Ze zijn bij de Frontrunner (Amersfoort, Amsterdam of Utrecht) te koop voor 75 euro.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef XiChico het volgende:
Even een vraagje .. wie kan dit vest / trui achtige ding op die site vinden![]()
[afbeelding]
Die wil ik heel graag .. op E-Bay staan ze wel voor ¤6o,- .. Maar dat kom uit Duitsland .. heb het liever gewoon uit een winkel .. zodat ik ook weet dat het aankomt. Of kan het ook zou zijn dat het helemaal niet op de site staat? Lastige site iig, met al dat flash steeds.
Goede ontwikkeling :quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:21 schreef AenF het volgende:
beste Abercrombie and fitch fans.
Waarschijnlijk kan ik binnenkort(waarschijnlijk eind mei) kan ik de Deer Brooke polo's leveren in de kleuren geel,roze,turkoise en blauw en in de maten m l xl.
Deze worden door een Nederlands gevestigd bedrijf geimporteerd uit Amerika.
De prijzen waarvoor ze geleverd kunnen worden weet ik nog niet. Maar de polo´s worden dan wel direct vanuit Nederland verzonden en hoef je je dus niet druk te maken over doane btw etc.
De polo´s worden dan nl. geleverd incl btw maar excl de verzendkosten van de PTT.
Mocht ik meer weten dan zet ik hier wel weer een berichtje. Andere shirts en evt broeken kan ik in de toekomst ook leveren.
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb beetje moeite dit te geloven. Je naam is notabene AenF, alleen nog maar posts in dit topic; wat reclame is voor het importeren van die shirts, maar vervolgens niet de naam van het bedrijf noemen van degene die dit gaat importeren. Wel een leuk verhaaltje over fake import. Waarom heb ik moeite dit als waar te zien?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef AenF het volgende:
Het bedrijf waar ik ze van ga betrekken geef ik natuurlijk niet prijs. Het heeft mij nl. behoorlijk wat moeite gekost om een bedrijf te vinden hier in Nederland dat tevens ingeschreven staat bij de kvk om mij de produkten te kunnen leveren. Ik importeer ze nl niet zelf omdat ik niet weet welk Amerikaans bedrijf de origenele shirts kan leveren. Er wordt nl. veel fake geleverd op Internet.
Nu ik ze betrek van een Nederlandse importeur, kan ik er vanuit gaan dat het echt is. Het handelen in fake produkten is Nederland nl. verboden. Importeren vanuit Amerika kan momenteel nog van deze produkten omdat er nog geen officiele importeur van Aen F zit. Als deze hier komt over een jaar of twee dan zullen we dus ook niet meer rechtmatig kunnen importeren vanuit Amerika. Mocht ik meer weten over de prijzen dan zet ik wel weer een berichtje. Ik heb de hoop deze te kunnen leveren voor de prijs op de site van AenF maar dan wel excl. verzendkosten.
Ook niet onder een andere kloon hoop ik.quote:Op zondag 10 april 2005 02:37 schreef AenF het volgende:
Als jullie er zo over denken geen probleem. Ik zal niet meer op het forum verschijnen.
Echt waar Boudewijn? Ik dacht dat het nog wel een paar weken zou duren, maar dit is zeker gunstig.quote:Op zondag 10 april 2005 11:38 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
om weer even ontopic te komen. van de mini IA waaraan ik heb meegedaan, schijnt de kleding al in NL te zijn. (zo kwamen langs toen er daar niemand thuis was). in de loop van komende week zal iedereen, waaronder ikzelf, zijn kleding dus hebben neem ik aan
ik stuurde ff een mailtje uit nieuwsgierigheid en toen zei hij mij dat ze dus al langs waren geweest, maar dat hij er niet wasquote:Op zondag 10 april 2005 11:53 schreef el-Fenomeno het volgende:
[..]
Echt waar Boudewijn? Ik dacht dat het nog wel een paar weken zou duren, maar dit is zeker gunstig.![]()
met zijn 4en of 5en. polo van 39,- dollar (heb 2 polo's besteld) werd een kleine 50 euro inclusief alles (belasting, verzenden e.d.). als er meevallers zijn zouden deze evt. nog verrekend wordenquote:Op zondag 10 april 2005 11:46 schreef Maxxieh het volgende:
Hoeveel mensen deden er nou mee? En hoeveel gaat het ongeveer kosten, van wat je besteld hebt ??
Verstandigquote:
ik shop niet voor 2000 euro ofzo. dat moet je wel minimaal doen dan, toch?quote:Op zondag 10 april 2005 20:55 schreef TYP het volgende:
maar serieus, voor mensen die veel dingen kopen... je kunt gewoon beter erheen vliegen. Dan heb je én een vakantie (korte welliswaar) én een nieuwe kledingkast voor weinig bling bling.
Totdat je ff langs de douane gevraagd wordtquote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef TYP het volgende:
nee man. Je hebt af en toe wel aanbiedingen om voor 250E er naar toe te vliegen. Als je daar koopt heb je sowieso geen invoerrechten enzo en je bespaart dan 30% vergeleken met de europrijs.
oh dat valt mee zeg. wil al jaren naar VS toe namelijk. welke maatschappij dan? hoe te boeken? ook in de vakantie? en kom je dan in een boeren gehucht of NYC/LA?quote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef TYP het volgende:
nee man. Je hebt af en toe wel aanbiedingen om voor 250E er naar toe te vliegen. Als je daar koopt heb je sowieso geen invoerrechten enzo en je bespaart dan 30% vergeleken met de europrijs.
Dacht je... Douaniers kunnen erg lastig zijn als je je spulletjes niet voor elkaar hebt (factuur van laptop, digicam, etc.)quote:Op zondag 10 april 2005 21:23 schreef TYP het volgende:
Canada en Florida zijn nu 256E, dan vlieg je ergens deze maand. (http://www.worldticketcenter.nl/nl/asp/index.html) En denk je dat er intercontinentale vluchten vliegen op boerengehuchten?![]()
Als je alle prijsstickers eraf haalt en bonnetjes wegflikkert en het spul even "vies" maakt zal de douane echt niets doen ofzo.
Afgelopen jaar meer dan 10x de douaniers op Schiphol gepasseerd, zowel continentaal als intercontinentaal: Ik word er ook vaak uitgehaald en laat bij voorbaat altijd al zien dat ik alles netjes voor elkaar heb.quote:Op maandag 11 april 2005 10:45 schreef TYP het volgende:
ik wordt er vaak genoeg uitgehaald (vlieg ongeveer 8x per jaar naar de States), maar heb nog nooit problemen gehad over kleding.
ik kan je er binnenkort antwoord op geven. krijg binnenkort de 2 polo's binnen van de IA waar ik aan mee doe. beiden muscle fit. hoop dat ze goed passenquote:Op maandag 11 april 2005 18:45 schreef Desiderius het volgende:
Vallen de muscle fit polo's nu een stuk kleiner dan de 'gewone' ?
En op welk onderdeel? (mouwen/lengte?)
Heb je zelfde maten genomen als van je 'niet-A&F' polo's?quote:Op maandag 11 april 2005 19:57 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik kan je er binnenkort antwoord op geven. krijg binnenkort de 2 polo's binnen van de IA waar ik aan mee doe. beiden muscle fit. hoop dat ze goed passen![]()
mja, heb meestal wel medium en heb dat nu ook maar genomen. met de borstbreedte enzo zou het moeten kloppen, maargoed...quote:Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Heb je zelfde maten genomen als van je 'niet-A&F' polo's?
Dat waren mijn gedachten ook wat over de maten in de tabel..quote:Op maandag 11 april 2005 20:29 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
mja, heb meestal wel medium en heb dat nu ook maar genomen. met de borstbreedte enzo zou het moeten kloppen, maargoed...
in de tabellen leek het allemaal wat te lang en te breed maar ik hoop dat de muscle fit dit opheft
als je die site bedoelt, die is al een paar weken geupdate, maar er staat idd weinig nieuwe kleding op...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:07 schreef Coconut het volgende:
De zomercollectie staat online. Al staat er volgens mij niet veel nieuws op?
weet niemand het antwoord op deze vraag???quote:Op maandag 11 april 2005 19:25 schreef kultivate het volgende:
Ik ben zelf met wat mensen zo'n inkoopactietje aan het doen. Maar nou vroeg ik me af bij welk totaalbedrag het een beetje de moeite waard is. En de verzendkosten en douanekosten enz te verdelen zijn over de producten zonder dat die artikelen dan veel te duur worden
Maar er staat sinds vandaag 'Summer 2005' ipv 'Spring 2005'quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
als je die site bedoelt, die is al een paar weken geupdate, maar er staat idd weinig nieuwe kleding op...
niet waarquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar er staat sinds vandaag 'Summer 2005' ipv 'Spring 2005'.
[afbeelding]
dat staat erbij mij al weken op..quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar er staat sinds vandaag 'Summer 2005' ipv 'Spring 2005'.
[afbeelding]
Wat verkopen ze er zoal??quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:05 schreef peksin het volgende:
Abercrombie nu ook te koop bij de tempel in Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |