abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26110849
Even een vraagje .. wie kan dit vest / trui achtige ding op die site vinden

Die wil ik heel graag .. op E-Bay staan ze wel voor ¤60,- .. Maar dat kom uit Duitsland .. heb het liever gewoon uit een winkel .. zodat ik ook weet dat het aankomt . Of kan het ook zou zijn dat het helemaal niet op de site staat? Lastige site iig, met al dat flash steeds.
pi_26110928
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef XiChico het volgende:
Even een vraagje .. wie kan dit vest / trui achtige ding op die site vinden

[afbeelding]

Die wil ik heel graag .. op E-Bay staan ze wel voor ¤6o,- .. Maar dat kom uit Duitsland .. heb het liever gewoon uit een winkel .. zodat ik ook weet dat het aankomt . Of kan het ook zou zijn dat het helemaal niet op de site staat? Lastige site iig, met al dat flash steeds.
Ze zijn bij de Frontrunner (Amersfoort, Amsterdam of Utrecht) te koop voor 75 euro. Op de site van A&F zul je ze niet meer vinden omdat deze tot de wintercollectie behoren.
pi_26111115
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:21 schreef AenF het volgende:
beste Abercrombie and fitch fans.
Waarschijnlijk kan ik binnenkort(waarschijnlijk eind mei) kan ik de Deer Brooke polo's leveren in de kleuren geel,roze,turkoise en blauw en in de maten m l xl.
Deze worden door een Nederlands gevestigd bedrijf geimporteerd uit Amerika.
De prijzen waarvoor ze geleverd kunnen worden weet ik nog niet. Maar de polo´s worden dan wel direct vanuit Nederland verzonden en hoef je je dus niet druk te maken over doane btw etc.
De polo´s worden dan nl. geleverd incl btw maar excl de verzendkosten van de PTT.
Mocht ik meer weten dan zet ik hier wel weer een berichtje. Andere shirts en evt broeken kan ik in de toekomst ook leveren.
Goede ontwikkeling :

Als de prijs wat op een normaal peil is tenminste.
Nu ook in vanillesmaak
pi_26111680
Het bedrijf waar ik ze van ga betrekken geef ik natuurlijk niet prijs. Het heeft mij nl. behoorlijk wat moeite gekost om een bedrijf te vinden hier in Nederland dat tevens ingeschreven staat bij de kvk om mij de produkten te kunnen leveren. Ik importeer ze nl niet zelf omdat ik niet weet welk Amerikaans bedrijf de origenele shirts kan leveren. Er wordt nl. veel fake geleverd op Internet.
Nu ik ze betrek van een Nederlandse importeur, kan ik er vanuit gaan dat het echt is. Het handelen in fake produkten is Nederland nl. verboden. Importeren vanuit Amerika kan momenteel nog van deze produkten omdat er nog geen officiele importeur van Aen F zit. Als deze hier komt over een jaar of twee dan zullen we dus ook niet meer rechtmatig kunnen importeren vanuit Amerika. Mocht ik meer weten over de prijzen dan zet ik wel weer een berichtje. Ik heb de hoop deze te kunnen leveren voor de prijs op de site van AenF maar dan wel excl. verzendkosten.
pi_26113235
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef AenF het volgende:
Het bedrijf waar ik ze van ga betrekken geef ik natuurlijk niet prijs. Het heeft mij nl. behoorlijk wat moeite gekost om een bedrijf te vinden hier in Nederland dat tevens ingeschreven staat bij de kvk om mij de produkten te kunnen leveren. Ik importeer ze nl niet zelf omdat ik niet weet welk Amerikaans bedrijf de origenele shirts kan leveren. Er wordt nl. veel fake geleverd op Internet.
Nu ik ze betrek van een Nederlandse importeur, kan ik er vanuit gaan dat het echt is. Het handelen in fake produkten is Nederland nl. verboden. Importeren vanuit Amerika kan momenteel nog van deze produkten omdat er nog geen officiele importeur van Aen F zit. Als deze hier komt over een jaar of twee dan zullen we dus ook niet meer rechtmatig kunnen importeren vanuit Amerika. Mocht ik meer weten over de prijzen dan zet ik wel weer een berichtje. Ik heb de hoop deze te kunnen leveren voor de prijs op de site van AenF maar dan wel excl. verzendkosten.
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb beetje moeite dit te geloven. Je naam is notabene AenF, alleen nog maar posts in dit topic; wat reclame is voor het importeren van die shirts, maar vervolgens niet de naam van het bedrijf noemen van degene die dit gaat importeren. Wel een leuk verhaaltje over fake import. Waarom heb ik moeite dit als waar te zien?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26115193
Natuurlijk is het een oplichter.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26115432
Als jullie er zo over denken geen probleem. Ik zal niet meer op het forum verschijnen.
pi_26115466
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:37 schreef AenF het volgende:
Als jullie er zo over denken geen probleem. Ik zal niet meer op het forum verschijnen.
Ook niet onder een andere kloon hoop ik.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26117642
hahaha
  zondag 10 april 2005 @ 11:20:15 #260
55651 JaWi
Shalom.
pi_26117971
quote:
Op zondag 10 april 2005 00:17 schreef Avani het volgende:
Waarom heb ik moeite dit als waar te zien?
Meedoet .
slettebak [@] gmail.com
pi_26118275
om weer even ontopic te komen. van de mini IA waaraan ik heb meegedaan, schijnt de kleding al in NL te zijn. (zo kwamen langs toen er daar niemand thuis was). in de loop van komende week zal iedereen, waaronder ikzelf, zijn kleding dus hebben neem ik aan
pi_26118397
Hoeveel mensen deden er nou mee? En hoeveel gaat het ongeveer kosten, van wat je besteld hebt ??
pi_26118447
Als je het met iets van 4personen doet: pVeel
Al die doane kosten shit enzo kost veeeel ¤
pi_26118471
Volgens mij gaat het meer om de verzendskosten dan.. Die douane kosten zijn ongeveer 12% van het totaalbedrag..
pi_26118529
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:38 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
om weer even ontopic te komen. van de mini IA waaraan ik heb meegedaan, schijnt de kleding al in NL te zijn. (zo kwamen langs toen er daar niemand thuis was). in de loop van komende week zal iedereen, waaronder ikzelf, zijn kleding dus hebben neem ik aan
Echt waar Boudewijn? Ik dacht dat het nog wel een paar weken zou duren, maar dit is zeker gunstig.
pi_26118836
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:53 schreef el-Fenomeno het volgende:

[..]

Echt waar Boudewijn? Ik dacht dat het nog wel een paar weken zou duren, maar dit is zeker gunstig.
ik stuurde ff een mailtje uit nieuwsgierigheid en toen zei hij mij dat ze dus al langs waren geweest, maar dat hij er niet was nu zouden ze maandag weer langskomen zei hij. het kan dus snel worden afgehandeld hoop ik
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:46 schreef Maxxieh het volgende:
Hoeveel mensen deden er nou mee? En hoeveel gaat het ongeveer kosten, van wat je besteld hebt ??
met zijn 4en of 5en. polo van 39,- dollar (heb 2 polo's besteld) werd een kleine 50 euro inclusief alles (belasting, verzenden e.d.). als er meevallers zijn zouden deze evt. nog verrekend worden
pi_26118965
yep alles is in nederland bij fed-ex. was vrijdag alleen niet thuis om 't aan te nemen. Dus morgen komt 't weer
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  zondag 10 april 2005 @ 12:27:36 #268
69994 seto
-|||--------|||-
pi_26119281
Heeft iemand hier weleens Abercrombie spijkerbroeken gekocht?
Ik wil er een paar op ebay kopen maar ik weet totaal niet wat voor maat ik moet nemen. Mijn benen zijn ongeveer 90 cm lang en heb een redelijk normale heupgrootte.

voor degene die me kan helpen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_26121461
wat is je normale lengte maat in NL? Die van A&F gaan maar tot 34 en die zijn mij te kort (normaal 36, dus ze vallen echt niet langer uit).
pi_26122853
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:20 schreef JaWi het volgende:

[..]

Meedoet .
Verstandig Alleen AenF wil hier nu niet meer posten
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_26130166
Volgens mij zit het met spijkerbroeken gewoon hetzelfde als in nederland, alleen zijn nederlanders gemiddeld wat langer, dus zie je hier meer 'lange' maten
pi_26131630
Ik heb bericht gehad dat deze week mijn polo aankomt vanuit de VS.
De verkoper rekent standaard 6 euro verzendkosten, waarmee het totaal bedrag op ¤55,50 kwam.
Heb ik gedaan via Ebay. Je kan aan de reacties van anderen wel lezen of iets fake is of niet. En deze verkoper had al 2009 reply's (99,4% positief)
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26131638
maar serieus, voor mensen die veel dingen kopen... je kunt gewoon beter erheen vliegen. Dan heb je én een vakantie (korte welliswaar) én een nieuwe kledingkast voor weinig bling bling.
pi_26131858
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:55 schreef TYP het volgende:
maar serieus, voor mensen die veel dingen kopen... je kunt gewoon beter erheen vliegen. Dan heb je én een vakantie (korte welliswaar) én een nieuwe kledingkast voor weinig bling bling.
ik shop niet voor 2000 euro ofzo. dat moet je wel minimaal doen dan, toch?
pi_26132164
nee man. Je hebt af en toe wel aanbiedingen om voor 250E er naar toe te vliegen. Als je daar koopt heb je sowieso geen invoerrechten enzo en je bespaart dan 30% vergeleken met de europrijs.
pi_26132233
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef TYP het volgende:
nee man. Je hebt af en toe wel aanbiedingen om voor 250E er naar toe te vliegen. Als je daar koopt heb je sowieso geen invoerrechten enzo en je bespaart dan 30% vergeleken met de europrijs.
Totdat je ff langs de douane gevraagd wordt
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26132307
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef TYP het volgende:
oh dat valt mee zeg. wil al jaren naar VS toe namelijk. welke maatschappij dan? hoe te boeken? ook in de vakantie? en kom je dan in een boeren gehucht of NYC/LA?

je betaalt natuurlijk alleen geen invoerrechten als je alles ongezien langs de douane smokkelt
pi_26132453
Canada en Florida zijn nu 256E, dan vlieg je ergens deze maand. (http://www.worldticketcenter.nl/nl/asp/index.html) En denk je dat er intercontinentale vluchten vliegen op boerengehuchten?
Als je alle prijsstickers eraf haalt en bonnetjes wegflikkert en het spul even "vies" maakt zal de douane echt niets doen ofzo.
pi_26137481
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:23 schreef TYP het volgende:
Canada en Florida zijn nu 256E, dan vlieg je ergens deze maand. (http://www.worldticketcenter.nl/nl/asp/index.html) En denk je dat er intercontinentale vluchten vliegen op boerengehuchten?
Als je alle prijsstickers eraf haalt en bonnetjes wegflikkert en het spul even "vies" maakt zal de douane echt niets doen ofzo.
Dacht je... Douaniers kunnen erg lastig zijn als je je spulletjes niet voor elkaar hebt (factuur van laptop, digicam, etc.)
Ik heb, wegens bepaalde omstandigheden, altijd bijna alleen maar spullen van Hugo Boss bij me en daarover willen ze weleens vallen, maar aangezien ik de rest altijd zo netjes voor elkaar heb als frequent flyer, willen ze daar dan niet over zeuren...
pi_26142270
ik wordt er vaak genoeg uitgehaald (vlieg ongeveer 8x per jaar naar de States), maar heb nog nooit problemen gehad over kleding.
pi_26144139
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:45 schreef TYP het volgende:
ik wordt er vaak genoeg uitgehaald (vlieg ongeveer 8x per jaar naar de States), maar heb nog nooit problemen gehad over kleding.
Afgelopen jaar meer dan 10x de douaniers op Schiphol gepasseerd, zowel continentaal als intercontinentaal: Ik word er ook vaak uitgehaald en laat bij voorbaat altijd al zien dat ik alles netjes voor elkaar heb.
Eén keer was ik een beetje laat en heb met de (vriendelijke) douanier een gesprek gehad die vertelde dat een collega een keer een sporter 'in burger' heeft beboet omdat deze alleen maar Nike kleding bij zich had en niet kon bewijzen dat het gesponsord was.
pi_26153077
Vallen de muscle fit polo's nu een stuk kleiner dan de 'gewone' ?

En op welk onderdeel? (mouwen/lengte?)
Nu ook in vanillesmaak
pi_26153985
Ik ben zelf met wat mensen zo'n inkoopactietje aan het doen. Maar nou vroeg ik me af bij welk totaalbedrag het een beetje de moeite waard is. En de verzendkosten en douanekosten enz te verdelen zijn over de producten zonder dat die artikelen dan veel te duur worden
pi_26154849
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:45 schreef Desiderius het volgende:
Vallen de muscle fit polo's nu een stuk kleiner dan de 'gewone' ?

En op welk onderdeel? (mouwen/lengte?)
ik kan je er binnenkort antwoord op geven. krijg binnenkort de 2 polo's binnen van de IA waar ik aan mee doe. beiden muscle fit. hoop dat ze goed passen
pi_26154995
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:57 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

ik kan je er binnenkort antwoord op geven. krijg binnenkort de 2 polo's binnen van de IA waar ik aan mee doe. beiden muscle fit. hoop dat ze goed passen
Heb je zelfde maten genomen als van je 'niet-A&F' polo's?
Nu ook in vanillesmaak
pi_26155725
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef Desiderius het volgende:

[..]

Heb je zelfde maten genomen als van je 'niet-A&F' polo's?
mja, heb meestal wel medium en heb dat nu ook maar genomen. met de borstbreedte enzo zou het moeten kloppen, maargoed...
in de tabellen leek het allemaal wat te lang en te breed maar ik hoop dat de muscle fit dit opheft
pi_26156048
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:29 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

mja, heb meestal wel medium en heb dat nu ook maar genomen. met de borstbreedte enzo zou het moeten kloppen, maargoed...
in de tabellen leek het allemaal wat te lang en te breed maar ik hoop dat de muscle fit dit opheft
Dat waren mijn gedachten ook wat over de maten in de tabel..
Ben benieuwd
Nu ook in vanillesmaak
pi_26160584
muscle-fit zit echt veel en veel strakker als een gewone polo van een ander merk.
pi_26171773
De zomercollectie staat online . Al staat er volgens mij niet veel nieuws op?
amokaapjeeh O+
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:45:32 #290
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26173994
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:07 schreef Coconut het volgende:
De zomercollectie staat online . Al staat er volgens mij niet veel nieuws op?
als je die site bedoelt, die is al een paar weken geupdate, maar er staat idd weinig nieuwe kleding op...

ik vind de nieuwe t-shirts een betere aanwinst voor de collectie dan die nieuwe polo's eigenlijk, die witte vind ik allemaal van die tennisshirts

edit: ik zag laatst een jongen met dit ding aan:

dit is alleen een damesvest (track jacket noemen ze het) en hij had hem in het grijs, alleen heb ik de laatste collecties nergens een dergelijk herenvest gezien
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_26174083
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:25 schreef kultivate het volgende:
Ik ben zelf met wat mensen zo'n inkoopactietje aan het doen. Maar nou vroeg ik me af bij welk totaalbedrag het een beetje de moeite waard is. En de verzendkosten en douanekosten enz te verdelen zijn over de producten zonder dat die artikelen dan veel te duur worden
weet niemand het antwoord op deze vraag???
pi_26174206
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:45 schreef Molluck het volgende:

[..]

als je die site bedoelt, die is al een paar weken geupdate, maar er staat idd weinig nieuwe kleding op...
Maar er staat sinds vandaag 'Summer 2005' ipv 'Spring 2005' .

amokaapjeeh O+
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:05:58 #293
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26174499
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef Coconut het volgende:

[..]

[afbeelding]
niet waar

toch?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_26174712
Jawel . Maar dit is natuurlijk een beetje mensen blij maken met een dode mus. Ik verwachtte een flinke update, maar nee hoor .
amokaapjeeh O+
pi_26174839
als het goed is ging vanmiddag mijn spul op de post dus krijg ik het morgen

fingers crossed
pi_26181431
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef Coconut het volgende:

[..]

[afbeelding]
dat staat erbij mij al weken op..
Hoog tijd dat er wat nieuws op komt te staan lijkt me,
zo'n beetje alle maten van alle dingen zijn uitverkocht.
pi_26181911
Abercrombie nu ook te koop bij de tempel in Nijmegen.
pi_26182183
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:05 schreef peksin het volgende:
Abercrombie nu ook te koop bij de tempel in Nijmegen.
Wat verkopen ze er zoal??
pi_26182415
Ik heb het ook bij Man @ work Enschede gezien. Niet spectaculair. een wit shirt met Abercrombie and Fitch erop. Voor goede A&F is internet tot nu toe de enige uitweg..
  donderdag 14 april 2005 @ 16:11:40 #300
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_26224329
Idd....de sweaters die ze mij M@W hebben van A&F zijn echt bagger. Maar ik moet zeggen dat ik wel verbaasd was het merk vaker te zien in NL America Today, Frontrunner en M@W, meee..weet iemand al een nieuw leuk kledingmerk wat nog wel exclusief is????
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')