De gekozen mod, WAT een knaller,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Dirkh het volgende:
De gekozen mod.
Mag de post iets langerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:54 schreef MUUS het volgende:
ONZ -- SC/SCD -- ONZ
Ook briljant en nuttig.
Ook een succes: yvonne een voorbeeldfunctie geven waarbij ze ook nog eens users moet helpen in FB.quote:
Jaja, danny@fok.nl, succes.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:55 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
STEM HIER YVONNE WEG ALS ADMIN!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik me bescheur bij ieder nieuwe ONZ mod, die de humor wel even terug zal brengen
Een gigantische kudde jongens en drie meisjes... Geweldigquote:
En moet je nou eens zien..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
Swets en ET in de aanbieding
Daar hebben we er diverse van gehad, pridemeid bv en Cosmic-V, de laatste was een groot succes,quote:
Je vergeet Merel en Armageddon die een triootje wilden en door tussenkomst van een moeder verwijderd werden ;')quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Met als enige Riane, Swets en ET in de aanbieding![]()
Ik ben niet unbanned, ik ben uit de as herrezenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef Posdnous het volgende:
Het unbannen van Kasta heeft gelukkig alleen maar goeds gebracht, dus die kan je hier niet noemen.
Oh, ik moet het uitleggen van yonvne. (quote:
Dankzij de downtime krijgt Fok! wel de credits voor Saskia.quote:
En mij!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet Merel en Armageddon die een triootje wilden en door tussenkomst van een moeder verwijderd werden ;')
zwaaibaai wiebelde ook regelmatig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben we er diverse van gehad, pridemeid bv en Cosmic-V, de laatste was een groot succes,
bij iedere licht kritische opmerking opende ze een afscheidstopic in admin.
Ze ging ook regelmatig uit haar dak in R&P zelf, zeer amusant.
verscherpte regels was ook een hele leuke, aankondigen dat er verscherpt gelet zou worden op doodsverwensingen maar dat het soepeler zou gaan in ONZ en prompt vliegt een groot gedeelte van ONZ er vanaf met een 48 uurs ban.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef TimberWolf het volgende:
Oeh, en de 1 april grap van het sluiten van het onzinforum. Dat was ook een leuke. Nog nooit zo veel bans in een korte tijd gezien.
En toen kwam dat lange verhaal in R&P over wat er allemaal fout zat in haar leven...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
zwaaibaai wiebelde ook regelmatig..
Pridemeid neukte wat blauwe heren, werd crew, neukte nog meer blauwe heren en was toen weer pleite.
Heeft ongeveer een week gemod en toen was d'r kut schraal.
Ik vind dat Fok! dating weer terug moet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En mij!.
Totdat danny m'n ad zag.
OMFG!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef TimberWolf het volgende:
CWG of hoe heette dat enge Fok!Verbetergroepje. Die mag niet ontbreken.
Prrrr.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
Was hij toen al mod? Doet hij uberhaupt wel eens aan modden? Is hij er wel eens?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En gelukkig is Frenkie zo'n heerlijke subtiele collega.
Daarna wilde ze nog op TRU en LIFquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
zwaaibaai wiebelde ook regelmatig..
Pridemeid neukte wat blauwe heren, werd crew, neukte nog meer blauwe heren en was toen weer pleite.
he'll be back, vertelde hij gisterenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is hij er wel eens?
Wie is Frenkie eigenlijk?
Dat was toch doorgevoerd toen ik op vakantie was?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
verscherpte regels was ook een hele leuke, aankondigen dat er verscherpt gelet zou worden op doodsverwensingen maar dat het soepeler zou gaan in ONZ en prompt vliegt een groot gedeelte van ONZ er vanaf met een 48 uurs ban.. Paar dagen later werd het wegens gebrek aan succes teruggedraaid.
Klikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:06 schreef ThE_ED het volgende:
Ik noem verder het automatische bansysteem voor mensen die banners blocken. (Alhoewel ik ergens gehoord meen te hebben dat er soms wel degelijk geband wordt.)
Jah, toen was FB pas echt leukquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:07 schreef yvonne het volgende:
Het enge clubje moets ook stemmen of er wel iemand bijmocht in hun sekte, je kwam er niet zomaar in,
de boel ging volledig over de pis toen ik toch echt eiste als FA daar iig inzage te kunnen hebben.
Krankzinnig idee van Big en Jarno, een klassieker onder de missers.
Nicky in de bocht met d'r paniek over doodsverwensingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
verscherpte regels was ook een hele leuke, aankondigen dat er verscherpt gelet zou worden op doodsverwensingen maar dat het soepeler zou gaan in ONZ en prompt vliegt een groot gedeelte van ONZ er vanaf met een 48 uurs ban.. Paar dagen later werd het wegens gebrek aan succes teruggedraaid.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[KNE]-Mod
Op een manier waarbij alle resterende geloofwaardigheid van nikky de grond in geboord zou worden. Dat kon ik dan nog net tegenhoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was toch doorgevoerd toen ik op vakantie was?
En dat heb ik idd laten terugdraaien
Whahahahaha, jahaaaaaaaaaaaaaaaaa, en de crew pissed omdat we , de bedenkers,ze niet hadden ingelicht!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef TimberWolf het volgende:
Oeh, en de 1 april grap van het sluiten van het onzinforum. Dat was ook een leuke. Nog nooit zo veel bans in een korte tijd gezien.
Kul, heb recent dat topic nagelzen,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op een manier waarbij alle resterende geloofwaardigheid van nikky de grond in geboord zou worden. Dat kon ik dan nog net tegenhoudenPPP
Wel eens spaak? Beetje flippen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:16 schreef Dagonet het volgende:
Was DP in de crew al genoemd?
DePresident werd nieuwsposter en was in z'n eentje verantwoordelijk voor zo ongeveer 20% van de nieuwsberichten op de FP, wat dat betreft deed hij prima z'n werk. Alleen de communicatie met z'n collega's liep nog wel eens spaak en soms... tja, dan flipt hij een beetje..
Na een tweede kans te krijgen keert hij terug bij de FP om vervolgens er weer uitgeflikkerd te worden.
Nu heeft hij zich aangemeld voor weblogcrew en/of NWS-mod..
Volhardend mannetje. Zou het prima doen op R&P.
Dat is daarna alsnog wel gedaan door een flink aantal users.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op een manier waarbij alle resterende geloofwaardigheid van nikky de grond in geboord zou worden.
Of de topics uit het FP-crew forum?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wel eens spaak? Beetje flippen?
Hallo heeft iemand de IRC logs nog?.
[nostalgie]Was mijn eerste en enige ban, gezet door Cynix geloof ikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:13 schreef yvonne het volgende:
Whahahahaha, jahaaaaaaaaaaaaaaaaa, en de crew pissed omdat we , de bedenkers,ze niet hadden ingelicht!!
Ja DUH, het moest alleen voor insiders bekend zijn, anders is er nog geen donder aan.
Doe die maar ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef Dagonet het volgende:
Of de topics uit het FP-crew forum?
Mwoah, hij is nog wel subtiel aan de gang hoor..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef ThE_ED het volgende:
Niet in de laatste plaats door Gelly trouwens.
Nee, sorry. Mail ze ff door a.u.b.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Op zo'n moment wil je in + kunnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef TimberWolf het volgende:
gigantische enorme rel in FB, heerlijk
*meldt*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vrij recent; het eendenforum.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:19 schreef MUUS het volgende:
ONZ werd het CAV forum.
Zooo leuk, een cavia forum, vinden de users vast grappig.. God zeg, zelfs daar brak de pleuris over uit.
DAT was bijna de misser van de eeuw ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:15 schreef MUUS het volgende:
De pleuris breekt ook uit als een aantal crewleden tijdens een feestje gaan fokken en wat schijtlollige topics gaan openen. Maar ik weet niet of dat verteld mag worden..
Dat is het eigenlijk juist, dat hij zo subtiel de boel probeerde te sussen dat ze beide over elkaar struikelde in enorme onzinstellingen en nonargumenten om maar niemand te laten vallen. Terwijl als er in het begin gewoon gezegd was "Ja, zo werkt het nu eenmaal" of "Stom, maar inderdaad een te harde actie" dat er vast grommend mee in was gestemd doro de betreffende users.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, hij is nog wel subtiel aan de gang hoor..
Was inderdaad een kansloze actie, hoe stronken moet je wel niet zijn om dat te verzinnen? dat is echt zo 1998, en dat zegt wat want toen bestond fok! nog niet eens. (of net?)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:19 schreef MUUS het volgende:
Zooo leuk, een cavia forum, vinden de users vast grappig.. God zeg, zelfs daar brak de pleuris over uit.
Ik stel me beschikbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Dirkh het volgende:
De gekozen mod.
En in + was iedereen al bezig om brandstapels klaar te leggen, want iedereen wist natuurlijk al precies wat er aan de hand was, nl dat jullie users crewrechten hadden gegeven of iig met jullie accounts hadden laten spelen. Voordat het feestje was afgelopen had heel + al precies bedacht hoe het allemaal was gegaan. Jullie waren evil en moesten eruit! NU!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAT was bijna de misser van de eeuw ja!
Lollige avond, verzet een topic naar MED, gebeurt wel vaker, geintje,
iemand, crew, anoniem natuurlijk, gooit ook topics naar MED, iedereen over de zeik, grote paniek, Breuls tovert heel MED weg, Bleu belt godomme Danny zn nest uit, iedereen op dat feestje was zn rechten kwijt, om 1 !! topicje in MED dus he, 1 topicje.
De schuldige heeft zich natuurlijk nooit aangemeld, en ik had trouwens NA dat MED geintjke meteen uitgelogd en de passmailer gebruikt.
Had geeneens zin om te FOK!ken wilde feesten,
de volgende ochtend moets ik alleen om 8 uur ofzo bij Danny zijn, we zouden naar Aken gaan, kon ik tegen een nijdige Danny de boel uitleggen
Gelukkig is uitloggen ed na te kijken
RSI van het [GPD]tag plaatsen, rellen in FB, mn hele MSN en IRC stond vol gescheld. Dat was idd een heel goed idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:23 schreef Knut het volgende:
[GPD].
Het leuke en gezellige hernoemen van ALLE onzin topics naar [GPD][Topicititel]. De andere slowchat reeksen die over hun nek gingen
In die categorie valt ook: Operatie frisse wind.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:15 schreef MUUS het volgende:
Maar ik weet niet of dat verteld mag worden..
Yup.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In die categorie valt ook: Operatie frisse wind.
Mogen we ook weten wie die frisse wind was?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef Dirkh het volgende:
Operatie frisse wind.
Ik heb mezelf er uit gewaaid. Dat bleek voldoende.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mogen we ook weten wie die frisse wind was?
ONZIN MOD. Get the facts straight edjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Silmarwen met een topic waarom ze nooit mod zou worden.
Geen wie, maar een wat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er uit gewaaid. Dat bleek voldoende.
Ja, vooral daarna dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:29 schreef TimberWolf het volgende:
Hm, ook geen misser, maar de password-mail-hack van boe is misschien ook leuk om even te melden, historisch gezien.
Dat wil ik wel meer tegenwoordig, als ik MED zie. Al die crewwisselingen zit vast een vreselijk sappig verhaal aanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Op zo'n moment wil je in + kunnen.
*kras*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat je dat zo ziet !!
Wij dachten toch echt dat we je weggepest hadden.
Ach, en dat was al weer nadat ze eerder nauwlijks op fok kwam en eigenlijk alleen in POL kwam of om tegen mij te rellen.quote:
Daar had ik bij willen zijnquote:
Niet al te lang daarna stond er ergens in het crewforum een topic van mij. Tenminste, met mijn account.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral daarna dan.
Boe huilend bij Danny op de bank.
Priceless.
Omdat Danny zn school had verwittigd en teringkwaad was.quote:
Nee. Dat is een ander ietsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet al te lang daarna stond er ergens in het crewforum een topic van mij. Tenminste, met mijn account.
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforumquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
PDD die Dirk doorduwt als nieuwe ONZ-mod, dat was ook een groot succes.
Was jij daar bij?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral daarna dan.
Boe huilend bij Danny op de bank.
Priceless.
Maar hij heeft toch niet echt zitten janken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat Danny zn school had verwittigd en teringkwaad was.
Normaal staat er wel een sappig verhaal van "persoon X heeft besloten te stoppen met bladiebla". Via via hoor je het verhaal dan meestal nog iets genuanceerder.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Dat wil ik wel meer tegenwoordig, als ik MED zie. Al die crewwisselingen zit vast een vreselijk sappig verhaal aan
Nou ken ik die hele Tessjerel die mode schijnt te zijn niet zo, al snap ik nog steeds niet precies waar ze zo ineens vandaan kwam. Maar deze MED leest toch haast als "Tessje zien we nooit meer, geen idee wat ze doet, we kicken haar er maar uit."quote:Helaas nemen we afscheid van Tessje, moderator in Onzin. De afgelopen periode was ze door omstandigheden nauwelijks meer aanwezig, zodat we besloten hebben om haar weer terug te laten keren in zwart.
Daar was laatst ook al een topic over. Wie er allemaal - al dan niet - huilend Fok! hebben verlaten om hun eigen übersuccesvolle forum op te zetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
Waar men nooit gebanned zou wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
[off-topic]quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet er alles van .quote:
En altijd zou kunnen lezen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar men nooit gebanned zou worden.
Wat ook een enorm succes is geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
SunChaser en het Lotte verhaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Nolius het volgende:
En niemand die FOK!radio noemt![]()
Dadelijk gaan jullie nog zeggen dat het wel leuk is en weleens inhoud heeft![]()
Ohja, dat bestaat ook nog inderdaad, maar hebben jullie buiten een vast kliekje van 10 users wel luisteraars?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Nolius het volgende:
En niemand die FOK!radio noemt![]()
Dadelijk gaan jullie nog zeggen dat het wel leuk is en weleens inhoud heeft![]()
Armageddon, QuyroZquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar was laatst ook al een topic over. Wie er allemaal - al dan niet - huilend Fok! hebben verlaten om hun eigen übersuccesvolle forum op te zetten.
(Kutsearch..)
dat was een behoorljike rel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAT was bijna de misser van de eeuw ja!
Lollige avond, verzet een topic naar MED, gebeurt wel vaker, geintje,
iemand, crew, anoniem natuurlijk, gooit ook topics naar MED, iedereen over de zeik, grote paniek, Breuls tovert heel MED weg, Bleu belt godomme Danny zn nest uit, iedereen op dat feestje was zn rechten kwijt, om 1 !! topicje in MED dus he, 1 topicje.
De schuldige heeft zich natuurlijk nooit aangemeld, en ik had trouwens NA dat MED geintjke meteen uitgelogd en de passmailer gebruikt.
Had geeneens zin om te FOK!ken wilde feesten,
de volgende ochtend moets ik alleen om 8 uur ofzo bij Danny zijn, we zouden naar Aken gaan, kon ik tegen een nijdige Danny de boel uitleggen
Gelukkig is uitloggen ed na te kijken
Whehe:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Swets en ET werden er in eerste instantie nog afgehaald door Danny omdat we niet serieus waren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat destijds nog in een topic gemeld ook!! Heeft er toch nog lang gestaan voor het verwijderd werd als ik me het goed herinner.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Swets en ET werden er in eerste instantie nog afgehaald door Danny omdat we niet serieus waren.
Uiteraard klopte dat, maar anders was het zo zielig leeg
CWG past ook wel
We vergeten helemaal ElizabethR !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Swets en ET werden er in eerste instantie nog afgehaald door Danny omdat we niet serieus waren.
Uiteraard klopte dat, maar anders was het zo zielig leeg
CWG past ook wel
Ja, luister anders gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
SunChaser en het Lotte verhaal.
owowowowowowowowow..
Vertel even Nolius..
Jarno, Dirk, de Eilanders, de Nachtbarrers...quote:
Nou, die bijvoorbeeld, en zo staat er nu nog een in MED. Dan zou ik me toch wel eens willen inlezenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:34 schreef ThE_ED het volgende:
Nou ken ik die hele Tessjerel die mode schijnt te zijn niet zo, al snap ik nog steeds niet precies waar ze zo ineens vandaan kwam. Maar deze MED leest toch haast als "Tessje zien we nooit meer, geen idee wat ze doet, we kicken haar er maar uit."
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
We vergeten helemaal ElizabethR !!!!!!!!!
www.gesprekvandedag.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jarno, Dirk, de Eilanders, de Nachtbarrers...
Versus Larissa!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef yvonne het volgende:
ElizabethR !!!!!!!!!
Ik denk trouwens dat Tessje gewoon ergens in Frankrijk zit met die webstrijden "wie durft het verst het district uit".quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Nou, die bijvoorbeeld, en zo staat er nu nog een in MED. Dan zou ik me toch wel eens willen inlezenMaargoed, ik ben ook veel te nieuwsgierig.
Als modje?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Versus Larissa!![]()
Jesus, dat ik toen niet ontslagen ben..
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja, dat bestaat ook nog inderdaad, maar hebben jullie buiten een vast kliekje van 10 users wel luisteraars?
Ik moet ook altijd wel grinniken om al dan niet crewleden die iets tegen harde kritiek verdedigen met "ja maar het is allemaal vrijwilligerswerk hoor" net alsof dat dan een excuus zou zijn en alsof er dan misschien niet beter geprobeerd kan worden het professioneel aan te pakken.
ik weet dat ze mod is geweest, maar voor de rest ben ik dat verhaal even kwijt...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
We vergeten helemaal ElizabethR !!!!!!!!!
Al die EILanders hebben toch ook een eigen forum opgericht?quote:
Jaja, ik heb direkt in een topic gemeld dat het inderdaad wel eens niet serieus zou kunnen zijn, maar dat het misshcien verstandig zou zijn als men maar van het tegendeel uit ging... je weet tenslotte maar nooitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat destijds nog in een topic gemeld ook!! Heeft er toch nog lang gestaan voor het verwijderd werd als ik me het goed herinner.![]()
Of val ik nu door de mand als vaste Fok! dating bezoeker![]()
Nee, op mijn werk. Dat geF5 enzo..quote:
Dat zal best.quote:Nee, ze was achter de schermen veel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |