abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26012087
en waar kan ik dat lezen??
pi_26012090
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef Fatality het volgende:

[..]

Die actie begint met het lezen van de A&F inkoopactietopics B|
Allemaal?

Even ontopic: bestel gewoon zelf bij a&f, doe ik ook... die inkoopacties schieten nooit op.

btw: a&f site is anders... track jackets zijn weg..
pi_26012170
Ja denk dat ik dat ook maar ga doen met mijn broertje ofzo is makkelijker niet ook niet zo duur die verzendkosten bij een stuk of 10 artikelen
pi_26012287
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:43 schreef kultivate het volgende:
Ja denk dat ik dat ook maar ga doen met mijn broertje ofzo is makkelijker niet ook niet zo duur die verzendkosten bij een stuk of 10 artikelen
Tip voor iemand die niet al die topics heeft gelezen:

Er komen nog douanekosten (12%) en btw (19% over het totale bedrag inclusief verzenden) bovenop.
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:58:15 #245
12632 motown
is back!
pi_26012475
New Kids on the Block had a bunch of hits
Chinese food makes me sick

And I think it's fly when girls stop by for the
summer, for the summer

I like girls that wear Abercrombie and Fitch
I'd take her if I had one wish

But she's been gone since that summer,
since that summer

Sorry voor de OT-post, maar dit moest me weer aan dat nummer denken. Zomer 2000 volgens mij, vakantie in Amerika... De Clinton-days, nog...
Ars longa, vita brevis
pi_26013163
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:49 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Tip voor iemand die niet al die topics heeft gelezen:

Er komen nog douanekosten (12%) en btw (19% over het totale bedrag inclusief verzenden) bovenop.
ook bij een bestelling van 200 euro ofzo?? en is dat altijd of alleen als ze je eruit pikken zeg maar bij de douane?
pi_26014195
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:31 schreef kultivate het volgende:

[..]

ook bij een bestelling van 200 euro ofzo?? en is dat altijd of alleen als ze je eruit pikken zeg maar bij de douane?
Nope, altijd (alles boven de 20 euro). Ze verzenden het via fedex en zetten de waarde op het pakket. fedex schiet het voor bij de douane en gooit een rekening in de bus bij jou in de bus als ze het pakketje komen brengen. Daar zit trouwens ook nog een premie op omdat ze het voorschieten (6-7 euro geloof ik) dat was wel een naaistreek, want daar heb ik persoonlijk nooit voor gekozen.
pi_26020297
Dus je moet wel voor aardig wat geld bestellen wil het echt aantrekkelijk worden?
pi_26109756
beste Abercrombie and fitch fans.
Waarschijnlijk kan ik binnenkort(waarschijnlijk eind mei) kan ik de Deer Brooke polo's leveren in de kleuren geel,roze,turkoise en blauw en in de maten m l xl.
Deze worden door een Nederlands gevestigd bedrijf geimporteerd uit Amerika.
De prijzen waarvoor ze geleverd kunnen worden weet ik nog niet. Maar de polo´s worden dan wel direct vanuit Nederland verzonden en hoef je je dus niet druk te maken over doane btw etc.
De polo´s worden dan nl. geleverd incl btw maar excl de verzendkosten van de PTT.
Mocht ik meer weten dan zet ik hier wel weer een berichtje. Andere shirts en evt broeken kan ik in de toekomst ook leveren.
pi_26110807
Aha, dat is interessant. Om welk bedrijf gaat het als ik vragen mag?
pi_26110849
Even een vraagje .. wie kan dit vest / trui achtige ding op die site vinden

Die wil ik heel graag .. op E-Bay staan ze wel voor ¤60,- .. Maar dat kom uit Duitsland .. heb het liever gewoon uit een winkel .. zodat ik ook weet dat het aankomt . Of kan het ook zou zijn dat het helemaal niet op de site staat? Lastige site iig, met al dat flash steeds.
pi_26110928
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef XiChico het volgende:
Even een vraagje .. wie kan dit vest / trui achtige ding op die site vinden

[afbeelding]

Die wil ik heel graag .. op E-Bay staan ze wel voor ¤6o,- .. Maar dat kom uit Duitsland .. heb het liever gewoon uit een winkel .. zodat ik ook weet dat het aankomt . Of kan het ook zou zijn dat het helemaal niet op de site staat? Lastige site iig, met al dat flash steeds.
Ze zijn bij de Frontrunner (Amersfoort, Amsterdam of Utrecht) te koop voor 75 euro. Op de site van A&F zul je ze niet meer vinden omdat deze tot de wintercollectie behoren.
pi_26111115
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:21 schreef AenF het volgende:
beste Abercrombie and fitch fans.
Waarschijnlijk kan ik binnenkort(waarschijnlijk eind mei) kan ik de Deer Brooke polo's leveren in de kleuren geel,roze,turkoise en blauw en in de maten m l xl.
Deze worden door een Nederlands gevestigd bedrijf geimporteerd uit Amerika.
De prijzen waarvoor ze geleverd kunnen worden weet ik nog niet. Maar de polo´s worden dan wel direct vanuit Nederland verzonden en hoef je je dus niet druk te maken over doane btw etc.
De polo´s worden dan nl. geleverd incl btw maar excl de verzendkosten van de PTT.
Mocht ik meer weten dan zet ik hier wel weer een berichtje. Andere shirts en evt broeken kan ik in de toekomst ook leveren.
Goede ontwikkeling :

Als de prijs wat op een normaal peil is tenminste.
Nu ook in vanillesmaak
pi_26111680
Het bedrijf waar ik ze van ga betrekken geef ik natuurlijk niet prijs. Het heeft mij nl. behoorlijk wat moeite gekost om een bedrijf te vinden hier in Nederland dat tevens ingeschreven staat bij de kvk om mij de produkten te kunnen leveren. Ik importeer ze nl niet zelf omdat ik niet weet welk Amerikaans bedrijf de origenele shirts kan leveren. Er wordt nl. veel fake geleverd op Internet.
Nu ik ze betrek van een Nederlandse importeur, kan ik er vanuit gaan dat het echt is. Het handelen in fake produkten is Nederland nl. verboden. Importeren vanuit Amerika kan momenteel nog van deze produkten omdat er nog geen officiele importeur van Aen F zit. Als deze hier komt over een jaar of twee dan zullen we dus ook niet meer rechtmatig kunnen importeren vanuit Amerika. Mocht ik meer weten over de prijzen dan zet ik wel weer een berichtje. Ik heb de hoop deze te kunnen leveren voor de prijs op de site van AenF maar dan wel excl. verzendkosten.
pi_26113235
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef AenF het volgende:
Het bedrijf waar ik ze van ga betrekken geef ik natuurlijk niet prijs. Het heeft mij nl. behoorlijk wat moeite gekost om een bedrijf te vinden hier in Nederland dat tevens ingeschreven staat bij de kvk om mij de produkten te kunnen leveren. Ik importeer ze nl niet zelf omdat ik niet weet welk Amerikaans bedrijf de origenele shirts kan leveren. Er wordt nl. veel fake geleverd op Internet.
Nu ik ze betrek van een Nederlandse importeur, kan ik er vanuit gaan dat het echt is. Het handelen in fake produkten is Nederland nl. verboden. Importeren vanuit Amerika kan momenteel nog van deze produkten omdat er nog geen officiele importeur van Aen F zit. Als deze hier komt over een jaar of twee dan zullen we dus ook niet meer rechtmatig kunnen importeren vanuit Amerika. Mocht ik meer weten over de prijzen dan zet ik wel weer een berichtje. Ik heb de hoop deze te kunnen leveren voor de prijs op de site van AenF maar dan wel excl. verzendkosten.
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb beetje moeite dit te geloven. Je naam is notabene AenF, alleen nog maar posts in dit topic; wat reclame is voor het importeren van die shirts, maar vervolgens niet de naam van het bedrijf noemen van degene die dit gaat importeren. Wel een leuk verhaaltje over fake import. Waarom heb ik moeite dit als waar te zien?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26115193
Natuurlijk is het een oplichter.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26115432
Als jullie er zo over denken geen probleem. Ik zal niet meer op het forum verschijnen.
pi_26115466
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:37 schreef AenF het volgende:
Als jullie er zo over denken geen probleem. Ik zal niet meer op het forum verschijnen.
Ook niet onder een andere kloon hoop ik.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26117642
hahaha
  zondag 10 april 2005 @ 11:20:15 #260
55651 JaWi
Shalom.
pi_26117971
quote:
Op zondag 10 april 2005 00:17 schreef Avani het volgende:
Waarom heb ik moeite dit als waar te zien?
Meedoet .
slettebak [@] gmail.com
pi_26118275
om weer even ontopic te komen. van de mini IA waaraan ik heb meegedaan, schijnt de kleding al in NL te zijn. (zo kwamen langs toen er daar niemand thuis was). in de loop van komende week zal iedereen, waaronder ikzelf, zijn kleding dus hebben neem ik aan
pi_26118397
Hoeveel mensen deden er nou mee? En hoeveel gaat het ongeveer kosten, van wat je besteld hebt ??
pi_26118447
Als je het met iets van 4personen doet: pVeel
Al die doane kosten shit enzo kost veeeel ¤
pi_26118471
Volgens mij gaat het meer om de verzendskosten dan.. Die douane kosten zijn ongeveer 12% van het totaalbedrag..
pi_26118529
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:38 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
om weer even ontopic te komen. van de mini IA waaraan ik heb meegedaan, schijnt de kleding al in NL te zijn. (zo kwamen langs toen er daar niemand thuis was). in de loop van komende week zal iedereen, waaronder ikzelf, zijn kleding dus hebben neem ik aan
Echt waar Boudewijn? Ik dacht dat het nog wel een paar weken zou duren, maar dit is zeker gunstig.
pi_26118836
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:53 schreef el-Fenomeno het volgende:

[..]

Echt waar Boudewijn? Ik dacht dat het nog wel een paar weken zou duren, maar dit is zeker gunstig.
ik stuurde ff een mailtje uit nieuwsgierigheid en toen zei hij mij dat ze dus al langs waren geweest, maar dat hij er niet was nu zouden ze maandag weer langskomen zei hij. het kan dus snel worden afgehandeld hoop ik
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:46 schreef Maxxieh het volgende:
Hoeveel mensen deden er nou mee? En hoeveel gaat het ongeveer kosten, van wat je besteld hebt ??
met zijn 4en of 5en. polo van 39,- dollar (heb 2 polo's besteld) werd een kleine 50 euro inclusief alles (belasting, verzenden e.d.). als er meevallers zijn zouden deze evt. nog verrekend worden
pi_26118965
yep alles is in nederland bij fed-ex. was vrijdag alleen niet thuis om 't aan te nemen. Dus morgen komt 't weer
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  zondag 10 april 2005 @ 12:27:36 #268
69994 seto
-|||--------|||-
pi_26119281
Heeft iemand hier weleens Abercrombie spijkerbroeken gekocht?
Ik wil er een paar op ebay kopen maar ik weet totaal niet wat voor maat ik moet nemen. Mijn benen zijn ongeveer 90 cm lang en heb een redelijk normale heupgrootte.

voor degene die me kan helpen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_26121461
wat is je normale lengte maat in NL? Die van A&F gaan maar tot 34 en die zijn mij te kort (normaal 36, dus ze vallen echt niet langer uit).
pi_26122853
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:20 schreef JaWi het volgende:

[..]

Meedoet .
Verstandig Alleen AenF wil hier nu niet meer posten
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')