Hest geliekquote:Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor ik plaats een nieuw topic twee posts voor ie dicht is dan kan ik een linkje geven in het oude topic naar de nieuwe
biertje ??quote:Op zondag 20 maart 2005 18:24 schreef tha_dark het volgende:
"Goeden"avond iedereen.
Weer terug uit Amsterdam.
Hij is 15 en mag dus niet in het openbaar bier drinkenquote:
Hier gaat er ook wel eentje in.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is 15 en mag dus niet in het openbaar bier drinken
Ik lust er wel 1 overigens![]()
hehequote:Op zondag 20 maart 2005 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rondje van mijquote:
Bijna 16 hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaan er graag inquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaan er graag in
(maar met mate hoor, ik moet wel opletten wat ik zeg want Bos hangt hier ook rond)
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
altijd appelsientje, nog 17 minuten en dan weer genieten van die beelden uit de arena
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaan er graag in
(maar met mate hoor, ik moet wel opletten wat ik zeg want Bos hangt hier ook rond)
Nee, hij is trainer van Jong ACFUquote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
domme vraag maar wat heb jij met Bos dan ?
familie ??
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Zo nu lekker genieten van Studio Sport ik weet de uitslag niet maar ga er van uit dat Blind z'n werk goed heeft gedaan.
Whehehequote:Op zondag 20 maart 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Zo nu lekker genieten van Studio Sport ik weet de uitslag niet maar ga er van uit dat Blind z'n werk goed heeft gedaan.
Dank je, neem er zelf ook eenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan krijg je toch lekker een biertje Boes!
In al je kwaadheid zag je wel dat het Ruis was en niet Dirkquote:Op zondag 20 maart 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Tong is kwaad
[Feedback] Frisse wind en lente
Pssst, het was Ruis, niet DirkHquote:Op zondag 20 maart 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Tong is kwaad
Hersteldquote:Op zondag 20 maart 2005 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Tong, Ruis sloot hem, niet dirkh.
Ik zag door de tranen sowieso niks.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:38 schreef clauwheee het volgende:
Slecht beeld hier op twee steeds, bij meer mensen?
Mjah, daar moet je Conflict of Yvonne ofzo voor heten...maar dat mag je dan niet zeggenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moest denken aan die leuke Shmoopy/ONZ topics van 'vroeger' tong
Mag niet meer blijkbaar
Precies ik dacht ook weer zo'n leuk zondag avond topic te openen.Zeg dat ook eens in onzin feedback. Milagro viel me al bijquote:Op zondag 20 maart 2005 19:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moest denken aan die leuke Shmoopy/ONZ topics van 'vroeger' tong
Mag niet meer blijkbaar
Bij mij is/ was die erg scherp het beeldquote:Op zondag 20 maart 2005 19:38 schreef clauwheee het volgende:
Slecht beeld hier op twee steeds, bij meer mensen?
Help, ik voel me bedreigdquote:Op zondag 20 maart 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Boezelaar alsm'n MSN het weer doet blok ik je.
Werd dat zo niet duidelijk danquote:Op zondag 20 maart 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
Boezelaar lul.
Het enige dat je moest doen was zeggen dat Ruis een lulis en je aanbiddend aan dfe voeten van Tong ligt.
g-r-a-p-j-equote:Op zondag 20 maart 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
Nee werd niet duidelijk.
Het leek alsof je mij belachelijk maakte
die kan je zo krijgen hoor Bloessquote:
Nu willen wij ze horen ook!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hodver... Ik krijg dingen te horen van gisteren waar ik echt serieus niets meer van af weet
quote:
O nee he?!?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:36 schreef HeatWave het volgende:
'n avond.
Nu fok! weer snel is is er misschien ook weer wat meer tijd voor Hools.
Beneden is de kroeg gewoon open, maar heb geen zin om beneden te zitten...quote:
Mmm das minder idd... maar ja als er leuke klanten zijn is het wel weer gezelligquote:Op zondag 20 maart 2005 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beneden is de kroeg gewoon open, maar heb geen zin om beneden te zitten...
Moet helaas wel afsluiten...
Gewoon aan de bar zitten altijd leukquote:Op zondag 20 maart 2005 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beneden is de kroeg gewoon open, maar heb geen zin om beneden te zitten...
Moet helaas wel afsluiten...
Dan zou ik boven blijvenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is zondagavond hardcore avond...
Voor mij hoeft het niet zo
DE reden om niet te gaan iddquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is zondagavond hardcore avond...
Voor mij hoeft het niet zo
was weer een geweldfige afleveringquote:
Of skihutquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DE reden om niet te gaan idd.
Ze hebben toch ook niet een errenbie avond he???
Het was wel weer leuk jaquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was weer een geweldfige aflevering![]()
nog 2 posts en ik heb er vandaag 20.quote:
haha ja, ik vond vooral dat blok aan de been lachenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was wel weer leuk ja
Er zitten toch aparte figuren tussen
Waarondr 18 slotjes.quote:
Was inderdaad weer leuk, ja.quote:
waar kan je nu weer zien hoeveel je er per dag heb ? ik weet nu wel waar je de totals ziet...quote:
*Telefoonnummer opzoekt van een psychiater*quote:
ik moet zeggen dat ik die 2 die in een hotel sliepen echt dom vindt... hoop dat ze er snel uit gaan..quote:
Er loopt in GC nog een topic waar je kan zien hoevele je de vorige dag hebt gepost, en in je profiel zie jeje gemiddeldequote:Op zondag 20 maart 2005 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waar kan je nu weer zien hoeveel je er per dag heb ? ik weet nu wel waar je de totals ziet...
trouwens ik ben ook nooit boven de 100 gekomen... dan moet ik echt de hele dag gaan fokken volgens mij....
Hoef jij niet ver te zoekenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
*Telefoonnummer opzoekt van een psychiater*
Ja dat topic ken ikquote:Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er loopt in GC nog een topic waar je kan zien hoevele je de vorige dag hebt gepost, en in je profiel zie jeje gemiddelde
Niet noemenswaardig.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:52 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh.....is er eigenlijk nog gevoetbald vandaag
Turkiyemspor - ADO'20 1-1quote:Op zondag 20 maart 2005 21:52 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh.....is er eigenlijk nog gevoetbald vandaag
Ja, was vorige keer afgelastquote:Op zondag 20 maart 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Hoe kom jer daar bij ? Is dat vanavond gespeelt ?
Waarop de uitschakeling van AZ?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Villarreal wordt dus de volgende tegenstander van AZ. Ik verheug me er al op.
Op twee mooie wedstrijden. Verder zien we wel weer.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Waarop de uitschakeling van AZ?
Die post ook op dit forum. In het PE topicquote:Op zondag 20 maart 2005 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha ja, ik vond vooral dat blok aan de been lachen
Dat meisje uit groningen met die blauwe ogen en rood haar![]()
![]()
Normaal val ik niet op rood... maar die heeft toch wel wat....
En die pa van haar spoort helemaal niet
k zal zo eens kijkenquote:
hahah meesterlijkquote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
http://poststuffx.entensi(...)a=pablofrancisco.wmv![]()
![]()
![]()
o nou ja als je maar gewonnen hebtquote:Op zondag 20 maart 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
en oja t was trouwens de lotto
ja ???quote:Op zondag 20 maart 2005 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die post ook op dit forum. In het PE topic
Blijft bufferen hierquote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
![]()
![]()
dit gaat vast over jorienquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
![]()
![]()
je moet ff op play drukken dan doet ie hetquote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blijft bufferen hier![]()
Of is dat de grap
Jorien ? == meisje met rood haar en blauwe ogen?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit gaat vast over jorien
morgen even de band van PE bekijken, vanavond geen tijd gehad
die met haar vader PE doet?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jorien ? == meisje met rood haar en blauwe ogen?
Ja ik geef antwoord op mijn eigen vragenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jorien ? == meisje met rood haar en blauwe ogen?
Het zit je echt hoogquote:Op zondag 20 maart 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH ben je trots op me ?
Ik heb van me afgebeten
ik duik er ook in !!quote:
dat had ie toch wel meer dan 1,3 miljoen per jaar aan inkomstenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Biertje op kosten van Van Bommel. Die heeft knaken zat nu...
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:55 schreef tong80 het volgende:
Karin Bloemen heeft een zoon van 21.
Dus Bluezz al heb je een dikke reet je kunt er jong blijven uitzien.
Dat het niet zo gek lang meer duurt voordat het klaar is benedenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk Sandman, wat dacht jij.
Ik zag haar net op Ned-1 wist niet dat ze een zoon van 21 had.quote:
Ik heb ook een zoon van (bijna) 21 en zij is een jaar jonger.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik zag haar net op Ned-1 wist niet dat ze een zoon van 21 had.
Ze ziet er zo jong uit net als jij.
Dat bedoelde ik genoeg geslijmd ?
Niks ik maakte maar en grapje hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook een zoon van (bijna) 21 en zij is een jaar jonger.
Wat heeft omvang hiermee te maken?
*slijm van zich af schud*
Dit taaltje komt me bekend voor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef popolon het volgende:
En krijg de misschien nieuwe bewoners morgen op bezoek, ze belden gisteren en komen uit Wezep:
- Hallo, kump ut uut als wie morn noar joew huus komn kiekn.
= Ja hoor prima, hoe laat dacht u?
- Noah, uurtien of ag, 't wief mut eers nog warkn
= Ja prima hoor, bel maar vantevoren.
- isgoe, doen wie, sol ut du deerne segn
Mijn hemel,, 't zullen je buren maar worden.
Welkom op de Veluwequote:
Redelijk ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef Suijk het volgende:
Uut Wezep, dat ligt toch dicht bij Harderwijk?
Keiharde hardcore opzetten...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wie is er nog wakker, verveelt zich ook en weet iets om te doen
Vertel me het verhaal es van dat jij boven een kroeg woont, ik heb daar namelijk nog steeds geen idee van, keertje niet goed opgelet denk ikquote:Op maandag 21 maart 2005 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Keiharde hardcore opzetten...
Blijf je in ieder geval nog even wakker...
Dan wel Darkraverquote:Op maandag 21 maart 2005 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Keiharde hardcore opzetten...
Blijf je in ieder geval nog even wakker...
Hehe, iedere dag een ander onderdeel van je anonimiteit prijsgeven.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Redelijk ja.
Ik kom uit Elburg, kan ik nu zeggen want ik smeer 'm toch in 2 weken
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef popolon het volgende:
Ik kom uit Elburg, kan ik nu zeggen want ik smeer 'm toch in 2 weken
Twee vrienden van me besloten vorig jaar zomer een kroeg te openen, waar ik als bedrijfsleider in mee zou gaan. Voor het gemak ben ik boven het cafe gaan wonen, ideaal natuurlijk als je moet werkenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vertel me het verhaal es van dat jij boven een kroeg woont, ik heb daar namelijk nog steeds geen idee van, keertje niet goed opgelet denk ik![]()
Ook lekker als je eens vroeg naar bed wil.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee vrienden van me besloten vorig jaar zomer een kroeg te openen, waar ik als bedrijfsleider in mee zou gaan. Voor het gemak ben ik boven het cafe gaan wonen, ideaal natuurlijk als je moet werken
Op die manier .... misschien als ik weer es op familiebezoek ga dat ik richting Vlissingen fiets, kom ik ff een biertje doen van de zomerquote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee vrienden van me besloten vorig jaar zomer een kroeg te openen, waar ik als bedrijfsleider in mee zou gaan. Voor het gemak ben ik boven het cafe gaan wonen, ideaal natuurlijk als je moet werken
Ach, op de dagen dat we open zijn ben ik 9 van de 10 keer aan het werk beneden, dus daar merk ik niet gek veel van...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook lekker als je eens vroeg naar bed wil.
Staan ze alonder je raam te roepen ?
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef Suijk het volgende:
Ja, nu kennen we je website popolon! Weer iets prijs gegeven!
'24-uurs tent, I knoooow nooooothing'quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Die lowlands foto's, dat is allemaal fake.
Maar goed, die heb ik al 5 jaariedereen had 't kunnen bedenken.
Wat een tijden, vooral halverwege jaren '90, 't 24 uurs cafe.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
'24-uurs tent, I knoooow nooooothing'
Ja, da's waar. En zoveel schokkends staat er ook niet op natuurlijk. Tof, die Bulls - Celtics game.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Die lowlands foto's, dat is allemaal fake.
Maar goed, die heb ik al 5 jaariedereen had 't kunnen bedenken.
Misschien heb ik met m'n zatte kopwel eens tegen je aan lopen lullenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een tijden, vooral halverwege jaren '90, 't 24 uurs cafe.
Nog nooit zo'n prettig gestoorde kluit van mensen bij elkaar gezien.
Leuk om dat gezien te hebben, was wel een matige wedstrijd.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, da's waar. En zoveel schokkends staat er ook niet op natuurlijk. Tof, die Bulls - Celtics game.
't Zou me niet verbazen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien heb ik met m'n zatte kopwel eens tegen je aan lopen lullen
Ik had altijd medelijden met die gasten die buiten bewustzijn op een bierviltje lagen te slapen en hun jmaten hadden z'n broek naar beneden getrokken enzoquote:
Geef me dan en keer gelijkquote:Op maandag 21 maart 2005 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit je met je kloon in een onzinfeedbacktopic te posten, kom je allemaal bekenden tegen uit VBL
I don't wanna blow my coverquote:
nee, IK zit met een kloon wat te etteren, alleen kom ik inenen jouw en Tong tegenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:12 schreef popolon het volgende:
Wie kloont wat
Of moet ik mijn superdeluxe oldbie account uit de verf halen?
Like I said, don't wanna blow my coverquote:Op maandag 21 maart 2005 01:14 schreef popolon het volgende:
Wie ben jij dan, mijn kloon of beter, mijn eerste account zit onder m'n homepage-plaatje ding.
Let eens op die registratie tijd.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:14 schreef popolon het volgende:
Wie ben jij dan, mijn kloon of beter, mijn eerste account zit onder m'n homepage-plaatje ding.
Arcee zou zeggen: Er zitten zeven nullen in.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Arcee zou zeggen: Er zitten zeven nullen in.
Wat vind je van de film american pie?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tong, je zou nu wel een idee kunnen hebben
ik moet zeggen dat ik wel van warme appeltaart houquote:
En nu ga ik speurenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Like I said, don't wanna blow my cover![]()
Kun je die alsjeblieft vrij snel weghalenquote:
gewoon af en toe wat etteren, vandaar de kloon. Maar bluezz, lieve lieve schatquote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef Suijk het volgende:
Ok.
Even een vraagje, gaat dat de hele dag zo in dat onzin forum? Ik snap er echt totaal de lol niet van om daar ook maar iets te posten...
gewoon een beetje ouwehoeren daar en je zogenaamd opwinden over niks.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef Suijk het volgende:
Ok.
Even een vraagje, gaat dat de hele dag zo in dat onzin forum? Ik snap er echt totaal de lol niet van om daar ook maar iets te posten...
Nee, msn is uit nu, maar dat mail adres klopt wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Suijkie, staat je MSN aan? En klopt, als het antwoord ja is, je mailadres uit je profiel?
Is ook niet leuk meer daar.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef Suijk het volgende:
Ok.
Ja dat begrijp ik wel, maar sommigen nemen het ook echt serieus daar?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:27 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
gewoon een beetje ouwehoeren daar en je zogenaamd opwinden over niks.
Best leuk om te doen
sommige wel ja en die gaan dan over de zeik flippen helemaal halen de account door de shredder en zien we nooit meer terug.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel, maar sommigen nemen het ook echt serieus daar?
Jawel hoor, er was ooit een Bier und Wurst topic.quote:
Een heel fust?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, zullen we maar weer eens gewoon een vaatje bier tappen hier?
FB ONZ mag daaro
En jij moet je mond houden !quote:Op maandag 21 maart 2005 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, zullen we maar weer eens gewoon een vaatje bier tappen hier?
FB ONZ mag daaro
Prima, jij begintquote:Op maandag 21 maart 2005 01:32 schreef Suijk het volgende:
We moeten binnenkort eens proberen onzin topics te openen, kijken hoe lang ze open blijven.
Ik zit al te denken, maar het is best lastig. Als het echt goede onzin is, blijft het open. Als het slechte onzin is, valt het niet op tussen de rest, als het serieus is, is het weer niet grappig.quote:
Doe deze man nog een biertjequote:
Die site gaat binnenkort toch plat, je hebt je zelf 2 seconden van je leven bespaard.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:35 schreef Bluezz het volgende:
(Po)pootje, ik heb je site bekeken maar niets in je gastenboekkie geschreven.
Eigen schuld
Maak je een nieuwe weblog o.i.d. dan voor ons, de achterblijvers? Please?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:37 schreef popolon het volgende:
Die site gaat binnenkort toch plat, je hebt je zelf 2 seconden van je leven bespaard.
een wekelijkse nieuwsmailquote:Op maandag 21 maart 2005 01:39 schreef popolon het volgende:
Ik vind weblogs echt niks
Dus nee.
Maar wel iets anders, misschien.
Och, ik heet geen vampier, wees blij.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
een wekelijkse nieuwsmail
Bluezzie, weltrusten he![]()
Goeiemorgen! We zijn er weer vroeg bij zie ikquote:Op maandag 21 maart 2005 07:32 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
quote:Bos: geef burgers geld terug
21 maart 2005, 07:24:36
AMSTERDAM (ANP) - Fok!-forum user Bos wil dat het kabinet alle burgers dit jaar 200 euro teruggeeft, schrijft De Telegraaf maandag. ,,Nederlanders hebben er recht op hun geld terug te krijgen.'' Bos noemt de teruggave gerechtvaardigd, omdat het kabinet met zijn begrotingstekort binnen de Europese normen blijft.
,,Het kabinet heeft de Brusselse begrotingregels altijd gebruikt als argument voor extra lastenverhogingen. Dan moet het ook eerlijk zijn en het geld weer teruggeven, nu blijkt dat een deel daarvan niet nodig was'', aldus Bos.
Bos stelt voor om een kwart van de extra bezuinigingen van de afgelopen tijd terug te geven. Dat zou neerkomen op ongeveer 1,5 miljard euro. Naast de 200 euro teruggave voor iedereen in de vorm van een compensatie van de ziektekostenpremie, wil Bos het geld besteden aan steun aan werkende gezinnen. Ook wil hij extra geld inzetten voor de jeugdzorg, het vmbo-onderwijs en verpleeghuizen. ,,Iedereen ziet daar de schrijnende tekorten.''
quote:
Goed werk van Bosquote:Op maandag 21 maart 2005 08:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goeiemorgen! We zijn er weer vroeg bij zie ik
Prima idee trouwens, die teruggave:
[..]
![]()
Ja, goeie kerel he!quote:
kun jij me ff opblazen ?quote:
Bos loopt lekker populair te roepen vanuit de oppositie.quote:
mag je dan verjaren ?quote:Op maandag 21 maart 2005 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Een goedemorgen allemaal! Wat een heerlijke dag!
Nog 3 nachtjes slapen!!!
Ja en QyRoZ en Yvonne posten tong er weer uitquote:Op maandag 21 maart 2005 09:35 schreef Againzender het volgende:
Stelletje amateurs! Tong post jullie er allemaal uit!
Gisteren nietquote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja en QyRoZ en Yvonne posten tong er weer uit
Dat is waarquote:Op maandag 21 maart 2005 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gisteren niet
En tong is #1 met kwaliteitsposts, dat is wetenschappelijk bewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |