Ik heb normaal meestal maat M wat shirtjes betreft. Al mijn shirtjes en polo's van A&F heb ik in maat L en dan zitten ze perfectquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:38 schreef Avani het volgende:
Is er nog iemand met kennis van de vrouwenmaten?
Ah, ik heb meestal ook M, dus dan bestel ik wel een L. Dat kwam ook uit de tabel, maar bedanktquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:42 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb normaal meestal maat M wat shirtjes betreft. Al mijn shirtjes en polo's van A&F heb ik in maat L en dan zitten ze perfect. Maar het hangt ook wel een beetje van het materiaal af. Shirtjes waar veel polyester in zit vallen nòg kleiner.
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:45 schreef Avani het volgende:
Ah, ik heb meestal ook M, dus dan bestel ik wel een L. Dat kwam ook uit de tabel, maar bedanktJIj hebt tijdje terug toch ook besteld? Al binnen gehad?
![]()
Ah, dat is minder, maar komt toch nog wel goed dus.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:52 schreef Coconut het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik wacht nog steeds op m'n pakketje! Het was ruim 3 weken geleden al op de plek van bestemming in Amerika, maar de post daar werd een beetje achterdochtig dat er 2x in dezefde maand een duur pakket naar NL werd verzondenMaar hij is nu al een week onderweg naar mij, dus hij moet er een deze dagen wel zijn
.
Dacht het nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:03 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Als je een paar pics post, zal ik m'n 'maatscan' er eens op los laten![]()
Bedanktquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:44 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Smaak heb je in ieder geval wel![]()
![]()
heb je geen vintage polo? dan hoort ie wat faler te zijn dunkt mequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef wh00t het volgende:
Avani vroeg er een tijdje geleden om nadat ik zei dat ik de polo's van een nogal slechte kwaliteit vond en een stuk minder mooi dan op de foto's op de site.
Hier een foto van één van de mijne:
[[url=http://img187.exs.cx/img187/2257/af17ny.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img187.exs.cx/img187/9940/af27hr.th.jpg]afbeelding][/URL]
En hier op de site van A&F zelf:
[afbeelding]
Oordeel zelf maar, misschien stel ik me aan
Zijn echt super relaxte zwembroeken. Ik heb een rode met witte bloemetjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:34 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
die zwembroeken zijn ook wel heel vet, ik moet een nieuwe hebben, dus misschien neem ik wel een van die
maar waarom heeft dat ding touwtjes? ik neem niet aan dat het de bedoeling is dat je daar nog iets anders onder aan draagt?
Ja maar ik vind hem nogal grof geweven, iets dat je op de site niet ziet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:21 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
heb je geen vintage polo? dan hoort ie wat faler te zijn dunkt me
Ik vind hem er nog netjes uitzienquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef wh00t het volgende:
Avani vroeg er een tijdje geleden om nadat ik zei dat ik de polo's van een nogal slechte kwaliteit vond en een stuk minder mooi dan op de foto's op de site.
Hier een foto van één van de mijne:
[[url=http://img187.exs.cx/img187/2257/af17ny.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img187.exs.cx/img187/9940/af27hr.th.jpg]afbeelding][/URL]
En hier op de site van A&F zelf:
[afbeelding]
Oordeel zelf maar, misschien stel ik me aan
De t-shirts en muscle fit polo's vallen normaal. Mijn vriend (1,89 m lang, brede schouders) heeft altijd maat M en bij A&F ook een M. Vooral als je brede schouders hebt moet je rekening houden met de maat denk ik, anders gaat het 'trekken' bij je shouders.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:34 schreef Fatality het volgende:
Ok coconut bij vrouwen vallen ze dus kleiner uit.
Geldt dat niet voor mannen dan? Ik geloof dat jij toch wel eens mannen AF polo's hebt geimporteerd. Kun je daar iets meer over zeggen?
ok dankuquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:34 schreef Coconut het volgende:
[..]
De t-shirts en muscle fit polo's vallen normaal. Mijn vriend (1,89 m lang, brede schouders) heeft altijd maat M en bij A&F ook een M. Vooral als je brede schouders hebt moet je rekening houden met de maat denk ik, anders gaat het 'trekken' bij je shouders.
Een classic fit polo komt een deze dagen binnen, dus daar kan ik nog niks over zeggen.
Oja, er vroeg volgens mij ook nog iemand of de polo's en shirts krimpen? Gewoon koud wassen, doen ze in Amerika ook, dan gebeurd er niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |