Je vergeet Merel en Armageddon die een triootje wilden en door tussenkomst van een moeder verwijderd werden ;')quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Met als enige Riane, Swets en ET in de aanbieding![]()
Ik ben niet unbanned, ik ben uit de as herrezenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef Posdnous het volgende:
Het unbannen van Kasta heeft gelukkig alleen maar goeds gebracht, dus die kan je hier niet noemen.
Oh, ik moet het uitleggen van yonvne. (quote:
Dankzij de downtime krijgt Fok! wel de credits voor Saskia.quote:
En mij!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Met als enige Riane, Swets en ET in de aanbieding![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet Merel en Armageddon die een triootje wilden en door tussenkomst van een moeder verwijderd werden ;')
zwaaibaai wiebelde ook regelmatig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben we er diverse van gehad, pridemeid bv en Cosmic-V, de laatste was een groot succes,
bij iedere licht kritische opmerking opende ze een afscheidstopic in admin.
Ze ging ook regelmatig uit haar dak in R&P zelf, zeer amusant.
verscherpte regels was ook een hele leuke, aankondigen dat er verscherpt gelet zou worden op doodsverwensingen maar dat het soepeler zou gaan in ONZ en prompt vliegt een groot gedeelte van ONZ er vanaf met een 48 uurs ban.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef TimberWolf het volgende:
Oeh, en de 1 april grap van het sluiten van het onzinforum. Dat was ook een leuke. Nog nooit zo veel bans in een korte tijd gezien.
En toen kwam dat lange verhaal in R&P over wat er allemaal fout zat in haar leven...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
zwaaibaai wiebelde ook regelmatig..
Pridemeid neukte wat blauwe heren, werd crew, neukte nog meer blauwe heren en was toen weer pleite.
Heeft ongeveer een week gemod en toen was d'r kut schraal.
Ik vind dat Fok! dating weer terug moet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En mij!.
Totdat danny m'n ad zag.
OMFG!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:58 schreef TimberWolf het volgende:
CWG of hoe heette dat enge Fok!Verbetergroepje. Die mag niet ontbreken.
Prrrr.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
Was hij toen al mod? Doet hij uberhaupt wel eens aan modden? Is hij er wel eens?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En gelukkig is Frenkie zo'n heerlijke subtiele collega.
Daarna wilde ze nog op TRU en LIFquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
zwaaibaai wiebelde ook regelmatig..
Pridemeid neukte wat blauwe heren, werd crew, neukte nog meer blauwe heren en was toen weer pleite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |