En toen had ze meteen een topic geopend dat ze werd geintimideerd, iedereen kwaad op Iteejer, tot hij uit de school klapte.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou!!!! Haar visie
Kijken of iteejer die mail nog heeft werpt een iets andere blik op de zaak
Boel is toch verjaard
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, JIJ was de source of all evil!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yeah baby, I'm part of the Heslinga-clan..
Wel at ze haar na dit soort geintje toch nog mod hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef Knut het volgende:
[..]
Als het al waar is vind ik het nou niet echt onder de noemer "misser van fok! " vallen
owww geweldige actie dus....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op klaagbaak moets je voortaan netjes katholiek posten, geen godver, niks meer, alle TT's werden aangepast.
Ow, schiet me te binnnen, ze ging uit r dak op forum over iets met een katholiek kruisje om haar nek, tegen wie ook weer, Kasta? Havoc?
Maar goed, na de rel zoals boven beschreven, knorretje weg, ik weg, Danny over de pis die ons weer blauw maakt opent ze een topic met allerlei valse beschuldigingen in admin, scheldt iedereen uit die met mij omging, schoffeert halve crew, en gooit r account door de shredder.
Mailt het topic naar crew die niet in admin kon, naar vriendjes en vriendinnetjes,
fun
O, EN ze heeft nog steeds alle topics van toen in admin op CDrom
En dat hangt natuurlijk als een zwaard van Damocles boven ons hoofd
Jullie maken FOK! kapot!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yeah baby, I'm part of the Heslinga-clan..
Leuke tijd dat admin toen, WAT er ook gebeurde, de messen werden meteen geslepen om de Heslingakliek te killen, weerwoord hoefde niet, liever nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En toen had ze meteen een topic geopend dat ze werd geintimideerd, iedereen kwaad op Iteejer, tot hij uit de school klapte..
Manipulatie
![]()
Zijn geen missers, nextquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Mea_Culpa het volgende:
Gelly als mod.
Oh en Erdome 'paardneuken is okay' als mod
2!!! keer hè.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Mea_Culpa het volgende:
Gelly als mod.
Uhhuh, dat was dus ook toen ik binnenkwam, weet je nog?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuke tijd dat admin toen, WAT er ook gebeurde, de messen werden meteen geslepen om de Heslingakliek te killen, weerwoord hoefde niet, liever niet
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef Havoc het volgende:
Het wachtwoord van Knut toen hij terug uit London kwam.
Ook jij kunt je account door de schredder halenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Mea_Culpa het volgende:
Gelly als mod.
Oh en Erdome 'paardneuken is okay' als mod
Jeah babyquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:03 schreef Havoc het volgende:
Het wachtwoord van Knut toen hij terug uit London kwam.
Dat was ook zo, jij begrijp mij alleen niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:00 schreef julekes het volgende:
[..]
Silmarwen die per ongeluk posts delete met Knuts account. "JA sorry, ik gebruikte even een andere browser en daar was knut nog ingelogd, en toen drukte ik op het verkeerde knopje. "
Ja, mooie schitterende tijd, mijn god wat zijn de mods van NU een stel watjes, als je BOE zegt stappen ze op, kunnen ze zich niet in het beleid vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh, dat was dus ook toen ik binnenkwam, weet je nog?
Binnen 5 minuten was ik Het Kwaad zelf. Heslinga-clan, blahblahblah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |