Was inderdaad een kansloze actie, hoe stronken moet je wel niet zijn om dat te verzinnen? dat is echt zo 1998, en dat zegt wat want toen bestond fok! nog niet eens. (of net?)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:19 schreef MUUS het volgende:
Zooo leuk, een cavia forum, vinden de users vast grappig.. God zeg, zelfs daar brak de pleuris over uit.
Ik stel me beschikbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Dirkh het volgende:
De gekozen mod.
En in + was iedereen al bezig om brandstapels klaar te leggen, want iedereen wist natuurlijk al precies wat er aan de hand was, nl dat jullie users crewrechten hadden gegeven of iig met jullie accounts hadden laten spelen. Voordat het feestje was afgelopen had heel + al precies bedacht hoe het allemaal was gegaan. Jullie waren evil en moesten eruit! NU!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAT was bijna de misser van de eeuw ja!
Lollige avond, verzet een topic naar MED, gebeurt wel vaker, geintje,
iemand, crew, anoniem natuurlijk, gooit ook topics naar MED, iedereen over de zeik, grote paniek, Breuls tovert heel MED weg, Bleu belt godomme Danny zn nest uit, iedereen op dat feestje was zn rechten kwijt, om 1 !! topicje in MED dus he, 1 topicje.
De schuldige heeft zich natuurlijk nooit aangemeld, en ik had trouwens NA dat MED geintjke meteen uitgelogd en de passmailer gebruikt.
Had geeneens zin om te FOK!ken wilde feesten,
de volgende ochtend moets ik alleen om 8 uur ofzo bij Danny zijn, we zouden naar Aken gaan, kon ik tegen een nijdige Danny de boel uitleggen
Gelukkig is uitloggen ed na te kijken
RSI van het [GPD]tag plaatsen, rellen in FB, mn hele MSN en IRC stond vol gescheld. Dat was idd een heel goed idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:23 schreef Knut het volgende:
[GPD].
Het leuke en gezellige hernoemen van ALLE onzin topics naar [GPD][Topicititel]. De andere slowchat reeksen die over hun nek gingen
In die categorie valt ook: Operatie frisse wind.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:15 schreef MUUS het volgende:
Maar ik weet niet of dat verteld mag worden..
Yup.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In die categorie valt ook: Operatie frisse wind.
Mogen we ook weten wie die frisse wind was?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef Dirkh het volgende:
Operatie frisse wind.
Ik heb mezelf er uit gewaaid. Dat bleek voldoende.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mogen we ook weten wie die frisse wind was?
ONZIN MOD. Get the facts straight edjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Silmarwen met een topic waarom ze nooit mod zou worden.
Geen wie, maar een wat.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mogen we ook weten wie die frisse wind was?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er uit gewaaid. Dat bleek voldoende.
Ja, vooral daarna dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:29 schreef TimberWolf het volgende:
Hm, ook geen misser, maar de password-mail-hack van boe is misschien ook leuk om even te melden, historisch gezien.
Dat wil ik wel meer tegenwoordig, als ik MED zie. Al die crewwisselingen zit vast een vreselijk sappig verhaal aanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Op zo'n moment wil je in + kunnen.
*kras*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat je dat zo ziet !!
Wij dachten toch echt dat we je weggepest hadden.
Ach, en dat was al weer nadat ze eerder nauwlijks op fok kwam en eigenlijk alleen in POL kwam of om tegen mij te rellen.quote:
Daar had ik bij willen zijnquote:
Niet al te lang daarna stond er ergens in het crewforum een topic van mij. Tenminste, met mijn account.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral daarna dan.
Boe huilend bij Danny op de bank.
Priceless.
Omdat Danny zn school had verwittigd en teringkwaad was.quote:
Nee. Dat is een ander ietsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet al te lang daarna stond er ergens in het crewforum een topic van mij. Tenminste, met mijn account.
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforumquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
PDD die Dirk doorduwt als nieuwe ONZ-mod, dat was ook een groot succes.
Was jij daar bij?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral daarna dan.
Boe huilend bij Danny op de bank.
Priceless.
Maar hij heeft toch niet echt zitten janken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat Danny zn school had verwittigd en teringkwaad was.
Normaal staat er wel een sappig verhaal van "persoon X heeft besloten te stoppen met bladiebla". Via via hoor je het verhaal dan meestal nog iets genuanceerder.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:30 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Dat wil ik wel meer tegenwoordig, als ik MED zie. Al die crewwisselingen zit vast een vreselijk sappig verhaal aan
Nou ken ik die hele Tessjerel die mode schijnt te zijn niet zo, al snap ik nog steeds niet precies waar ze zo ineens vandaan kwam. Maar deze MED leest toch haast als "Tessje zien we nooit meer, geen idee wat ze doet, we kicken haar er maar uit."quote:Helaas nemen we afscheid van Tessje, moderator in Onzin. De afgelopen periode was ze door omstandigheden nauwelijks meer aanwezig, zodat we besloten hebben om haar weer terug te laten keren in zwart.
Daar was laatst ook al een topic over. Wie er allemaal - al dan niet - huilend Fok! hebben verlaten om hun eigen übersuccesvolle forum op te zetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
Waar men nooit gebanned zou wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:33 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Waarna beide, na een stevige wolk onderling schouderkloppen, vertrokken naar een eigen te bouwen hoerenforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |