abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25754140
Hierbij een nieuwe inkoopactie voor Abercrombie & Fitch (A&F) kleding. Omdat ik (Steijn) wederom geen credit card kon regelen heeft amokjeeh zijn credit card ter beschikking gesteld. Ik zorg voor het bevestigen en opnemen van de definitieve bestellingen. Als alles besteld is bij A&F stuurt A&F het totale pakket naar mij toe waarna ik de bestellingen verder verstuur in Nederland.

Voor deze actie heeft een voorinschrijving plaats gevonden. Alleen mensen die zich van te voren ingeschreven hebben kunnen meedoen met deze waarbij de volgende users de voorkeur genieten vanwege hun snelle reactie bij de voorinschrijving:

• amokjeeh
  • Steijn
  • Avani
  • Bananenman
  • Ontopic
  • Lucske

Als er wat ruimte vrij komt doordat er wat bestellingen af vallen zal ik het melden in dit topic zodat de voorinschrijvers die buiten de boot vielen die vrije ruimte weer op kunnen vullen.

-Waar kan ik de kleding uitzoeken?
    Op de website van A&F. Je kunt in principe kiezen uit alle kleding, je hoeft dus niet alleen polo's te bestellen. De artikelen moet wel uit voorraad leverbaar zijn.

- Welke maat moet ik hebben?
    Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor Avani.

- Hoe moet je bestelling er uit zien?
    1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) en de maat.
    2. Je volledige naam + Fok! nickname.
    3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
    4. Een telefoonnummer.

Je kunt je bestelling toezenden naar mailto:aenfinkoopactie2@wanadoo.nl.

- Tot en met wanneer kan je je bestelling opgeven?
    Geef je bestelling zo snel mogelijk door, des te eerder kunnen we gaan bestellen. Ik wilde woensdag 30 maart als deadline aanhouden.

- Hoe zit het met de betaling?
    De kosten van de bestelling hangen samen met het totaal aantal bestellingen. Na de sluiting van de actie bereken ik de voorlopige kosten. De kosten zullen bestaan uit de kosten van de items die je koopt, de verzendkosten naar Nederland en eventueel ook de nazending in Nederland zelf, de douanerechten en de BTW.

In de factuur die je krijgt staat het rekeningnummer van Amokjeeh, daar moet je het geld naar toe overmaken. In de factuur staat tevens de betalingstermijn, deze zal zo kort mogelijk zijn. Bestellingen die niet binnen deze termijn zijn betaald worden geschrapt.

- Wat is de levertijd?
    De zending moet helemaal uit de VS komen en door de douane dus ik zou maar op 4 weken rekenen, dan kan het altijd meevallen.

Veel plezier met de actie.

Voor meer vragen kun je in dit topic terecht, liever geen vragen stellen via de e-mail.

edit:Slofsky verwijderd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Steijn op 27-03-2005 17:36:57 ]
  • pi_25754978
    Mocht er nog ruimte zijn voor bestellingen: Ik heb wel interesse!
    Ik hoor het wel.
    Bobby Robson forever!
    Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
    pi_25755049
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef kollie het volgende:
    Mocht er nog ruimte zijn voor bestellingen: Ik heb wel interesse!
    Ik hoor het wel.
    Er zijn nog genoeg voorinschrijvingen voor 2 complete acties, dus reken maar nergens op.
    pi_25755211
    Zelfs voor meer dan 2, maar helaas viel er een CC weg:(
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_25761582
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:11 schreef Steijn het volgende:

- Welke maat moet ik hebben?
    Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor Avani.

Tvp dus
    Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
    pi_25767338
    Ik zie dat de voorraden bij A&F al kleiner worden. Niet alle maten zijn bij alle items meer beschikbaar dus het wordt denk ik zaak dat we er wat vaart achter gaan zetten. Dus ik wil iedereen oproepen zo snel mogelijk de definitieve bestelling naar mij te verzenden, des te meer kans hebben we dat er geen dingen uitverkocht zijn als we bestellen.
    pi_25769052
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 21:40 schreef Steijn het volgende:
    Ik zie dat de voorraden bij A&F al kleiner worden. Niet alle maten zijn bij alle items meer beschikbaar dus het wordt denk ik zaak dat we er wat vaart achter gaan zetten. Dus ik wil iedereen oproepen zo snel mogelijk de definitieve bestelling naar mij te verzenden, des te meer kans hebben we dat er geen dingen uitverkocht zijn als we bestellen.
    Morgen krijg je een email
    Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
    pi_25773177
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 22:47 schreef Avani het volgende:

[..]

Morgen krijg je een email
    Spannend
    pi_25775246
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 12:11 schreef Steijn het volgende:
    Slofksy heeft al iets in die richting aangegeven maar dat is nog niet concreet.
    I'm out .
    pi_25775543
    Steijn, als je nou eerst zegmaar de mensen laat mailen met die door jou dus waren uitgekozen, en dat we dan aan het eind kijken of er nog plek is voor een aantal 1-item kopers?
      zondag 27 maart 2005 @ 10:48:41 #11
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_25775759
    verdomme, ik zie dat ik net in die andere inkoopactie val (ik was namelijk de achtste replier)
    en daar heb ik nog heel weinig niets van gehoord...

en om even op de slinkende voorraden terug te komen: komt er nou in april een nieuwe zomercollectie of niet?
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_25776121
    In April / Mei komt de zomercollectie idd . En degene (lassekjus) die de andere inkoopactie organiseert, is er een paar dagen niet i.v.m. pasen. Niet zo gek dus dat je daar nog niks van hebt gehoord.
    amokaapjeeh O+
      zondag 27 maart 2005 @ 11:25:28 #13
    79514 Ontopic
    Odi et Amo
    pi_25776168
    pi_25777553
    Wie gaat nou de plaats van slofsky innemen? Ik heb zelf er geen probleem mee om voor hem in de plaats te gaan en met een bestelling van 2 artikelen kunnen er dan ook wel anderen meedoen...
    Bij wie moet ik zijn voor het briben?
    pi_25778246
    He, ik wil natuurlijk ook altijd invallen voor iemand:P
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_25778929
    Mail!
    pi_25781696
    als het kan wil ik nog wel graag invallen.. was een van de vroegere reageerders in het andere topic en met 1 of 2 items moet het wel gaan als het kan natuurlijk..
      Redactie Games zondag 27 maart 2005 @ 16:07:58 #18
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_25781948
    Waarom kan Steijn geen credit-card voor zichzelf regelen?
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_25782519
    Kan het nou is ophouden met dat oeverloze gelul?

Dit is de verdeling en ja er vallen mensen buiten de boot. Als er nog plaats is krijgen de mensen vanzelf bericht als ze mogen meedoen.
    Ben je het er niet mee eens? vraag je toch gewoon zelf een credit card aan
    pi_25782647
    Noedeltje, ben blij dat Steijn zich inzet om een actie op te zetten? Ik vind je geblaat niet echt netjes t.o.v. de organisatoren.... Wat Amokjeeh al zegt: als 't je niet zint koop je toch zelf in?
    pi_25783009
    quote:
    Op zondag 27 maart 2005 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Waarom kan Steijn geen credit-card voor zichzelf regelen?
    Ben jij het holmaatje van Fatality?
      Redactie Games zondag 27 maart 2005 @ 16:54:01 #22
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_25783108
    quote:
    Op zondag 27 maart 2005 16:50 schreef Steijn het volgende:

[..]

Neej, maar serieus Steijn. Je bent toch al oud genoeg om je eigen credit-card aan te vragen?
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_25783235
    quote:
    Op zondag 27 maart 2005 16:50 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik was hem al kwijt

En zoveel commentaar heb ik niet op Steijn geleverd voor zover ik weet.
    pi_25783299
    mocht er nog ruimte zijn, ik heb zeker interesse
    pi_25783966
    Tvp.

Ik stuur je morgen m'n definitieve bestelling toe Steijn
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')