Ik vind Charlie #1 leuker hoor. Ze acteerde gewoon meliger.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind Lieke op zich wel beter dan Aukje,maar Aukje was een gezelligere Charlie.Maar qua acteerwerk denk ik dat ik eerder de kant van Lieke kies.
In Lek was hij echt heel goed!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet? Hij heeft toch al wat toppers achter zijn naam staan. Ik noem een Vet hard, De Dominee, Volle maan, Deadline, Lek ...
Costa zat hij niet in... volle maan wel. In Costa zat wel Georgina Verbaan natuurlijk.. en Katjaquote:Op zondag 20 maart 2005 01:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volle maan en Costa waren mischien leuk, maar het zijn gewoon breezerfilms.![]()
Katja levert overal meesterlijk acteerwerk en Georgina is natuurlijk ook geweldig!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Costa zat hij niet in... volle maan wel. In Costa zat wel Georgina Verbaan natuurlijk.. en Katja![]()
Wat is eigenlijk jouw favoriete personage en welke het minst?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Costa zat hij niet in... volle maan wel. In Costa zat wel Georgina Verbaan natuurlijk.. en Katja![]()
Dat weet ik zo niet meer. Soms zijn de verhaallijnen echt dramatisch en dan haak je vanzelf af. En soms krijg je er gewoon even genoeg van.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:15 schreef Orginial het volgende:
@t Scanman01: Welke seizoenen ben je afgehaakt en waarom?![]()
Ik heb toen die tijd met Roxy en Apollo, niet alles gevolgd.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet meer. Soms zijn de verhaallijnen echt dramatisch en dan haak je vanzelf af. En soms krijg je er gewoon even genoeg van.
Georgina is een superactrice, echt iemand wie GTST mist.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Katja levert overal meesterlijk acteerwerk en Georgina is natuurlijk ook geweldig!
Doah.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:21 schreef Beautygirl het volgende:
Van mij mogen Ray,Valerie en Morris #3 weg, maar dat vindt iedereen hier.![]()
Als je haar karakter uit Volle Maan,Medea en GTST vergelijkt kun je alleen maar zeggen,meesterlijk!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:21 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Georgina is een superactrice, echt iemand wie GTST mist.![]()
De mooiste meid die in GTST heeft gezeten is naar mijn mening zonder twijfel Katja. De leukste meid lijkt me Angela Schijf. Het leukste personage is wat moeilijker. Van de personen die er nu nog inzitten is dat denk ik Isabella (Victoria), maar haar rol is de laatste tijd wat zeurderig vind ik. Van de mannen vind ik Ludo (Eric) het leukste personage.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw favoriete personage en welke het minst?![]()
Ik vind Ludo nogal uitgemolken en alles is veeel te langdradig.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mooiste meid die in GTST heeft gezeten is naar mijn mening zonder twijfel Katja. De leukste meid lijkt me Angela Schijf. Het leukste personage is wat moeilijker. Van de personen die er nu nog inzitten is dat denk ik Isabella (Victoria), maar haar rol is de laatste tijd wat zeurderig vind ik. Van de mannen vind ik Ludo (Eric) het leukste personage.
Ludo valt in herhaling op het moment,maar meestal is hij wel fantastisch!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind Ludo nogal uitgemolken en alles is veeel te langdradig.![]()
Georgina doet het wel vrij goed ja, maar toch vind ik haar niet echt in de buurt komen van Katja Schuurman. Die spat echt in iedere rol van het scherm af... en kan ook nog eens veel meer.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:21 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Georgina is een superactrice, echt iemand wie GTST mist.![]()
Georgina zet wel altijd klunzige meisjes neer, maar ze lijkt me erg aardig.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Georgina doet het wel vrij goed ja, maar toch vind ik haar niet echt in de buurt komen van Katja Schuurman. Die spat echt in iedere rol van het scherm af... en kan ook nog eens veel meer.
In "Interview" van Theo van Gogh zie je echt hoe goed ze eigenlijk is.
Wie mag van jou uit GTST vertrekken?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Georgina doet het wel vrij goed ja, maar toch vind ik haar niet echt in de buurt komen van Katja Schuurman. Die spat echt in iedere rol van het scherm af... en kan ook nog eens veel meer.
Dat geldt eigenlijk voor vrij veel personages, maar dat is het probleem met soaps. Maar ik moest kiezen en dan is toch Ludo het meest interessante personage, hoewel Isabella ook zo haar goede momenten heeft. Van Nick zouden ze ook iets leuks kunnen maken, maar daar zijn ze tot nu toe nog niet echt in geslaagd. Ze moeten hem nog veel valser maken denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind Ludo nogal uitgemolken en alles is veeel te langdradig.![]()
Niemand kan Katja vervangen,dat had Theo van Gogh goed bekeken!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat doen ze er toch allemaal weer moeilijk over!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:29 schreef Perrow het volgende:
Er wordt nou weer gemeldt dat RTL NL de nieuwe leader niet bij het vernieuwe GTST vindt passen, en dat ze nu een nieuwe gaan maken. Sorry hoor, maar volgens mij komt er helemaal geen nieuwe leader.![]()
Christophe Haddad is de perfecte acteur voor Nick van der Heijden, maar dat lijntje van hem is nu erg boring.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor vrij veel personages, maar dat is het probleem met soaps. Maar ik moest kiezen en dan is toch Ludo het meest interessante personage, hoewel Isabella ook zo haar goede momenten heeft. Van Nick zouden ze ook iets leuks kunnen maken, maar daar zijn ze tot nu toe nog niet echt in geslaagd. Ze moeten hem nog veel valser maken denk ik.
Tja... klinkt wat lullig, maar eigenlijk mag zeker de helft wel weg. Robert, Jef, Laura .... dus eigenlijk de "oude" personages, hebben hun beste tijd wel gehad. Van de nieuwe personages zijn er een aantal waarmee snel iets moet gebeuren anders mogen ze ook wel weg. Sjors is op zich een prachtige meid, maar haar rol is al lange tijd vrij saai. Dat ze haar als een preutse meid hebben geschreven was geen beste zet van de schrijvers.quote:
Ray,Valerie en die nieuwe Joris Putman (Morris) zijn echt walgelijk. Hup, weg ermee.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie mag van jou uit GTST vertrekken?![]()
Ray,Valerie, Morris #3?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... klinkt wat lullig, maar eigenlijk mag zeker de helft wel weg. Robert, Jef, Laura .... dus eigenlijk de "oude" personages, hebben hun beste tijd wel gehad. Van de nieuwe personages zijn er een aantal waarmee snel iets moet gebeuren anders mogen ze ook wel weg. Sjors is op zich een prachtige meid, maar haar rol is al lange tijd vrij saai. Dat ze haar als een preutse meid hebben geschreven was geen beste zet van de schrijvers.
Aan Janine erger ik me al jaren, dus die mag ook weg.
Gelukkig gaat Sebastiaan La`brie het toneel op en issie dus tijdelijk uit GTST.quote:
Nick doet me erg denken aan Joost Buitenweg, die vroeger Rien speelde. Die was ook de ene keer een bad-guy... en dan weer even de good-guy... en moest ook constant opboksen tegen zijn broer. lijkt allemaal erg op de Nick/Stefano relatie, hoewel Stefano een good-guy is en Rien's broer, de onovertroffen Casper van Bohemen, een bad guy.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:30 schreef Perrow het volgende:
[..]
Christophe Haddad is de perfecte acteur voor Nick van der Heijden, maar dat lijntje van hem is nu erg boring.
![]()
Nou, ik denk eerder dat Dennis hem vrijpleit ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:33 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Sebastiaan La`brie het toneel op en issie dus tijdelijk uit GTST.![]()
Op zich is Valerie wel leuk als ze evil wordt,maar Ray en Morris ben ik het mee eens,moven die hap!quote:
Heel veel lijntjes/decors zijn regelrecht van Goudkust. Ik snap niet dat de schrijvers is een keer wat doen met de kritiek van de kijker.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nick doet me erg denken aan Joost Buitenweg, die vroeger Rien speelde. Die was ook de ene keer een bad-guy... en dan weer even de good-guy... en moest ook constant opboksen tegen zijn broer. lijkt allemaal erg op de Nick/Stefano relatie, hoewel Stefano een good-guy is en Rien's broer, de onovertroffen Casper van Bohemen, een bad guy.
Valerie moet natuurlijk blijven. Ray is volgens mij al weg (hoop ik in ieder geval) en Morris is idd ook dramatisch.quote:
En Dennis mag ookwelmee.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Op zich is Valerie wel leuk als ze evil wordt,maar Ray en Morris ben ik het mee eens,moven die hap!
Dennis is een lekkerding. Waar is die foto van hem in zijn boxer met blokjesbuik?quote:
Lijkt me nietquote:Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Heel veel lijntjes/decors zijn regelrecht van Goudkust. Ik snap niet dat de schrijvers is een keer wat doen met de kritiek van de kijker.![]()
Doen ze toch niet, ze hadden wel een keer een enquote gehouden op de website van GTST, maar daar hebben ze niks meegedaan. Eigenlijk ook weer wel, want dat dat was die tijd met de voogdij van Sil.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:35 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Heel veel lijntjes/decors zijn regelrecht van Goudkust. Ik snap niet dat de schrijvers is een keer wat doen met de kritiek van de kijker.![]()
"Wordt"? Is ze ooit niet-evil geweest dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Op zich is Valerie wel leuk als ze evil wordt,maar Ray en Morris ben ik het mee eens,moven die hap!
Ik waardeer ineens enorm deze periode. Geen Sil-gezeik met moeder Valerie en papa Dennis.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:37 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Doen ze toch niet, ze hadden wel een keer een enquote gehouden op de website van GTST, maar daar hebben ze niks meegedaan. Eigenlijk ook weer wel, want dat dat was die tijd met de voogdij van Sil.![]()
Soms is het gewoon een zeikerd. Ze werkt trouwens vrijdag wel lekker hard aangepakt door Ludoquote:Op zondag 20 maart 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Wordt"? Is ze ooit niet-evil geweest dan?
Ludo is trouwens wel lelijk gespierd, vind ik dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Soms is het gewoon een zeikerd. Ze werkt trouwens vrijdag wel lekker hard aangepakt door Ludo![]()
Sjors en Bing zijn leuk, dat waren toch Orginials favorieten spelers?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze nu trouwens een verhouding Sjors/Bing schrijven? Lijkt het wel op dacht ik. Op zich een goede zaak. Hopelijk krijgen we dan geen "ik wil wachten tot ik getrouwd ben" gezeik meer en wordt Sjors gewoon ook een femme-fatale
Geweldige site.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:39 schreef Nano het volgende:
http://www.koert-jandebruijn.com/
Daar staan vast wel een paar leuke plaatjes!
Als zwarte piet deed hij het ook goedquote:Op zondag 20 maart 2005 01:41 schreef Perrow het volgende:
[..]
Ludo is trouwens wel lelijk gespierd, vind ik dan.![]()
Dat is een keer per jaar. Ik heb trouwens het geheim van Sinterklaas ontdekt door Eric de Vogel.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als zwarte piet deed hij het ook goed.. Hij heeft na GTST dus altijd iets om op terug te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |