quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar jij bent ook ouderEn we rijden nog niet zo lang als jij
Over een tijdje moet zij op jou wachten ipv andersom denk ikquote:
Ik voel het ook wel... maar soms, heel soms laat je je weleens een beetje gek maken als er zo'n 10 tot 20 motoren bezig zijn op de Boswegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ikheb dit nog nooit gehad, dus ik denk dat het door de Pilot Sport komt.
Of een combinatie vandie band met de Beemer.![]()
Al moet ik zeggen dat de CBR met het proefritje bij Arie Molenaar ook goede feedback gaf.
Maar of dat tot het uiterste hetzelfde blijf weet ik natuurlijk niet na 2 (wel heftige) proefritjes.![]()
geen enkele keer gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik voel het ook wel... maar soms, heel soms laat je je weleens een beetje gek maken als er zo'n 10 tot 20 motoren bezig zijn op de BoswegEn als ze ook nog met een groepje van 8 staan te fotograferen op de parkeerplaats
Misschien is ''gek laten maken'' een groot woord maar misschien ga je soms toch net iets over de grens van je motor/band rijden en dan zit een schuivertje in een klein hoekje....
Ik praat ook niet namens mezelf maar meer in t algemeen, ik bedoel, die mensen zijn er ook bij en daar moet je rekening mee houden..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen enkele keer gehadgeen enkel moment gehad dat ik harder/schuiner ging dan ik eigenlijk kon...
wel een keer zo'n dwaas op mijn weghelft gehad waardoor ik kon corrigeren![]()
dat is een feitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Opzich rijd ik veel lekkerder bij zoiets als ik in mn uppie rijd..
Eigenlijk komt dat dan door een concentratieprobleempjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik voel het ook wel... maar soms, heel soms laat je je weleens een beetje gek maken als er zo'n 10 tot 20 motoren bezig zijn op de BoswegEn als ze ook nog met een groepje van 8 staan te fotograferen op de parkeerplaats
Ik denk dat het voor 99% aan concentratie ligt iddquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk komt dat dan door een concentratieprobleempjeen het net niet perfect onder de knie hebben door te weinig ervaring/training op dat moment waardoor je foutjes gaat maken twijfeld. En ik ken ook zeker dat soort zwakke momenten.
![]()
![]()
waar blijft iequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ook leuk, Didiot
Idemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen enkele keer gehadgeen enkel moment gehad dat ik harder/schuiner ging dan ik eigenlijk kon...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ook leuk, Didiot en ik reden in de regen op een provinciale weg richting Germalsen, zie ik ineens achter Didiot een GSX-R (meen ik) rijden, die haalt ons in en maakt naast mij een wheelie
Je deed het goedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Didiot het volgende:
Ben rustig begonnen en toen opgebouwt. Alles wat ik niet aandurf, doe ik ook niet...
Ook in de regen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar na de classic races in Rokanje.
Trok die 2 gasten er finaal uit met de Bimota, 2 bochten en een recht stuk en op de snelweg haalt hij mij links op de vluchtstrook in met 140 km/u op het achterwiel.![]()
![]()
Ik wist niet eens dat een normale straatmotor dat kon.
Gixxer 1.000, was wel een aardige fiets natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Didiot het volgende:
Heeft overigens geresulteerd in ditEn oja, m'n toe-sliders op m'n laarsen zijn ontmaagd
![]()
![]()
![]()
Maandag wegbrengen dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef Didiot het volgende:
Links nog een schaamrand van 1 mm en rechts van 2 mm, niet onverdienstelijk voor een band die te boek staat als klote band etc. etc.
En motor staat nu op ca. 745 km... dus nog 250 km erbij en hij kan z'n beurt hebben
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zit ook niet op de wc, dus voetjes bovenop de stepjes graag.
![]()
Het ging ook zo snelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef Didiot het volgende:
Riet, was een R1... gelukkig eentje van het zelfeliminerende soort
Ik schrok niet echt, want ik zag hem komen inhalen.. alleen toen ie ineens een wheelie maakte dacht ik wel effe ''zo, stoere jongen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:23 schreef Didiot het volgende:
Schrok me overigens wel te pletter, kwam echt op 2 cm afstand van mij voorbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |