OMGquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef Freshthinking het volgende:
Ik vind dat echt een lekker wijf voor iemand op die leeftijd..
Nee, ik ben die aap niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:01 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jij bent die gast met haar op de foto?![]()
Gelukkig verschillen de smakenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik vind haar niet bepaald sexy of lekker of wat
moet er ook niet aan denken haar naakt te zien
Ze is denk 43 ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de smakenIk val sowieso op oudere vrouwen
![]()
Deelt mening. Ik vind haar echt een lekker ding voor der leeftijd, netals Janinequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef Freshthinking het volgende:
Ik vind dat echt een lekker wijf voor iemand op die leeftijd..
bar_rel ook al, Angelina Jolie is bijna 30quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de smakenIk val sowieso op oudere vrouwen
![]()
Janine is toch begin 20?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deelt mening. Ik vind haar echt een lekker ding voor der leeftijd, netals Janine
quote:
Barbaraquote:Charlotte Besijn
Add contact/agent Date of birth (location)
25 July 1962
Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands
Ah kijk, ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deelt mening. Ik vind haar echt een lekker ding voor der leeftijd, netals Janine
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef pberends het volgende:
[..]
bar_rel ook al, Angelina Jolie is bijna 30.
![]()
tvp
Ik vraag me af wat hij gaat doen! of hij het kind aan Isabella toontquote:
nee, die komt binnenkort over vliegenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:07 schreef Airelle het volgende:
Is Amy al op komen draven dan?
Niet toch?
Ach, m'n zoon heeft ook met een iets oudere. Maar dat is het ergste niet; ze's Marokkaansquote:
in de vara gids stond dat hij haar deze week leert kennen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:07 schreef Airelle het volgende:
Is Amy al op komen draven dan?
Niet toch?
Nergens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
Barbara naakt? Waar? Waar? Waar?
die gaat naakt poseren in de seriequote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
Barbara naakt? Waar? Waar? Waar?
Ik kan jouw hoofd er ook opplaken als je dat wilquote:
Nou dat hoeft niet hoor,maar toch bedanktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan jouw hoofd er ook opplaken als je dat wil![]()
Ik post het wel op jongerenplazaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet hoor,maar toch bedankt![]()
Nee bedankt,dat hoeft ook niet.quote:
* Beach alvast teiltje klaarzet voor kwijlquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee bedankt,dat hoeft ook niet.
Ik vraag me af wat ze gaan filmen van die naaktreportage van Barbara?![]()
Ik snap niet wat je in Barbara ziet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:55 schreef Beach het volgende:
[..]
* Beach alvast teiltje klaarzet voor kwijl![]()
Een actrice!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Een lelijk oud wijf.
Wat zie jij erin?
Aan d'r voorgevel te zein zou je eerder acteur zeggenquote:
Acteur dan!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Aan d'r voorgevel te zein zou je eerder acteur zeggen![]()
Ohnee he.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:05 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Voormalig K-otic zangeres en Het Glazen Huis actrice Anna Speller gaat volgens de laatste geruchten een rol spelen in een andere populaire Nederlandse soap. Dus grote kans dat we Anna binnenkort gaan zien in ONM of GTST.
Bron: Rtlnl.web-log.nl
En bedankt voor het posten, mijn tv gids vermeldt nog steeds zeer weinig.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Maandag 21 maart
Nick is de wanhoop nabij: hij wil dat Ludo hem als echte zoon erkent. Isabella wil moeder worden. Maar waar moet ze zo snel een vader vandaan halen? Janine schrikt als Ray zijn advocaat ontslagen blijkt te hebben.
Nick is zielig. Vader misschien Bing? Waar bemoeit Janine zich mee, het is over.
Dinsdag 22 maart
Ludo ontmoet Amy en ziet direct een gelijkenis met Nina. Robert en Jef staan toe dat Morris bij een meeting met George is, mits hij zich afzijdig houdt. Sjors wordt voor een dilemma gezet: Nick is stomdronken en er is niemand die hem naar huis wil brengen. Zal Sjors hem helpen na alles wat er tussen hen gebeurd is?
Amy is zeker dan de 'oude' NinaSjors wordt weer verkracht
![]()
Woensdag 23 maart
Sjors en Charlie zijn dolblij dat er op hun oproep voor een leraar voor de verdedigingscursus gereageerd is. Dan komen ze erachter door wie. Barbara wil dat de wethouder akkoord gaat met Ludos museumplannen en is bereid daar veel tegenover te stellen. Dorothea vindt het zielig dat Harmsen alleen woont en heeft een idee.
Bing is natuurlijk de leraar. Barbara gaat dus neuken. Dorothea gaat roti maken.
Donderdag 24 maart
Als Ray bezoek krijgt van Bing en begrijpt dat hij door Janine is gestuurd, wil Ray niets van hem weten. Zal Bing nog tot Ray weten door te dringen? Valerie is woedend dat Ludo zich terug wil trekken uit Fischer Events: zij hadden een weddenschap.
Ray moet dood. Valerie is een zeikwijf.
Vrijdag 25 maart
Yasmin is ten einde raad: haar koffiecafé kan pas open als alle electrische bedrading is vervangen. Ludo geeft Stefano een ring van zijn opa. Stefano is argwanend: wat wil hij hiermee bereiken? Morris heeft een idee voor de Auntie Annie campagne: een interactieve internetsite die het leven van een gezin volgt. En Valerie en Barbara verklaren elkaar de oorlog.
[b]Nounou Yasmin, wat erg.Morris wil zeker een homo gezin volgen
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Maandag 21 maart
Nick is de wanhoop nabij: hij wil dat Ludo hem als echte zoon erkent. Isabella wil moeder worden. Maar waar moet ze zo snel een vader vandaan halen? Janine schrikt als Ray zijn advocaat ontslagen blijkt te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 22 maart
Ludo ontmoet Amy en ziet direct een gelijkenis met Nina. Robert en Jef staan toe dat Morris bij een meeting met George is, mits hij zich afzijdig houdt. Sjors wordt voor een dilemma gezet: Nick is stomdronken en er is niemand die hem naar huis wil brengen. Zal Sjors hem helpen na alles wat er tussen hen gebeurd is?
Is die George nou nog niet opgetieft? Waardeloos lijntje
Woensdag 23 maart
Sjors en Charlie zijn dolblij dat er op hun oproep voor een leraar voor de verdedigingscursus gereageerd is. Dan komen ze erachter door wie. Barbara wil dat de wethouder akkoord gaat met Ludos museumplannen en is bereid daar veel tegenover te stellen. Dorothea vindt het zielig dat Harmsen alleen woont en heeft een idee.
Wie zou de leraar zijn? Bing natuurlijk
Donderdag 24 maart
Als Ray bezoek krijgt van Bing en begrijpt dat hij door Janine is gestuurd, wil Ray niets van hem weten. Zal Bing nog tot Ray weten door te dringen? Valerie is woedend dat Ludo zich terug wil trekken uit Fischer Events: zij hadden een weddenschap.
Barstjes dus in de relatie tussen Ludo en Valerie; dan kan die terug naar Janine
Vrijdag 25 maart
Yasmin is ten einde raad: haar koffiecafé kan pas open als alle electrische bedrading is vervangen. Ludo geeft Stefano een ring van zijn opa. Stefano is argwanend: wat wil hij hiermee bereiken? Morris heeft een idee voor de Auntie Annie campagne: een interactieve internetsite die het leven van een gezin volgt. En Valerie en Barbara verklaren elkaar de oorlog.
Hehe, mischien gaan we het cafe eindelijk eens goed zien, het zag er nogal klein uit
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:44 schreef Orginial het volgende:
GTST-Onderzoek
1. Wie zijn je drie favoriete personages?
Sjors Langeveld, Stefano Sanders en Yasmin Fuentos
2. Wat vindt je van de verhaallijn omtrent Auntie Annie?
Harstikke dom, het slaat nergens op. Maar overal waar Morris aan meedoet, is een slechte verhaallijn voor GTST.
3. Wat vond je het beste seizoen en waarom?
Absoluut seizoen 8, omdat het toen die tijd was met Kim en Julia enzo.
4. Wat zou er moeten veranderen aan GTST?
Er zouden betere verhaallijnen moeten komen, en alles moet wat spannender en vlotter
5. Welke drie personages zouden eruit moeten worden geschreven?
Morris Fischer #3, Ray Groenoord & Valerie Fischer..
6. Hoelang kijk je al GTST?
Ik kijk GTST sinds de dood van Frits van Houten..
7. Vindt je GTST nog even leuk als een aantal jaren geleden?
Nee, GTST was eerst veel leuker toen in 1997/1998 met veel leukere jongeren zoals: Hedwig, Rik, Arthur en de rest..
8. Wie is je favoriete (ex)-personage door alle jaren heen?
Mijn favoriete personage is Hedwig, omdat ze altijd lekker melig was.Maar ook Martine Hafkamp, dat blijft de onbetwiste nummer één bitch!
9. Wat vindt je van de verhaallijn tussen de Sanders-clan?
Als Stefano nou eens normaal gaat doen en met Ludo in zee gaat, kan het nog leuk worden, maar dit is echt drie keer niks.
10. Welke set is nodig aan vernieuwing toe, of mag zelfs verdwijnen?
Het huis van Govert mag wel eens verbouwd worden..
11. Welke set is het mooist?
De mooiste set vindt ik het huis van Nick, sinds de vernieuwing. Lekker hip, maar toch zakelijk..
12. Wat vindt je van de verhaallijnen in GTST momenteel?
Harstikke slecht, er zit geen een leuke lijn meer bij.
13. Wat vindt je van de verhaallijn omtrent Dorothea en Sil?
Het begon zo spannend, maar Sil werd in een aflevering geopeerd en dat maakte het verhaal nogal zwak. Lotje had gewoon terug moeten komen!
14. Wat vindt je van de leader?
Ik vind de leader na al die jaren nog erg mooi, het hoort gewoon bij GTST
15. Wat vindt je van de verhaallijn van Charlie, Sjors en Bing?
Kan wel leuk worden want Bing is een relaxt personage, net als de andere twee dames. Ben benieuwd!
16. Wat vindt je van de verhaallijn tussen Barbara en Valerie?
Aaaah, Valerie moet echt nou Meerdijk gaan verlaten. Ik word gek van dat mens, Barbara is wel okay maar de verhaallijn gaat alweer over een bedrijf, het lijkt wel een rage.
17. Wat vindt je van de verhaallijn van Isabella?
Isabella heeft altijd leuke lijntjes, maar als ze echt lesbischactje gaat opvoeren met Charlie, heb ik nog zo me bedenkingen over die lijn.
18. Welk ex-personage mis je het meest in Meerdijk?
Ik mis de meligheid van Hedwig, en Roos en Linda enzo. Gewoon omdat hun echt spannende lijntjes had en het was toen allemaal gewoon veel beter.En natuurlijk la Hafkamp!
19. Wat is de mooiste horecagelegenheid in Meerdijk?
Ik denk dat het 1753, omdat het decor er wel okay uitziet.
20. Wat verwacht je van de nieuwe personages?
Ik hoop lekker veel spanning, maar het zullen wel afgezaagde personages worden vooral als Anna Speller echt in GTST komt.![]()
Ik heb Frits van Houten zien sterven, maar dat wil niet zeggen dat ik het toen volgde. Het was gewoon het eerste wat ik zag, ik kan me pas echt alles herrineren sinds Julian/Kim erin kwamen. Dus toen was ik 7 ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
Hoe oud was je toen je GTST begon te kijken Orgi?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:44 schreef Orginial het volgende:
GTST-Onderzoek
1. Wie zijn je drie favoriete personages?
Morris, Jef en Benjamin
2. Wat vindt je van de verhaallijn omtrent Auntie Annie?
Kansloos, die George is zelf de grootse flamer van het stel.
3. Wat vond je het beste seizoen en waarom?
Geen idee joh, ik kijk al veel te lang. Dat seizoen met Ludo en Bowien enzo in Finland vond ik wel goed.
4. Wat zou er moeten veranderen aan GTST?
Hmm, misschien een keer goede verhaalschrijvers?
5. Welke drie personages zouden eruit moeten worden geschreven?
Dorothea, Sil en Lucas.
6. Hoelang kijk je al GTST?
Vanaf 1996 ofzo, door m'n zussen![]()
7. Vindt je GTST nog even leuk als een aantal jaren geleden?
Soms wordt het saai.
8. Wie is je favoriete (ex)-personage door alle jaren heen?
Hm, lastig, lastig. Geen antwoord sorry.
9. Wat vindt je van de verhaallijn tussen de Sanders-clan?
Saai, vroeger was het veel cooler, die Sanders verhaallijn.
10. Welke set is nodig aan vernieuwing toe, of mag zelfs verdwijnen?
Het huis van Harmsen, totaal overbodig.
11. Welke set is het mooist?
Huis van Nick/Ludo, mooi huis.
12. Wat vindt je van de verhaallijnen in GTST momenteel?
Matig
13. Wat vindt je van de verhaallijn omtrent Dorothea en Sil?
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
14. Wat vindt je van de leader?
Kort.
15. Wat vindt je van de verhaallijn van Charlie, Sjors en Bing?
Wel oké, het is wachten op de bedscene van Bing en Sjors.
16. Wat vindt je van de verhaallijn tussen Barbara en Valerie?
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
17. Wat vindt je van de verhaallijn van Isabella?
Goed, Isabella rules.
18. Welk ex-personage mis je het meest in Meerdijk?
Sofia? Nee, ik mis Benjamin wel.
19. Wat is de mooiste horecagelegenheid in Meerdijk?
Koning.
20. Wat verwacht je van de nieuwe personages?
Weinig, want ik weet geen hol van de nieuwe personages.
Morris 1 naar Morris 2quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:59 schreef Orginial het volgende:
Welke recast vonden jullie eigenlijk wel oke?
Dian was okay, maar Morris #1 was verre weg de beste Morris.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Morris 1 naar Morris 2
En Dian was natuurlijk te gek!
Ik mis Benjamin, en hij is (net zoals de rest van de GTST-ertjes) geflopt want zijn SBS6 programma gaat van de buis af.quote:
Je vergeet de W trouwensquote:Op zondag 20 maart 2005 00:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik mis Benjamin, en hij is (net zoals de rest van de GTST-ertjes) geflopt want zijn SBS6 programma gaat van de buis af.
Ik zie Victoria Koblenko dat ook nog wel doen!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vergeet de W trouwens
Maar hoezo is de rest ook geflopt dan? Het lijkt me toch dat Angela Schijf, Cas Jansen, Anthonie Kamerling, Isa Hoes, Reinout Oerlemans, Katja Schuurman, Georgina Verbaan enz enz enz .. een redelijke carrière hebben opgebouwd.
Gaat er bij Aukje van Ginneken, Chanella Hodge en Georgya Kwaye een belletje rinkelen?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vergeet de W trouwens
Maar hoezo is de rest ook geflopt dan? Het lijkt me toch dat Angela Schijf, Cas Jansen, Anthonie Kamerling, Isa Hoes, Reinout Oerlemans, Katja Schuurman, Georgina Verbaan enz enz enz .. een redelijke carrière hebben opgebouwd.
Ik kan me echt niet voorstellen dat die Gladys in GTST zat, die voegde echt totaaal niks toe.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gaat er bij Aukje van Ginneken, Chanella Hodge en Georgya Kwaye een belletje rinkelen?![]()
Aha.. dus omdat het bij een paar niet lukt is het bij "de rest van de gtst erwtjes" dus niet gelukt?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gaat er bij Aukje van Ginneken, Chanella Hodge en Georgya Kwaye een belletje rinkelen?![]()
Er zijn er nog veel meer hoor. Ik kan nu alleen even niet op namen komen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aha.. dus omdat het bij een paar niet lukt is het bij "de rest van de gtst erwtjes" dus niet gelukt?
Je snapt het blijkbaar niet helemaal. Er zijn zeker 7 of 8 voorbeelden te noemen van ex gtst acteurs/actrices die wel degelijk een goede tot zeer goede carrière hebben opgebouwd. GTST is juist een enorme "broedplaats" gebleken voor talent. Dan kun je dus met geen mogelijkheid meer zeggen dat 'de REST van de gtst erwtjes' ook is geflopt.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel meer hoor. Ik kan nu alleen even niet op namen komen.![]()
Al die newbies gebruiken GTST als een opstapje, dat moet niet gebeuren. Ik had altijd gedacht dat Aukje van Ginneken dat niet zou doen, wel dus.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je snapt het blijkbaar niet helemaal. Er zijn zeker 7 of 8 voorbeelden te noemen van ex gtst acteurs/actrices die wel degelijk een goede tot zeer goede carrière hebben opgebouwd. GTST is juist een enorme "broedplaats" gebleken voor talent. dan kun je dus met geen mogelijkheid meer zeggen dat 'de REST van de gtst erwtjes' ook is geflopt.
Dat zit er zeer zeker in. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze zo enorm goed Nederland spreekt trouwens.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik zie Victoria Koblenko dat ook nog wel doen!
Dat snap ik, maar je had het dus zeer ten onrechte over het floppen van alle GTST sterren. Daar ging het even om. Misschien dat veel van de huidige gtst kijkers niet eens weten dat Reinout, Katja, Anthonie, Isa, Georgina, Angela, Cas enz enz ... in GTST zijn begonnen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Al die newbies gebruiken GTST als een opstapje, dat moet niet gebeuren. Ik had altijd gedacht dat Aukje van Ginneken dat niet zou doen, wel dus.Ik wil gewoon die oude jongeren terug, die er vaak 10 jaar inzaten en niet een jaartje zoals; Pascal, Tracy, Milan etc.
![]()
Ja en nou ook in dood eind! Je merkt op zich helemaal geen accent russisch in haar stem.Knap!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zit er zeer zeker in. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze zo enorm goed Nederland spreekt trouwens.
Ze speelt trouwens ook in "Stille Nacht", waarin ze een zeer sterke rol speelt.
Nou, als je niet weet dat Arnie Reinout Oerlemans is, dan ben je geen Nederlander. Ik ken je trouwens helemaal niet, volg je GTST echt vast?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je had het dus zeer ten onrechte over het floppen van alle GTST sterren. Daar ging het even om. Misschien dat veel van de huisige gtst kijkers niet eens weten dat Reinout, Katja, Anthonie, Isa, Georgina, Angela, Cas enz enz ... in GTST zijn begonnen.
Nee die zijn zo groot geworden dat je niet door hebt dat ze ook eerst klein zijn begonnen bij GTST.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je had het dus zeer ten onrechte over het floppen van alle GTST sterren. Daar ging het even om. Misschien dat veel van de huisige gtst kijkers niet eens weten dat Reinout, Katja, Anthonie, Isa, Georgina, Angela, Cas enz enz ... in GTST zijn begonnen.
Ik noem Cas Jansen niet echt groot hoor, ookal acteertie zeer goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:09 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee die zijn zo groot geworden dat je niet door hebt dat ze ook eerst klein zijn begonnen bij GTST.
Ik kijk GTST sinds 2000 ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik kijk altijd mee, zoals velen dat zeggen
Wel heb ik het al sinds 1990 regelmatig gezien. Soms ben ik afgehaakt... om dan een seizoen later weer te kijken.
Als je Arnie zegt,zeg je meteen Reinout,maar andersom weet ik niet of iemand dat zo snel zegt.Als iemand Reinout noemt zeg ik meteen Pulse of Eyeworks,maar als iemand bv Lieke van Lexmond zegt zeg ik meteen GTST!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou, als je niet weet dat Arnie Reinout Oerlemans is, dan ben je geen Nederlander. Ik ken je trouwens helemaal niet, volg je GTST echt vast?![]()
Ja, dat heb ik ook. Ik vind Lieke trouwens erg goed als Charlie, maar ze is wel van een melige meid naar een bitch gegaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Als je Arnie zegt,zeg je meteen Reinout,maar andersom weet ik niet of iemand dat zo snel zegt.Als iemand Reinout noemt zeg ik meteen Pulse of Eyeworks,maar als iemand bv Lieke van Lexmond zegt zeg ik meteen GTST!
Vind ik ook. Maar ik heb toch liever Kim,Charlie en Hedwig als vriendinnen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:12 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik vind Lieke trouwens erg goed als Charlie, maar ze is wel van een melige meid naar een bitch gegaan.![]()
Niet? Hij heeft toch al wat toppers achter zijn naam staan. Ik noem een Vet hard, De Dominee, Volle maan, Deadline, Lek ...quote:Op zondag 20 maart 2005 01:11 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ik noem Cas Jansen niet echt groot hoor, ookal acteertie zeer goed.![]()
Volle maan en Costa waren mischien leuk, maar het zijn gewoon breezerfilms.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft toch al wat toppers achter zijn naam staan. Ik noem een Vet hard, De Dominee, Volle maan, Deadline, Lek ...
Ik vind Lieke op zich wel beter dan Aukje,maar Aukje was een gezelligere Charlie.Maar qua acteerwerk denk ik dat ik eerder de kant van Lieke kies.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:12 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik vind Lieke trouwens erg goed als Charlie, maar ze is wel van een melige meid naar een bitch gegaan.![]()
Ik vind Charlie #1 leuker hoor. Ze acteerde gewoon meliger.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind Lieke op zich wel beter dan Aukje,maar Aukje was een gezelligere Charlie.Maar qua acteerwerk denk ik dat ik eerder de kant van Lieke kies.
In Lek was hij echt heel goed!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft toch al wat toppers achter zijn naam staan. Ik noem een Vet hard, De Dominee, Volle maan, Deadline, Lek ...
Costa zat hij niet in... volle maan wel. In Costa zat wel Georgina Verbaan natuurlijk.. en Katjaquote:Op zondag 20 maart 2005 01:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volle maan en Costa waren mischien leuk, maar het zijn gewoon breezerfilms.![]()
Katja levert overal meesterlijk acteerwerk en Georgina is natuurlijk ook geweldig!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Costa zat hij niet in... volle maan wel. In Costa zat wel Georgina Verbaan natuurlijk.. en Katja![]()
Wat is eigenlijk jouw favoriete personage en welke het minst?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Costa zat hij niet in... volle maan wel. In Costa zat wel Georgina Verbaan natuurlijk.. en Katja![]()
Dat weet ik zo niet meer. Soms zijn de verhaallijnen echt dramatisch en dan haak je vanzelf af. En soms krijg je er gewoon even genoeg van.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:15 schreef Orginial het volgende:
@t Scanman01: Welke seizoenen ben je afgehaakt en waarom?![]()
Ik heb toen die tijd met Roxy en Apollo, niet alles gevolgd.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet meer. Soms zijn de verhaallijnen echt dramatisch en dan haak je vanzelf af. En soms krijg je er gewoon even genoeg van.
Georgina is een superactrice, echt iemand wie GTST mist.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Katja levert overal meesterlijk acteerwerk en Georgina is natuurlijk ook geweldig!
Doah.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:21 schreef Beautygirl het volgende:
Van mij mogen Ray,Valerie en Morris #3 weg, maar dat vindt iedereen hier.![]()
Als je haar karakter uit Volle Maan,Medea en GTST vergelijkt kun je alleen maar zeggen,meesterlijk!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:21 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Georgina is een superactrice, echt iemand wie GTST mist.![]()
De mooiste meid die in GTST heeft gezeten is naar mijn mening zonder twijfel Katja. De leukste meid lijkt me Angela Schijf. Het leukste personage is wat moeilijker. Van de personen die er nu nog inzitten is dat denk ik Isabella (Victoria), maar haar rol is de laatste tijd wat zeurderig vind ik. Van de mannen vind ik Ludo (Eric) het leukste personage.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw favoriete personage en welke het minst?![]()
Ik vind Ludo nogal uitgemolken en alles is veeel te langdradig.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mooiste meid die in GTST heeft gezeten is naar mijn mening zonder twijfel Katja. De leukste meid lijkt me Angela Schijf. Het leukste personage is wat moeilijker. Van de personen die er nu nog inzitten is dat denk ik Isabella (Victoria), maar haar rol is de laatste tijd wat zeurderig vind ik. Van de mannen vind ik Ludo (Eric) het leukste personage.
Ludo valt in herhaling op het moment,maar meestal is hij wel fantastisch!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind Ludo nogal uitgemolken en alles is veeel te langdradig.![]()
Georgina doet het wel vrij goed ja, maar toch vind ik haar niet echt in de buurt komen van Katja Schuurman. Die spat echt in iedere rol van het scherm af... en kan ook nog eens veel meer.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:21 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Georgina is een superactrice, echt iemand wie GTST mist.![]()
Georgina zet wel altijd klunzige meisjes neer, maar ze lijkt me erg aardig.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Georgina doet het wel vrij goed ja, maar toch vind ik haar niet echt in de buurt komen van Katja Schuurman. Die spat echt in iedere rol van het scherm af... en kan ook nog eens veel meer.
In "Interview" van Theo van Gogh zie je echt hoe goed ze eigenlijk is.
Wie mag van jou uit GTST vertrekken?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Georgina doet het wel vrij goed ja, maar toch vind ik haar niet echt in de buurt komen van Katja Schuurman. Die spat echt in iedere rol van het scherm af... en kan ook nog eens veel meer.
Dat geldt eigenlijk voor vrij veel personages, maar dat is het probleem met soaps. Maar ik moest kiezen en dan is toch Ludo het meest interessante personage, hoewel Isabella ook zo haar goede momenten heeft. Van Nick zouden ze ook iets leuks kunnen maken, maar daar zijn ze tot nu toe nog niet echt in geslaagd. Ze moeten hem nog veel valser maken denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind Ludo nogal uitgemolken en alles is veeel te langdradig.![]()
Niemand kan Katja vervangen,dat had Theo van Gogh goed bekeken!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat doen ze er toch allemaal weer moeilijk over!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:29 schreef Perrow het volgende:
Er wordt nou weer gemeldt dat RTL NL de nieuwe leader niet bij het vernieuwe GTST vindt passen, en dat ze nu een nieuwe gaan maken. Sorry hoor, maar volgens mij komt er helemaal geen nieuwe leader.![]()
Christophe Haddad is de perfecte acteur voor Nick van der Heijden, maar dat lijntje van hem is nu erg boring.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor vrij veel personages, maar dat is het probleem met soaps. Maar ik moest kiezen en dan is toch Ludo het meest interessante personage, hoewel Isabella ook zo haar goede momenten heeft. Van Nick zouden ze ook iets leuks kunnen maken, maar daar zijn ze tot nu toe nog niet echt in geslaagd. Ze moeten hem nog veel valser maken denk ik.
Tja... klinkt wat lullig, maar eigenlijk mag zeker de helft wel weg. Robert, Jef, Laura .... dus eigenlijk de "oude" personages, hebben hun beste tijd wel gehad. Van de nieuwe personages zijn er een aantal waarmee snel iets moet gebeuren anders mogen ze ook wel weg. Sjors is op zich een prachtige meid, maar haar rol is al lange tijd vrij saai. Dat ze haar als een preutse meid hebben geschreven was geen beste zet van de schrijvers.quote:
Ray,Valerie en die nieuwe Joris Putman (Morris) zijn echt walgelijk. Hup, weg ermee.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie mag van jou uit GTST vertrekken?![]()
Ray,Valerie, Morris #3?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... klinkt wat lullig, maar eigenlijk mag zeker de helft wel weg. Robert, Jef, Laura .... dus eigenlijk de "oude" personages, hebben hun beste tijd wel gehad. Van de nieuwe personages zijn er een aantal waarmee snel iets moet gebeuren anders mogen ze ook wel weg. Sjors is op zich een prachtige meid, maar haar rol is al lange tijd vrij saai. Dat ze haar als een preutse meid hebben geschreven was geen beste zet van de schrijvers.
Aan Janine erger ik me al jaren, dus die mag ook weg.
Gelukkig gaat Sebastiaan La`brie het toneel op en issie dus tijdelijk uit GTST.quote:
Nick doet me erg denken aan Joost Buitenweg, die vroeger Rien speelde. Die was ook de ene keer een bad-guy... en dan weer even de good-guy... en moest ook constant opboksen tegen zijn broer. lijkt allemaal erg op de Nick/Stefano relatie, hoewel Stefano een good-guy is en Rien's broer, de onovertroffen Casper van Bohemen, een bad guy.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:30 schreef Perrow het volgende:
[..]
Christophe Haddad is de perfecte acteur voor Nick van der Heijden, maar dat lijntje van hem is nu erg boring.
![]()
Nou, ik denk eerder dat Dennis hem vrijpleit ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:33 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Sebastiaan La`brie het toneel op en issie dus tijdelijk uit GTST.![]()
Op zich is Valerie wel leuk als ze evil wordt,maar Ray en Morris ben ik het mee eens,moven die hap!quote:
Heel veel lijntjes/decors zijn regelrecht van Goudkust. Ik snap niet dat de schrijvers is een keer wat doen met de kritiek van de kijker.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nick doet me erg denken aan Joost Buitenweg, die vroeger Rien speelde. Die was ook de ene keer een bad-guy... en dan weer even de good-guy... en moest ook constant opboksen tegen zijn broer. lijkt allemaal erg op de Nick/Stefano relatie, hoewel Stefano een good-guy is en Rien's broer, de onovertroffen Casper van Bohemen, een bad guy.
Valerie moet natuurlijk blijven. Ray is volgens mij al weg (hoop ik in ieder geval) en Morris is idd ook dramatisch.quote:
En Dennis mag ookwelmee.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Op zich is Valerie wel leuk als ze evil wordt,maar Ray en Morris ben ik het mee eens,moven die hap!
Dennis is een lekkerding. Waar is die foto van hem in zijn boxer met blokjesbuik?quote:
Lijkt me nietquote:Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Heel veel lijntjes/decors zijn regelrecht van Goudkust. Ik snap niet dat de schrijvers is een keer wat doen met de kritiek van de kijker.![]()
Doen ze toch niet, ze hadden wel een keer een enquote gehouden op de website van GTST, maar daar hebben ze niks meegedaan. Eigenlijk ook weer wel, want dat dat was die tijd met de voogdij van Sil.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Heel veel lijntjes/decors zijn regelrecht van Goudkust. Ik snap niet dat de schrijvers is een keer wat doen met de kritiek van de kijker.![]()
"Wordt"? Is ze ooit niet-evil geweest dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Op zich is Valerie wel leuk als ze evil wordt,maar Ray en Morris ben ik het mee eens,moven die hap!
Ik waardeer ineens enorm deze periode. Geen Sil-gezeik met moeder Valerie en papa Dennis.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:37 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Doen ze toch niet, ze hadden wel een keer een enquote gehouden op de website van GTST, maar daar hebben ze niks meegedaan. Eigenlijk ook weer wel, want dat dat was die tijd met de voogdij van Sil.![]()
Soms is het gewoon een zeikerd. Ze werkt trouwens vrijdag wel lekker hard aangepakt door Ludoquote:Op zondag 20 maart 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Wordt"? Is ze ooit niet-evil geweest dan?
Ludo is trouwens wel lelijk gespierd, vind ik dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Soms is het gewoon een zeikerd. Ze werkt trouwens vrijdag wel lekker hard aangepakt door Ludo![]()
Sjors en Bing zijn leuk, dat waren toch Orginials favorieten spelers?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze nu trouwens een verhouding Sjors/Bing schrijven? Lijkt het wel op dacht ik. Op zich een goede zaak. Hopelijk krijgen we dan geen "ik wil wachten tot ik getrouwd ben" gezeik meer en wordt Sjors gewoon ook een femme-fatale
Geweldige site.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:39 schreef Nano het volgende:
http://www.koert-jandebruijn.com/
Daar staan vast wel een paar leuke plaatjes!
Als zwarte piet deed hij het ook goedquote:Op zondag 20 maart 2005 01:41 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ludo is trouwens wel lelijk gespierd, vind ik dan.![]()
Dat is een keer per jaar. Ik heb trouwens het geheim van Sinterklaas ontdekt door Eric de Vogel.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als zwarte piet deed hij het ook goed.. Hij heeft na GTST dus altijd iets om op terug te vallen.
Ik vind Bing wel heel lekker.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:41 schreef Perrow het volgende:
[..]
Sjors en Bing zijn leuk, dat waren toch Orginials favorieten spelers?
Dat hebben we nog nooit gehad zegquote:Op zondag 20 maart 2005 01:42 schreef Frey het volgende:
Met Valerie kan nog cool worden. Als Ludo en Valerie uit elkaar gaan besluit Valerie zijn geheimen te verklappen
Dan wil Ludo wraak en maakt Valerie het leven zuur![]()
Inderdaad, maar als ik het goed heb krijgt Ludo een verhaallijn met Nina, wat Janine en hem dichter bij elkaar brengt.quote:
Valerie, ik dacht altijd dat het een gastrol was.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:42 schreef Frey het volgende:
Met Valerie kan nog cool worden. Als Ludo en Valerie uit elkaar gaan besluit Valerie zijn geheimen te verklappen
Dan wil Ludo wraak en maakt Valerie het leven zuur![]()
En Ludo moet zijn huis toch echt eens terugkrijgen. Dan krijgen we Rosa ook weer te zienquote:Op zondag 20 maart 2005 01:44 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als ik het goed heb krijgt Ludo een verhaallijn met Nina, wat Janine en hem dichter bij elkaar brengt.![]()
Lullig...quote:Op zondag 20 maart 2005 01:42 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Dat is een keer per jaar. Ik heb trouwens het geheim van Sinterklaas ontdekt door Eric de Vogel.![]()
Rosa heeft een persfoto gekregen, nog even en ze staat op de leaderquote:Op zondag 20 maart 2005 01:45 schreef Frey het volgende:
[..]
En Ludo moet zijn huis toch echt eens terugkrijgen. Dan krijgen we Rosa ook weer te zien![]()
Guusje mocht gewoon niet doodgaan, ze was zo mooi en ze kwam zo lief over. Een groot gemis voor Nederlandquote:Op zondag 20 maart 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lullig...Maar dan ben je dus nog heel jong?
Leuk trouwens dat Eric en Caroline in werkelijkheid een ste zijn. Moet toch prettig zijn om je vrouw stevig te zien zoenen met een andere man... en als vrouw zijnde je man bedscenes te zien spelen met iemand als Valerie
Ik ben trouwens op een eerdere vraag nog vergeten Guusje te noemen. Die vond ik verreweg het aardigst van alle gtst sterren (zo kwam ze tenminste op mij over)
Guusje was idd fantastisch!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lullig...Maar dan ben je dus nog heel jong?
Leuk trouwens dat Eric en Caroline in werkelijkheid een stel zijn. Moet toch prettig zijn om je vrouw stevig te zien zoenen met een andere man... en als vrouw zijnde je man bedscenes te zien spelen met iemand als Valerie
Ik ben trouwens op een eerdere vraag nog vergeten Guusje te noemen. Die vond ik verreweg het aardigst van alle gtst sterren (zo kwam ze tenminste op mij over)
Nick zit zichzelf trouwens wel erg te kloten. Hij wil graag dat Ludo hem als zoon ziet, maar als hij zo doorgaat wordt het nog oorlogquote:Op zondag 20 maart 2005 01:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Rosa heeft een persfoto gekregen, nog even en ze staat op de leader![]()
Ach, Stefano en Nick tegen Ludo zou pas leuk zijn.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Nick zit zichzelf trouwens wel erg te kloten. Hij wil graag dat Ludo hem als zoon ziet, maar als hij zo doorgaat wordt het nog oorlog![]()
Bij mij in de tv-gids stond alweer dat Nick ging slijmen bij Ludo om hem als zoon te zien.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Nick zit zichzelf trouwens wel erg te kloten. Hij wil graag dat Ludo hem als zoon ziet, maar als hij zo doorgaat wordt het nog oorlog![]()
Je hebt nu ook zo'n reclame van een boek met liedjes door Guusje Nederhorst. Het wordt verteld door Reinout Oerlemans, een goede keuze. Ze waren tenslotte jarenlang een stel in GTST. Zal wel moeilijk geweest zijn voor Reinoutquote:
Hoe kwam ze in GTST dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Als ik nu weer die reklame zie van haar nieuwe boek krijg ik weer een brok in mijn keel. Als mensen op jonge leeftijd doodgaan is het altijd dramatisch, maar in het geval van Guusje was ik wel even helemaal kapot. Ik zie haar nog zo voor het eerst verschijnen in gtst ... en was meteen een beetje verliefd op haar. Hele leuke meid. Ze kon amper zingen, maar toch vond ik haar couplet in "Ademnood" altijd het prettigst om te horen
Ik vond dat ze toch wel een prettige stem had.En dat boek,Woezel en pip,is ook fantastisch dat dat nu nog is uitgebracht!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Als ik nu weer die reklame zie van haar nieuwe boek krijg ik weer een brok in mijn keel. Als mensen op jonge leeftijd doodgaan is het altijd dramatisch, maar in het geval van Guusje was ik wel even helemaal kapot. Ik zie haar nog zo voor het eerst verschijnen in gtst ... en was meteen een beetje verliefd op haar. Hele leuke meid. Ze kon amper zingen, maar toch vond ik haar couplet in "Ademnood" altijd het prettigst om te horen
Ze was een mooie meid. Weet jij hoe ze de serie inkwam?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
* Opnieuw brok in de keel *
Eh ja,ik denk het ook wel.Ze gaat straks nog een betere modellencarièrre tegemoet dan haar dochter.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:55 schreef Perrow het volgende:
B@ck to topic: Zal ze naakt gaan poseren? Ik denk het wel
[afbeelding]
Ehm... wat haar verhaallijn precies was weet ik niet meer. Ze kwam volgens mij daar wonen omdat haar ouders waren gescheiden en werd al snel verliefd op Arnie. Ik meen me te herinneren dat hij toen nog iets had met Babette van Veen. Qua verhaallijn was het met Roos niet echt bijzonder trouwens, maar haar verschijning was al genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:56 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ze was een mooie meid. Weet jij hoe ze de serie inkwam?![]()
Was altijd leuk met Linda en Roos.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ehm... wat haar verhaallijn precies was weet ik niet meer. Ze kwam volgens mij daar wonen omdat haar ouders waren gescheiden en werd al snel verliefd op Arnie. Ik meen me te herinneren dat hij toen nog iets had met Babette van Veen. Qua verhaallijn was het met Roos niet echt bijzonder trouwens, maar haar verschijning was al genoeg.
Leuk verzonnen!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:58 schreef Frey het volgende:
Even een coole verhaallijn verzinnen
Janine wil terug naar Ludo. Nina wordt weer beter en dat brengt hen dichter bij elkaar. Ze worden weer een stel en Valerie wordt natuurlijk jaloers. Ze wil Ludo kapot maken en roept de hulp in van Barbara. Samen gaan ze de strijd aan met Ludo, maar Nick krijgt er hoogte van. Hij verzint een manier om ze zusjes Fisher uit te schakelen en zo het vertrouwen van zijn vader te winnen
Ludo & Nick vs Barbara en Valerie![]()
Toen bleef de lift haken, en had Linda de sleutel. Ik weet nogwel dat ik dat toen heel zielig vond voor Roos enzo.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:58 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Was altijd leuk met Linda en Roos."De lift.."
![]()
Yep... (soms schat ik haar veel ouder trouwens)quote:Op zondag 20 maart 2005 01:57 schreef Beautygirl het volgende:
Laura werd vorig jaar dus 50?
Ik denk dat Stefano en Ludo gaan samenwerken, en Yasmin kan er niet meer tegen en blaast de trouwerij af en vertrekt naar Zwitserland (omdat ze een grote schuld af te lossen heeft, vanwege de lening voor 1753)quote:Op zondag 20 maart 2005 01:58 schreef Frey het volgende:
Even een coole verhaallijn verzinnen
Janine wil terug naar Ludo. Nina wordt weer beter en dat brengt hen dichter bij elkaar. Ze worden weer een stel en Valerie wordt natuurlijk jaloers. Ze wil Ludo kapot maken en roept de hulp in van Barbara. Samen gaan ze de strijd aan met Ludo, maar Nick krijgt er hoogte van. Hij verzint een manier om ze zusjes Fisher uit te schakelen en zo het vertrouwen van zijn vader te winnen
Ludo & Nick vs Barbara en Valerie![]()
Die scène staat ook op elke cd/cd-rom!Mooie scène!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Toen bleef de lift haken, en had Linda de sleutel. Ik weet nogwel dat ik dat toen heel zielig vond voor Roos enzo.Wat ik nooit begrepen heb is waar die zoon van Martine is gebleven..
![]()
Flash.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep... (soms schat ik haar veel ouder trouwens)
Wilbert Gieske loopt al tegen de 60 ... en Bartho Braat is bijna 55.
Vroeger heette "A&A" trouwens "A,A&F" ... Weet iemand nog wie die "F" was? Ik heb me een ongeluk lopen denken, maar kom er niet meer op.
Alberts en Alberts en Flashquote:Op zondag 20 maart 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep... (soms schat ik haar veel ouder trouwens)
Wilbert Gieske loopt al tegen de 60 ... en Bartho Braat is bijna 55.
Vroeger heette "A&A" trouwens "A,A&F" ... Weet iemand nog wie die "F" was? Ik heb me een ongeluk lopen denken, maar kom er niet meer op.
Tuurlijkquote:
Hoe had Alice de Boer/Lisette de Boer (hoe heet ze nou?!) die lift laten verdwijnen? Ze is trouwens de beste actrice met de beste verhaallijn die GTST ooit heeft gehad.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik zat aan een naam van een personage te denken en kon al niets met een F bedenken
Ik kan me geen scene met een lift herinneren, dus dat zal uit een periode zijn dat ik niet heb gekeken.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoe had Alice de Boer/Lisette de Boer (hoe heet ze nou?!) die lift laten verdwijnen? Ze is trouwens de beste actrice met de beste verhaallijn die GTST ooit heeft gehad.![]()
Dus jij denkt dat 1753 ook gaat floppen?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat Stefano en Ludo gaan samenwerken, en Yasmin kan er niet meer tegen en blaast de trouwerij af en vertrekt naar Zwitserland (omdat ze een grote schuld af te lossen heeft, vanwege de lening voor 1753)![]()
1753quote:Op zondag 20 maart 2005 02:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat 1753 ook gaat floppen?
Lijkt net gisteren, maar het was alweer in september 2003quote:
Doet ze niet,ze wil namelijk ooit nog de politiek in!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt wel hoog tijd dat Victoria in Playboy gaat poseren trouwens![]()
Het gaat zo snel!!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Lijkt net gisteren, maar het was alweer in september 2003![]()
Nou, deze kwam al aardig in de buurt:quote:Op zondag 20 maart 2005 02:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Doet ze niet,ze wil namelijk ooit nog de politiek in!
Inderdaad. Ik kan me nog goed herrineren dat Kim en Julian door honden achterna gezeten werden bij Oscars huis.quote:
Oelalalaaaquote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, deze kwam al aardig in de buurt:
[afbeelding]
Kim en Julian waren zooo gaaf. Met die vader van Julian altijd.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan me nog goed herrineren dat Kim en Julian door honden achterna gezeten werden bij Oscars huis.![]()
Ja soms denk ik ook wel eens,volgens mij kan ze net zo goed helemaal naakt gaan.Ik snap ook niet waarom ze de politiek in wil!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat doet ze heus niet, ze wil intressant overkomen.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja soms denk ik ook wel eens,volgens mij kan ze net zo goed helemaal naakt gaan.Ik snap ook niet waarom ze de politiek in wil!
Vandaar dat politicologie heeft gestudeerd?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Perrow het volgende:
[..]
Dat doet ze heus niet, ze wil intressant overkomen.![]()
Misschien wil ze het heel graag,maar ik zie haar nog niet zo gauw de politiek ingaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Perrow het volgende:
[..]
Dat doet ze heus niet, ze wil intressant overkomen.![]()
Ach whatever. Ik snap niet dat ze nog in GTST zit, ze kan veel meer.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat politicologie heeft gestudeerd?
quote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zekers... een waardige opvolger (en enige opvolger) van katja... vind ik.quote:
Ze is inderdaad erg mooi. En zoals je daarnet al zegt: Ze kan veel meer, ik denk dat ze in mei haar ontslag indient.quote:
Nou, Katje is wel veeeel mooier.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zekers... een waardige opvolger (en enige opvolger) van katja... vind ik.
Als die komt, is het denk september ofzo aangezien de eerste nieuwkomers in mei/juni komen.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:25 schreef Frey het volgende:
Wanneer komt trouwens die nieuwe leader?
Ik slaap toch nog niet, net als Beautygirl. Maare erg mooie foto.quote:
Is wel mooier ja, maar Victoria kan heel dicht in de buurt komen, zoals je op bovenstaande foto ook ziet. Komt nog bij dat Katja's borsten nep zijn.. en die van Victoria niet. Dus qua lichaam wint Voctoria het verreweg!quote:
Er zal toch wel al eerder een kleine vernieuwing komen voor Bing en Dorothea?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als die komt, is het denk september ofzo aangezien de eerste nieuwkomers in mei/juni komen.![]()
Dat zal vast wel!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:30 schreef Wilbert87 het volgende:
[afbeelding]
Is die weer terug naar de Merelhof?
Ja. Mark de Moor ken ik helemaal niet, ik dacht dat hij in ONM speelde.quote:
Tim Immers!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:34 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ja. Mark de Moor ken ik helemaal niet, ik dacht dat hij in ONM speelde.![]()
Geweldig, Pokemon.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:35 schreef Frey het volgende:
Hilde de Mildt![]()
Zij doet de stem van Jessie uit Pokémon zo goed![]()
Ik vind hem echt totaal niet bij het meubilair van GTST passen. Met wie was hij vrienden etc?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:34 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ja. Mark de Moor ken ik helemaal niet, ik dacht dat hij in ONM speelde.![]()
Hoe kom je daar allemaal aan?quote:
Dat is toch leuk?quote:
Daniel was inderdaad erg leuk maar een vage exit.quote:
Ik gebruik mijn naam niet voor nietsquote:
Bij google kan je ze ook vinden.Ze zijn idd erg mooi!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn naam niet voor niets
De hele serie foto's van Victoria is geweldig
(zijn er 8 ofzo)
Nou,nou,nou!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Of onze Pascal in een wat meer ondeugende scene
[afbeelding]
Tja, van haar acteertalent moet ze het niet hebben... dus dan maar op een andere manierquote:
Ja,ik weet ook nog niet wat we van haar acteertalent moeten verwachten in Costa!Maar ze heeft de serie wel goed uitgekozen zeg!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, van haar acteertalent moet ze het niet hebben... dus dan maar op een andere manier
Ik vind haar op die oude foto, die onderin in het midden zeg maar, nog steeds het allerknapst.quote:
Kapsel Kraaiennestquote:
In de middeleeuwen zou ze de doodstraf gekregen hebben voor haar acteerprestatiesquote:Op zondag 20 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik vond haar eigenlijk nooit echt vervelend hoor. Veel beter dan Tracy Gould.quote:Op zondag 20 maart 2005 09:30 schreef pberends het volgende:
[..]
In de middeleeuwen zou ze de doodstraf gekregen hebben voor haar acteerprestaties.
Pascalle Berings moet terug.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
wie is dat meisje ernaast, zei heeft toch in ONM gespeeld, maar ze lijkt op Iris die nu in ONM speelt.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ach, voor een moeder ziet ze er nog prettig uit tochquote:
Qua acteerprestatie was het barslecht,maar op zich is het karakter wel een erg leuk karakter.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, voor een moeder ziet ze er nog prettig uit toch
Maar van mij mag Pascal gewoon dood blijven.
Ik heb het niet gezien.Misschien vind hij Jack Spijkerman leuk?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat deed Rop Verheijen (Robin) gisteren tussen het publiek van Kopspijkers?![]()
Kopspijkers zijn geen live uitzendingen, der worden er 2 ofzo op 1 dag gemaak. Ik denk dat hij volgende week te gast is ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat deed Rop Verheijen (Robin) gisteren tussen het publiek van Kopspijkers?![]()
Ja! Dat zou wel kunnen.We zien het vanzelf!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Kopspijkers zijn geen live uitzendingen, der worden er 2 ofzo op 1 dag gemaak. Ik denk dat hij volgende week te gast is ofzo
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
* Checkt nog even of dit niet perongeluk het kopspijkers topic is *
Hij had het truukje leuk onder de knie, maar na een paar afleveringen had ik het wel gezien en was het alleen nog maar zeer vermoeiend om te bekijken.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:15 schreef Nano het volgende:
Nee,we hebben het over Rop Verheijen!
Wat vind je van de acteur?
Ik vind hem wel goed hoor.Die legendarische uitspraken!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij had het truukje leuk onder de knie, maar na een paar afleveringen had ik het wel gezien en was het alleen nog maar zeer vermoeiend om te bekijken.
Waarom vind jij hem dan zo slecht?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed hoor.Die legendarische uitspraken!![]()
"Zoenen in je blootje" En zulk soort uitspraken,prachtig!
Bedoel je mij? Ik heb nergens gezegd dat ik hem slecht vind. Hij had het truukje om iemand als Robin te spelen goed onder de knie. Alleen vind ik hoe hij het speelde na een tijdje zeer vervelend worden.quote:
Oh nee,dat vond ik eigenlijk niet.Ik vind hem nog steeds leuk!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Ik heb nergens gezegd dat ik hem slecht vind. Hij had het truukje om iemand als Robin te spelen goed onder de knie. Alleen vind ik hoe hij het speelde na een tijdje zeer vervelend worden.
ik vond der in Costa! leuker spelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:55 schreef Nano het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi meisje,kan goed acteren,maar van Annemiek was ik niet zo onder de indruk!
Vind die andere vrouw mooierquote:Op zondag 20 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dan is ze nog wel mooierquote:Op zondag 20 maart 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, maar dat is geen gtst actrice...
Ze was wel oke.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook,in Costa was ze echt dat eigenwijze pubertje,in gtst was ze te onervaren.
Dies ookal weg hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja ze was wel ok,maar ik vind Rop stukke beter!
Natuurlijk doen ze het.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Ok![]()
![]()
Maar Barbara,wat denk jij,doet ze het of doet ze het niet?
Doet dan.quote:
Nu komt die verhaallijn weer helemaal boven, was heel diep weggezakt.quote:
En het gaat jou natuurlijk alleen maar om die flashbacksquote:Op maandag 21 maart 2005 16:18 schreef Perrow het volgende:
Ik denk dat Barbara gaat poseren en die man wordt verliefd op haar. Uiteindelijk wil hij haar verkrachten, en schiet Valerie haar te hulp. Daardoor worden ze uiteindelijk hechte zusjes, totdat Valerie Ludo betrapt met Janine en ze besluit Meerdijk te verlaten, en een emotionele scene tussen de twee zusjes die afscheid nemen volgt met de nodige flashbacks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |