De gekozen mod, WAT een knaller,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Dirkh het volgende:
De gekozen mod.
Mag de post iets langerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:54 schreef MUUS het volgende:
ONZ -- SC/SCD -- ONZ
Ook briljant en nuttig.
Ook een succes: yvonne een voorbeeldfunctie geven waarbij ze ook nog eens users moet helpen in FB.quote:
Jaja, danny@fok.nl, succes.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:55 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
STEM HIER YVONNE WEG ALS ADMIN!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik me bescheur bij ieder nieuwe ONZ mod, die de humor wel even terug zal brengen
Een gigantische kudde jongens en drie meisjes... Geweldigquote:
En moet je nou eens zien..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
Swets en ET in de aanbieding
Daar hebben we er diverse van gehad, pridemeid bv en Cosmic-V, de laatste was een groot succes,quote:
Je vergeet Merel en Armageddon die een triootje wilden en door tussenkomst van een moeder verwijderd werden ;')quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Met als enige Riane, Swets en ET in de aanbieding![]()
Ik ben niet unbanned, ik ben uit de as herrezenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef Posdnous het volgende:
Het unbannen van Kasta heeft gelukkig alleen maar goeds gebracht, dus die kan je hier niet noemen.
Oh, ik moet het uitleggen van yonvne. (quote:
Dankzij de downtime krijgt Fok! wel de credits voor Saskia.quote:
En mij!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet Merel en Armageddon die een triootje wilden en door tussenkomst van een moeder verwijderd werden ;')
zwaaibaai wiebelde ook regelmatig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben we er diverse van gehad, pridemeid bv en Cosmic-V, de laatste was een groot succes,
bij iedere licht kritische opmerking opende ze een afscheidstopic in admin.
Ze ging ook regelmatig uit haar dak in R&P zelf, zeer amusant.
verscherpte regels was ook een hele leuke, aankondigen dat er verscherpt gelet zou worden op doodsverwensingen maar dat het soepeler zou gaan in ONZ en prompt vliegt een groot gedeelte van ONZ er vanaf met een 48 uurs ban.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef TimberWolf het volgende:
Oeh, en de 1 april grap van het sluiten van het onzinforum. Dat was ook een leuke. Nog nooit zo veel bans in een korte tijd gezien.
En toen kwam dat lange verhaal in R&P over wat er allemaal fout zat in haar leven...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
zwaaibaai wiebelde ook regelmatig..
Pridemeid neukte wat blauwe heren, werd crew, neukte nog meer blauwe heren en was toen weer pleite.
Heeft ongeveer een week gemod en toen was d'r kut schraal.
Ik vind dat Fok! dating weer terug moet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En mij!.
Totdat danny m'n ad zag.
OMFG!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef TimberWolf het volgende:
CWG of hoe heette dat enge Fok!Verbetergroepje. Die mag niet ontbreken.
Prrrr.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
Was hij toen al mod? Doet hij uberhaupt wel eens aan modden? Is hij er wel eens?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En gelukkig is Frenkie zo'n heerlijke subtiele collega.
Daarna wilde ze nog op TRU en LIFquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
zwaaibaai wiebelde ook regelmatig..
Pridemeid neukte wat blauwe heren, werd crew, neukte nog meer blauwe heren en was toen weer pleite.
he'll be back, vertelde hij gisterenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is hij er wel eens?
Wie is Frenkie eigenlijk?
Dat was toch doorgevoerd toen ik op vakantie was?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
verscherpte regels was ook een hele leuke, aankondigen dat er verscherpt gelet zou worden op doodsverwensingen maar dat het soepeler zou gaan in ONZ en prompt vliegt een groot gedeelte van ONZ er vanaf met een 48 uurs ban.. Paar dagen later werd het wegens gebrek aan succes teruggedraaid.
Klikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:06 schreef ThE_ED het volgende:
Ik noem verder het automatische bansysteem voor mensen die banners blocken. (Alhoewel ik ergens gehoord meen te hebben dat er soms wel degelijk geband wordt.)
Jah, toen was FB pas echt leukquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:07 schreef yvonne het volgende:
Het enge clubje moets ook stemmen of er wel iemand bijmocht in hun sekte, je kwam er niet zomaar in,
de boel ging volledig over de pis toen ik toch echt eiste als FA daar iig inzage te kunnen hebben.
Krankzinnig idee van Big en Jarno, een klassieker onder de missers.
Nicky in de bocht met d'r paniek over doodsverwensingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
verscherpte regels was ook een hele leuke, aankondigen dat er verscherpt gelet zou worden op doodsverwensingen maar dat het soepeler zou gaan in ONZ en prompt vliegt een groot gedeelte van ONZ er vanaf met een 48 uurs ban.. Paar dagen later werd het wegens gebrek aan succes teruggedraaid.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[KNE]-Mod
Op een manier waarbij alle resterende geloofwaardigheid van nikky de grond in geboord zou worden. Dat kon ik dan nog net tegenhoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was toch doorgevoerd toen ik op vakantie was?
En dat heb ik idd laten terugdraaien
Whahahahaha, jahaaaaaaaaaaaaaaaaa, en de crew pissed omdat we , de bedenkers,ze niet hadden ingelicht!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef TimberWolf het volgende:
Oeh, en de 1 april grap van het sluiten van het onzinforum. Dat was ook een leuke. Nog nooit zo veel bans in een korte tijd gezien.
Kul, heb recent dat topic nagelzen,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op een manier waarbij alle resterende geloofwaardigheid van nikky de grond in geboord zou worden. Dat kon ik dan nog net tegenhoudenPPP
Wel eens spaak? Beetje flippen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:16 schreef Dagonet het volgende:
Was DP in de crew al genoemd?
DePresident werd nieuwsposter en was in z'n eentje verantwoordelijk voor zo ongeveer 20% van de nieuwsberichten op de FP, wat dat betreft deed hij prima z'n werk. Alleen de communicatie met z'n collega's liep nog wel eens spaak en soms... tja, dan flipt hij een beetje..
Na een tweede kans te krijgen keert hij terug bij de FP om vervolgens er weer uitgeflikkerd te worden.
Nu heeft hij zich aangemeld voor weblogcrew en/of NWS-mod..
Volhardend mannetje. Zou het prima doen op R&P.
Dat is daarna alsnog wel gedaan door een flink aantal users.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op een manier waarbij alle resterende geloofwaardigheid van nikky de grond in geboord zou worden.
Of de topics uit het FP-crew forum?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wel eens spaak? Beetje flippen?
Hallo heeft iemand de IRC logs nog?.
[nostalgie]Was mijn eerste en enige ban, gezet door Cynix geloof ikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:13 schreef yvonne het volgende:
Whahahahaha, jahaaaaaaaaaaaaaaaaa, en de crew pissed omdat we , de bedenkers,ze niet hadden ingelicht!!
Ja DUH, het moest alleen voor insiders bekend zijn, anders is er nog geen donder aan.
Doe die maar ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef Dagonet het volgende:
Of de topics uit het FP-crew forum?
Mwoah, hij is nog wel subtiel aan de gang hoor..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef ThE_ED het volgende:
Niet in de laatste plaats door Gelly trouwens.
Nee, sorry. Mail ze ff door a.u.b.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Op zo'n moment wil je in + kunnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef TimberWolf het volgende:
gigantische enorme rel in FB, heerlijk
*meldt*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vrij recent; het eendenforum.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:19 schreef MUUS het volgende:
ONZ werd het CAV forum.
Zooo leuk, een cavia forum, vinden de users vast grappig.. God zeg, zelfs daar brak de pleuris over uit.
DAT was bijna de misser van de eeuw ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:15 schreef MUUS het volgende:
De pleuris breekt ook uit als een aantal crewleden tijdens een feestje gaan fokken en wat schijtlollige topics gaan openen. Maar ik weet niet of dat verteld mag worden..
Dat is het eigenlijk juist, dat hij zo subtiel de boel probeerde te sussen dat ze beide over elkaar struikelde in enorme onzinstellingen en nonargumenten om maar niemand te laten vallen. Terwijl als er in het begin gewoon gezegd was "Ja, zo werkt het nu eenmaal" of "Stom, maar inderdaad een te harde actie" dat er vast grommend mee in was gestemd doro de betreffende users.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, hij is nog wel subtiel aan de gang hoor..
Was inderdaad een kansloze actie, hoe stronken moet je wel niet zijn om dat te verzinnen? dat is echt zo 1998, en dat zegt wat want toen bestond fok! nog niet eens. (of net?)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:19 schreef MUUS het volgende:
Zooo leuk, een cavia forum, vinden de users vast grappig.. God zeg, zelfs daar brak de pleuris over uit.
Ik stel me beschikbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Dirkh het volgende:
De gekozen mod.
En in + was iedereen al bezig om brandstapels klaar te leggen, want iedereen wist natuurlijk al precies wat er aan de hand was, nl dat jullie users crewrechten hadden gegeven of iig met jullie accounts hadden laten spelen. Voordat het feestje was afgelopen had heel + al precies bedacht hoe het allemaal was gegaan. Jullie waren evil en moesten eruit! NU!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAT was bijna de misser van de eeuw ja!
Lollige avond, verzet een topic naar MED, gebeurt wel vaker, geintje,
iemand, crew, anoniem natuurlijk, gooit ook topics naar MED, iedereen over de zeik, grote paniek, Breuls tovert heel MED weg, Bleu belt godomme Danny zn nest uit, iedereen op dat feestje was zn rechten kwijt, om 1 !! topicje in MED dus he, 1 topicje.
De schuldige heeft zich natuurlijk nooit aangemeld, en ik had trouwens NA dat MED geintjke meteen uitgelogd en de passmailer gebruikt.
Had geeneens zin om te FOK!ken wilde feesten,
de volgende ochtend moets ik alleen om 8 uur ofzo bij Danny zijn, we zouden naar Aken gaan, kon ik tegen een nijdige Danny de boel uitleggen
Gelukkig is uitloggen ed na te kijken
RSI van het [GPD]tag plaatsen, rellen in FB, mn hele MSN en IRC stond vol gescheld. Dat was idd een heel goed idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:23 schreef Knut het volgende:
[GPD].
Het leuke en gezellige hernoemen van ALLE onzin topics naar [GPD][Topicititel]. De andere slowchat reeksen die over hun nek gingen
In die categorie valt ook: Operatie frisse wind.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:15 schreef MUUS het volgende:
Maar ik weet niet of dat verteld mag worden..
Yup.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In die categorie valt ook: Operatie frisse wind.
Mogen we ook weten wie die frisse wind was?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef Dirkh het volgende:
Operatie frisse wind.
Ik heb mezelf er uit gewaaid. Dat bleek voldoende.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mogen we ook weten wie die frisse wind was?
ONZIN MOD. Get the facts straight edjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Silmarwen met een topic waarom ze nooit mod zou worden.
Geen wie, maar een wat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er uit gewaaid. Dat bleek voldoende.
Ja, vooral daarna dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:29 schreef TimberWolf het volgende:
Hm, ook geen misser, maar de password-mail-hack van boe is misschien ook leuk om even te melden, historisch gezien.
Dat wil ik wel meer tegenwoordig, als ik MED zie. Al die crewwisselingen zit vast een vreselijk sappig verhaal aanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Op zo'n moment wil je in + kunnen.
*kras*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat je dat zo ziet !!
Wij dachten toch echt dat we je weggepest hadden.
Ach, en dat was al weer nadat ze eerder nauwlijks op fok kwam en eigenlijk alleen in POL kwam of om tegen mij te rellen.quote:
Daar had ik bij willen zijnquote:
Niet al te lang daarna stond er ergens in het crewforum een topic van mij. Tenminste, met mijn account.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral daarna dan.
Boe huilend bij Danny op de bank.
Priceless.
Omdat Danny zn school had verwittigd en teringkwaad was.quote:
Nee. Dat is een ander ietsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet al te lang daarna stond er ergens in het crewforum een topic van mij. Tenminste, met mijn account.
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforumquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
PDD die Dirk doorduwt als nieuwe ONZ-mod, dat was ook een groot succes.
Was jij daar bij?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral daarna dan.
Boe huilend bij Danny op de bank.
Priceless.
Maar hij heeft toch niet echt zitten janken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat Danny zn school had verwittigd en teringkwaad was.
Normaal staat er wel een sappig verhaal van "persoon X heeft besloten te stoppen met bladiebla". Via via hoor je het verhaal dan meestal nog iets genuanceerder.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Dat wil ik wel meer tegenwoordig, als ik MED zie. Al die crewwisselingen zit vast een vreselijk sappig verhaal aan
Nou ken ik die hele Tessjerel die mode schijnt te zijn niet zo, al snap ik nog steeds niet precies waar ze zo ineens vandaan kwam. Maar deze MED leest toch haast als "Tessje zien we nooit meer, geen idee wat ze doet, we kicken haar er maar uit."quote:Helaas nemen we afscheid van Tessje, moderator in Onzin. De afgelopen periode was ze door omstandigheden nauwelijks meer aanwezig, zodat we besloten hebben om haar weer terug te laten keren in zwart.
Daar was laatst ook al een topic over. Wie er allemaal - al dan niet - huilend Fok! hebben verlaten om hun eigen übersuccesvolle forum op te zetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
Waar men nooit gebanned zou wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
[off-topic]quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet er alles van .quote:
En altijd zou kunnen lezen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar men nooit gebanned zou worden.
Wat ook een enorm succes is geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
SunChaser en het Lotte verhaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Nolius het volgende:
En niemand die FOK!radio noemt![]()
Dadelijk gaan jullie nog zeggen dat het wel leuk is en weleens inhoud heeft![]()
Ohja, dat bestaat ook nog inderdaad, maar hebben jullie buiten een vast kliekje van 10 users wel luisteraars?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Nolius het volgende:
En niemand die FOK!radio noemt![]()
Dadelijk gaan jullie nog zeggen dat het wel leuk is en weleens inhoud heeft![]()
Armageddon, QuyroZquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar was laatst ook al een topic over. Wie er allemaal - al dan niet - huilend Fok! hebben verlaten om hun eigen übersuccesvolle forum op te zetten.
(Kutsearch..)
dat was een behoorljike rel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAT was bijna de misser van de eeuw ja!
Lollige avond, verzet een topic naar MED, gebeurt wel vaker, geintje,
iemand, crew, anoniem natuurlijk, gooit ook topics naar MED, iedereen over de zeik, grote paniek, Breuls tovert heel MED weg, Bleu belt godomme Danny zn nest uit, iedereen op dat feestje was zn rechten kwijt, om 1 !! topicje in MED dus he, 1 topicje.
De schuldige heeft zich natuurlijk nooit aangemeld, en ik had trouwens NA dat MED geintjke meteen uitgelogd en de passmailer gebruikt.
Had geeneens zin om te FOK!ken wilde feesten,
de volgende ochtend moets ik alleen om 8 uur ofzo bij Danny zijn, we zouden naar Aken gaan, kon ik tegen een nijdige Danny de boel uitleggen
Gelukkig is uitloggen ed na te kijken
Whehe:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Swets en ET werden er in eerste instantie nog afgehaald door Danny omdat we niet serieus waren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat destijds nog in een topic gemeld ook!! Heeft er toch nog lang gestaan voor het verwijderd werd als ik me het goed herinner.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Swets en ET werden er in eerste instantie nog afgehaald door Danny omdat we niet serieus waren.
Uiteraard klopte dat, maar anders was het zo zielig leeg
CWG past ook wel
We vergeten helemaal ElizabethR !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Swets en ET werden er in eerste instantie nog afgehaald door Danny omdat we niet serieus waren.
Uiteraard klopte dat, maar anders was het zo zielig leeg
CWG past ook wel
Ja, luister anders gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
SunChaser en het Lotte verhaal.
owowowowowowowowow..
Vertel even Nolius..
Jarno, Dirk, de Eilanders, de Nachtbarrers...quote:
Nou, die bijvoorbeeld, en zo staat er nu nog een in MED. Dan zou ik me toch wel eens willen inlezenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:34 schreef ThE_ED het volgende:
Nou ken ik die hele Tessjerel die mode schijnt te zijn niet zo, al snap ik nog steeds niet precies waar ze zo ineens vandaan kwam. Maar deze MED leest toch haast als "Tessje zien we nooit meer, geen idee wat ze doet, we kicken haar er maar uit."
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
We vergeten helemaal ElizabethR !!!!!!!!!
www.gesprekvandedag.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jarno, Dirk, de Eilanders, de Nachtbarrers...
Versus Larissa!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef yvonne het volgende:
ElizabethR !!!!!!!!!
Ik denk trouwens dat Tessje gewoon ergens in Frankrijk zit met die webstrijden "wie durft het verst het district uit".quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Nou, die bijvoorbeeld, en zo staat er nu nog een in MED. Dan zou ik me toch wel eens willen inlezenMaargoed, ik ben ook veel te nieuwsgierig.
Als modje?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Versus Larissa!![]()
Jesus, dat ik toen niet ontslagen ben..
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja, dat bestaat ook nog inderdaad, maar hebben jullie buiten een vast kliekje van 10 users wel luisteraars?
Ik moet ook altijd wel grinniken om al dan niet crewleden die iets tegen harde kritiek verdedigen met "ja maar het is allemaal vrijwilligerswerk hoor" net alsof dat dan een excuus zou zijn en alsof er dan misschien niet beter geprobeerd kan worden het professioneel aan te pakken.
ik weet dat ze mod is geweest, maar voor de rest ben ik dat verhaal even kwijt...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
We vergeten helemaal ElizabethR !!!!!!!!!
Al die EILanders hebben toch ook een eigen forum opgericht?quote:
Jaja, ik heb direkt in een topic gemeld dat het inderdaad wel eens niet serieus zou kunnen zijn, maar dat het misshcien verstandig zou zijn als men maar van het tegendeel uit ging... je weet tenslotte maar nooitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat destijds nog in een topic gemeld ook!! Heeft er toch nog lang gestaan voor het verwijderd werd als ik me het goed herinner.![]()
Of val ik nu door de mand als vaste Fok! dating bezoeker![]()
Nee, op mijn werk. Dat geF5 enzo..quote:
Dat zal best.quote:Nee, ze was achter de schermen veel leuker
Heerlijke topics in +quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik weet dat ze mod is geweest, maar voor de rest ben ik dat verhaal even kwijt...
En wat was ONZ toen heerlijk baggervrij.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:48 schreef Dagonet het volgende:
IED, een tijdelijk subforum waar iedereen titels kon veranderen, stickies zetten en door slotjes heen posten. Bedoeld om een beetje te laten zien wat mods nou eigenlijk doen. Na honderden topics met dezelfde naam en 250 stickies afgedaan als mislukt experiment en weggetiefd, de moeite niet om te archiveren.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:50 schreef TimberWolf het volgende:
Volgens mij ben ik trouwens een van de weinige niet ex-crewleden die hier post
Mensen worden nooit lang geband, wat ze ook gedaan hebben. Valt mij ook op. Qwea was ook zo iemand.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:51 schreef Insomaniac het volgende:
TARAraboemdiejee die tijdens de Grunn-meet over het keldertje vertelde aan een journalist. Iedereen kwaad, TARA de crew uit en een week later ofzo was hij alweer unbanned.
Mini_rulez de crew uit getrapt omdat ze lekte, haar vriendje had mirrors gemaakt. Week later was ze weer terug.
Ik kreeg linkjes van yvonne onder de melding "hup! lezen jij!" toen ik net mod werd.quote:
Bij de Meerhoerman houden ze het toch verrassend lang vol.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef Nolius het volgende:
Mensen worden nooit lang geband, wat ze ook gedaan hebben. Valt mij ook op. Qwea was ook zo iemand.
En toen kwam ik terug uit londonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:53 schreef tong80 het volgende:
Scarefreak die een jaarlang de kans kreeg z'n postaantal op te krikken door het posten van cijfertjes.
Is allang unbanned.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bij de Meerhoerman houden ze het toch verrassend lang vol.GEZALLACH!
Ow, dan zal ik hem eens mailen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
Is allang unbanned.
Op klaagbaak moets je voortaan netjes katholiek posten, geen godver, niks meer, alle TT's werden aangepast.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik weet dat ze mod is geweest, maar voor de rest ben ik dat verhaal even kwijt...
Iteejer had haar toch ook "bedreigd" per mail? Dat ze maar beter niet vrijuit in + kon posten?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op klaagbaak moets je voortaan netjes katholiek posten, geen godver, niks meer, alle TT's werden aangepast.
Ow, schiet me te binnnen, ze ging uit r dak op forum over iets met een katholiek kruisje om haar nek, tegen wie ook weer, Kasta? Havoc?
Maar goed, na de rel zoals boven beschreven, knorretje weg, ik weg, Danny over de pis die ons weer blauw maakt opent ze een topic met allerlei valse beschuldigingen in admin, scheldt iedereen uit die met mij omging, schoffeert halve crew, en gooit r account door de shredder.
Mailt het topic naar crew die niet in admin kon, naar vriendjes en vriendinnetjes,
fun
O, EN ze heeft nog steeds alle topics van toen in admin op CDrom
En dat hangt natuurlijk als een zwaard van Damocles boven ons hoofd
'De nare NS' kan ik me nog een TT herinneren nadat deze verelizarred wasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op klaagbaak moets je voortaan netjes katholiek posten, geen godver, niks meer, alle TT's werden aangepast.
Ow, schiet me te binnnen, ze ging uit r dak op forum over iets met een katholiek kruisje om haar nek, tegen wie ook weer, Kasta? Havoc?
Maar goed, na de rel zoals boven beschreven, knorretje weg, ik weg, Danny over de pis die ons weer blauw maakt opent ze een topic met allerlei valse beschuldigingen in admin, scheldt iedereen uit die met mij omging, schoffeert halve crew, en gooit r account door de shredder.
Mailt het topic naar crew die niet in admin kon, naar vriendjes en vriendinnetjes,
fun
Lees je in, FOK heeft geen lange bans.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Mensen worden nooit lang geband, wat ze ook gedaan hebben. Valt mij ook op. Qwea was ook zo iemand.
Dan klopt het tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees je in, FOK heeft geen lange bans.
Silmarwen die per ongeluk posts delete met Knuts account. "JA sorry, ik gebruikte even een andere browser en daar was knut nog ingelogd, en toen drukte ik op het verkeerde knopje. "quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Nou!!!! Haar visiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iteejer had haar toch ook "bedreigd" per mail? Dat ze maar beter niet vrijuit in + kon posten?
Yeah baby, I'm part of the Heslinga-clan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
scheldt iedereen uit die met mij omging,
Op ONZINquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Whahahahahaha, dat soort dingen flikte ze jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'De nare NS' kan ik me nog een TT herinneren nadat deze verelizarred was
Als het al waar is vind ik het nou niet echt onder de noemer "misser van fok! " vallenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:00 schreef julekes het volgende:
[..]
Silmarwen die per ongeluk posts delete met Knuts account. "JA sorry, ik gebruikte even een andere browser en daar was knut nog ingelogd, en toen drukte ik op het verkeerde knopje. "
En toen had ze meteen een topic geopend dat ze werd geintimideerd, iedereen kwaad op Iteejer, tot hij uit de school klapte.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou!!!! Haar visie
Kijken of iteejer die mail nog heeft werpt een iets andere blik op de zaak
Boel is toch verjaard
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, JIJ was de source of all evil!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yeah baby, I'm part of the Heslinga-clan..
Wel at ze haar na dit soort geintje toch nog mod hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef Knut het volgende:
[..]
Als het al waar is vind ik het nou niet echt onder de noemer "misser van fok! " vallen
owww geweldige actie dus....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
fun
Jullie maken FOK! kapot!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yeah baby, I'm part of the Heslinga-clan..
Leuke tijd dat admin toen, WAT er ook gebeurde, de messen werden meteen geslepen om de Heslingakliek te killen, weerwoord hoefde niet, liever nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En toen had ze meteen een topic geopend dat ze werd geintimideerd, iedereen kwaad op Iteejer, tot hij uit de school klapte..
Manipulatie
![]()
Zijn geen missers, nextquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Mea_Culpa het volgende:
Gelly als mod.
Oh en Erdome 'paardneuken is okay' als mod
2!!! keer hè.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Mea_Culpa het volgende:
Gelly als mod.
Uhhuh, dat was dus ook toen ik binnenkwam, weet je nog?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuke tijd dat admin toen, WAT er ook gebeurde, de messen werden meteen geslepen om de Heslingakliek te killen, weerwoord hoefde niet, liever niet
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef Havoc het volgende:
Het wachtwoord van Knut toen hij terug uit London kwam.
Ook jij kunt je account door de schredder halenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Mea_Culpa het volgende:
Gelly als mod.
Oh en Erdome 'paardneuken is okay' als mod
Jeah babyquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef Havoc het volgende:
Het wachtwoord van Knut toen hij terug uit London kwam.
Dat was ook zo, jij begrijp mij alleen niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:00 schreef julekes het volgende:
[..]
Silmarwen die per ongeluk posts delete met Knuts account. "JA sorry, ik gebruikte even een andere browser en daar was knut nog ingelogd, en toen drukte ik op het verkeerde knopje. "
Ja, mooie schitterende tijd, mijn god wat zijn de mods van NU een stel watjes, als je BOE zegt stappen ze op, kunnen ze zich niet in het beleid vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh, dat was dus ook toen ik binnenkwam, weet je nog?
Binnen 5 minuten was ik Het Kwaad zelf. Heslinga-clan, blahblahblah.
Ow god, daar heb ik wel een misser mee gehad.quote:
Die lul kreeg een ban jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:08 schreef Havoc het volgende:
Overigens was Armageddon de enige die stom genoeg was geen non-transparant proxy te gebruiken..
Het tentenforum!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mooie schitterende tijd, mijn god wat zijn de mods van NU een stel watjes, als je BOE zegt stappen ze op, kunnen ze zich niet in het beleid vinden
FOK! vernikky-t
Nee, jij bent huilend weggestuurd, ouwe loodgieter.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ben ik huilend weggegaan dan?
quote:En ik heb 2 eigen fora hoor..
Jij gaat ook niet echt voor de collega-van-de-maand award of wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mooie schitterende tijd, mijn god wat zijn de mods van NU een stel watjes, als je BOE zegt stappen ze op, kunnen ze zich niet in het beleid vinden
FOK! vernikky-t
www.mirror***.***quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef TimberWolf het volgende:
Ach, het Quenda debacle komt ook nog in mij op, inclusief sterretjes. Maar dat was ook alleen een leuke (en lange!) rel, niet echt een misser.
Toen duurden de rellen tenminste nog lekker lang!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef TimberWolf het volgende:
Ach, het Quenda debacle komt ook nog in mij op, inclusief sterretjes. Maar dat was ook alleen een leuke (en lange!) rel, niet echt een misser.
Wat moet je nou?quote:
zou je er dan niet is wat aan doen ipv een nostalgie topic vol te baggeren ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! vernikky-t
Briljante misser iddquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow god, daar heb ik wel een misser mee gehad..
Gelly kwam weer binnen en ik was ervan overtuigd dat het een grap was. Kon niet, vorige keer gillend en stapvoetend de crew verlaten, dit moest een grap zijn.
Heb ik gelly op IRC aangesproken en ik zat aan 1 stuk door te ratelen over wat voor een domme grap het was, want een blinde kon toch zien dat ze hem niet meer in de crew zouden laten met zijn debiele gedrag en hij was totaal niet geschikt, dat bleek toen wel etc etc etc En ik ging maar door!
Was het geen grap. Oeps..
Nageslacht-quote.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! vernikky-t
Come on, ze zijn werkelijk niets gewend, laat Swetzz en Havoc maar vertellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef julekes het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet echt voor de collega-van-de-maand award of wel?
Dat maken ze zelf wel uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:11 schreef nossio het volgende:
[..]
zou je er dan niet is wat aan doen ipv een nostalgie topic vol te baggeren ?
*gaat weer in lurk f5 modus
Ja, maar het is geen misser hoor ik net.quote:
Meest recente "misser" én lekker lange rel; de brandende kat!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen duurden de rellen tenminste nog lekker lang!!!
3 dagen, minstens!!!
Tsja. Hoewel de empty1-3 rel best veelbelovend lang was.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen duurden de rellen tenminste nog lekker lang!!!
3 dagen, minstens!!!
Vroeger was je gewoon 3 uur bezig met posten om een mod over de zeik te krijgen. Nu heb je er maar 15 minuten voor nodig. Het volk van tegenwoordig is wel zoooooo snel geraakt als je een opmerking maakt. Geeft het flamen van tegenwoordig ook niet echt veel genoegdoening meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Come on, ze zijn werkelijk niets gewend, laat Swetzz en Havoc maar vertellen.
Zelfs niet tegen terminaal zieken die na een scheldwoord woest zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vroeger was je gewoon 3 uur bezig met posten om een mod over de zeik te krijgen. Nu heb je er maar 15 minuten voor nodig. Het volk van tegenwoordig is wel zoooooo snel geraakt als je een opmerking maakt. Geeft het flamen van tegenwoordig ook niet echt veel genoegdoening meer.
En om de een of andere reden gingen ook altijd de MUUS, biolletje en yvonne topics dichtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef MUUS het volgende:
Knut en NoNick als collega's was ook geen succes.. En om de één of andere reden viel mijn naam ook niet goed tussen die twee.
Ik herinner me ineens ook nog een mailtje aan de FA's over dit onderwerp..
Sloom kutforum.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meest recente "misser" én lekker lange rel; de brandende kat!
Je vergeet het Meki/DP/Wrinex telefoon mp3tje,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meest recente "misser" én lekker lange rel; de brandende kat!
Ahja ! De grafkankerdiscussie !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:14 schreef MUUS het volgende:
De grafkankertopics en de discussies daarna....
Nouhouhouhooooooooooooou, dat kon niet hoor!
"Wellus, grafkanker bestaat niet eens, dus dat kan je makkelijk iemand toewensen, want diegene kan het toch niet krijgen."
Ja, maar alleen onze naamtopics natuurlijk, andere niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En om de een of andere reden gingen ook altijd de MUUS, biolletje en yvonne topics dicht
Die wisten we idd mooi te rekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:13 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Tsja. Hoewel de empty1-3 rel best veelbelovend lang was.
Dat klopt, met als enige verschil dat er destijds 10 man zaten te dissen en het er nu honderd zijn (bij wijze van spreken dan)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vroeger was je gewoon 3 uur bezig met posten om een mod over de zeik te krijgen. Nu heb je er maar 15 minuten voor nodig. Het volk van tegenwoordig is wel zoooooo snel geraakt als je een opmerking maakt. Geeft het flamen van tegenwoordig ook niet echt veel genoegdoening meer.
Bij binnenkomst al een rel joh, 'Drank maakt meer kapot dan je lief is' Door Gert-ik-heb-geen-GHB-Jan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:17 schreef TimberWolf het volgende:
Maar qua rellen spande de 'Big Brother verkrachting' rel toch wel de kroon. Maargoed, da's dan weer off-topic.
De aanstelling van Tessje heeft ook voor een aantal dagen lekkere F5 röring gezorgd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet het Meki/DP/Wrinex telefoon mp3tje,
toch 2 topics gehaald,
kut, ben je al blij mee.
Da's een functie-eis!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik ben een grote misser.
Dat leverde wel twee volle feedback topics op.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De aanstelling van Tessje heeft ook voor een aantal dagen lekkere F5 röring gezorgd.
HUH ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:12 schreef MUUS het volgende:
Knut en NoNick als collega's was ook geen succes.. En om de één of andere reden viel mijn naam ook niet goed tussen die twee.
Ik herinner me ineens ook nog een mailtje aan de FA's over dit onderwerp..
ach het flamen van tegenwoordig is toch wel redelijk gelimiteerd tot het toewensen van enge ziekten e.d.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:18 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat klopt, met als enige verschil dat er destijds 10 man zaten te dissen en het er nu honderd zijn (bij wijze van spreken dan)
Je houdt het geen week vol, poepbroek.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik zou het zo kunnen, maar wie wil er nou een deel uit maken van de FOK!crew?
Tssk ik doe iig nog me best.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet het Meki/DP/Wrinex telefoon mp3tje,
toch 2 topics gehaald,
kut, ben je al blij mee.
Ik werd persoonlijk door Big gevraagdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:19 schreef yvonne het volgende:
De HMS's vergeten we helemaal, ook zon briljante oplossing
Hoofd Groep Moderator
recent gelezen dat ze dit onzalige plan weer willen opppikken,, toekomstige misser ;')
Al zeg ik het zelf, maar ik vind niet dat Fok! of de mensen die me gevraagd hebben die misser hebben gemaakt. Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:20 schreef MUUS het volgende:
Ik vond het binnenhalen van Snakey een behoorlijke misser.
Niet eens omdat Snakey het allemaal niet trok, maar die pleurisbagger in ONZ een week lang....
Zijh posts ook. En ook dat is geen misserquote:
Hallo! Dit is Fok! hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Snakey het volgende:
Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.
Owja, WAT er ook gebeurt op FOK! het zal altijd wel mijn schuld zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hallo! Dit is Fok! hoor.
Dus jij kon er niks aan doen, Yvonne is een kankerhoer en Cynix een uitgelubberde slingnicht.
Zo is het, niet anders.
respect voor deze post !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Al zeg ik het zelf, maar ik vind niet dat Fok! of de mensen die me gevraagd hebben die misser hebben gemaakt. Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.
Weet je dat niet meer?quote:
Ik bedoelde eigenlijk de topics die er kwamen met Snakey grappen en gezeik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Al zeg ik het zelf, maar ik vind niet dat Fok! of de mensen die me gevraagd hebben die misser hebben gemaakt. Ik heb het zelf verkloot met dom gedrag, dat kun je niet bij een ander leggen.
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:27 schreef Silmarwen het volgende:
De nieuwe lay out van Fok! is anders ook een grote misser geweest
Het uitdelen van iq puntjes bij de geboorte van Snakey was ook een misser.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de topics die er kwamen met Snakey grappen en gezeik.
Ow... Denk dat ik me er nog te lullig over voel dus bijna alles persoonlijk neemquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de topics die er kwamen met Snakey grappen en gezeik.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het uitdelen van iq puntjes bij de geboorte van Snakey was ook een misser.
Zeker rond haar terugkeer (Vuilnisman), subsequente ban, en re-reintergratie. En er staat me nog iets bij over klonen met medicijnnamen en een bijbehorende bitchfight.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef buzzer het volgende:
de rellen rond de Parasiet waren ook altijd enig.....
Lekken ja, was van het ene moment op het andere zwartquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:28 schreef TimberWolf het volgende:
Hm, was langhaarTara niet al eens eerder geband geweest, voor het keldertje incident? Geen idee waar dat ook al weer voor was, al staat me lekken bij. Dat leverde best ook een relletje op, al was eea minder goed als anders door wat move en delete acties volgens mij.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WEL! Tis kut. Lelijk. Niet Fok!
EEN MISSER DUS!![]()
Maar de grootste misser daarin was dat ie zijn kleurtje weer terug kreeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekken ja, was van het ene moment op het andere zwart
Ja tuurlijk begon het met mij, ik was the source of all evil, weet je nog? Dat wordt een mens niet zomaar hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:31 schreef Knut het volgende:
Ik wist niet meer dat het allemaal met jou begonnen was MUUS.
Whehehehehheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Ik weg met een "zij eruit of ik eruit".
2 dagen later zij weg.
"Nee, doe ik niet. Pleur op, ik vind 'm leuk."quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:31 schreef yvonne het volgende:
dat we alle topics van Kasta moesten ruimen en het niet deden,
"nou, en toch moet het want regels zijn regels "quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Nee, doe ik niet. Pleur op, ik vind 'm leuk."
Mja, dat soort dingen vallen soms een beetje slecht bij bepaalde mensen..
Dat soort regels zijn altijd briljant idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef Mike het volgende:
Het verbieden van de 'lege' quote: er mocht niet meer gequote worden met alleen een posticon als toevoeging.
Zelden zoveel 'lege' quotes gezien als de week erna.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef Mike het volgende:
Het verbieden van de 'lege' quote: er mocht niet meer gequote worden met alleen een posticon als toevoeging.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef Mike het volgende:
Ene partij: "Oprotten met die regels. Context, ken je users, relativeren. Niet het forum doodmodden."quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
"nou, en toch moet het want regels zijn regels "
Ook zo'n leuke dooddoener altijd
Ik las het pas nog ergens van iemand. Don't worry binnenkort post iemand het vast wel weer een keer.quote:
Moet dat dan?quote:Jouw kritiek is ook niet echt origineel
In Ierland, daar hebben mensen pas respect voor elkaar!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Roel_Jewel op B&H, was ook erg gezellig zo nu en dan. Dat er complete topics daar waren die alleen bestonden uit gekanker op wat hij net gemod had ipv meer plaatjes, wat de aanleiding van dat modden was.
Ja, en dat de mensen die hem wel konden velen dan uren doorzeken over die kuiltjes in zijn billen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:39 schreef MUUS het volgende:
In Ierland, daar hebben mensen pas respect voor elkaar!
We hadden medelijden met je vrouw en kind, mên, wat een misser!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:38 schreef ShaoliN het volgende:
En nog steeds geen ban krijgen daarvoor.
Ken je users vond ik ook altijd zo'n lachwekkende dooddoener als je twee maanden niet in je eigen forum komt, maar vervolgens andere modjes over hun eigen forum verwijt dat ze hun eigen users niet kennen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ene partij: "Oprotten met die regels. Context, ken je users, relativeren. Niet het forum doodmodden."
Andere partij: "Context? Relativeren? Wasda?"
Jaaaaaaaaaaaa, en Bazyx, strakke acties op IRC, KP heeft trouwens nooit een column geschrevenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:42 schreef Mike het volgende:
Sommige 'missers' zou ik wel vaker willen zien...het binnenhalen van Koekepan als columnist was bv vragen om problemen. Dat bleek ook wel toen 'ie 2 dagen achter elkaar iedereen van de crewchat aftiefte, inclusief Danny. Ik had een aantal mensen nog nooit zo over de zeik zien gaan...heerlijk.Koekepan
die deed zijn nick wel eer aan ja....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:42 schreef Mike het volgende:
Sommige 'missers' zou ik wel vaker willen zien...het binnenhalen van Koekepan als columnist was bv vragen om problemen. Dat bleek ook wel toen 'ie 2 dagen achter elkaar iedereen van de crewchat aftiefte, inclusief Danny. Ik had een aantal mensen nog nooit zo over de zeik zien gaan...heerlijk.Koekepan
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:37 schreef yvonne het volgende:
Ook zo'n misser, Shaolin , Daggla die alles lekten en net opstapten voor we ze konden kicken
Beetje lame ass opmerking, Shaolin, zeker omdat jij weet waarom.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ken je users vond ik ook altijd zo'n lachwekkende dooddoener als je twee maanden niet in je eigen forum komt, maar vervolgens andere modjes over hun eigen forum verwijt dat ze hun eigen users niet kennen.
Nee dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Beetje lame ass opmerking, Shaolin, zeker omdat jij weet waarom..
eens is met [betreffende user]quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef Mike het volgende:
* Ruis is het eens met [bovenstaande user]quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:36 schreef Mike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |