Arcee zou zeggen: Er zitten zeven nullen in.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Arcee zou zeggen: Er zitten zeven nullen in.
Wat vind je van de film american pie?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tong, je zou nu wel een idee kunnen hebben
ik moet zeggen dat ik wel van warme appeltaart houquote:
En nu ga ik speurenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Like I said, don't wanna blow my cover![]()
Kun je die alsjeblieft vrij snel weghalenquote:
gewoon af en toe wat etteren, vandaar de kloon. Maar bluezz, lieve lieve schatquote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef Suijk het volgende:
Ok.
Even een vraagje, gaat dat de hele dag zo in dat onzin forum? Ik snap er echt totaal de lol niet van om daar ook maar iets te posten...
gewoon een beetje ouwehoeren daar en je zogenaamd opwinden over niks.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef Suijk het volgende:
Ok.
Even een vraagje, gaat dat de hele dag zo in dat onzin forum? Ik snap er echt totaal de lol niet van om daar ook maar iets te posten...
Nee, msn is uit nu, maar dat mail adres klopt wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Suijkie, staat je MSN aan? En klopt, als het antwoord ja is, je mailadres uit je profiel?
Is ook niet leuk meer daar.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef Suijk het volgende:
Ok.
Ja dat begrijp ik wel, maar sommigen nemen het ook echt serieus daar?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:27 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
gewoon een beetje ouwehoeren daar en je zogenaamd opwinden over niks.
Best leuk om te doen
sommige wel ja en die gaan dan over de zeik flippen helemaal halen de account door de shredder en zien we nooit meer terug.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel, maar sommigen nemen het ook echt serieus daar?
Jawel hoor, er was ooit een Bier und Wurst topic.quote:
Een heel fust?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, zullen we maar weer eens gewoon een vaatje bier tappen hier?
FB ONZ mag daaro
En jij moet je mond houden !quote:Op maandag 21 maart 2005 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, zullen we maar weer eens gewoon een vaatje bier tappen hier?
FB ONZ mag daaro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |