was weer een geweldfige afleveringquote:
Of skihutquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DE reden om niet te gaan idd.
Ze hebben toch ook niet een errenbie avond he???
Het was wel weer leuk jaquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was weer een geweldfige aflevering![]()
nog 2 posts en ik heb er vandaag 20.quote:
haha ja, ik vond vooral dat blok aan de been lachenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was wel weer leuk ja
Er zitten toch aparte figuren tussen
Waarondr 18 slotjes.quote:
Was inderdaad weer leuk, ja.quote:
waar kan je nu weer zien hoeveel je er per dag heb ? ik weet nu wel waar je de totals ziet...quote:
*Telefoonnummer opzoekt van een psychiater*quote:
ik moet zeggen dat ik die 2 die in een hotel sliepen echt dom vindt... hoop dat ze er snel uit gaan..quote:
Er loopt in GC nog een topic waar je kan zien hoevele je de vorige dag hebt gepost, en in je profiel zie jeje gemiddeldequote:Op zondag 20 maart 2005 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waar kan je nu weer zien hoeveel je er per dag heb ? ik weet nu wel waar je de totals ziet...
trouwens ik ben ook nooit boven de 100 gekomen... dan moet ik echt de hele dag gaan fokken volgens mij....
Hoef jij niet ver te zoekenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
*Telefoonnummer opzoekt van een psychiater*
Ja dat topic ken ikquote:Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er loopt in GC nog een topic waar je kan zien hoevele je de vorige dag hebt gepost, en in je profiel zie jeje gemiddelde
Niet noemenswaardig.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:52 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh.....is er eigenlijk nog gevoetbald vandaag
Turkiyemspor - ADO'20 1-1quote:Op zondag 20 maart 2005 21:52 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh.....is er eigenlijk nog gevoetbald vandaag
Ja, was vorige keer afgelastquote:Op zondag 20 maart 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Hoe kom jer daar bij ? Is dat vanavond gespeelt ?
Waarop de uitschakeling van AZ?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Villarreal wordt dus de volgende tegenstander van AZ. Ik verheug me er al op.
Op twee mooie wedstrijden. Verder zien we wel weer.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Waarop de uitschakeling van AZ?
Die post ook op dit forum. In het PE topicquote:Op zondag 20 maart 2005 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha ja, ik vond vooral dat blok aan de been lachen
Dat meisje uit groningen met die blauwe ogen en rood haar![]()
![]()
Normaal val ik niet op rood... maar die heeft toch wel wat....
En die pa van haar spoort helemaal niet
k zal zo eens kijkenquote:
hahah meesterlijkquote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
http://poststuffx.entensi(...)a=pablofrancisco.wmv![]()
![]()
![]()
o nou ja als je maar gewonnen hebtquote:Op zondag 20 maart 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
en oja t was trouwens de lotto
ja ???quote:Op zondag 20 maart 2005 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die post ook op dit forum. In het PE topic
Blijft bufferen hierquote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
![]()
![]()
dit gaat vast over jorienquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
![]()
![]()
je moet ff op play drukken dan doet ie hetquote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blijft bufferen hier![]()
Of is dat de grap
Jorien ? == meisje met rood haar en blauwe ogen?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit gaat vast over jorien
morgen even de band van PE bekijken, vanavond geen tijd gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |