Ook lekker als je eens vroeg naar bed wil.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee vrienden van me besloten vorig jaar zomer een kroeg te openen, waar ik als bedrijfsleider in mee zou gaan. Voor het gemak ben ik boven het cafe gaan wonen, ideaal natuurlijk als je moet werken
Op die manier .... misschien als ik weer es op familiebezoek ga dat ik richting Vlissingen fiets, kom ik ff een biertje doen van de zomerquote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee vrienden van me besloten vorig jaar zomer een kroeg te openen, waar ik als bedrijfsleider in mee zou gaan. Voor het gemak ben ik boven het cafe gaan wonen, ideaal natuurlijk als je moet werken
Ach, op de dagen dat we open zijn ben ik 9 van de 10 keer aan het werk beneden, dus daar merk ik niet gek veel van...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook lekker als je eens vroeg naar bed wil.
Staan ze alonder je raam te roepen ?
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef Suijk het volgende:
Ja, nu kennen we je website popolon! Weer iets prijs gegeven!
'24-uurs tent, I knoooow nooooothing'quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Die lowlands foto's, dat is allemaal fake.
Maar goed, die heb ik al 5 jaariedereen had 't kunnen bedenken.
Wat een tijden, vooral halverwege jaren '90, 't 24 uurs cafe.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
'24-uurs tent, I knoooow nooooothing'
Ja, da's waar. En zoveel schokkends staat er ook niet op natuurlijk. Tof, die Bulls - Celtics game.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Die lowlands foto's, dat is allemaal fake.
Maar goed, die heb ik al 5 jaariedereen had 't kunnen bedenken.
Misschien heb ik met m'n zatte kopwel eens tegen je aan lopen lullenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een tijden, vooral halverwege jaren '90, 't 24 uurs cafe.
Nog nooit zo'n prettig gestoorde kluit van mensen bij elkaar gezien.
Leuk om dat gezien te hebben, was wel een matige wedstrijd.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, da's waar. En zoveel schokkends staat er ook niet op natuurlijk. Tof, die Bulls - Celtics game.
't Zou me niet verbazen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien heb ik met m'n zatte kopwel eens tegen je aan lopen lullen
Ik had altijd medelijden met die gasten die buiten bewustzijn op een bierviltje lagen te slapen en hun jmaten hadden z'n broek naar beneden getrokken enzoquote:
Geef me dan en keer gelijkquote:Op maandag 21 maart 2005 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit je met je kloon in een onzinfeedbacktopic te posten, kom je allemaal bekenden tegen uit VBL
I don't wanna blow my coverquote:
nee, IK zit met een kloon wat te etteren, alleen kom ik inenen jouw en Tong tegenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:12 schreef popolon het volgende:
Wie kloont wat
Of moet ik mijn superdeluxe oldbie account uit de verf halen?
Like I said, don't wanna blow my coverquote:Op maandag 21 maart 2005 01:14 schreef popolon het volgende:
Wie ben jij dan, mijn kloon of beter, mijn eerste account zit onder m'n homepage-plaatje ding.
Let eens op die registratie tijd.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:14 schreef popolon het volgende:
Wie ben jij dan, mijn kloon of beter, mijn eerste account zit onder m'n homepage-plaatje ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |