Daniel was inderdaad erg leuk maar een vage exit.quote:
Ik gebruik mijn naam niet voor nietsquote:
Bij google kan je ze ook vinden.Ze zijn idd erg mooi!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn naam niet voor niets
De hele serie foto's van Victoria is geweldig
(zijn er 8 ofzo)
Nou,nou,nou!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Of onze Pascal in een wat meer ondeugende scene
[afbeelding]
Tja, van haar acteertalent moet ze het niet hebben... dus dan maar op een andere manierquote:
Ja,ik weet ook nog niet wat we van haar acteertalent moeten verwachten in Costa!Maar ze heeft de serie wel goed uitgekozen zeg!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, van haar acteertalent moet ze het niet hebben... dus dan maar op een andere manier
Ik vind haar op die oude foto, die onderin in het midden zeg maar, nog steeds het allerknapst.quote:
Kapsel Kraaiennestquote:
In de middeleeuwen zou ze de doodstraf gekregen hebben voor haar acteerprestatiesquote:Op zondag 20 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik vond haar eigenlijk nooit echt vervelend hoor. Veel beter dan Tracy Gould.quote:Op zondag 20 maart 2005 09:30 schreef pberends het volgende:
[..]
In de middeleeuwen zou ze de doodstraf gekregen hebben voor haar acteerprestaties.
Pascalle Berings moet terug.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
wie is dat meisje ernaast, zei heeft toch in ONM gespeeld, maar ze lijkt op Iris die nu in ONM speelt.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ach, voor een moeder ziet ze er nog prettig uit tochquote:
Qua acteerprestatie was het barslecht,maar op zich is het karakter wel een erg leuk karakter.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, voor een moeder ziet ze er nog prettig uit toch
Maar van mij mag Pascal gewoon dood blijven.
Ik heb het niet gezien.Misschien vind hij Jack Spijkerman leuk?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat deed Rop Verheijen (Robin) gisteren tussen het publiek van Kopspijkers?![]()
Kopspijkers zijn geen live uitzendingen, der worden er 2 ofzo op 1 dag gemaak. Ik denk dat hij volgende week te gast is ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat deed Rop Verheijen (Robin) gisteren tussen het publiek van Kopspijkers?![]()
Ja! Dat zou wel kunnen.We zien het vanzelf!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Kopspijkers zijn geen live uitzendingen, der worden er 2 ofzo op 1 dag gemaak. Ik denk dat hij volgende week te gast is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |