal wat te lang en te breed maar ik hoop dat de muscle fit dit opheft
als je die site bedoelt, die is al een paar weken geupdate, maar er staat idd weinig nieuwe kleding op...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:07 schreef Coconut het volgende:
De zomercollectie staat online. Al staat er volgens mij niet veel nieuws op?
weet niemand het antwoord op deze vraag???quote:Op maandag 11 april 2005 19:25 schreef kultivate het volgende:
Ik ben zelf met wat mensen zo'n inkoopactietje aan het doen. Maar nou vroeg ik me af bij welk totaalbedrag het een beetje de moeite waard is. En de verzendkosten en douanekosten enz te verdelen zijn over de producten zonder dat die artikelen dan veel te duur worden
Maar er staat sinds vandaag 'Summer 2005' ipv 'Spring 2005'quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
als je die site bedoelt, die is al een paar weken geupdate, maar er staat idd weinig nieuwe kleding op...
niet waarquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar er staat sinds vandaag 'Summer 2005' ipv 'Spring 2005'.
[afbeelding]
dat staat erbij mij al weken op..quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar er staat sinds vandaag 'Summer 2005' ipv 'Spring 2005'.
[afbeelding]
Wat verkopen ze er zoal??quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:05 schreef peksin het volgende:
Abercrombie nu ook te koop bij de tempel in Nijmegen.
Via via hoorde ik dat frontrunner toevallig een partij van die truien op de kop had getikt dus volgens mij wordt dat niet een vast verkooppunt van A&F. Maar het valt me tegen dat American Today daar niet wat handiger op inspeelt. Uit dit topic blijkt maar weer dat er grote vraag naar is.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:11 schreef Mighty het volgende:
Idd....de sweaters die ze mij M@W hebben van A&F zijn echt bagger. Maar ik moet zeggen dat ik wel verbaasd was het merk vaker te zien in NL America Today, Frontrunner en M@W, meee..weet iemand al een nieuw leuk kledingmerk wat nog wel exclusief is????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |