Doet ze niet,ze wil namelijk ooit nog de politiek in!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt wel hoog tijd dat Victoria in Playboy gaat poseren trouwens![]()
Het gaat zo snel!!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Lijkt net gisteren, maar het was alweer in september 2003![]()
Nou, deze kwam al aardig in de buurt:quote:Op zondag 20 maart 2005 02:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Doet ze niet,ze wil namelijk ooit nog de politiek in!
Inderdaad. Ik kan me nog goed herrineren dat Kim en Julian door honden achterna gezeten werden bij Oscars huis.quote:
Oelalalaaaquote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, deze kwam al aardig in de buurt:
[afbeelding]
Kim en Julian waren zooo gaaf. Met die vader van Julian altijd.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan me nog goed herrineren dat Kim en Julian door honden achterna gezeten werden bij Oscars huis.![]()
Ja soms denk ik ook wel eens,volgens mij kan ze net zo goed helemaal naakt gaan.Ik snap ook niet waarom ze de politiek in wil!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat doet ze heus niet, ze wil intressant overkomen.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja soms denk ik ook wel eens,volgens mij kan ze net zo goed helemaal naakt gaan.Ik snap ook niet waarom ze de politiek in wil!
Vandaar dat politicologie heeft gestudeerd?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Perrow het volgende:
[..]
Dat doet ze heus niet, ze wil intressant overkomen.![]()
Misschien wil ze het heel graag,maar ik zie haar nog niet zo gauw de politiek ingaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:21 schreef Perrow het volgende:
[..]
Dat doet ze heus niet, ze wil intressant overkomen.![]()
Ach whatever. Ik snap niet dat ze nog in GTST zit, ze kan veel meer.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat politicologie heeft gestudeerd?
quote:Op zondag 20 maart 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zekers... een waardige opvolger (en enige opvolger) van katja... vind ik.quote:
Ze is inderdaad erg mooi. En zoals je daarnet al zegt: Ze kan veel meer, ik denk dat ze in mei haar ontslag indient.quote:
Nou, Katje is wel veeeel mooier.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zekers... een waardige opvolger (en enige opvolger) van katja... vind ik.
Als die komt, is het denk september ofzo aangezien de eerste nieuwkomers in mei/juni komen.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:25 schreef Frey het volgende:
Wanneer komt trouwens die nieuwe leader?
Ik slaap toch nog niet, net als Beautygirl. Maare erg mooie foto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |