Toevallig Ralph Lauren polo's?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:54 schreef Slofsky het volgende:
Vier artikelen, maar als er anderen zijn die dolgraag willen, vind ik het niet erg. Heb al een ordertje lopen van kleding, dus als er iemand echt om staat te springen mag hij (of zij) in mijn plaats.
Onder anderequote:
Lijkt me handig als Steijn beslist over wie mijn plekje in kan nemenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:37 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb er 1 besteld..als jij er nu 3 besteld, Slofsky, doe ik die van mij erbij:P Want het is mijn eerste bestelling bij A&F en ik wil heel graag weten hoe dat spul is. Kan ik later altijd nog meer bestellen als het bevalt.
Dat kan wel geregeld worden. Maar mail daar voor even naar lassekjus (kleke@home.nl) dan is hij ook op de hoogte.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik had 4 kledingstukken in bestelling, maar aangezien die maten nog 1 groot gokfestijn worden, wil ik dit denk ik bijstellen naar 2. zodoende zouden er nog voor anderen onder mijn bestelling 2 dingen kunnen worden besteld. mits mijn cc-houder dit accepteert![]()
dat zal ik zeker doen, maar hij is er toch niet i.v.m. pasen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:13 schreef Steijn het volgende:
De actie van Amokjeeh en Steijn:
Amokjeeh & Steijn A&F Inkoopactie 2005
[..]
Dat kan wel geregeld worden. Maar mail daar voor even naar lassekjus (kleke@home.nl) dan is hij ook op de hoogte.
Mijn excusesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:57 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is er nog niets definitiefs, dus wie weet. Verder vind ik het een beetje raar dat je jezelf de pusher van de aktie noemt, want je doet er verder geen reet aan.
![]()
Jaaa!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:40 schreef Steijn het volgende:
De gelukkigen:
Deze doen mee bij lassekjus (hij stuurt na het weekend een mail waarin hij alles uitlegt en opent ook een topic er over, hij is even een paar dagen weg met de Paasdagen):
el-Fenomeno
ߨúÐêWyN
Lassekjus
Molluck
Maxxieh!
hEx3
Jawi
klopt (in groningen iigquote:Op maandag 28 maart 2005 15:11 schreef Desiderius het volgende:
= Carolieweg toch ?
Deze lijkt me fake, er zit vaag wit achter dat "moose" dingquote:Op maandag 28 maart 2005 17:50 schreef Desiderius het volgende:
Offtopic , maar :
[afbeelding]
basic A&F polo's staan goed geprijsd op Ebay.de.
Zit daar veel fake A&F tussen?
Nee heeft ze in meerdere kleuren, even zoeken op ebay.de op abercrombiequote:Op maandag 28 maart 2005 18:03 schreef Exhale_02 het volgende:
En zo te zien ook alleen maar gele...
Die actie begint met het lezen van de A&F inkoopactietopics B|quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef kultivate het volgende:
Hoe werkt die inkoopactie eigenlijk precies?
Want ik heb wel een paar leuke tshirts gezien, maar wat ben ik dan kwijt aan verzend kosten en aan wie moet ik betalen en hoe krijg ik het in huis enz?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |