Ik heb zelf een Cuore gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:22 schreef heaven7 het volgende:
Kan ik niet betalen... Ik had eerst mijn zinnen op een daihatsu gezet, die zijn wat meer auto schijntMaar de suzuki's zijn goedkoop in onderhoud en zuinig enzo. En het wordt mn eerste autootje..
die rijden net zo zuinig, hebben alleen wel net iets meer vermogen en toch weer 4 seconden sneller bij de 100 dan dezequote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:25 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, ja ik wilde idd eerst een daihatsu cuore. Die rijden ook zuinig toch? Alleen die zijn dan weer wat duurder in de aanschaf (maar dat is op zich geen probleem).
Dat is wel een stoer karretje, die prijs is iid niet echt goedkoop, maar wie weet wil hij hem wel graag kwijt voor 1500.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:31 schreef heaven7 het volgende:
Zou zoiets dan beter zijn? http://www.marktplaats.nl(...)ek%26av%3D%26pv%3Dge
Ik ben wel helemaal verliefd op dat kleurtjeEn het model is ook mooier.. maar die prijs is weer aardig hoog vind ik.
die van mij was van 1990 en had een km stand van 120K, ik was hem zat, maar iemand anders kart er nu gewoon nog mee rondquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:31 schreef heaven7 het volgende:
Oh, hoeveel km's gaat een cuore dan mee?
nee, het vervang moment verschilt per auto, stel dat het al gebeurt is bij 60.000 km, heb je daar geen last meer van. Gewoon even een dealer bellen en vragen wanneer dat moet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:36 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor de tip
Nog iemand enig idee hoeveel het vervangen van een distrubutieriem kost?
Ja, vergeten te vermelden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:22 schreef Sjonnjoop het volgende:
Bouwjaar 1989?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |