Doet ze niet,ze wil namelijk ooit nog de politiek in!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt wel hoog tijd dat Victoria in Playboy gaat poseren trouwens![]()
Het gaat zo snel!!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Lijkt net gisteren, maar het was alweer in september 2003![]()
Nou, deze kwam al aardig in de buurt:quote:Op zondag 20 maart 2005 02:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Doet ze niet,ze wil namelijk ooit nog de politiek in!
Inderdaad. Ik kan me nog goed herrineren dat Kim en Julian door honden achterna gezeten werden bij Oscars huis.quote:
Oelalalaaaquote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, deze kwam al aardig in de buurt:
[afbeelding]
Kim en Julian waren zooo gaaf. Met die vader van Julian altijd.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan me nog goed herrineren dat Kim en Julian door honden achterna gezeten werden bij Oscars huis.![]()
Ja soms denk ik ook wel eens,volgens mij kan ze net zo goed helemaal naakt gaan.Ik snap ook niet waarom ze de politiek in wil!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat doet ze heus niet, ze wil intressant overkomen.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja soms denk ik ook wel eens,volgens mij kan ze net zo goed helemaal naakt gaan.Ik snap ook niet waarom ze de politiek in wil!
Vandaar dat politicologie heeft gestudeerd?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Perrow het volgende:
[..]
Dat doet ze heus niet, ze wil intressant overkomen.![]()
Misschien wil ze het heel graag,maar ik zie haar nog niet zo gauw de politiek ingaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Perrow het volgende:
[..]
Dat doet ze heus niet, ze wil intressant overkomen.![]()
Ach whatever. Ik snap niet dat ze nog in GTST zit, ze kan veel meer.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat politicologie heeft gestudeerd?
quote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zekers... een waardige opvolger (en enige opvolger) van katja... vind ik.quote:
Ze is inderdaad erg mooi. En zoals je daarnet al zegt: Ze kan veel meer, ik denk dat ze in mei haar ontslag indient.quote:
Nou, Katje is wel veeeel mooier.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zekers... een waardige opvolger (en enige opvolger) van katja... vind ik.
Als die komt, is het denk september ofzo aangezien de eerste nieuwkomers in mei/juni komen.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:25 schreef Frey het volgende:
Wanneer komt trouwens die nieuwe leader?
Ik slaap toch nog niet, net als Beautygirl. Maare erg mooie foto.quote:
Is wel mooier ja, maar Victoria kan heel dicht in de buurt komen, zoals je op bovenstaande foto ook ziet. Komt nog bij dat Katja's borsten nep zijn.. en die van Victoria niet. Dus qua lichaam wint Voctoria het verreweg!quote:
Er zal toch wel al eerder een kleine vernieuwing komen voor Bing en Dorothea?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als die komt, is het denk september ofzo aangezien de eerste nieuwkomers in mei/juni komen.![]()
Dat zal vast wel!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:30 schreef Wilbert87 het volgende:
[afbeelding]
Is die weer terug naar de Merelhof?
Ja. Mark de Moor ken ik helemaal niet, ik dacht dat hij in ONM speelde.quote:
Tim Immers!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:34 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ja. Mark de Moor ken ik helemaal niet, ik dacht dat hij in ONM speelde.![]()
Geweldig, Pokemon.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:35 schreef Frey het volgende:
Hilde de Mildt![]()
Zij doet de stem van Jessie uit Pokémon zo goed![]()
Ik vind hem echt totaal niet bij het meubilair van GTST passen. Met wie was hij vrienden etc?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:34 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ja. Mark de Moor ken ik helemaal niet, ik dacht dat hij in ONM speelde.![]()
Hoe kom je daar allemaal aan?quote:
Dat is toch leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |