gaat het om de polo's of tshirts?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:09 schreef Molluck het volgende:
nogmaals de vraag hoe het de vorige keer met de maten is gegaan, hoeveel is er doorverkocht omdat ze te groot/klein waren?
ik ben namelijk nogal lang en dun en heb meestal voor de lengte een L/XL nodig, maar ik weet niet hoe het met de Amerikaanse maten in breedte zit, dus niet dat ik dalijk de shoudernaad op mijn ellebogen heb hangen
mooie keuzes hoor. straks ff mijn verlanglijstje postenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:43 schreef Steijn het volgende:
Mijn inbreng:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leukquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:43 schreef Steijn het volgende:
Mijn inbreng:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat viel mij ook op maar ik dacht het zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef Avani het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar waar is de sale op de site
[afbeelding]
Mijn blousjeZomaar weghalen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op maar ik dacht het zal wel aan mij liggen.![]()
denk het van niet inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:39 schreef Naggelwauz het volgende:
Bij de ene polo staan de maten S t/m XXL en de ander alleen XXL. Betekent dit dat deze polo niet in andere maten te bestellen is oid?
Dank je, zit nog steeds te twijfelen tussen het gele of het roze streepje zoals jij hem hebtquote:
Dus ze vallen redelijk groot uit? Ik zit namelijk dezelfde vraag, in NL is L net te klein en XL iets te ruim. Lijkt XL een verstandigere keuze denk je?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:35 schreef Ontopic het volgende:
Ik heb een polo XL, die valt eigenlijk veel te groot
Normaal heb ik L (kleding in NL), ik denk dat ik nu voor normale L of M ga (A&F).
Die t-shirts zijn wel mooi ja, een van de weinige mooie die er bij zitten, ik vind die Short Sleeve Tees meestal niet veel bijzonders, bij de Humor Tees zitten dan wel weer een heleboel mooie, maar daar staat geen merk op voor de pimpers onder onsquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:16 schreef hEx3 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
met die shirtjes, moet je gewoon kijken naar maten er van:de breedte ( oksel naar oksel ) en van shouder tot onderkant.
Als je dan zelf even een shirtje opmeet dan weetje gelijk hoe ze goed zitten.
zit nog te twijfelen over :
[afbeelding]
ik durf te wedden dat jij nog niet bij AT naar binnen ben geweest anders kraam je niet deze onzin uit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:18 schreef kultivate het volgende:
Is het helemaal nergens in nederland te koop? Bij american today hebben ze het toch ook of heb ik dat verkeerd??
Al een tijdje niet meer nee maar ik kan me herinneren dat ik daar wat tshirtjes zag liggen maar nu niet meer dus?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat jij nog niet bij AT naar binnen ben geweest anders kraam je niet deze onzin uit.
Neem dan maar een M'tjequote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb een email gestuurd, maar ik was mijn username er vergeten bij te zetten. Mijn email is steven.xxxxxxx@gmail.com. Komt de organisator er zo uit?
DIt is trouwens mijn keus:
[afbeelding]
Ik ben alleen nog niet uit de maat. Normaal zit ik net tussen M en L in, iemand tips wat ik dan bij A&F zou moeten nemen?
Dankje, A&F valt dus in verhouding groot? Hartelijk dank nogmaalsquote:
Ik mis nog steeds mijn naamquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:05 schreef Steijn het volgende:
Even een totaal overzicht van iedereen met een 'voorinschrijving':
Bananenman
Slofsky
el-Fenomeno
Ontopic
mic_forever
Lucske
ߨúÐêWyN
Molluck
Maxxieh!
hEx3
arj1o1
markie112
Lassekjus
Jawi
Jay-Z
Fatality
Naggelwauz
UN
Avani
Steijn
erikdebier
Steven184
tommy mclaren
rotskibo
Het betreft in totaal 66 items ter waarde van zo'n 2600 Dollar. Ik wilde vanavond maar de voorinschrijving sluiten. Het ziet er dus naar uit dat er ruimte is voor tenminste 3 simultane inkoopacties (vanwege de limiet van A&F van 24 items per CC). Ik start morgen mijn actie maar misschien dat het handig is als alle CC'ers elkaar even toevoegen aan MSN zodat we even kunnen overleggen over de verdeling en dat stuur ik ook wel even de Excel infrastructuur voor de actie.
Mijn MSN, steijnvdt@gmail.com
dan neem ik ook op aanraden van amokjeeh ook mijn bestelling in M.quote:
Ik heb van mijn polo's en t-shirts allemaal Sjes, terwijl ik normaal qua shirtjes en polo's M heb. Dus ik zou zeggen één maatje kleiner.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
dan neem ik ook op aanraden van amokjeeh ook mijn bestelling in M.
nog tips voor de muscle fit polo's? vallen die weer heel anders?
hoe lang ben je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:56 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb van mijn polo's en t-shirts allemaal Sjes, terwijl ik normaal qua shirtjes en polo's M heb. Dus ik zou zeggen één maatje kleiner.
Maar pin me er niet op vast natuurlijk![]()
1.89 en vrij slank. Heb nog wel een foto voor het idee:quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:04 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
hoe lang ben je als ik vragen mag?
lol, ik ben 1.85 en wilde medium. dat stel ik dan maar bij naar S. dat shirt is cker geen muscle fit ofwel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
1.89 en vrij slank. Heb nog wel een foto voor het idee:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |