quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:Suzuki GSF600N Bandit '96 - (Hicham) Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
HOoeererREerRRErrrrrrrrrrrrrr!!!EL@ RLLR F![]()
#@ .
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
HOoeererREerRRErrrrrrrrrrrrrr!!!EL@ RLLR F![]()
#@ .
Zal OPM jammer vinden dat je geen cam meeneemt. Hij verheugde zich vooral daarop geloof ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:38 schreef Didiot het volgende:
* Didiot lust geen pizza
En nu ga ik echt slapie doen
Wat een vertrouwen toch hequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal OPM jammer vinden dat je geen cam meeneemt. Hij verheugde zich vooral daarop geloof ik.![]()
Net ff route uitgeprint, hou ten eerst de bovenste beschrijving aan.![]()
![]()
[afbeelding]
Mocht dat zo zijn, die schijthokken hebben maar 49 pk dus geen probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen toch heVoor hetzelfde geld kom je bij 1 of andere Harley-homo club uit
Geachte Didiot,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn, die schijthokken hebben maar 49 pk dus geen probleem.
Ben er snel genoeg weer weg dus.![]()
En Hicham, WO I heb ik niet meegemaakt.
Wel bijna Bosnie in 1994, maar mijn dienstplicht liep af.
Ze vroegen wel of ik bij wilde tekenen, kon ik als legerfotograaf naar die ellende.
Maar ik had al een vaste burgerbaan waar ik snel naar terug moest.
En diegene die het moest vragen raadde het ook gelijk af om echt bij te tekenen.![]()
![]()
Vond het wel spannend, heb even met het idee gespeeld, maar wilde toch maar niet dood.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn fotografisch geheugen is ook weer niet ZO goed ontwikkeld hoor
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
Geachte Didiot,
dat was ik niet, dat was Youssef.
Groetjes,
Hicham
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Het klopt ook wel want je had er heus wel gekomen zo
Waarschijnlijk heb je nog last van die kogel die uit een Duitse loop kwam aanvliegen recht je kop inquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2'de keer in 4 maanden.
![]()
Maar het was bijna goed.![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
Ik ga nog niet slapen, eerst de boel hier op stelten zetten
Tussen deze 2 posts zit amper 7 minuten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
Ik ga pissen btwdaarna douchen en slapen
Hij douched toch een half uurquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Tussen deze 2 posts zit amper 7 minuten.Watjes .. allemaal naar bed.
quote:als je met de cr echt hard wil kunnen rijden, moet alles echt goed staan en
je moet een groot hart hebben.
is echt knap wat die gasten bij het supermotard doen met die 2-takten. zijn
echt levensgevaarlijk.
quote:> ik vond het rijden op de cr alleen errrug wazig. ben zo gewend om laag bij
> de grond te zitten. als je remt duik je meteen een meter omlaag......heel
> apart.
> de power van dat ding is wel om stil van te worden, moet je echt respect
> voor hebben anders lig je op je rug. (heb ik al een keer bijna
> gehad.......)
Hee ben je d'r weer, je gaat toch niet zeggen dat je Youssef 's 25 kw kit niet hebt he?quote:
Ze hebben hem er vandaag al ingezet, ik was alleen nog te laat om het allemaal nog snel op te kunnen halen. Morgen trek ik er een dagje voor uitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:27 schreef Romius het volgende:
[..]
Hee ben je d'r weer, je gaat toch niet zeggen dat je Youssef 's 25 kw kit niet hebt he?
Ik heb speciaal een 15 kw kit gestuurd. Ken'niet voorzichtig genoeg zijn bij die asociale Amsterdammers.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:27 schreef Romius het volgende:
[..]
Hee ben je d'r weer, je gaat toch niet zeggen dat je Youssef 's 25 kw kit niet hebt he?
Luizelevenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:28 schreef Patrick281 het volgende:
Nog ff tv kijken.![]()
Thee, en boterkoek is op. Gevulde koek was een tikfout.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ze hebben hem er vandaag al ingezet, ik was alleen nog te laat om het allemaal nog snel op te kunnen halen. Morgen trek ik er een dagje voor uit
Je weet maar nooit met die part time posters.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Anders reageer je ff heel enthousiast.
![]()
![]()
![]()
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:38 schreef Patrick281 het volgende:
Je bent toch wel aangekleed he, soaking wet and dripping Hicham. [afbeelding]
Vast, gewoon schaamte dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja natuurlijkAls ik de douchecabine opendoe krijg ik het al meteen koud
Dus dan droog ik me zo snel mogelijk af en kleed ik me aan
![]()
quote:Heb je vandaag veel sinas of cola gedronken trouwens![]()
Wie was ook alweer homo volgens Rietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:43 schreef Patrick281 het volgende:
Gebruik geen gesuikerde producten. Boterkoek ehhmm....
Alleen koffie voor 12:00, water na 12:00 - 21:00, thee na 22:00.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:42 schreef Youssef het volgende:
Als we zin hebben bel ik wel. Riets nummer heeft hicham.
Misschien is het wel geen kloon.quote:En stop met die kloon
Jij hebt makkelijk praten in je 60-kamer tellende villa die 24/7 op een prettige temperatuur wordt gehoudenquote:
De mensen die aan dat soort dingen denken zijn altijd in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:46 schreef Youssef het volgende:
Wie was ook alweer homo volgens RietJij of Didiot
?
Ik woon in een huis van net na de tweede wereldoorlog.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
Jij hebt makkelijk praten in je 60-kamer tellende villa die 24/7 op een prettige temperatuur wordt gehouden![]()
Stephano Reetvaerder? Die ken ik, zit bij mijn zoontje op school.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:47 schreef Hoeze het volgende:
Is er iemand met een kloon aan het posten?
Daar heb ik toch zo'n hekel aan he.
Vanmiddag mijn zoontje Stephano al die een scooterpreakh nadeed.
Hij is pas 5 jaar.![]()
Zit je zoon dan in de kleuterklas?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stephano Reetvaerder? Die ken ik, zit bij mijn zoontje op school.![]()
Hij viel door de geboortemaand nog net in dit nieuwe schooljaar.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:29 schreef Makster het volgende:
Damn, anders voel ik me ff volop ziek......![]()
Denk dat ik maar verstek laat gaan, echt geen zin om zo op de motor te stappen![]()
Voor de gene die gaan, have fun ik ga mijn nest weer in, teringzooi![]()
Damnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:29 schreef Makster het volgende:
Damn, anders voel ik me ff volop ziek......![]()
Vannacht 2 keer over mijn nek gegaan en voel me dus echt verteft.....
Denk dat ik maar verstek laat gaan, echt geen zin om zo op de motor te stappen![]()
Voor de gene die gaan, have fun ik ga mijn nest weer in, teringzooi![]()
We zijn niet allemaal zoals jullie hoorquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoals jullie hoorWe moeten nog maar eens zien of dat jullie uberhaupt op een meet gaan komen
![]()
Primaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:01 schreef Didiot het volgende:
9: 15 dan, heb ik wat meer tijd om hier weg te komen
Ga jij eens de motor inrijden voor vandaag!quote:
Je had inderdaad welkom geweest.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef bwt het volgende:
Voor de genen die gaan tuffen - have fun.
't is dat ik het dit weekend redelijk druk heb, anders had ik wel mee gegaan.
STFU, de sabra meet is geen erkende meetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had inderdaad welkom geweest.
Verder moeten we het weer eens niet van de nieuwe (andere) leden hebben.
Wederom alleen de harde kern gaat meeten.![]()
Balen voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:29 schreef Makster het volgende:
quote:
Jij ontbijt toch met ritueel geslachtte pannenkoeken??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:26 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben met een goed ontbijtje bezig .. biefstuk.
![]()
Het is wel koosjer denk ik want het is van een hert.
Alleen op de verkeerde manier geslacht schat ik ..
Hoezo niet, omdat jij er niet bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
STFU, de sabra meet is geen erkende meet
Het staat niet in de OPquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo niet, omdat jij er niet bent?![]()
Ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:24 schreef Youssef het volgende:
STFU, de sabra meet is geen erkende meet
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:27 schreef Youssef het volgende:
Jij ontbijt toch met ritueel geslachtte pannenkoeken??
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Rietvaerder, OPM, Didiot en nog een vierde man maakt het dus geen mini meet of een niet erkende meet.
Dit is de harde kern, meer dan 12 meetings in 2004.![]()
Alleenstaande vadersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Snel douchen en moven hier., heb belangrijkere dingen te doen dan @ Fok!
![]()
![]()
Ja thanks, gaat we lweer goed komen. Heb gisteren ook 4 kilo knoflook naar binnen gewerkt dus misschien zijn ze gewoon ff vanstreekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:38 schreef Romius het volgende:
Balen Makster, beterschap!
Hier is het trouwens erg crappy weer, regen![]()
smorgens btw
Waarom accepteer je Makster's excuus wel en die van ons niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoals jullie hoorWe moeten nog maar eens zien of dat jullie uberhaupt op een meet gaan komen
![]()
Volgende keer kom ik met Karl Kani naar de meet, zullen we die Lonsdaler lerenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom accepteer je Makster's excuus wel en die van ons niet?
Jij benne gewoon viesj racist !!
En altijd die Marokkanen die zichzelf weer in de slachtofferrol zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom accepteer je Makster's excuus wel en die van ons niet?
Jij benne gewoon viesj racist !!
Huh ?quote:
Heb je nog afgebelt of was je in een bepaalde extase?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
Zie edit.
En ja ze is wel lekker.
Ik was echt 100 % van plan te gaan rijden, was aan het haasten met aankleden. alles lag klaar, rugzak gevuld .. wilde met 5 minuten vertrokken zijn.
Maar als ze iets in haar hoofd heeft dan breng je' r echter niet meer vanaf.Goedschiks.
Voordeel van de twijfel zullen we maar zeggen over die afspraak.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:11 schreef Youssef het volgende:![]()
??
Dan zitten ze daar dus met z'n drieën nu
Groepssms'je aan Didiot en Riet, van OPM heb ik alleen het nummer van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:16 schreef Youssef het volgende:
Heb je nog afgebelt of was je in een bepaalde extase?
Nu ophalen en gelijk een stukje rijden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:19 schreef Youssef het volgende:
Ok, ik wilde bijna een double D sms verzenden, wij gaan er ook vandaar. Lekker rijden
Hoob ik
Duh. Incl. kleding etc halenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu ophalen en gelijk een stukje rijden?![]()
![]()
Kon zijn dat je al was wezen ophalen, ti 's alweer bijna 1 uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:23 schreef Youssef het volgende:
Duh. Incl. kleding etc halen
Wat denk jij dan, voor de deur laten staan?
Hicham treuzelt + gewerktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kon zijn dat je al was wezen ophalen, ti 's alweer bijna 1 uur.![]()
Of heb je nog een deel gewerkt s' ochtends zoals je zei geloof ik.
Wij gaan straks fotoshootenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:37 schreef ondeugend het volgende:
Succes broertjes en we willen foto's zien he. !
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:01 schreef hicham het volgende:
Lekker geluidje komt er uit de uitlaat
[knip] dat geluid van Youssef's motor
Mocht je weer even achter internet?quote:
Bling blingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef MewBie het volgende:
Ik ben zojuist bij Hans Verwijk (Zoetermeer) geweest en daar stond een metallic oranje motor met goudkleurige uitlaatpijpen voor de deur, damn dat ding wasweet alleen niet wat voor 1 het was
toen ik naar buiten liep richting de auto en toch nog ff een fotootje wou maken was tie al weg
Ik heb gelukkig nog een foto voor je gemaakt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef MewBie het volgende:
Ik ben zojuist bij Hans van Wijk (Zoetermeer) geweest en daar stond een metallic oranje motor met goudkleurige uitlaatpijpen voor de deur, damn dat ding wasweet alleen niet wat voor 1 het was
toen ik naar buiten liep richting de auto en toch nog ff een fotootje wou maken was tie al weg
Het oranje leek donkerder maar het zou hem idd kunnen zijn ja, dezelfde uitlaatpijpenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een foto voor je gemaakt.![]()
[afbeelding]
Kwak Z1000.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:45 schreef MewBie het volgende:
[..]
Het oranje leek donkerder maar het zou hem idd kunnen zijn ja, dezelfde uitlaatpijpen![]()
Bij Hans stond ie in de schaduwquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat vol in de zon, en zoals je al opmerkte is het oranje metallic.
![]()
Alleenstaande vaderquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Alleenstaande vadersGeven altijd teveel leuke dingen aan een kind, teveel snoep, te veel ijs, teveel pret
::D
We waren de deur uit.(en ze heb een netwerk, staan 5 compies in huis)quote:
FS.quote:En wie is dubbel D precies, je vriendin of ...... je hond
![]()
Zeg als je niet meer weet hoe ik heet mag je wel FS zeggen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
Nu werd ik weer onderschept door cup dubbel D.![]()
Ik heb een model later volgens mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
Topic voor Ondeugend.(ervaringsdeskundige
![]()
)
[Suzuki Alto] is dit een goeie koop?
Als ie nietig is hoort ook niemand je roepen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Zeg als je niet meer weet hoe ik heet mag je wel FS zeggen hoor
Ik roep jouw toch ook niet bij het formaat van je geslachtsdeel![]()
ik zag hem niet wegrijden, toen ik de snelweg op reed zag ik hem nog net de snelweg de andere kant op opdraaienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij reed net weg, dus hij kwam uit de schaduw he.
Nog een piccie
[afbeelding]
Wat je nu zegt is al meer on topic dan de meeste posts daar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:08 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een model later volgens mij.
Waar ik heel tevreden mee ben. Loopt altijd
Ik weet eigenlijk niets over het eerdere model.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als ie nietig is hoort ook niemand je roepen natuurlijk.
<dit bericht is gewijzigd door Tjabbo en Thafreak wegens censuur>quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:09 schreef ondeugend het volgende:
Als ie nietig is hoort ook niemand je roepen natuurlijk.
quote:MZ1000S.
Ebenfalls auf den BTM gezeigt wird die MZ 1000 S, die schon bei der Präsentation auf der Intermot ein Blickfang war und für viel Furore sorgte.
Mit einem vollkommen eigenständigen Design und einem völlig neu entwickelten Paralleltwin mit 996 ccm ist Fahrspaß garantiert.
In der offenen Version erreicht die MZ 1000 S eine Höchstgeschwindigkeit von 275 km/h. Daneben wird es aber auch eine günstiger zu versichernde Version mit 98 PS geben, die den Geldbeutel schont aber den gleichen Fahrspaß bietet.
Während die MZ 1000 S ab Frühjahr 2002 käuflich im Handel zu erwerben sein wird, arbeitet man derzeit im Hause MZ, schon an einer Naked Bike- und einer Tourer-Version.
Motor: Zweizylinder Reihe, Viertakt
Hubraum: 996 ccm
Leistung: 72 kW (98 PS) oder mehr
Gewicht (fahrfertig): 195 kg
Maximale Zuladung: 203 kg
Tankinhalt / Reserve: 19 l / 4 l
Sitzhöhe: 800 mm
Höchstgeschwindigkeit: 275 km/h
Abgasreinigung: geregelter Katalysator
Ik twijfelquote:
Vind het wel een geil dingetjequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:22 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Vind het wel een geil dingetje![]()
Verveel je je ofzo dat je een beetje in je eentje het forum zit vol te spammen ?![]()
Ik stond compleet klaar, en was aan het haasten om te vertrekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo hee, echt harde kern jij hoor Pepijn
Geen fooi gehad?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef ondeugend het volgende:
En weg zijn ze alweer. RB en een vriend kwamen elkaar onderweg tegen.
2 x senseo en 2 gevulde koek.
Café ondeugend
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt wat gemist pepijn...in Geldermalsen motregentoch maar besloten om naar de Bosweg
te gaan. We waren niet de enige die op dat idee waren gekomen...
het was super![]()
die power/road is wmb
ben erg benieuwd naar de pics
Leistung: 72 kW (98 PS) oder mehrquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:22 schreef Romius het volgende:
Die Muz ziet er wel cool uit, maar de specs.. nee
Ja laat maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen fooi gehad?![]()
![]()
Deze wilde ik net posten over dat niets. Maar laat maar.![]()
![]()
het was te lang geleden, de laatste meet...deze 1e was een goed begin voor 2005quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
Leuk dat jullie genoten hebben. Er waren inderdaad best veel motoren op de weg.
![]()
het rijdt wel heel anders, dat merk je meteen maar je went er ook zo snel aanquote:En je motor reed dus lekker met die Power voor.
wat zat er eigenlijk op daar?
waren alleen banden te zienquote:Was er bij Sabra nog wat te zien qua werkplaats / goodie's of is het gewoon een saaie bandenvoer?
bergen met Powers en Roadsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk dat jullie genoten hebben. Er waren inderdaad best veel motoren op de weg.
![]()
![]()
En je motor reed dus lekker met die Power voor.
wat zat er eigenlijk op daar?
Was er bij Sabra nog wat te zien qua werkplaats / goodie's of is het gewoon een saaie bandenvoer?
We doen toch altijd al die 25 kw' er vooraan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
schiet me net de vele tips op M-F binnen.
om de onervaren rijders vooraan in de colonne ipv achteraan.
als je achteraan rijd moet je veel harder rijden en werken om mee te komen,
Ik gisteravond om 21:00, was ook aardig koud maar het is maar wat voor een motor je hebt dat het echt irritant is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef tommytheman het volgende:
Heb net 100 km gereden, maar tis mij nog te koud![]()
quote:
Computer nieuwer dan 1996/97 heeft wel USB hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben bij mijn vriendin...ze hebben geen USB![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Die zwarte VTR Bandit vond het helemaal niet koud, wat ging die plat zeg
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:36 schreef tommytheman het volgende:
Maakt mij niet uit welke bochten ik neem het blijft me veels te koud.
quote:Hoop dat het snel weer lekker 20 graden is. Heb trouwens zo'n thermisch shirt gekocht van revítt maar das niets warmer dan een gewoon t-shirt, lijkt me zomers wel fijn omdat het snel vocht verdampt. (zei het meisje in de winkel)
Staat er een typenaam op?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb echt alles afgezocht...tis btw een packard bell, misschien dat dat nog wat uitmaakt
Ik zag jou nergens in mn spiegels eigenlijk, alleen Didiotquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
LOL![]()
bij de kleinere bochten kon het wel wat harder anders
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk van Didiot ben...... die ging aardig tekeer met zijn SVEcht met stappen vooruit gegaan hij
Ik kon hem maar net bijhouden en hij bleef hele tijd in mn spiegels hangen
![]()
Maar ja, wat wil je 165kg fietsje
ik heb alleen de 1e 2 keer achter jou gereden, de rest alleen maar met mercy (die in de weg reedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zag jou nergens in mn spiegels eigenlijk, alleen DidiotDidiot zei nog tegen mij in Dinteloord.... ''ze rijden niet echt door hè''
![]()
En tja, de temperaturen lenen zich ook nog niet echt voor serieus stuurwerk hee, de grond is misschien nog maar net 5 graden...... ik deed het gewoon relaxed aanEn op t laatst had ik geen zin meer en ik deed ik helemaal rustig aan (toen er geen foto's meer gemaakt werden
), beetje naar de rest kijken...
Didiot zat al gelijk te gebaren waar blijf je nou
EmmyKuH was er niets bij hoorde ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe weet jij nou wat voor foto's er worden gemaakt van mijn vriendin
Voortaan alleen rijden dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb alleen de 1e 2 keer achter jou gereden, de rest alleen maar met mercy (die in de weg reed![]()
) en toen mocht het wmb wel wat harder...
En de Bandit is geen fiets voor korte, langzame bochten, een dijkenfiets, dat is hetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb alleen de 1e 2 keer achter jou gereden, de rest alleen maar met mercy (die in de weg reed![]()
) en toen mocht het wmb wel wat harder...
Hij moest alleen op 2 auto's wachten en jij nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, didiot en ik gingen praktisch even snel want we kruisden elkaar telkens op hetzelfde punt...de een liep de ander niet uit/in.
ik moet zeggen dat ik die kleine bochtjes echt tien keer leuker vind dan dijkjes rijdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:50 schreef Rietvaerder het volgende:
En de Bandit is geen fiets voor korte, langzame bochten, een dijkenfiets, dat is hetNet al de SV
Want waar was je nou op de dijkies
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij moest alleen op 2 auto's wachten en jij niet![]()
O, ik niet, ik heb het na een paar keer wel gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik die kleine bochtjes echt tien keer leuker vind dan dijkjes rijden
Zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
hij was iig lekker bezig daar
We wachtte toch telkens weer....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, iemand moest de Opels niet uit het oog verliezen (alhoewel dat soms toch gebeurde...)
Thundercat en sportieve rijstijl. maar word ook niet warm van een doordraaier met 200km op de klok want dat heb ik wel geprobeerd, misschien volgende keer toch maar een trui aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]wat voor motor (rijstijl
) heb je dan. Ik krijg het echt lekker warm van goed bochtenwerk.
In november gingen we nog naar Groningen vanuit Rotterdam.
Zat op een gegeven moment wel te shaken, t' is iets van 300 kilometer, onderweg nog een hagelbui ..
Toen kwam er een lekkere doordraaier die ik met +200 km/u nam.
Daarna weer lekker warm .......
[..]Niets warmer dan een gewoon T-shirt.
![]()
Ik doe een T-shirt aan, een trui, en een motorjas met eventueel (winter)binnenvoering.
Het enige wat koud kan worden zijn de handen, tenen en nek.voor dat laatste even een colletje.
Allemaal nog van vrijdag ............quote:
Goedemiddag Pepijn,
Ik ben het mailtje met je adres en telefoonnummer kwijt, sta op het punt
om naar RTM te rijden! Ik had wel de route al uitgeprint. Adres is ..
H..weg , huisnummer weet ik niet meer,. Bel mijn even mobiel
als je wilt!! Mijn nummer is 06-53Gr Leon.
ja, maar raus had al een tijdje niet meer gereden he dus dan reden we wel redelijk snel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
We wachtte toch telkens weer....
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik die kleine bochtjes echt tien keer leuker vind dan dijkjes rijdenelke keer dezelfde bochten nemen die je steeds beter leert kennen krijg ik toch meer kick van dan dijkjes...
trouwens, iemand moest de Opels niet uit het oog verliezen (alhoewel dat soms toch gebeurde...)
Same herequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar soms na een paar bochten achter elkaar duurde het even voordat ik ze weer in mijn spiegel zag.
Als het goed is moet je dat kunnen voelen, in contact treden met je banden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Het ''probleem'' bij weggetjes zoals de Bosweg is dat je steeds sneller en sneller wilt tot je over de grens van jezelf of je motor komt en dan lig je.... daarom houd ik er niet zo vanNou ja, voor een paar keer en foto's wel leuk
Was ook wel goed bij te houden hoor, maar Rausje was bezig met de ideale lijn vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb niks gehoord dat het te snel ging...
Tja, maar jij bent ook ouderquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het goed is moet je dat kunnen voelen, in contact treden met je banden.
Had ik gisteren met de Beemer ook, bij een bepaalde bocht kon ik voelen dat er niet meer inzat dan die snelheid op dat moment.
Daar rij ik in de zomer nog 15 kilometer harder, nu ging hij al wat glibberen via de achterkant.![]()
Maar misschien komt het door de Pilot sport die eerst waarschuwd voor het klappen.
Zo vorig jaar ook een paar uitbrekertjes gehad met + 80 km/u in bochten.
Pietsie gas terug en gewoon doorgaan.![]()
Ik heb dr zien rijden op de Bosweg en ik vond het er goed uitzien, komt helemaal goed met die vriendin van jouquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was ook wel goed bij te houden hoor, maar Rausje was bezig met de ideale lijn vinden![]()
quote:
Dus eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ging het ook niet want ze kon redelijk goed bijhouden maar soms na een paar bochten achter elkaar duurde het even voordat ik ze weer in mijn spiegel zag.
Ik heb heel veel achter haar gereden en wat ik gezien heb heeft ze echt geweldig gereden,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ging het ook niet want ze kon redelijk goed bijhouden maar soms na een paar bochten achter elkaar duurde het even voordat ik ze weer in mijn spiegel zag.
Ik wil mn Leo ... niet dat ik dan zo'n tyfusherrie als jij kan maken, maar gaat wel lekker diep en donker klinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mercy keek een paar keer achterom...bij de 2e keer had ik door dat ie reageerde op mijn gashendel
tunnels zijn[afbeelding]
In tegenstelling tot andere figurenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
en constant controle over haar motor gehad![]()
stof zuigtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan iig nooit slechter dan nu worden
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere figuren![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar jij bent ook ouderEn we rijden nog niet zo lang als jij
Over een tijdje moet zij op jou wachten ipv andersom denk ikquote:
Ik voel het ook wel... maar soms, heel soms laat je je weleens een beetje gek maken als er zo'n 10 tot 20 motoren bezig zijn op de Boswegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ikheb dit nog nooit gehad, dus ik denk dat het door de Pilot Sport komt.
Of een combinatie vandie band met de Beemer.![]()
Al moet ik zeggen dat de CBR met het proefritje bij Arie Molenaar ook goede feedback gaf.
Maar of dat tot het uiterste hetzelfde blijf weet ik natuurlijk niet na 2 (wel heftige) proefritjes.![]()
geen enkele keer gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik voel het ook wel... maar soms, heel soms laat je je weleens een beetje gek maken als er zo'n 10 tot 20 motoren bezig zijn op de BoswegEn als ze ook nog met een groepje van 8 staan te fotograferen op de parkeerplaats
Misschien is ''gek laten maken'' een groot woord maar misschien ga je soms toch net iets over de grens van je motor/band rijden en dan zit een schuivertje in een klein hoekje....
Ik praat ook niet namens mezelf maar meer in t algemeen, ik bedoel, die mensen zijn er ook bij en daar moet je rekening mee houden..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen enkele keer gehadgeen enkel moment gehad dat ik harder/schuiner ging dan ik eigenlijk kon...
wel een keer zo'n dwaas op mijn weghelft gehad waardoor ik kon corrigeren![]()
dat is een feitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Opzich rijd ik veel lekkerder bij zoiets als ik in mn uppie rijd..
Eigenlijk komt dat dan door een concentratieprobleempjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik voel het ook wel... maar soms, heel soms laat je je weleens een beetje gek maken als er zo'n 10 tot 20 motoren bezig zijn op de BoswegEn als ze ook nog met een groepje van 8 staan te fotograferen op de parkeerplaats
Ik denk dat het voor 99% aan concentratie ligt iddquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk komt dat dan door een concentratieprobleempjeen het net niet perfect onder de knie hebben door te weinig ervaring/training op dat moment waardoor je foutjes gaat maken twijfeld. En ik ken ook zeker dat soort zwakke momenten.
![]()
![]()
waar blijft iequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ook leuk, Didiot
Idemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen enkele keer gehadgeen enkel moment gehad dat ik harder/schuiner ging dan ik eigenlijk kon...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ook leuk, Didiot en ik reden in de regen op een provinciale weg richting Germalsen, zie ik ineens achter Didiot een GSX-R (meen ik) rijden, die haalt ons in en maakt naast mij een wheelie
Je deed het goedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Didiot het volgende:
Ben rustig begonnen en toen opgebouwt. Alles wat ik niet aandurf, doe ik ook niet...
Ook in de regen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar na de classic races in Rokanje.
Trok die 2 gasten er finaal uit met de Bimota, 2 bochten en een recht stuk en op de snelweg haalt hij mij links op de vluchtstrook in met 140 km/u op het achterwiel.![]()
![]()
Ik wist niet eens dat een normale straatmotor dat kon.
Gixxer 1.000, was wel een aardige fiets natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Didiot het volgende:
Heeft overigens geresulteerd in ditEn oja, m'n toe-sliders op m'n laarsen zijn ontmaagd
![]()
![]()
![]()
Maandag wegbrengen dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef Didiot het volgende:
Links nog een schaamrand van 1 mm en rechts van 2 mm, niet onverdienstelijk voor een band die te boek staat als klote band etc. etc.
En motor staat nu op ca. 745 km... dus nog 250 km erbij en hij kan z'n beurt hebben
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zit ook niet op de wc, dus voetjes bovenop de stepjes graag.
![]()
Het ging ook zo snelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef Didiot het volgende:
Riet, was een R1... gelukkig eentje van het zelfeliminerende soort
Ik schrok niet echt, want ik zag hem komen inhalen.. alleen toen ie ineens een wheelie maakte dacht ik wel effe ''zo, stoere jongen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:23 schreef Didiot het volgende:
Schrok me overigens wel te pletter, kwam echt op 2 cm afstand van mij voorbij![]()
Zal wel meevallen hoe slecht die is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef Didiot het volgende:
Links nog een schaamrand van 1 mm en rechts van 2 mm, niet onverdienstelijk voor een band die te boek staat als klote band etc. etc.
Nee ' t was wel droog .. maar tussen mij en de vangrail was akelig weinig ruimte.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ook in de regen?
Wist je nog die aap op die Streetfighter vorig jaar toen we weggingen bij Beekbergen....
Dat heb ik ook altijd, koop motoren -al zijn ze 10 jaar oud altijd mooier dan ik ze na 2-3 maanden heb.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:24 schreef Didiot het volgende:
Snap alleen nog steeds niet hoe die krasjes erop zijn gekomen
Heb ik ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind dat je motor nadat je hem helemaal gewassen hebt veel lekkerder rijdtZit tussen de oortjes denk ik
Ik hoor en voel iedere ketting over de tandwielen glijden/trekken/schuren/scheef lopen.quote:Of als er eenmaal iets mee aan de hand is.... bijv zeer snel slijtende kettingen, dan ga je er extra op letten, dan rijd ie ineens helemaal niet lekker meer en hoor je elk tikje bij wijze van spreken
Vanavond ff zout in de wonden strooien in het SV topic op M-Fquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoe slecht die is.![]()
Damn, die Riet zit er ook op als een echte superbike racer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:32 schreef Didiot het volgende:
[..]
Vanavond ff zout in de wonden strooien in het SV topic op M-F
Foto's van vandaag zet ik overigens vanavond laat op het forum. Moet zo weer weg... iig ff alvast een voorproefje
[afbeelding]
[afbeelding]
iedereen heeft vandaag flapoortjes onder de motor gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, die Riet zit er ook op als een echte superbike racer.
En zie ik bij jou een voetje onder die uitlaatbocht vandaan komen?
Heb je nog pics waar jij net inzit/bocht uitkomt?
als het goed is had ik me tenen op de stepjes...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
iedereen heeft vandaag flapoortjes onder de motor gehad![]()
![]()
Heaumeuxquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:34 schreef Didiot het volgende:
[..]
Vanavond via MSN, moet nu echt weg... laters
Ik doe ook niet anders in een bocht..... zonde van mn Oxtarsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als het goed is had ik me tenen op de stepjes...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
Waar zijn Hicham en Yoessef, bij alle shoarmazaken in Amsterdam aan het posen![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
Waar zijn Hicham en Yoessef, bij alle shoarmazaken in Amsterdam aan het posen![]()
Was echt niet overdreven hoor omdat ik meestal achteraan reed kon ik het allemaal goed overzienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als het goed is had ik me tenen op de stepjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |