abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25708043
het is echt polo weer. ik hoop dat die IA snel komt, want dan kan ik ze gelijk aan (mits de maat goed is ) wanneer ze arriveren.
pi_25709920
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:38 schreef Avani het volgende:
Is er nog iemand met kennis van de vrouwenmaten?
Ik heb normaal meestal maat M wat shirtjes betreft. Al mijn shirtjes en polo's van A&F heb ik in maat L en dan zitten ze perfect . Maar het hangt ook wel een beetje van het materiaal af. Shirtjes waar veel polyester in zit vallen nòg kleiner.
amokaapjeeh O+
pi_25710024
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:42 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb normaal meestal maat M wat shirtjes betreft. Al mijn shirtjes en polo's van A&F heb ik in maat L en dan zitten ze perfect . Maar het hangt ook wel een beetje van het materiaal af. Shirtjes waar veel polyester in zit vallen nòg kleiner.
Ah, ik heb meestal ook M, dus dan bestel ik wel een L. Dat kwam ook uit de tabel, maar bedankt JIj hebt tijdje terug toch ook besteld? Al binnen gehad?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_25710231
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:45 schreef Avani het volgende:

Ah, ik heb meestal ook M, dus dan bestel ik wel een L. Dat kwam ook uit de tabel, maar bedankt JIj hebt tijdje terug toch ook besteld? Al binnen gehad?
Graag gedaan .
Ik wacht nog steeds op m'n pakketje! Het was ruim 3 weken geleden al op de plek van bestemming in Amerika, maar de post daar werd een beetje achterdochtig dat er 2x in dezefde maand een duur pakket naar NL werd verzonden Maar hij is nu al een week onderweg naar mij, dus hij moet er een deze dagen wel zijn .
amokaapjeeh O+
pi_25711396
Ok coconut bij vrouwen vallen ze dus kleiner uit.
Geldt dat niet voor mannen dan? Ik geloof dat jij toch wel eens mannen AF polo's hebt geimporteerd. Kun je daar iets meer over zeggen?
pi_25712153
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:22 schreef Avani het volgende:

[..]

Nou vertel
Als je een paar pics post, zal ik m'n 'maatscan' er eens op los laten
Nu ook in vanillesmaak
pi_25712928
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:52 schreef Coconut het volgende:

[..]

Graag gedaan .
Ik wacht nog steeds op m'n pakketje! Het was ruim 3 weken geleden al op de plek van bestemming in Amerika, maar de post daar werd een beetje achterdochtig dat er 2x in dezefde maand een duur pakket naar NL werd verzonden Maar hij is nu al een week onderweg naar mij, dus hij moet er een deze dagen wel zijn .
Ah, dat is minder, maar komt toch nog wel goed dus.
pi_25712938
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:03 schreef Desiderius het volgende:

[..]

Als je een paar pics post, zal ik m'n 'maatscan' er eens op los laten
Dacht het niet
pi_25712987
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:37 schreef Avani het volgende:

[..]

Dacht het niet
Gelijk heb je !
Nu ook in vanillesmaak
pi_25713343
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:39 schreef Desiderius het volgende:

[..]

Gelijk heb je !
of niet

pi_25714438
Oh jawel hoor
pi_25714503
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:41 schreef Avani het volgende:
Oh jawel hoor
Smaak heb je in ieder geval wel
Nu ook in vanillesmaak
pi_25715152
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:44 schreef Desiderius het volgende:

[..]

Smaak heb je in ieder geval wel
Bedankt Ik weet niet waar je het op baseert, maar dat maakt niet uit
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:34:01 #164
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25716992

die zwembroeken zijn ook wel heel vet, ik moet een nieuwe hebben, dus misschien neem ik wel een van die
maar waarom heeft dat ding touwtjes? ik neem niet aan dat het de bedoeling is dat je daar nog iets anders onder aan draagt?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_25717465
Die zwembroeken zitten dus echt heeeeeel lelijk, tenzij je ervan houdt.

Het is een groot model, een typisch surfshort, hele wijde en lange pijpen. Een vriend van me heeft normaal XXL en kon mijn S zwembroek zelfs nog aan...
pi_25717648
Die zwembroek is okay .
slettebak [@] gmail.com
pi_25719075
Avani vroeg er een tijdje geleden om nadat ik zei dat ik de polo's van een nogal slechte kwaliteit vond en een stuk minder mooi dan op de foto's op de site.

Hier een foto van één van de mijne:

En hier op de site van A&F zelf:

Oordeel zelf maar, misschien stel ik me aan
pi_25720182
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef wh00t het volgende:
Avani vroeg er een tijdje geleden om nadat ik zei dat ik de polo's van een nogal slechte kwaliteit vond en een stuk minder mooi dan op de foto's op de site.

[[url=http://img187.exs.cx/img187/2257/af17ny.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img187.exs.cx/img187/9940/af27hr.th.jpg]afbeelding][/URL]

[afbeelding]

heb je geen vintage polo? dan hoort ie wat faler te zijn dunkt me
pi_25721068
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:34 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
die zwembroeken zijn ook wel heel vet, ik moet een nieuwe hebben, dus misschien neem ik wel een van die
maar waarom heeft dat ding touwtjes? ik neem niet aan dat het de bedoeling is dat je daar nog iets anders onder aan draagt?
Zijn echt super relaxte zwembroeken. Ik heb een rode met witte bloemetjes

Moest alleen even wennen een paar weken terug, omdat er een soort klittenband achter de touwtjes zit. Toch een beetje bang dat het zaakje open gaat, maar totaal ongegrond.

Na 3 daagjes was ik helemaal gewend
pi_25721567
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

heb je geen vintage polo? dan hoort ie wat faler te zijn dunkt me
Ja maar ik vind hem nogal grof geweven, iets dat je op de site niet ziet.
Het ziet er behoorlijk anders uit dan de gemiddelde RL / Tommy / Lacoste polo maar misschien is het daardoor ook leuker...

Hij viel mij persoonlijk alleen een beetje tegen nadat ik de foto op de site had gezien.
pi_25721881
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef wh00t het volgende:

[[url=http://img187.exs.cx/img187/2257/af17ny.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img187.exs.cx/img187/9940/af27hr.th.jpg]afbeelding][/URL]

[afbeelding]

Ik vind hem er nog netjes uitzien Alleen dat roze is wat meer rood, maar dat is op zich niet erg.
pi_25725121
Hebben jullie dat geurtje van Abercrombie al geroken?? FIERCE ---> echt een aanrader.....heel lekker zoet/frisse geur voor heren HEERLIJK!
Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_25725220
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:34 schreef Fatality het volgende:
Ok coconut bij vrouwen vallen ze dus kleiner uit.
Geldt dat niet voor mannen dan? Ik geloof dat jij toch wel eens mannen AF polo's hebt geimporteerd. Kun je daar iets meer over zeggen?
De t-shirts en muscle fit polo's vallen normaal. Mijn vriend (1,89 m lang, brede schouders) heeft altijd maat M en bij A&F ook een M. Vooral als je brede schouders hebt moet je rekening houden met de maat denk ik, anders gaat het 'trekken' bij je shouders.
Een classic fit polo komt een deze dagen binnen, dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Oja, er vroeg volgens mij ook nog iemand of de polo's en shirts krimpen? Gewoon koud wassen, doen ze in Amerika ook, dan gebeurd er niks mee .
amokaapjeeh O+
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:46:35 #174
55651 JaWi
Shalom.
pi_25726622
Ik ben tot maandag weg, ik hoop niet dat dit gevolgen heeft voor mijn eventuele bestelling.
Denk ik zeg het even .
slettebak [@] gmail.com
pi_25730070
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 09:34 schreef Coconut het volgende:

[..]

De t-shirts en muscle fit polo's vallen normaal. Mijn vriend (1,89 m lang, brede schouders) heeft altijd maat M en bij A&F ook een M. Vooral als je brede schouders hebt moet je rekening houden met de maat denk ik, anders gaat het 'trekken' bij je shouders.
Een classic fit polo komt een deze dagen binnen, dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Oja, er vroeg volgens mij ook nog iemand of de polo's en shirts krimpen? Gewoon koud wassen, doen ze in Amerika ook, dan gebeurd er niks mee .
ok danku
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')