Dankje, A&F valt dus in verhouding groot? Hartelijk dank nogmaalsquote:
Ik mis nog steeds mijn naamquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:05 schreef Steijn het volgende:
Even een totaal overzicht van iedereen met een 'voorinschrijving':
Bananenman
Slofsky
el-Fenomeno
Ontopic
mic_forever
Lucske
ߨúÐêWyN
Molluck
Maxxieh!
hEx3
arj1o1
markie112
Lassekjus
Jawi
Jay-Z
Fatality
Naggelwauz
UN
Avani
Steijn
erikdebier
Steven184
tommy mclaren
rotskibo
Het betreft in totaal 66 items ter waarde van zo'n 2600 Dollar. Ik wilde vanavond maar de voorinschrijving sluiten. Het ziet er dus naar uit dat er ruimte is voor tenminste 3 simultane inkoopacties (vanwege de limiet van A&F van 24 items per CC). Ik start morgen mijn actie maar misschien dat het handig is als alle CC'ers elkaar even toevoegen aan MSN zodat we even kunnen overleggen over de verdeling en dat stuur ik ook wel even de Excel infrastructuur voor de actie.
Mijn MSN, steijnvdt@gmail.com
dan neem ik ook op aanraden van amokjeeh ook mijn bestelling in M.quote:
Ik heb van mijn polo's en t-shirts allemaal Sjes, terwijl ik normaal qua shirtjes en polo's M heb. Dus ik zou zeggen één maatje kleiner.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:47 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
dan neem ik ook op aanraden van amokjeeh ook mijn bestelling in M.
nog tips voor de muscle fit polo's? vallen die weer heel anders?
hoe lang ben je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:56 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb van mijn polo's en t-shirts allemaal Sjes, terwijl ik normaal qua shirtjes en polo's M heb. Dus ik zou zeggen één maatje kleiner.
Maar pin me er niet op vast natuurlijk![]()
1.89 en vrij slank. Heb nog wel een foto voor het idee:quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:04 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
hoe lang ben je als ik vragen mag?
lol, ik ben 1.85 en wilde medium. dat stel ik dan maar bij naar S. dat shirt is cker geen muscle fit ofwel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
1.89 en vrij slank. Heb nog wel een foto voor het idee:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
1.89 en vrij slank. Heb nog wel een foto voor het idee:
[afbeelding]
Uhm het is een Curtis Pond polo van A&F, uit mijn hoofd officieel niet muscle fit. Maar mijn ervaring is wel dat A&F kleding sowieso vrij strak is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:11 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
lol, ik ben 1.85 en wilde medium. dat stel ik dan maar bij naar S. dat shirt is cker geen muscle fit ofwel?
Mja ik heb denk niet zo'n lang bovenlichaam ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:13 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
1.89 en dan een S?
Ik heb ook zo'n polo (lichtblauwe) maatje S en Muscle-fit volgens mij. Ik ben echter niet langer dan 1.78 ofzo en ook niet de dikste...
is idd een classic fit. aangezien ik muscle fit polo's neem, neem ik dan toch maar weer mediumquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Uhm het is een Curtis Pond polo van A&F, uit mijn hoofd officieel niet muscle fit. Maar mijn ervaring is wel dat A&F kleding sowieso vrij strak is.
Lastig, lastig![]()
Helemaal niets van gemerktquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:21 schreef Adriaantje het volgende:
Wat is trouwens jullie ervaring m.b.t. krimpen van A&F polo's na een keertje wassen? Ik heb 'm een paar weken terug gekocht, maar nog niet gedragen/gewassen... Krimpen ze aanzienlijk, zoals een TH polo, of niet zo erg?
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:12 schreef arj1o1 het volgende:
sluit je hem vanavond?
Ja er wordt nog prijs op je CC gesteld.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:46 schreef amokjeeh het volgende:
Wordt er nu nog prijs gesteld op mijn CC?
Ik neem een M omdat S echt te smal is voor mijn schouders en ik ben maar 1,78.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:46 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben 1.88, ook maar S doen dus? Heb wel ongeveer dezelfde bouw als amokjeeh voor zover ik 't kan zien
Mooi zo, limiet is trouwens 1500 euro ipv 1000quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja er wordt nog prijs op je CC gesteld.![]()
Heb jij toevallig ook RL polo's (classic of custom fit) of Lacoste polo's?? Zo ja, welke maat draag je dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik neem een M omdat S echt te smal is voor mijn schouders en ik ben maar 1,78.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |