Ga jij eens de motor inrijden voor vandaag!quote:
Je had inderdaad welkom geweest.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef bwt het volgende:
Voor de genen die gaan tuffen - have fun.
't is dat ik het dit weekend redelijk druk heb, anders had ik wel mee gegaan.
STFU, de sabra meet is geen erkende meetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had inderdaad welkom geweest.
Verder moeten we het weer eens niet van de nieuwe (andere) leden hebben.
Wederom alleen de harde kern gaat meeten.![]()
Balen voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:29 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik maar verstek laat gaan, echt geen zin om zo op de motor te stappen![]()
quote:
Jij ontbijt toch met ritueel geslachtte pannenkoeken??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:26 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben met een goed ontbijtje bezig .. biefstuk.
![]()
Het is wel koosjer denk ik want het is van een hert.
Alleen op de verkeerde manier geslacht schat ik ..
Hoezo niet, omdat jij er niet bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
STFU, de sabra meet is geen erkende meet
Het staat niet in de OPquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo niet, omdat jij er niet bent?![]()
Ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:24 schreef Youssef het volgende:
STFU, de sabra meet is geen erkende meet
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:27 schreef Youssef het volgende:
Jij ontbijt toch met ritueel geslachtte pannenkoeken??
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Rietvaerder, OPM, Didiot en nog een vierde man maakt het dus geen mini meet of een niet erkende meet.
Dit is de harde kern, meer dan 12 meetings in 2004.![]()
Alleenstaande vadersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Snel douchen en moven hier., heb belangrijkere dingen te doen dan @ Fok!
![]()
![]()
Ja thanks, gaat we lweer goed komen. Heb gisteren ook 4 kilo knoflook naar binnen gewerkt dus misschien zijn ze gewoon ff vanstreekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:38 schreef Romius het volgende:
Balen Makster, beterschap!
Hier is het trouwens erg crappy weer, regen![]()
smorgens btw
Waarom accepteer je Makster's excuus wel en die van ons niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zoals jullie hoorWe moeten nog maar eens zien of dat jullie uberhaupt op een meet gaan komen
![]()
Volgende keer kom ik met Karl Kani naar de meet, zullen we die Lonsdaler lerenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom accepteer je Makster's excuus wel en die van ons niet?
Jij benne gewoon viesj racist !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |