Ik heb gelukkig nog een foto voor je gemaakt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef MewBie het volgende:
Ik ben zojuist bij Hans van Wijk (Zoetermeer) geweest en daar stond een metallic oranje motor met goudkleurige uitlaatpijpen voor de deur, damn dat ding wasweet alleen niet wat voor 1 het was
toen ik naar buiten liep richting de auto en toch nog ff een fotootje wou maken was tie al weg
Het oranje leek donkerder maar het zou hem idd kunnen zijn ja, dezelfde uitlaatpijpenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een foto voor je gemaakt.![]()
[afbeelding]
Kwak Z1000.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:45 schreef MewBie het volgende:
[..]
Het oranje leek donkerder maar het zou hem idd kunnen zijn ja, dezelfde uitlaatpijpen![]()
Bij Hans stond ie in de schaduwquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat vol in de zon, en zoals je al opmerkte is het oranje metallic.
![]()
Alleenstaande vaderquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Alleenstaande vadersGeven altijd teveel leuke dingen aan een kind, teveel snoep, te veel ijs, teveel pret
::D
We waren de deur uit.(en ze heb een netwerk, staan 5 compies in huis)quote:
FS.quote:En wie is dubbel D precies, je vriendin of ...... je hond
![]()
Zeg als je niet meer weet hoe ik heet mag je wel FS zeggen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
Nu werd ik weer onderschept door cup dubbel D.![]()
Ik heb een model later volgens mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
Topic voor Ondeugend.(ervaringsdeskundige
![]()
)
[Suzuki Alto] is dit een goeie koop?
Als ie nietig is hoort ook niemand je roepen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:07 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Zeg als je niet meer weet hoe ik heet mag je wel FS zeggen hoor
Ik roep jouw toch ook niet bij het formaat van je geslachtsdeel![]()
ik zag hem niet wegrijden, toen ik de snelweg op reed zag ik hem nog net de snelweg de andere kant op opdraaienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij reed net weg, dus hij kwam uit de schaduw he.
Nog een piccie
[afbeelding]
Wat je nu zegt is al meer on topic dan de meeste posts daar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:08 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een model later volgens mij.
Waar ik heel tevreden mee ben. Loopt altijd
Ik weet eigenlijk niets over het eerdere model.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als ie nietig is hoort ook niemand je roepen natuurlijk.
<dit bericht is gewijzigd door Tjabbo en Thafreak wegens censuur>quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:09 schreef ondeugend het volgende:
Als ie nietig is hoort ook niemand je roepen natuurlijk.
quote:MZ1000S.
Ebenfalls auf den BTM gezeigt wird die MZ 1000 S, die schon bei der Präsentation auf der Intermot ein Blickfang war und für viel Furore sorgte.
Mit einem vollkommen eigenständigen Design und einem völlig neu entwickelten Paralleltwin mit 996 ccm ist Fahrspaß garantiert.
In der offenen Version erreicht die MZ 1000 S eine Höchstgeschwindigkeit von 275 km/h. Daneben wird es aber auch eine günstiger zu versichernde Version mit 98 PS geben, die den Geldbeutel schont aber den gleichen Fahrspaß bietet.
Während die MZ 1000 S ab Frühjahr 2002 käuflich im Handel zu erwerben sein wird, arbeitet man derzeit im Hause MZ, schon an einer Naked Bike- und einer Tourer-Version.
Motor: Zweizylinder Reihe, Viertakt
Hubraum: 996 ccm
Leistung: 72 kW (98 PS) oder mehr
Gewicht (fahrfertig): 195 kg
Maximale Zuladung: 203 kg
Tankinhalt / Reserve: 19 l / 4 l
Sitzhöhe: 800 mm
Höchstgeschwindigkeit: 275 km/h
Abgasreinigung: geregelter Katalysator
Ik twijfelquote:
Vind het wel een geil dingetjequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:22 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Vind het wel een geil dingetje![]()
Verveel je je ofzo dat je een beetje in je eentje het forum zit vol te spammen ?![]()
Ik stond compleet klaar, en was aan het haasten om te vertrekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo hee, echt harde kern jij hoor Pepijn
Geen fooi gehad?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef ondeugend het volgende:
En weg zijn ze alweer. RB en een vriend kwamen elkaar onderweg tegen.
2 x senseo en 2 gevulde koek.
Café ondeugend
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt wat gemist pepijn...in Geldermalsen motregentoch maar besloten om naar de Bosweg
te gaan. We waren niet de enige die op dat idee waren gekomen...
het was super![]()
die power/road is wmb
ben erg benieuwd naar de pics
Leistung: 72 kW (98 PS) oder mehrquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:22 schreef Romius het volgende:
Die Muz ziet er wel cool uit, maar de specs.. nee
Ja laat maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen fooi gehad?![]()
![]()
Deze wilde ik net posten over dat niets. Maar laat maar.![]()
![]()
het was te lang geleden, de laatste meet...deze 1e was een goed begin voor 2005quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
Leuk dat jullie genoten hebben. Er waren inderdaad best veel motoren op de weg.
![]()
het rijdt wel heel anders, dat merk je meteen maar je went er ook zo snel aanquote:En je motor reed dus lekker met die Power voor.
wat zat er eigenlijk op daar?
waren alleen banden te zienquote:Was er bij Sabra nog wat te zien qua werkplaats / goodie's of is het gewoon een saaie bandenvoer?
bergen met Powers en Roadsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk dat jullie genoten hebben. Er waren inderdaad best veel motoren op de weg.
![]()
![]()
En je motor reed dus lekker met die Power voor.
wat zat er eigenlijk op daar?
Was er bij Sabra nog wat te zien qua werkplaats / goodie's of is het gewoon een saaie bandenvoer?
We doen toch altijd al die 25 kw' er vooraan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
schiet me net de vele tips op M-F binnen.
om de onervaren rijders vooraan in de colonne ipv achteraan.
als je achteraan rijd moet je veel harder rijden en werken om mee te komen,
Ik gisteravond om 21:00, was ook aardig koud maar het is maar wat voor een motor je hebt dat het echt irritant is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef tommytheman het volgende:
Heb net 100 km gereden, maar tis mij nog te koud![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |