die met haar vader PE doet?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jorien ? == meisje met rood haar en blauwe ogen?
Ja ik geef antwoord op mijn eigen vragenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jorien ? == meisje met rood haar en blauwe ogen?
Het zit je echt hoogquote:Op zondag 20 maart 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH ben je trots op me ?
Ik heb van me afgebeten
[Feedback] Frisse wind en lente
ik duik er ook in !!quote:
dat had ie toch wel meer dan 1,3 miljoen per jaar aan inkomstenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Biertje op kosten van Van Bommel. Die heeft knaken zat nu...
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:55 schreef tong80 het volgende:
Karin Bloemen heeft een zoon van 21.
Dus Bluezz al heb je een dikke reet je kunt er jong blijven uitzien.
Dat het niet zo gek lang meer duurt voordat het klaar is benedenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk Sandman, wat dacht jij.
Ik zag haar net op Ned-1 wist niet dat ze een zoon van 21 had.quote:
Ik heb ook een zoon van (bijna) 21 en zij is een jaar jonger.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik zag haar net op Ned-1 wist niet dat ze een zoon van 21 had.
Ze ziet er zo jong uit net als jij.
Dat bedoelde ik genoeg geslijmd ?
Niks ik maakte maar en grapje hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook een zoon van (bijna) 21 en zij is een jaar jonger.
Wat heeft omvang hiermee te maken?
*slijm van zich af schud*
Dit taaltje komt me bekend voor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef popolon het volgende:
En krijg de misschien nieuwe bewoners morgen op bezoek, ze belden gisteren en komen uit Wezep:
- Hallo, kump ut uut als wie morn noar joew huus komn kiekn.
= Ja hoor prima, hoe laat dacht u?
- Noah, uurtien of ag, 't wief mut eers nog warkn
= Ja prima hoor, bel maar vantevoren.
- isgoe, doen wie, sol ut du deerne segn
Mijn hemel,, 't zullen je buren maar worden.
Welkom op de Veluwequote:
Redelijk ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef Suijk het volgende:
Uut Wezep, dat ligt toch dicht bij Harderwijk?
Keiharde hardcore opzetten...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wie is er nog wakker, verveelt zich ook en weet iets om te doen
Vertel me het verhaal es van dat jij boven een kroeg woont, ik heb daar namelijk nog steeds geen idee van, keertje niet goed opgelet denk ikquote:Op maandag 21 maart 2005 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Keiharde hardcore opzetten...
Blijf je in ieder geval nog even wakker...
Dan wel Darkraverquote:Op maandag 21 maart 2005 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Keiharde hardcore opzetten...
Blijf je in ieder geval nog even wakker...
Hehe, iedere dag een ander onderdeel van je anonimiteit prijsgeven.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Redelijk ja.
Ik kom uit Elburg, kan ik nu zeggen want ik smeer 'm toch in 2 weken
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef popolon het volgende:
Ik kom uit Elburg, kan ik nu zeggen want ik smeer 'm toch in 2 weken
Twee vrienden van me besloten vorig jaar zomer een kroeg te openen, waar ik als bedrijfsleider in mee zou gaan. Voor het gemak ben ik boven het cafe gaan wonen, ideaal natuurlijk als je moet werkenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vertel me het verhaal es van dat jij boven een kroeg woont, ik heb daar namelijk nog steeds geen idee van, keertje niet goed opgelet denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |