Ja, vooral daarna dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:29 schreef TimberWolf het volgende:
Hm, ook geen misser, maar de password-mail-hack van boe is misschien ook leuk om even te melden, historisch gezien.
Dat wil ik wel meer tegenwoordig, als ik MED zie. Al die crewwisselingen zit vast een vreselijk sappig verhaal aanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Op zo'n moment wil je in + kunnen.
*kras*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat je dat zo ziet !!
Wij dachten toch echt dat we je weggepest hadden.
Ach, en dat was al weer nadat ze eerder nauwlijks op fok kwam en eigenlijk alleen in POL kwam of om tegen mij te rellen.quote:
Daar had ik bij willen zijnquote:
Niet al te lang daarna stond er ergens in het crewforum een topic van mij. Tenminste, met mijn account.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral daarna dan.
Boe huilend bij Danny op de bank.
Priceless.
Omdat Danny zn school had verwittigd en teringkwaad was.quote:
Nee. Dat is een ander ietsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet al te lang daarna stond er ergens in het crewforum een topic van mij. Tenminste, met mijn account.
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforumquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
PDD die Dirk doorduwt als nieuwe ONZ-mod, dat was ook een groot succes.
Was jij daar bij?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral daarna dan.
Boe huilend bij Danny op de bank.
Priceless.
Maar hij heeft toch niet echt zitten janken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat Danny zn school had verwittigd en teringkwaad was.
Normaal staat er wel een sappig verhaal van "persoon X heeft besloten te stoppen met bladiebla". Via via hoor je het verhaal dan meestal nog iets genuanceerder.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Dat wil ik wel meer tegenwoordig, als ik MED zie. Al die crewwisselingen zit vast een vreselijk sappig verhaal aan
Nou ken ik die hele Tessjerel die mode schijnt te zijn niet zo, al snap ik nog steeds niet precies waar ze zo ineens vandaan kwam. Maar deze MED leest toch haast als "Tessje zien we nooit meer, geen idee wat ze doet, we kicken haar er maar uit."quote:Helaas nemen we afscheid van Tessje, moderator in Onzin. De afgelopen periode was ze door omstandigheden nauwelijks meer aanwezig, zodat we besloten hebben om haar weer terug te laten keren in zwart.
Daar was laatst ook al een topic over. Wie er allemaal - al dan niet - huilend Fok! hebben verlaten om hun eigen übersuccesvolle forum op te zetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
Waar men nooit gebanned zou wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
[off-topic]quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet er alles van .quote:
En altijd zou kunnen lezen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar men nooit gebanned zou worden.
Wat ook een enorm succes is geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
SunChaser en het Lotte verhaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Nolius het volgende:
En niemand die FOK!radio noemt![]()
Dadelijk gaan jullie nog zeggen dat het wel leuk is en weleens inhoud heeft![]()
Ohja, dat bestaat ook nog inderdaad, maar hebben jullie buiten een vast kliekje van 10 users wel luisteraars?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Nolius het volgende:
En niemand die FOK!radio noemt![]()
Dadelijk gaan jullie nog zeggen dat het wel leuk is en weleens inhoud heeft![]()
Armageddon, QuyroZquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar was laatst ook al een topic over. Wie er allemaal - al dan niet - huilend Fok! hebben verlaten om hun eigen übersuccesvolle forum op te zetten.
(Kutsearch..)
dat was een behoorljike rel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAT was bijna de misser van de eeuw ja!
Lollige avond, verzet een topic naar MED, gebeurt wel vaker, geintje,
iemand, crew, anoniem natuurlijk, gooit ook topics naar MED, iedereen over de zeik, grote paniek, Breuls tovert heel MED weg, Bleu belt godomme Danny zn nest uit, iedereen op dat feestje was zn rechten kwijt, om 1 !! topicje in MED dus he, 1 topicje.
De schuldige heeft zich natuurlijk nooit aangemeld, en ik had trouwens NA dat MED geintjke meteen uitgelogd en de passmailer gebruikt.
Had geeneens zin om te FOK!ken wilde feesten,
de volgende ochtend moets ik alleen om 8 uur ofzo bij Danny zijn, we zouden naar Aken gaan, kon ik tegen een nijdige Danny de boel uitleggen
Gelukkig is uitloggen ed na te kijken
Whehe:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mogen we ook weten wie die frisse wind was?
Swets en ET werden er in eerste instantie nog afgehaald door Danny omdat we niet serieus waren.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Met als enige Riane, Swets en ET in de aanbieding![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Met als enige Riane, Swets en ET in de aanbieding![]()
Volgens mij heb je dat destijds nog in een topic gemeld ook!! Heeft er toch nog lang gestaan voor het verwijderd werd als ik me het goed herinner.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Swets en ET werden er in eerste instantie nog afgehaald door Danny omdat we niet serieus waren.
Uiteraard klopte dat, maar anders was het zo zielig leeg
CWG past ook wel
We vergeten helemaal ElizabethR !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Swets en ET werden er in eerste instantie nog afgehaald door Danny omdat we niet serieus waren.
Uiteraard klopte dat, maar anders was het zo zielig leeg
CWG past ook wel
Ja, luister anders gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
SunChaser en het Lotte verhaal.
owowowowowowowowow..
Vertel even Nolius..
Jarno, Dirk, de Eilanders, de Nachtbarrers...quote:
Nou, die bijvoorbeeld, en zo staat er nu nog een in MED. Dan zou ik me toch wel eens willen inlezenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:34 schreef ThE_ED het volgende:
Nou ken ik die hele Tessjerel die mode schijnt te zijn niet zo, al snap ik nog steeds niet precies waar ze zo ineens vandaan kwam. Maar deze MED leest toch haast als "Tessje zien we nooit meer, geen idee wat ze doet, we kicken haar er maar uit."
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
We vergeten helemaal ElizabethR !!!!!!!!!
www.gesprekvandedag.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jarno, Dirk, de Eilanders, de Nachtbarrers...
Versus Larissa!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef yvonne het volgende:
ElizabethR !!!!!!!!!
Ik denk trouwens dat Tessje gewoon ergens in Frankrijk zit met die webstrijden "wie durft het verst het district uit".quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:45 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Nou, die bijvoorbeeld, en zo staat er nu nog een in MED. Dan zou ik me toch wel eens willen inlezenMaargoed, ik ben ook veel te nieuwsgierig.
Als modje?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Versus Larissa!![]()
Jesus, dat ik toen niet ontslagen ben..
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja, dat bestaat ook nog inderdaad, maar hebben jullie buiten een vast kliekje van 10 users wel luisteraars?
Ik moet ook altijd wel grinniken om al dan niet crewleden die iets tegen harde kritiek verdedigen met "ja maar het is allemaal vrijwilligerswerk hoor" net alsof dat dan een excuus zou zijn en alsof er dan misschien niet beter geprobeerd kan worden het professioneel aan te pakken.
ik weet dat ze mod is geweest, maar voor de rest ben ik dat verhaal even kwijt...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
We vergeten helemaal ElizabethR !!!!!!!!!
Al die EILanders hebben toch ook een eigen forum opgericht?quote:
Jaja, ik heb direkt in een topic gemeld dat het inderdaad wel eens niet serieus zou kunnen zijn, maar dat het misshcien verstandig zou zijn als men maar van het tegendeel uit ging... je weet tenslotte maar nooitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:43 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat destijds nog in een topic gemeld ook!! Heeft er toch nog lang gestaan voor het verwijderd werd als ik me het goed herinner.![]()
Of val ik nu door de mand als vaste Fok! dating bezoeker![]()
Nee, op mijn werk. Dat geF5 enzo..quote:
Dat zal best.quote:Nee, ze was achter de schermen veel leuker
Heerlijke topics in +quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik weet dat ze mod is geweest, maar voor de rest ben ik dat verhaal even kwijt...
En wat was ONZ toen heerlijk baggervrij.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:48 schreef Dagonet het volgende:
IED, een tijdelijk subforum waar iedereen titels kon veranderen, stickies zetten en door slotjes heen posten. Bedoeld om een beetje te laten zien wat mods nou eigenlijk doen. Na honderden topics met dezelfde naam en 250 stickies afgedaan als mislukt experiment en weggetiefd, de moeite niet om te archiveren.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:50 schreef TimberWolf het volgende:
Volgens mij ben ik trouwens een van de weinige niet ex-crewleden die hier post
Mensen worden nooit lang geband, wat ze ook gedaan hebben. Valt mij ook op. Qwea was ook zo iemand.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:51 schreef Insomaniac het volgende:
TARAraboemdiejee die tijdens de Grunn-meet over het keldertje vertelde aan een journalist. Iedereen kwaad, TARA de crew uit en een week later ofzo was hij alweer unbanned.
Mini_rulez de crew uit getrapt omdat ze lekte, haar vriendje had mirrors gemaakt. Week later was ze weer terug.
Ik kreeg linkjes van yvonne onder de melding "hup! lezen jij!" toen ik net mod werd.quote:
Bij de Meerhoerman houden ze het toch verrassend lang vol.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef Nolius het volgende:
Mensen worden nooit lang geband, wat ze ook gedaan hebben. Valt mij ook op. Qwea was ook zo iemand.
En toen kwam ik terug uit londonquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:53 schreef tong80 het volgende:
Scarefreak die een jaarlang de kans kreeg z'n postaantal op te krikken door het posten van cijfertjes.
Is allang unbanned.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bij de Meerhoerman houden ze het toch verrassend lang vol.GEZALLACH!
Ow, dan zal ik hem eens mailen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
Is allang unbanned.
Op klaagbaak moets je voortaan netjes katholiek posten, geen godver, niks meer, alle TT's werden aangepast.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik weet dat ze mod is geweest, maar voor de rest ben ik dat verhaal even kwijt...
Iteejer had haar toch ook "bedreigd" per mail? Dat ze maar beter niet vrijuit in + kon posten?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op klaagbaak moets je voortaan netjes katholiek posten, geen godver, niks meer, alle TT's werden aangepast.
Ow, schiet me te binnnen, ze ging uit r dak op forum over iets met een katholiek kruisje om haar nek, tegen wie ook weer, Kasta? Havoc?
Maar goed, na de rel zoals boven beschreven, knorretje weg, ik weg, Danny over de pis die ons weer blauw maakt opent ze een topic met allerlei valse beschuldigingen in admin, scheldt iedereen uit die met mij omging, schoffeert halve crew, en gooit r account door de shredder.
Mailt het topic naar crew die niet in admin kon, naar vriendjes en vriendinnetjes,
fun
O, EN ze heeft nog steeds alle topics van toen in admin op CDrom
En dat hangt natuurlijk als een zwaard van Damocles boven ons hoofd
'De nare NS' kan ik me nog een TT herinneren nadat deze verelizarred wasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op klaagbaak moets je voortaan netjes katholiek posten, geen godver, niks meer, alle TT's werden aangepast.
Ow, schiet me te binnnen, ze ging uit r dak op forum over iets met een katholiek kruisje om haar nek, tegen wie ook weer, Kasta? Havoc?
Maar goed, na de rel zoals boven beschreven, knorretje weg, ik weg, Danny over de pis die ons weer blauw maakt opent ze een topic met allerlei valse beschuldigingen in admin, scheldt iedereen uit die met mij omging, schoffeert halve crew, en gooit r account door de shredder.
Mailt het topic naar crew die niet in admin kon, naar vriendjes en vriendinnetjes,
fun
Lees je in, FOK heeft geen lange bans.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Mensen worden nooit lang geband, wat ze ook gedaan hebben. Valt mij ook op. Qwea was ook zo iemand.
Dan klopt het tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees je in, FOK heeft geen lange bans.
Silmarwen die per ongeluk posts delete met Knuts account. "JA sorry, ik gebruikte even een andere browser en daar was knut nog ingelogd, en toen drukte ik op het verkeerde knopje. "quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Silmarwen met een topic waarom ze nooit mod zou worden.
Nou!!!! Haar visiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iteejer had haar toch ook "bedreigd" per mail? Dat ze maar beter niet vrijuit in + kon posten?
Yeah baby, I'm part of the Heslinga-clan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
scheldt iedereen uit die met mij omging,
Op ONZINquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Silmarwen met een topic waarom ze nooit mod zou worden.
Whahahahahaha, dat soort dingen flikte ze jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'De nare NS' kan ik me nog een TT herinneren nadat deze verelizarred was
Als het al waar is vind ik het nou niet echt onder de noemer "misser van fok! " vallenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:00 schreef julekes het volgende:
[..]
Silmarwen die per ongeluk posts delete met Knuts account. "JA sorry, ik gebruikte even een andere browser en daar was knut nog ingelogd, en toen drukte ik op het verkeerde knopje. "
En toen had ze meteen een topic geopend dat ze werd geintimideerd, iedereen kwaad op Iteejer, tot hij uit de school klapte.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou!!!! Haar visie
Kijken of iteejer die mail nog heeft werpt een iets andere blik op de zaak
Boel is toch verjaard
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, JIJ was de source of all evil!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yeah baby, I'm part of the Heslinga-clan..
Wel at ze haar na dit soort geintje toch nog mod hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef Knut het volgende:
[..]
Als het al waar is vind ik het nou niet echt onder de noemer "misser van fok! " vallen
owww geweldige actie dus....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
fun
Jullie maken FOK! kapot!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yeah baby, I'm part of the Heslinga-clan..
Leuke tijd dat admin toen, WAT er ook gebeurde, de messen werden meteen geslepen om de Heslingakliek te killen, weerwoord hoefde niet, liever nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En toen had ze meteen een topic geopend dat ze werd geintimideerd, iedereen kwaad op Iteejer, tot hij uit de school klapte..
Manipulatie
![]()
Zijn geen missers, nextquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Mea_Culpa het volgende:
Gelly als mod.
Oh en Erdome 'paardneuken is okay' als mod
2!!! keer hè.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Mea_Culpa het volgende:
Gelly als mod.
Uhhuh, dat was dus ook toen ik binnenkwam, weet je nog?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuke tijd dat admin toen, WAT er ook gebeurde, de messen werden meteen geslepen om de Heslingakliek te killen, weerwoord hoefde niet, liever niet
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef Havoc het volgende:
Het wachtwoord van Knut toen hij terug uit London kwam.
Ook jij kunt je account door de schredder halenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Mea_Culpa het volgende:
Gelly als mod.
Oh en Erdome 'paardneuken is okay' als mod
Jeah babyquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef Havoc het volgende:
Het wachtwoord van Knut toen hij terug uit London kwam.
Dat was ook zo, jij begrijp mij alleen niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:00 schreef julekes het volgende:
[..]
Silmarwen die per ongeluk posts delete met Knuts account. "JA sorry, ik gebruikte even een andere browser en daar was knut nog ingelogd, en toen drukte ik op het verkeerde knopje. "
Ja, mooie schitterende tijd, mijn god wat zijn de mods van NU een stel watjes, als je BOE zegt stappen ze op, kunnen ze zich niet in het beleid vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh, dat was dus ook toen ik binnenkwam, weet je nog?
Binnen 5 minuten was ik Het Kwaad zelf. Heslinga-clan, blahblahblah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |