Ze was een mooie meid. Weet jij hoe ze de serie inkwam?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
* Opnieuw brok in de keel *
Eh ja,ik denk het ook wel.Ze gaat straks nog een betere modellencarièrre tegemoet dan haar dochter.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:55 schreef Perrow het volgende:
B@ck to topic: Zal ze naakt gaan poseren? Ik denk het wel
[afbeelding]
Ehm... wat haar verhaallijn precies was weet ik niet meer. Ze kwam volgens mij daar wonen omdat haar ouders waren gescheiden en werd al snel verliefd op Arnie. Ik meen me te herinneren dat hij toen nog iets had met Babette van Veen. Qua verhaallijn was het met Roos niet echt bijzonder trouwens, maar haar verschijning was al genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:56 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ze was een mooie meid. Weet jij hoe ze de serie inkwam?![]()
Was altijd leuk met Linda en Roos.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ehm... wat haar verhaallijn precies was weet ik niet meer. Ze kwam volgens mij daar wonen omdat haar ouders waren gescheiden en werd al snel verliefd op Arnie. Ik meen me te herinneren dat hij toen nog iets had met Babette van Veen. Qua verhaallijn was het met Roos niet echt bijzonder trouwens, maar haar verschijning was al genoeg.
Leuk verzonnen!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:58 schreef Frey het volgende:
Even een coole verhaallijn verzinnen
Janine wil terug naar Ludo. Nina wordt weer beter en dat brengt hen dichter bij elkaar. Ze worden weer een stel en Valerie wordt natuurlijk jaloers. Ze wil Ludo kapot maken en roept de hulp in van Barbara. Samen gaan ze de strijd aan met Ludo, maar Nick krijgt er hoogte van. Hij verzint een manier om ze zusjes Fisher uit te schakelen en zo het vertrouwen van zijn vader te winnen
Ludo & Nick vs Barbara en Valerie![]()
Toen bleef de lift haken, en had Linda de sleutel. Ik weet nogwel dat ik dat toen heel zielig vond voor Roos enzo.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:58 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Was altijd leuk met Linda en Roos."De lift.."
![]()
Yep... (soms schat ik haar veel ouder trouwens)quote:Op zondag 20 maart 2005 01:57 schreef Beautygirl het volgende:
Laura werd vorig jaar dus 50?
Ik denk dat Stefano en Ludo gaan samenwerken, en Yasmin kan er niet meer tegen en blaast de trouwerij af en vertrekt naar Zwitserland (omdat ze een grote schuld af te lossen heeft, vanwege de lening voor 1753)quote:Op zondag 20 maart 2005 01:58 schreef Frey het volgende:
Even een coole verhaallijn verzinnen
Janine wil terug naar Ludo. Nina wordt weer beter en dat brengt hen dichter bij elkaar. Ze worden weer een stel en Valerie wordt natuurlijk jaloers. Ze wil Ludo kapot maken en roept de hulp in van Barbara. Samen gaan ze de strijd aan met Ludo, maar Nick krijgt er hoogte van. Hij verzint een manier om ze zusjes Fisher uit te schakelen en zo het vertrouwen van zijn vader te winnen
Ludo & Nick vs Barbara en Valerie![]()
Die scène staat ook op elke cd/cd-rom!Mooie scène!quote:Op zondag 20 maart 2005 02:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Toen bleef de lift haken, en had Linda de sleutel. Ik weet nogwel dat ik dat toen heel zielig vond voor Roos enzo.Wat ik nooit begrepen heb is waar die zoon van Martine is gebleven..
![]()
Flash.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep... (soms schat ik haar veel ouder trouwens)
Wilbert Gieske loopt al tegen de 60 ... en Bartho Braat is bijna 55.
Vroeger heette "A&A" trouwens "A,A&F" ... Weet iemand nog wie die "F" was? Ik heb me een ongeluk lopen denken, maar kom er niet meer op.
Alberts en Alberts en Flashquote:Op zondag 20 maart 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep... (soms schat ik haar veel ouder trouwens)
Wilbert Gieske loopt al tegen de 60 ... en Bartho Braat is bijna 55.
Vroeger heette "A&A" trouwens "A,A&F" ... Weet iemand nog wie die "F" was? Ik heb me een ongeluk lopen denken, maar kom er niet meer op.
Tuurlijkquote:
Hoe had Alice de Boer/Lisette de Boer (hoe heet ze nou?!) die lift laten verdwijnen? Ze is trouwens de beste actrice met de beste verhaallijn die GTST ooit heeft gehad.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik zat aan een naam van een personage te denken en kon al niets met een F bedenken
Ik kan me geen scene met een lift herinneren, dus dat zal uit een periode zijn dat ik niet heb gekeken.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoe had Alice de Boer/Lisette de Boer (hoe heet ze nou?!) die lift laten verdwijnen? Ze is trouwens de beste actrice met de beste verhaallijn die GTST ooit heeft gehad.![]()
Dus jij denkt dat 1753 ook gaat floppen?quote:Op zondag 20 maart 2005 02:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat Stefano en Ludo gaan samenwerken, en Yasmin kan er niet meer tegen en blaast de trouwerij af en vertrekt naar Zwitserland (omdat ze een grote schuld af te lossen heeft, vanwege de lening voor 1753)![]()
1753quote:Op zondag 20 maart 2005 02:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat 1753 ook gaat floppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |